Prettig gesprek

Goed geholpen en door verbonden

gewoon vakkundig en goed!

De medewerkster luisterde goed , deed navraag en was gewoon goed in haar werk! Bedank haar maar namens mij!

Warm welkom

Goede rondleiding week er voor. Warm welkom op dag van opname. In de waarde laten van de persoon.

Dame in kwestie vriendelijk, service erna bagger

Dame aan de telefoon maandag ochtend was vriendelijk, ik zou die middag of dag erna terug gebeld worden, helaas, , het is nu woensdag eind middag en nog niks, dus die advocaat neem ik al niet.

Goed en makkelijk doorverwezen

Goed, makkelijk en snel doorverwezen naar een advocaat in de buurt.

Ik was echt super snel, ik werd zo snel geholpen Super!!

Ik voelde oprechte medeleven en was vertederd.

In moeilijke scheiding situatie en na jaren abuse heb je zeker schade opgelopen en depressie en/of lichamelijke klachten maken je leven nog minder gezellig.. Maar na ons gesprek, met dHr..... van JNN, had ik een overweldigend gevoel dat er zijn wel de aardige mensen nog en dat het komt allemaal goed. Heel vertederend. Nogmaals hartelijk dank. Oh ja, zijn professionaliteit is van het hoogste niveau natuurlijk, niet te vergeten. X

Snel, Simpel en Duidelijk

Erg prettig, Ik voelde mij gehoord en ik werd snel in contact gebracht met het advocatenkantoor bij mij in de buurt

Snel en duidelijk

Communciatie ging soepel en duidelijk, al mijn antwoorden waren goed beantwoord.

Ik werd boven verwachting vriendelijk en goed te woord gestaan.

Fijn gesprek met empathie. Goed advies en doorverwijzing. Zeer positief. Mijn eerdere ervaring met advocaten was kil en zakelijk, dus ik ben zeer tevreden!

Aandachtig, meelevend omgang + professioneel oplossing

Ik ben hulp gaan zoeken tijdens mijn scheiding met een erkende abuser, zonder spaargeld of eigen inkomsten, zonder werk, zonder familie of vrienden, zonder eigen nest of auto, zelfs mobieltje was weg samen met mijn gezondheid en reputatie. Zwarte hemel, grijze haren.. Toen Zenzi van scheidingsadvokaten mij terugbelde, kon ik horen aan zijn stem dat hij medeleven heeft met mijn situatie. Dan vertel je je problemen aan iemand die je horen wil en je helpen, je beschermen van de kwaad en hij weet ook hoe dat moet. Gratis. Gelooft iemand in wonderen? Niet de mishandelde kindjes of misbruikte vrouwen, ik zeker niet meer. Maar na ons gesprek had ik opeens vriesse lucht en het zonnetje weer kunnen voelen, er is hoop, nog geen einde wereld, het komt wel goed

Snel en deskundig advies

Ik heb het advies en gesprek als zeer positief ervaren inmiddels al kennisgemaakt met de betreffende advocaat

Telefonisch gesprek heel goed ervaren

Ben door verwezen naar B&Advocaten maar omdat ik nog geen ervaring heb met deze advocaten kantoor kan ik verder niks zeggen.

Goede en snelle service

Ik belde en werd gelijk bijgestaan goede service

goed luisterend oor

Goed luisterend oor

Een prettig gesprek

Goede ervaring tot nu toe.

Tot nu toe goede ervaring. Ik ga maandag voor eerste keer naar advocaat. Met vriendelijke groet.

Ik had geen gevoel bij deze advocaat

Ik vond zei te snel gaan en aan de telefoon is het toch moeilijk om alles te kunnen vragen. Zij liet mij niet echt uit praten en ik zat met nog vragen toen ik de tel ophing. Echt zakelijk en tijd is geld gevoel kwam het bij mij op. Eerste indruk is nee ik wil iemand die tijd effe neemt en niet aan de tel iets is snel vertellen want dit is de eerste keer dat ik een scheiding gaat mee maken en heb alle informatie nodig om mezelf niet in de vinger te snijden. Dus graag een andere een die wel effe de tijd wil maken om mij goed voor te bereiden voor wat komt.

Bedankt voor de feedback. De advocaat die u heeft gebeld geeft aan dat zij u uitgebreid telefonisch heeft gesproken en geadviseerd. Er is aangeboden een persoonlijke afspraak te maken op het moment dat u de de zaak wilde starten. Een persoonlijke intake met de advocaat biedt meer ruimte om uw verhaal rustig te kunnen doen en vragen te stellen. Helaas heeft u hier geen gebruik van gemaakt. De advocaat bevestigt dat zij vrij snel praat (excuses daarvoor), maar is zeker bereid om u nog een keer uit te nodigen voor een intakegesprek om alles nog eens rustig door te nemen.

Super snel contact opgenomen en heel goed geholpen! Zeker een aanrader

Menselijk en snel

Wat een fijn platform zijn jullie! Meedenkend en er wordt echt geluisterd. En de advocaat waar ik naartoe ben gestuurd (Boeijnk) is net zo menselijk en warm. Heel fijn en het geeft me enorm veel rust dat er iemand meekijkt. Ongeacht de opbrengst/ uitslag!

Ik geef vijf sterren

Professionele ontvangst. Verrassend snelheid van de nieuwe zaaksbehandeling.

Snel doorverwezen

Korte uitleg van specifieke situatie en toen meteen doorverwezen

Behulpzaam en vriendelijk

Jullie waren behulpzaam en vriendelijk ma de advocaat niet.

Duidelijke uitleg, geduld en begrip

Ik ben goed geholpen, goed te woord gestaan en alle opties besproken.

Ging vlott heb gevoel dat deze advocate het goed gaat doen.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.