Prima.

Professioneel van informatie voorzien, goede vragen gesteld aan mij, om een helder beeld van de situatie te krijgen. Vriendelijke dame met de nodige expertise.

Snelle service want de advocaat heeft dezelfde dag nog contact met me opgenomen.

Snel terug gebeld door Mr. Mvr. Swart en een afspraak gemaakt

nog niet van toepassing.

Ik hoop dat ik snel iets hoor

Geïnteresseerde en betrokken medewerker

Het was een prettig gesprek en ik voelde me echt gehoord en serieus genomen.

Moet nog blijken Tel. Onderhoud was goed

Zeer prettig

Ik werk zeer prettig te woord gestaan. Ik had het gevoel dat de persoon aan de telefoon goed luisterde en met me meedacht. Ik kreeg zelfs al een klein beetje juridisch advies. Zeer tevreden.

Toppp

Dame heeft me telefonisch er goed geholpen, vandaag een gesprek gehad ook bij remmelink en zeeman, zijn zeer zeker aan te raden, ben erg tevreden

Advocaat

Met een telefoontje alles is geregeld thx

Smooth

Direct, snel contact duidelijkheid betreft werkwijze

Een verademing dat er eens iemand met je meedenkt

Ik werd snel terug gebeld en kreeg een vriendelijk dame aan de telefoon. Zij luisterde geduldig en was erg meelevend en stelde de juiste vragen. Het contact met de advocaat was ook snel geregeld.

Ik ben heel goed en snel geholpen

Er word duidelijke vragen gesteld waardoor je goed op weg geholpen word.

Aardig en sociale medewerkers

Leuke gesprek gehad , Snel contact met een advocaat.

Super kundig geholpen

Vriendelijke intake en goede doorverwijzing.

Ik heb contact gehad met mw. Mr. E.M. van der Niet. Ze heeft mijn verzoek om mijn zaak in hoger beroep te verdedigen heel goed begrepen. Daarnaast heeft ze na het lezen van de minimale beschikbare stukken een kostenopgave gedaan om mij te verdedigen in hoger beroep. Tenslotte heeft ze ook de algemene voorwaarden toegevoegd en aangegeven, indien ik van mijn huidige advocaat wenst over te stappen, zij verder met mij de zaak wil bespreken, om een plan van aanpak op te stellen/strategie. Ze heeft geen inschatting gemaakt op mijn kansen. Dit is het enige wat ik niet kan beoordelen. Dit wil ze doen, als ze de opdracht definitief heeft. Ik ben tot zover zeer tevreden met de reactie op mijn verzoek.

Prettig gesprek

Goed geholpen en door verbonden

gewoon vakkundig en goed!

De medewerkster luisterde goed , deed navraag en was gewoon goed in haar werk! Bedank haar maar namens mij!

Warm welkom

Goede rondleiding week er voor. Warm welkom op dag van opname. In de waarde laten van de persoon.

Dame in kwestie vriendelijk, service erna bagger

Dame aan de telefoon maandag ochtend was vriendelijk, ik zou die middag of dag erna terug gebeld worden, helaas, , het is nu woensdag eind middag en nog niks, dus die advocaat neem ik al niet.

Goed en makkelijk doorverwezen

Goed, makkelijk en snel doorverwezen naar een advocaat in de buurt.

Ik was echt super snel, ik werd zo snel geholpen Super!!

Ik voelde oprechte medeleven en was vertederd.

In moeilijke scheiding situatie en na jaren abuse heb je zeker schade opgelopen en depressie en/of lichamelijke klachten maken je leven nog minder gezellig.. Maar na ons gesprek, met dHr..... van JNN, had ik een overweldigend gevoel dat er zijn wel de aardige mensen nog en dat het komt allemaal goed. Heel vertederend. Nogmaals hartelijk dank. Oh ja, zijn professionaliteit is van het hoogste niveau natuurlijk, niet te vergeten. X

Snel, Simpel en Duidelijk

Erg prettig, Ik voelde mij gehoord en ik werd snel in contact gebracht met het advocatenkantoor bij mij in de buurt

Snel en duidelijk

Communciatie ging soepel en duidelijk, al mijn antwoorden waren goed beantwoord.

Ik werd boven verwachting vriendelijk en goed te woord gestaan.

Fijn gesprek met empathie. Goed advies en doorverwijzing. Zeer positief. Mijn eerdere ervaring met advocaten was kil en zakelijk, dus ik ben zeer tevreden!

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.