Goed en duidelijk geholpen en verder gewezen naar de juiste personen

Uitstekend geholpen

Super snel en goed geholpen.

Snel en zeer aardig geholpen!!

Snelle reactie vakkundige mensen binnen paar dagen alles op gang gebracht

Netjes te woord gestaan.

Goede service duidelijk en goede advocaat gekrwgwn

Heb goede ervaring goede service duidelijk gewoon top !

Snelle reactie en actie

Snel en juist doorverwezen.

Goede en snelle service

Het was een zeer positive ervaring, met snelle en accurate reacties.

Erg prettig en zeer informatief

Mw El Fadili heeft mij erg prettig geholpen. Vriendelijk, duidelijk en zeer betrokken. Zij heeft mij erop gewezen dat ik veel sterker sta dan ik verwacht had.

zeer efficiënte service die naar klanten luistert

de contactpersoon aan de telefoon was erg vriendelijk en attent, en stelde tegelijkertijd vragen ter verduidelijking en/of details. Ze stelde onmiddellijk een oplossing voor en nam de nodige stappen om ons in contact te brengen met een advocatenkantoor.

Geweldig advies , heel professionneel. Absoluut aanrader .

In 1 minute naa bellen tewoord gestaan. In 20 minuten had ik het nodige advies en 1 uur later een afspraak kunnen maken met advocaat. War kan het toch makelijk zijn ! Had in de dagen tervoren uren gezocht op het internet naar advocaat. Nee meneer , wij nemen geen nieuwe cases meer , bellen U terug (niet natuurlijk). Niemand kan U tewoord staan , gaarne terug bellen enz. Wat een uitkomst om JNN te hebben gevonden en.....kosteloos. Bravo JNN

Redelijk

Het was een fijn gesprek waar jullie me aan gekoppeld hebben, maar jullie informatie klopt niet. Er is gezegd dat ik bij desbetreffende mediation kan doen en als we er nu uitkomen via dezelfde een advocaat kan nemen. Die informatie klopt niet. Het is namelijk zo dat als er met mediation geen oplossing komt ik dus een andere advocaat moet zoeken.

Kon me verhaal kwijt en ze hebben me gekoppeld met een advocaat die goed bij mijn situatie past. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Ze was zeer vriendelijk en nam ook de tijd. Fijne ervaring

Vriendelijk, zeer snel en goed

Super! Echt het idee dat er geluisterd werd naar me

Meneer luisterde gewoon naar me en sprak in normaal Nederlands! Heel fijn!

Ontzettend goed

Lief meevoelend

prima!

Vriendelijke dame die erg meeleefde met het verhaal. Schreef snel alles mee, terwijl ik heel veel vertelde. Snelle doorverwijzing, maar liet de keuze wel bij mij. Werd dezelfde dag nog door de advocaat gebeld. Top!

Duidelijke uitleg op mijn vragen

Ik ben zeer goed te woord gestaan door de heer Spelt. Hij dacht mee en kon mij van duidelijke en begrijpbare adviezen voorzien. De verwijzing naar een gespecialiseerde advocaat ging soepel en zelfs hulp achteraf bij het niet krijgen van contact is heel snel opgepakt door de heer Spelt.

Snelle en concrete adviezen

Ik kreeg direct iemand aan de lijn. Ik ben gehoord en heb goede tips ontvangen hoe verder te handelen.

Uitstekend contact en zeer behulpzaam

Zie boven

Ik belde, en binnen 10 minuten was ik met de juiste persoon in contact. Geef nog geen 5 sterren, want de jurist moet zijn werk nog gaan uitvoeren. ( gister contact gehad ).

Ze hebben mij op een zeer nette correcte manier geholpen

We hebben u zojuist gesproken. U gaf aan vandaag contact te hebben gehad met de door ons aanbevolen advocaat, maar inmiddels te hebben gekozen voor een ander advocatenkantoor. Fijn dat u goed wordt geholpen, we wensen u veel succes met uw zaak.

Ik ben zeer tevreden.

Ik was hartelijk ontvangen door Mevr Britt van JNN. Zij heeft goed geluistered naar mijn probleem en heeft uitsteken uitgelegd hoe kunnen wij het probleem aanpakken. Vervolgens heeft zij mij naar Start advocatuur voorgesteld. Ik heb met mevr mr Bakker gesproken. Zij heeft een aanvraagd v toevoeging namens mij aangevraagd. DIT IS POSITIEF BESLOTEN DOOR RAAD V RECHTSBIJSTAND. Ik ben heel blij mee met hoe deze zaak is nu aangepakt. Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken. Met vriendelijke groet, E. Kramer Waalwijk

Ik ben in contact gebracht met voss advocaten en binnen 3 dagen was de zaak opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.