Veel in gemaakt super snel en zo klaar

Kochen ohne aufzupassen

Endlich kann ich Essen insbesondere Hülsenfrüchte und Reis in den Topf schmeißen und dann anderen Tätigkeiten nachgehen. Bisher habe ich nur die Dampfkochtopf Funktion genutzt. Der Topf tut was er soll. Die Größe mit 8L ist auch gut für 1 Person mit großem Hunger bzw batchcooking oder wenn man doch für viele Leute kocht. Ich bin zufrieden.

Great product and service

We got the delivery very quickly and also the instant pot Nova 9.4l is a great product for our family.

Ik ben ontzettend blij met mijn multicooker en heb al heerlijke recepten gemaakt!

Goede kwaliteit en zéér snelle levering.

Perfekt

Goede Service en snelle levering .

Een alleskunner!!

Geweldige alleskunner!!

Snel en goed verpakt geleverd

Naast de Instant Pot ook accessoires meebesteld. Alles was uitstekend beschermd ingepakt in een stevige doos.

Appareil multifonctions

Contente de mon achat, je n'ai pas encore pu utiliser toutes les fonctionnalités mais déjà très contente de pouvoir cuire riz, légumineuses et haricots à la perfection.

Goede producten, goede service

Reeds eerder een multicooker van dit merk gekocht, erg blij mee. Nu een maar groter. Ook luchtreinigers van gekocht, werken goed. Altijd nette afhandeling van de aankoop.

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer snelle levering. Product kwalitatief erg hoog. Ben erg tevreden over de aankoop.

nog niet gebruikt

nog niet gebruikt ivm het onbreken van nederlandse gebruiks aanwijzing

Heel tevreden met de airfryer. Bedankt

Heel tevreden met de airfryer. De verpakking was heel zorgvuldig. Grtjs Maja

Einfach Top one ich bin sehr zufrieden

Großartig ich bin mit meine Instant Pot Pro Crisp sehr zufrieden

Zeer positieve ervaring

Super fijn geholpen door een medewerkster. Weet waar ze over praat neemt de tijd voor je. Ze heeft me goed geholpen met de afhandeling van mijn bestelling. Nu trotse eigenaar van de instant pot pro crisp. Top service !!! Snelle levering ( met een dag in huis) Zeker een bedrijf waar je met een gerust hart kan bestellen

Ik kreeg een snelle antwoord op mijn vraag.

Zeer snel geholpen. Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt.

Geweldige service!

Mijn instantpot was helaas beschadigd. De vriendelijke klantenservice van Instantpot heeft direct geregeld dat ik een nieuwe Instantpot zou krijgen. En nu ben super tevreden met het nieuwe product!

Fijne pan

Het was een cadeau voor iemand anders, maar volgens mij was ze er blij mee.

Best Air fryer

So silent and cooks perfect with multiple modes.

Mooie site. Artikel snel geleverd. Alles goed verpakt.

Geweldige producten snelle service

Binnen 1 dag in huis en Eén geweldig apparaat dank uw

Helemaal blij met mijn aankoop.

Snel geleverd en prima product!

Alleen nog maar geprobeerd, maar alles werkt prima!

De levering was snel en netjes. De communicatie ook! Ik had eerst een ander model besteld (evo plus) maar had me later bedacht en ben voor de pro crisp gegaan. Het annuleren ging makkelijk en snel. Het apparaat zelf is echt fantastisch, heb het nog maar 2 keer gebruikt, maar dat ging echt moeiteloos en het eten is super snel klaar en vol van smaak!

Efficiënte en snelle levering

Alles prima verlopen. Snel binnen.