Wir sind sehr zufrieden!

keine

Pluspunten

Mooie loods, redelijk gemakkelijk zelf te bouwen. Precies wat we wilden.

Iets betere uitleg van de rubbers tussen dakplaten.

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Defekte Palette bei Lieferung. Sonst Zufriedenstellend

Verbesserungspunkte

Bessere Beschreibung in Deutsch für den Selbstaufbau!

2 Sterne: schlechter als erwartet

Preis/Leistung-Verhältnis ist vernünftig

Verbesserungspunkte

Nach dem Bestellvorgang ging einiges schief vom Liefertag über fehlende Teile. Die Leute am Telefon waren immer nett und freundlich, aber das nützt auch nichts wenn man auf der Baustelle nicht weiterkommt.

Positive

Container-Überdachung inkl. Befestigungsklammern gekauft. Gute Qualität, sehr zufrieden.

Aufbau und Bestellabwicklung problemlos

Verbesserungspunkte

Angebot und Lieferung stimmten nicht überein. Rolltor war elektrisch angeboten, in AB vergessen und letztlich auch manuell geliefert.

2 Sterne: schlechter als erwartet

Verbesserungspunkte

Trotzt guter technischen Dokumentation sehr schlechte Bauanleitung. Besonders sehr schlecht beschriebene Garagentormontageanleitung. Es wäre sehr hilfreich ein Video step by step als Anleitung für das ganze mitzuschicken. Sonst mit dem ganyen Zufriedenheit.

Pluspunten

heel vriendelijk en behulpzaam en een vlugge bediening!!!

Sehr gute Qualität

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geleverd wat gevraagd en aangeboden was. Echter zonder hoogwerk materieel niet in elkaar te zetten.

Meeleveren spanbanden en grondplaten(rubber) om schuiven tegen te gaan. Constructie is niet stijf genoeg.

5 stars: perfect, definitely recommended

product and delivery

Suggestions

tent was harder to bult then expected

4 stars: good service, well treated

Positive

Kroftman sales team were very helpful and sent manuals and specifications etc to aid my choice. The order was simple and the delivery very quick. The installation has gone smoothly with my inexperienced team finding the instructions simple to follow. The finished structure is ideal for my needs on site.

Suggestions

Very little to improve.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Sehr gute und speditive Abwicklung des gesamten Auftrags.

einwandfreie Qualität, stabile Verarbeitung

Verbesserungspunkte

Anleitung nicht immer ganz deutlich und eindeutig

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Qualität der Zelte meistens gut. Hatten falsche Stangen zum Aufbau dabei.

Verbesserungspunkte

Kundenservice / Beratung ist mangelhaft Nur Hotline, kein Angebot für Rückruf, kein Fachpersonal

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

4 stars: good service, well treated

good service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Thank you very much for your kind words. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie. De kwaliteit van de weidetent is goed, ik heb er al eerder eentje besteld.

De handleiding voor het opzetten van de tent is wat summier, met name de bevestiging van het zeil is vaag. Het moment van levering is niet gecommuniceerd, edoch mijn partner was toevallig thuis om e.e.a. in ontvangst te nemen. Het humeur van de truckchauffeur liet wel te wensen over. Die was niet bereid om het pakket tot wat meer achterin de garage te leggen, het bleef nu het gangpad blokkeren. Vorige keer trof ik een goedgemutste en meewerkende chauffeur.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw review! We zijn druk bezig met het verbeteren van de schuilstal handleiding. Het moment van levering wordt normaal gesproken vooraf met u besproken. Dit keer is er helaas iets fout gegaan. Goed om te horen dat het allemaal is gelukt.

Pluspunten

Klant vriendelijk, mee gedacht bij offerte

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw review! Dat horen we graag.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede opvolging van de bestelling

ondanks het goed inpakken van de schuilstal was er waarschijnlijk door een transpalet schade aan de kartonnen verpakking en is er bij het openen ervan een deuk in het "deurtje" geconstateerd. Dus misschien nog iets meer zorg. Ineenzetten van de schuilstal was ondanks de handleiding toch niet zo eenvoudig doordat er klevertjes van de buizen afgevallen waren en los in de verpakking lagen. Maar het is ons gelukt. Wanneer er met transportfirma's gewerkt wordt graag het commentaar DUIDELIJK OVERMAKEN. mijn opmerking bij bestelling werd jammer genoeg niet gerespecteerd. Mvg.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor uw reactie! Bij schade kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij lossen dit graag voor u op. Goed om te horen dat het opbouwen van de schuilstal is gelukt.

Pluspunten

goede afspraken ,snelle levering

Bedankt voor uw reactie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed zeil

Betere en langere bouten en moeren, bijgeleverde zijn van hele slechte kwaliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw review. We gaan aan de slag met uw opmerking over de bouten en moeren.

Avis sur Kiyoh