Snelle en correcte levering, goed verpakt.

Installeren leverde wat problemen op. Tijdens telefonisch contact goed en vriendelijk te woord gestaan, maar probleem niet Wel goed op weg geholpen. Heb uiteindelijk zelf de oplossing ontdekt.

Goedkoop, snel

Zeer tevreden over mijn bestelling, na bestelling volgende dag geleverd, ook al is het een klein bedrag je hoeft geen bezorgkosten te betalen. Aanrader dus!!!!

Duidelijke site prompte levering

De geleverde EnGenius doet wat hij moet doen. Installatie eenvoudig.

Prima ervaring

Service en leveringssnelheid prima

Zeer goede adviezen met als gevolg snel uit de problemen!

Door een reuze slechte wifi ontvangst op het recreatiepark waar ik verblijf begon ik steeds meer het uitvallen van het wifi signaal te verafschuwen. Bij Kommago kreeg ik meteen het beste advies, en daarmee het beste apparaat op dit probleem op te lossen. Nu kan ik gewoon weer Netflix kijken zonder haperende en uitvallende beelden!

Gewoon goed!!

Hotspot extender ontvangen volgens planning. Netjes verpakt en met duidelijke installatie handleiding.Installeren gaat makkelijk en is voor iedereen te doen.Vooralsnog is de ontvangst van het wifisignaal sterk verbeterd.j

Supervlotte service !

Vlotte service en goed product !

Na een chinese miskoop prima geholpen door KommaGo

Als je geen deskundige bent ervaar je met de aankoop van een 4G antenne pas hoeveel typen, soorten en variaties connectoren er bestaan. Om gek van te worden. Daarom contact opgenomen met Tom van KommaGo en daar ben ik uitstekend geholpen en heb de juiste antenne met kabel kunnen aanschaffen. De omni antenne werkt perfect en doet waar hij voor bedoeld is.

Geweldige service

Goed advies en zeer geduldige medewerkers. Dank je wel.

Snel geleverd. Niks mis mee.

Snel en goed geleverd. Prima verpakt

Mijn ervaring met KommaGo is in één woord “perfect”

Snelle levering Goede hardware Makkelijk te installeren Prima service

Goede hulp

Door de hulp van de medewerkers heb ik exact wat ik zocht! Bedankt

Besteld en snel ontvangen. Tevreden over product!

goede service, advies en ondersteuning

Voip centrale en toestellen aangeschaft met toebehoren. Prima geadviseerd en ondersteund.

Goede en snelle levering

Bestelling werd snel en correct bezorgd

snel en duidelijk

Persoonlijk op gehaald bij Komma go vriendelijk en behulpzaam.

Een vlekkeloos verlopen aankoop

Het gehele aankoopproces verliep zoals je mag verwachten van een webwinkel.

Vakkundig en vriendelijk

Snelle service, vriendelijk contact, snelle afhandeling, kennis van zaken

Prima service, goede kennis van zaken.

Site is erg overzichtelijk. Bestelprocedure ging heel makkelijk en het product werd de volgende geleverd.

Top service!

Beste prijs voor mijn product; Leuke showroom in Utrecht; Persoonlijk advies en super geholpen toen bleek dat ik de voorraad niet goed had gezien op de site. Het product werd alsnog zsm naar mij gestuurd. Helemaal blij!

Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht na goed advies

Na een zeer goed adviserend gesprek de Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht, en absoluut GEEN miskoop (zag door de bomen het bos niet meer in de merken en modellen). Een geweldige Headset, zeer snelle koppeling met mijn smartphone en ontzettend eenvoudig in gebruik, Klasse. (Gekozen voor een mono Headset zodat je niet compleet afsloten bent van je omgeving.)

geweldig

snelle bezorging en prima technische support.

Goede service, had zelf een foutje gemaakt maar ik kon dit gemakkelijk omruilen 👍

Ik had iets verkeerd besteld en dat kon zonder problemen worden omgeruild

Filter op locatie

Over KommaGo