Adviezen zijn begijpenlijk, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Gesproken met medewerkers van Voipshop voor het geven van advies over Gigahandset. Aangezien ik niet telefoontechnisch ben, hebben zij mij dus telefonisch geholpen om het systeem bij mij thuis werkend te krijgen. Zij beschikken over kennis en weten dat op afstand kundig en zeer klantvriendelijk over te brengen. Nogmaals bedankt Joost, Bart en Robert.

Geweldige support

Meerdere malen gebeld telkens zeer vriendelijk geholpen. Zouden jullie de support afdeling van KPN willen trainen? Daar kunnen ze echt nog wat van jullie leren!

Ik heb uitstekende ervaringen met Kommago.

Zowel de telefonische helpdesk, als de service op het kantoor in Utrecht zijn snel en zeer hulpvaardig

Expertise in huis en vlot bereikbaar

Ik bestel nu al enkele jaren mijn it-materialen hier en nog niet 1 keer een tegenslag. Altijd vlot bereikbaar via chat of telefoon en steeds spoedige verzending. Voor mezelf een echte meerwaarde!

Top service!

Had een pak vragen die netjes en met veel geduld beantwoord werden.

Altijd perfect geregeld

Goede service en bij geen voorraad altijd even een persoonlijk belletje !

Snelle betrouwbare levering

Dit wat je wilt: het beste product voordelig geleverd volgens afspraak.

Geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

Na mijn bestelling te hebben gedaan, stond een dag later mijn kpn- bezorger al voor mijn deur. Top verpakt en ik zeer tevreden. Bedankt KommaGo een dankbare klant. Roelof Kits, Marum.

Goede service en het werkt prima

De bestelling was binnen 3 dagen binnen, goed verpakt. Aansluiten instellen en werken .

prima service.

Niks mis mee. goeie service, duidelijke afspraken.

Gewoon prima

Het bestelde kwam de volgende dag, zoals beloofd. Dus dat is prima. En de amplifi wifi router met mesh router doen hun werk ook prima. Eindelijk in het hele huis fatsoenlijke WiFi.

Goede adviezen en snelle levering!

Eerst mij georiënteerd op de website van voipshop.nl. Vervolgens gebeld voor advies. Snel te woord gestaan en vriendelijk advies gekregen waarbij mij assistentie werd beloofd om de router en telefoons samen te laten werken in het netwerk. De volgende dag de twee bestelde voiptelefoons al gekregen. Vervolgens met de hulpvaardigheid van KOMMAGO-medewerkers de telefoons werkend gekregen in het netwerk. Kortom: Zeer goede service en vriendelijk personeel! Aanrader!

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Zeer positief over zowel website als ook de service. Levering was snel en product goed verpakt. Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Blij bij Kommago te hebben gekocht

Wij hadden een Wifi bereik probleem. Vertegenwoordiger van Kommago heeft echt tijd gemaakt de situatie te bespreken. Onderdelen gekocht maar werkten niet ( geen plug and play). Gebeld met de helpdesk. Wat een verademing om met deze mensen te werken. Vakkundig en geduldig! Hebben veel tijd moeten besteden om het systeem in orde te krijgen maar werkt nu goed. Zou zeker terugkomen.

Snel en betrouwbaar

Snel geregeld, product is ook naar verwachting, kortom - aanrader!

Bestelling en levering correct

Goede en snelle levering.

prima gegaan geen bijzonderheden

zo als boven beschreven

Alles perfect

Goed en gemakkelijk bestellen en zeer snelle levering Een echte aanrader

Heel tevreden over de samenwerking met KommaGo!

Prima website waar je veel producten op kan vinden. Klantenservice is heel goed en reageert snel en is vriendelijk. Producten worden snel naar Belgie gelevered, ook als deze niet op stock staan. Wij hadden een probleem met een Yealink phone Teams version en binnen 3 dagen hebben wij een andere toestel binnen gekregen. Om zeker alles in orde te zijn met de nieuwe toestel, zij hadden het eerst getest voor ons! Niet twijfelen maar bij deze top winkel je spullen kopen!

Snelle en goede levering

Mijn bestelling is snel en goed geleverd. Het product niet duur. Kom zeker een volgende keer terug.

Bestelling en levering gingen erg vlot. De camera werkt heel goed en is het goedkoopst via kommago.

Service uitstekend apparaat nog niet werkend

Apparaat ontvangen functioneerde niet is geflashd en nieuwe software, maar heeft nog steeds problemen met de ontvangst van een publieke hotspot

Zeer goede service!

Na aanschaf tijdens ons verblijf op de camping van een EZ Hotspot Extender v4 bleek deze thuis niet meer te werken. Na tel. contact deze retour gestuurd. Bleek defect te zijn. Nieuwe v4 ontvangen. Deze bleek thuis ook niet te werken. Diverse keren tel. contact gehad met Wifishop en van alles geprobeerd, echter zonder succes. Deze mocht ook retour en ik heb toen gevraagd om een EnGenius EZ Hotspot Extender v3 te sturen. Thuis weer geprobeerd en ook met deze kon ik geen verbinding krijgen met mijn eigen router van KPN. In deze kamer had ik ook een tv adapter van KPN. Daar heb ik maar eens de wlankabel uit verwijderd en toen kreeg ik wel een verbinding met mijn KPN-router. Dit tel. en per mail doorgegeven aan Wifishop. Ook op de campings waar we nu staan werkt de v3. Al met al zeer positief over de behandeling en afhandeling. Indien nodig kom ik hier zeker terug. Dank!

Alleen maar positief

Headset besteld en de volgende dag in Huis Gunstig geprijsd en dan ook nog top geleverd, ik ben 100% tevreden.