Uitstekende service en kennis

Zéér klantvriendelijk, deskundige medewerker Jolien. Goed bereikbaar en een eerlijk advies Prettige communicatie. Een winkel om aan te bevelen -

Prima bedrijf!

Prima bedrijf. Jammer van het waardeloos vervoersbedrijf (dpd)

Ruime keuze en snel geleverd

Had iets verkeerds besteld bij een andere winkel, maar kon voor de vakantie gewoon de Freewell ND bestellen en geleverd krijgen. Bestelling voorspoedig met duidelijke communicatie.

Snelle levering, goed product

Goede prijs voor een goed product. Snel geleverd.

Zeer goede en vriendelijke service

Nadat ik de verkeerde Instant Pot had besteld is dit op een zeer vriendelijke en professionele manier opgelost waarna ik alsnog de juiste heb besteld.

Probleem direct opgelost

Ik heb een verkeerd product gekregen, het probleem was direct opgelost en heeft mij niks gekost.

Prima service en vlotte bezorging

Niet alleen het bestellen ging eenvoudig ook de telefonische ondersteuning was uitstekend.

Eine schnelle Lieferung

Die Lieferung erfolgte schnell und das Produkt funktioniert.

goede service snelle bezorging

Goede service, doen wat ze beloven. Snelkookpan is een mooi product en werkt fantastisch

Zeer gemakkelijk in gebruik, stevig.

Tweede keus airfryer gekocht

Voor het eerst een 2 e keus Aiyfryer Vortex slim 5,7 liter gekocht. Doos zat dicht geplakt met grijze tape en er zat nog een retour bon van de vorige eigenaar die de airfryer had geretourneerd ivm stank die niet weg ging. Op de voorzijde en display zat wat krasjes en beetje was het plastic uitgeslagen van verkeer schoonmaakmiddel denk ik. Inderdaad stonk de airfryer behoorlijk chemisch en maar goed schoongemaakt en flink laten werken op 205 graden. Maar gebruikt met aardappeltjes en volgens mij is de chemische stank nu wat minder. Voor de rest is het een ruime en compacte airfryer die hopelijk nog een tijdje mee kan.

Keurig levering en snel

Prima levering; lekker snel

Zeer snel geleverd

Heb 3 dingen besteld en zeer tevreden instant pot mini airfryer mini en een luchtveverser

Alles helemaal naar wens!!

Helemaal prima. Niks op aan te merken.

5 STERREN

AANTAL STERREN ZGT TOCHG GENOEG?

Prima pot voor redelijke prijs

Deze nieuwe pot pro overtreft zeker mijn verwachtingen. Mooi en snel een goede gezonde maaltijd bereiden.

Snel bezorgd! Goede kwaliteit! Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

De rijst bleef op de bodem van de pot liggen

De rijst bleef op de bodem van de pot liggen

Super tevrede

Superblij mee... mooie beelden gemaakt ... dik tevrede

Fast

Fast dlivery

Good service

Reliable company to order components for drones.

zeer goed

vlotte en duidelijke levering

Goede aankoop , snel en lekker eten voorbereiden

Waar we vroeger 2 uur over deden om een gerecht voor te bereiden doen we dit nu in 20 minuten