Een vlekkeloos verlopen aankoop

Het gehele aankoopproces verliep zoals je mag verwachten van een webwinkel.

Vakkundig en vriendelijk

Snelle service, vriendelijk contact, snelle afhandeling, kennis van zaken

Prima service, goede kennis van zaken.

Site is erg overzichtelijk. Bestelprocedure ging heel makkelijk en het product werd de volgende geleverd.

Top service!

Beste prijs voor mijn product; Leuke showroom in Utrecht; Persoonlijk advies en super geholpen toen bleek dat ik de voorraad niet goed had gezien op de site. Het product werd alsnog zsm naar mij gestuurd. Helemaal blij!

Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht na goed advies

Na een zeer goed adviserend gesprek de Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht, en absoluut GEEN miskoop (zag door de bomen het bos niet meer in de merken en modellen). Een geweldige Headset, zeer snelle koppeling met mijn smartphone en ontzettend eenvoudig in gebruik, Klasse. (Gekozen voor een mono Headset zodat je niet compleet afsloten bent van je omgeving.)

geweldig

snelle bezorging en prima technische support.

Goede service, had zelf een foutje gemaakt maar ik kon dit gemakkelijk omruilen 👍

Ik had iets verkeerd besteld en dat kon zonder problemen worden omgeruild

Perfect!

Snelle levering, aangesloten en camera werkt via poe poort perfect. Data transfer werkt echt veel sneller dan verwacht. Goede keuze.

Perfect !,

TP-link - werkt perfect.

Prima aankoop nu overal en eigen acces point voor meerdere gebruikers. Werkt prima alleen niet vergeten thuis handmatig het eigen wifi netwerk weer te selecteren. Al eerder bij dit bedrijf een gigaset plus ip telefooncentrale gekocht en toen ook prima service.

Uitstekende webshop.

APC SMT1000IC UPS gekocht. Had deze eerst bij Conrad bestelt maar was na zes weken nog steeds niet geleverd. De UPS was bij Routershop niet alleen €30 goedkoper, maar werd ook netjes binnen drie werkdagen geleverd. Prima service !

Adequate en snelle service

Prettig bedrijf om mee te werken. Weten waar ze het over hebben en beantwoorden snel alle vragen.

Aanrader, uitstekende service!

Razendsnel en vriendelijk geholpen, nadat het ontvangen van onze nieuwe Draytek router heb ik nog even contact gehad om wat stappen af te ronden. Zeer deskundig en adequaat geholpen, hier gaan beslist vaker bestellen.

supersnelle levering

goed product en eenvoudige uitleg hoe het werkt

Perfecte levering van bestelde goederen.

Duidelijke website met goede informatie en adviezen. Ik ben er zeer tevreden mee.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering een goede router

behulpzaam, professioneel, out-of-the-box denkers

Vanwege een internet storing aan onze glasvezel, KommaGo benaderd, als snel kwamen ze met een top oplossing waar wij als bedrijf zijnde in de tussentijd uit de voeten mee konden. Ik hou van bedrijven die niet lineair denken. KommaGo is er een van.

Vanaf bestelling tot levering top geregeld

Vriendelijk personeel en snelle levering

Overzichtelijk en duidelijk, ook bij afrekenen.

Overzichtelijke site. Makkelijke keuze en goede alternatieven geboden. Prijs is goed en komen afspraken na. Levering zoals aangekondigd, kortom: ik raad deze site aan en kom er graag weer.

Snelle omruil procedure voor een defect product

Via de producent een omruilprocedure geregeld, op snelle en goeie wijze uitgevoerd, binnen 1 werkweek (5 dagen) nieuw [product in huis, die tot nu toe goed schijnt te werken

Prachtig materiaal!

Werkt voortreffelijk!

Geweldige Service!

Alles verloopt perfect zoals opgegeven op de website! Voorraadinformatie is actueel! Niet zoals op zoveel webshops dat er staat dat een item voorradig is en dat je na bestelling een mail krijgt dat het "juist" even uit voorraad is... Levering gratis en ook binnen de beloofde termijn!

goed advies, prima producten en goede prijs

voor mijn bestelling meerdere keren advies gevraagd en ontvangen, vragen goed beantwoord. Na enige tijd materialen aangeschaft en snel geleverd.

Snelle levering en goede klantenservice!

Ik had bij Wifishop een EZWifiV4 besteld. Deze werd snel geleverd. Tijdens het uitproberen thuis kreeg ik geen verbinding met de ezwifiV4. Met de helpdesk een paar dingen geprobeerd maar hij moest terug gestuurd worden. Wifishop heeft de EZWiFi vervolgens voor mij naar de camping gestuurd. Daar was hij na reparatie 3 dagen later gearriveerd. Goede ondersteuning en snelle levering!