Supergoed

Een zeer positieve bestelervaring.

geweldig goede service en levertijd

besteld en de volgende dag in huis en precies wat ik wilde hebben voor de vakantie meer toestellen op een wifi voucher op de camping zonder problemen

Top bedrijf

Koop er al heel lang en bij mogelijke installatie problemen helpen ze adequaat en klantvriendelijk. Aanradertje

Goed advies gehad op technische vraag

Mijn bestelling werd snel geleverd, goede verpakking

Klantvriendelijk en professioneel - een voorbeeld

Zowel via de e-mail als telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. De bestelling snel en goed afgehandeld. Helemaal tevreden.

Goed bij lage download

Bij een download snelheid van 2.7 mb. Toch goed stabiel beeld in HD via de Ziggo go app in Wolfstein camping Köningsberg. Gebruik met externe buiten antenne van 8db.

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Voor mijn werk was ik op zoek naar een headset die aan bepaalde eisen moest voldoen. Er werd goed meegedacht en zeker niet het duurste product aangeraden. Toen het installeren op de MAC niet lukte werd direct een oplossing geboden. Mocht ik weer een headset nodig hebben dan zal ik zeker weer hier bestellen.

heel erg tevreden

telefonische contact met tijd en ruimte voor goede duidelijke uitleg

Goede snelle adviezen en scherp geprijsd.

Altijd oplossingsgericht, goede adviezen. Ze denken met je mee, en de prijzen zijn ronduit scherp. Levering binnen 24 uur. De gewaardeerde leverancier van onze kantoorapparatuur.

Verkeerde omschrijving switch resulteert in 2 weken zonder netwerk.

POE switch besteld, bleek niet als rackmount gemonteerd te kunnen worden.( stond zo wel op website) Na contact hierover te hebben gehad zo een alternatieve switch direct opgestuurd worden (voorstel akkoord bevonden) Helaas kwam deze switch niet binnen omdat men eerst de oude retour wilde (fijn als dit op voorhand wordt gemeld, en dank voor het vertrouwen in mij) Ook kreeg ik eerst een RMA nummer en mocht ik 6,95 betalen ipv naar antwoordnummer. ( dit na weer telefonisch overleg opgelost) Na ruim een week komt een nieuwe switch binnen helaas een verkeerde. Dus weer bellen, enz. Vervolgens de de opmerking of ik ook nog niet even kan bijbetalen... ( Wie maakt er nu kee rop keer de fout?) Nu eindelijk de juiste switch binnen. Het is opgelost,maar een hoop met tijd en gezeur heeft het gekost. Het wantrouwen naar de klant en de loze belofte ( we verzenden maar wordt dan toch niet gedaan, toch weer 2 dagen later versturen enz. geeft het een zure nasmaak.)

Arjen stopt niet totdat de klant tevreden is.

Nadat routershop.nl een juist advies heeft gegeven; heeft Arjen ook de complexe uitdaging technisch voor elkaar gekregen. Petje af voor deze medewerker en organisatie! Dit is precies hoe service werkt!

Polycom studio besteld, top service!

Kommago is echt een betrouwbare website voor kantoor technologie. ik heb een videoconferencing systeem besteld, die is supernieuw op de markt, zij hebben een snelle levering en prima after sales service, staan altijd klaar voor je installatie vragen.

voor mij heeft kommaGo een cijfer 11 of hoger verdiend.

Wat een service. Meerdere jaren gebruik ik extender en of versterker voor mijn netwerk op de camping. Bij een nieuw account op de camping vanwege glasvezel krijg ik geen verbinding meer. Ik ben nog bezig om het voor elkaar te krijgen en word geweldig gecoacht en geadviseerd door Arjen van KommaGo. Wat ben ik blij met deze hulp. Ik ben een vrouw van 75 jaar en iedereen lacht omdat ze denken dat het niet gaat lukken ondanks de hulp. Maar ik geloof erin en al gaat t uiteindelijk niet lukken, dan is het niet de schuld van KommaGo en ook niet de mijne maar van de camping. Dus een vette 11 voor KommaGo

Zeer snelle & correcte levering

Prima service : snel & correct. Volgende keer gewoon weer de Wifi Shop!

Helemaal TOP; hier zitten echt de experts!

Zit al maanden te knutselen met het WiFi van een andere fabrikant; heb een ingewikkeld kantoor met 6 AccessPoints. Diverse devices werkten niet lekker, signaal viel weg, interferentie ondanks goed kanalenplan etc etc, idem voor roaming en nu met de oplossing zoals geboden door KommaGo, zijn die problemen de lucht uit.

Helemaal goed, prima service tegen de beste prijs.

Helemaal goed, prima service tegen de beste prijs. Ook snel geleverd.

Pluspunten

Snelle levering Goede prijs-kwaliteit verhouding

De combinatie van artikelen vermelden De setprijs was eerst veel hoger dan het bestellen van stuks

Pluspunten

Uiterst goede opvolging en kennis van zaken. Aanrader.

Ga zo door!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk!

Pluspunten

Goede info geven.Doet wat die belooft.

Gèèn.

Pluspunten

Snelle leverong.

Kerig en snel geleverd. Producten van goed kwalitet.

Pluspunten

Duidelijke website Bestelling zonder problemen naar afhaalpunt post NL verstuurd. Helpdesk goed bereikbaar. Ben teruggebeld. Prima verzorgd allemaal.

Kon inlogcode van apparaat nergens vinden. Bleek in binnenzijde van aansluitklem te staan. Graag duidelijk vermelden in gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

Snelle levering en een zeer goede helpdesk die assisteert met installatie.

Zou geen verbeterpunten weten.