Goede service Vlotte levering Goede communicatie

Prima service; goed advies en mooi op tijd product geleverd.

Prima service; goed advies en mooi op tijd product geleverd.

Snel en goede service!!!!

Ik was mijn factuur kwijt, en direct werd mij een nwe verstuurd. Tijdens deze actie werd ik prettig geholpen.

Top, zeer klantgericht en heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden over de dienstverlening.

Goed advies gekregen en prima product ontvangen.

Via mailcontact goed advies gekregen over aan te schaffen product. Product (switch 5x) van uitstekende kwaliteit!

snelle bezorging

snelle bezorging ,,,beste prijs

Snelle en correcte levering, goed verpakt.

Installeren leverde wat problemen op. Tijdens telefonisch contact goed en vriendelijk te woord gestaan, maar probleem niet Wel goed op weg geholpen. Heb uiteindelijk zelf de oplossing ontdekt.

Ver beneden de maat

Voor onze vakantie een WiFi versterker gekocht. Vlotte levering dus tot zover niks aan de hand. Het product nooit aan de praat kunnen krijgen zelfs niet na langdurig bellen vanuit Duitsland. Wel een mooi aanbod. We sturen vandaag nog een nieuwe zodat u deze morgen nog hebt. Helaas nooit een vervanging mogen ontvangen zoals beloofd.....

Goedkoop, snel

Zeer tevreden over mijn bestelling, na bestelling volgende dag geleverd, ook al is het een klein bedrag je hoeft geen bezorgkosten te betalen. Aanrader dus!!!!

Duidelijke site prompte levering

De geleverde EnGenius doet wat hij moet doen. Installatie eenvoudig.

Prima ervaring

Service en leveringssnelheid prima

Gebruikte batterij opgestuurd

De batterij voor mijn powerinterrupter was al gebruikt. Te zien aan de krassen. Mijn defecte batterij zag er beter uit.

Zeer goede adviezen met als gevolg snel uit de problemen!

Door een reuze slechte wifi ontvangst op het recreatiepark waar ik verblijf begon ik steeds meer het uitvallen van het wifi signaal te verafschuwen. Bij Kommago kreeg ik meteen het beste advies, en daarmee het beste apparaat op dit probleem op te lossen. Nu kan ik gewoon weer Netflix kijken zonder haperende en uitvallende beelden!

Gewoon goed!!

Hotspot extender ontvangen volgens planning. Netjes verpakt en met duidelijke installatie handleiding.Installeren gaat makkelijk en is voor iedereen te doen.Vooralsnog is de ontvangst van het wifisignaal sterk verbeterd.j

Supervlotte service !

Vlotte service en goed product !

Na een chinese miskoop prima geholpen door KommaGo

Als je geen deskundige bent ervaar je met de aankoop van een 4G antenne pas hoeveel typen, soorten en variaties connectoren er bestaan. Om gek van te worden. Daarom contact opgenomen met Tom van KommaGo en daar ben ik uitstekend geholpen en heb de juiste antenne met kabel kunnen aanschaffen. De omni antenne werkt perfect en doet waar hij voor bedoeld is.

Geweldige service

Goed advies en zeer geduldige medewerkers. Dank je wel.

Snel geleverd. Niks mis mee.

Snel en goed geleverd. Prima verpakt

Mijn ervaring met KommaGo is in één woord “perfect”

Snelle levering Goede hardware Makkelijk te installeren Prima service

Goede hulp

Door de hulp van de medewerkers heb ik exact wat ik zocht! Bedankt

Besteld en snel ontvangen. Tevreden over product!

goede service, advies en ondersteuning

Voip centrale en toestellen aangeschaft met toebehoren. Prima geadviseerd en ondersteund.

Goede en snelle levering

Bestelling werd snel en correct bezorgd

snel en duidelijk

Persoonlijk op gehaald bij Komma go vriendelijk en behulpzaam.