Snel,vriendelijk en behulpzaam

Ik ben snel terug gebelt en doorverwezen naar een advocaat. Helaas kon deze mij niet helpen.

Zeer goed ervaren, mw was erg vriendelijk aan de telefoon.

Ik had dezelfde dag gelijk met mw een telefoon afspraak. Kon mijn verhaal vertellen over mijn zoontje. Ze luisterde goed naar mijn verhaal dit vond ik erg fijn. Volgende week do heb ik een kennismakingsgesprek met mw

Zeer goed snel en professioneel

Ik ben zeer goed geholpen super vriendelijk en had na een paar uur al contact met het advocatenkantoor super snel en eenvoudig direct een advocaat

oprecht en snel

Ik ben op een vriendelijk en tegelijkertijd zakelijke manier geholpen. Nadat ik mijn verhaal gedaan had ben ik de kuiste richting op gestuurd en op dit moment ben ik waar ik wezen moet zonder dat ik daar veel.moeiten voor heb moeten doen. Mijn dNk is groot Met vriendelijke groeten M.Zahidi

Prettig gesprek

Prettig gesprek en netjes te woord gestaan, begrip voor de situatie, geen (voor)oordelen

Erg goed

Erg tevreden ze nemen snel contact op en regelen alles snel voor je

Heel fijn en snel een doorverwijzing gekregen.

Ik had een wat ingewikkeld probleem en meneer Spelt heeft voor mij navraag gedaan en daardoor kreeg ik een goed advies. Veel dank daarvoor

Snel en vakkundig advies.

Snel geschakeld en binnen 24 uur gedegen advies.

gebeld

Wel gebeld top ervaring

We hebben navraag gedaan bij de advocaat naar wie u bent doorverwezen. Mr. Boeijink geeft aan dat hij u kort na de doorverwijzing heeft gebeld en uw voicemail heeft ingesproken (met een terugbelverzoek en vermelding van zijn 06-nummer). Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact opgenomen met mr. Boeijink en heeft hij u zojuist weer gebeld. Wederom trof hij uw voicemail. Wellicht kunt u zelf contact opnemen met mr. Boeijink op zijn 06-nummer? De contactgegevens van het kantoor hebben wij u op 6 januari jl. gemaild.

Vandaag gebelt en vandaag geholpen

Goede service. fijn gesprek

Was een prettig gesprek en snelle reactie van de advocaat.

Een heel prettig 1e gesprek met een goed luisterend oor

Een prettig eerst contact, wat een gerustellend gevoel gaf, voor de komende spannende tijd. Dit i.v.m. beeindiging van mijn baan, door sluiting van de receptie.

Ik ben via JNN in contact gekomen met advocatenkantoor Swart. Zowel bij JNN als bij advocatenkantoor Swart ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De advocate heeft mij snel en vakkundig voorzien van de juiste juridisch advies.

zeer prettige operatie gehad

Zeer deskundige en professionele zorgmedewerkers en team met cliëntgerichte zorg

Snelle reactie en doorverwijzing

Ik kreeg snel een reactie en werd snel geholpen

Ben uitstekend geholpen.

Heb goede advies gekregen en ben met de juiste advocaat doorverbonden.

Super snelle service!

Ik was op zoek naar een advocaat omdat mijn vorige gestopt is met haar werkzaamheden. Vervolgens jullie gebelt en ik had binnen 4 uur nog reactie van iemand die jullie aan mij gekoppeld hebben!

Snel en attent

Mijn ervaring was helder duidelijk en attente benadering. Wij waren geholpen op een nette correcte manier. Dank daarvoor.

Echt tevreden

Ik ben online om hulp Mijn gegevens op de website gedaan, ik was gebeld super snel door Mv. Zenzi, die vind ik was erg hulpzaam, ze is Mijn zaak gehoord en ook profesioneel advies gegeven Dan wijsen mij naar een advocaat met goede ervaring om Mij te helpen.

Goed geholpen

Goed geholpen. Antwoorden op mij vragen

Snelle reactie, de juiste vragen om de juiste informatie in te winnen en snelle follow up.

Prima.

Professioneel van informatie voorzien, goede vragen gesteld aan mij, om een helder beeld van de situatie te krijgen. Vriendelijke dame met de nodige expertise.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.