prodotto ottimo

veloci e prodotto ottimo consiglio

Gemakkelijk en servicegericht

Prima ervaring. Contact gericht op echt willen helpen, erg prettig.

Très bon produit, fidèle à la demande.

Excellent suivi. Rien à dire.

s

Vite réalisé et vite expédié conformément à mes attentes;

Optisch besser als erwartet

Wir haben Thermoflaschen mit unserem Firmenlogo bedruckt bestellt. Die Beratung und Lieferung liefen problemlos. Die Beratung war sehr zuvorkommend. Mit dem Endprodukt sind wir sehr zufrieden. Ob es auch langlebig ist, wird sich noch herausstellen.

Schneller Versand und eine gute Qualität der Bänder

Schneller Versand und eine gute Qualität der Bänder. Leider konnte man bei der Bearbeitung des Designs nicht sehen, dass ein kleiner Teil der Schrift abgeschnitten ist.

Produits conformes aux attentes et de qualité. Commercial dédié et très sympathique.

De la prise de commande à l'élaboration des produits personnalisés, tout a été facilité par le contact direct avec un commercial dédié. Produits de qualité (la gourde est très jolie). Personnalisation aisée. J'ai déjà recommandé cette entreprise à des collègues d'autres établissements.

Uitstekend geholpen door Jessica met een goed advies. Ondanks dat de beoogde fles niet voorradig meer was werd een mooi alternatief aangeboden die er fantastisch uitziet.

Mooie producten tegen een betaalbare prijs!

Op mijn verzoek geen 25 bekers met logo besteld , maar 12. De mokken die ik op het oog had waren geen optie. Maar doordat het ontwerpteam heeft meegedacht zijn we toch tot een bestelling gekomen! Bedankt

Snel, efficient en goede kwaliteit!

Vriendelik personeel, efficient en goed commerciel gericht.

Niet helemaal geleverd dan in eerste instantie was besteld

Ik had buttons met pin besteld, 5,8 cm. Maar in de order stond buttons zonder pint. Hierop heb ik gereageerd. Daarna is de order gewijzigd in buttons met pin maar met een afmeting 4,8 cm. Ik heb het toen maar gelaten, maar eigenlijk zijn ze te klein.

Juste au top!!

Mon commercial Yoan, toujours à l'écoute de mes besoins pour mon entreprise. Recherche les meilleurs produits Le rapport qualité/prix au top!! Je recommande au max

Makkelijk geregeld

Het was makkelijk en snel geregeld

Klantvriendelijk en snel

Fijne klantenservice, flexibel en persoonlijk afgestemd. Mooi eindresultaat; wij zijn er blij mee!

snel geregeld, prima product

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Telefonisch goed bereikbaar en een deskundige medewerker aan de lijn. Na plaatsen bestelling werd deze keurig op tijd afgeleverd!

Très bonne prestation

La personnalisation et le contact se sont très bien passées, je recommande.

TOPSERVICE!

Zeer tevreden van de Service. Jessica heeft mij heel goed geholpen en geluisterd naar mijn wensen. Ik ben zeer tevreden van het eindresultaat.

precisi e professionali

precisi e professionali

Ottimo servizio

Le borse in tessuto in organic cotton sono di ottima qualità/prezzo. Le tempistiche di spedizione molto brevi. Ho ordinato e sono arrivate dopo 7 giorni. Anche il supporto ricevuto durante l'anteprima gratuita per capire come impostare la grafica sulle borse è stato eccellente e tempestivo.

• Ci consiglieresti? Si

Goede vriendelijke ondersteuning, doen graag een stapje meer

Vanaf het eerste moment werd er meegedacht, wat mogelijk was. Daarnaast van alle opties netjes voorbeelden meegestuurd. Er werd altijd snel en deskundig gereageerd en als iets niet duidelijk was dubbel gecheckt! Kortom een fijne ervaring!

commande rapide et efficace

J'ai commandé des sacs cabas en jute, la qualité du sac et l'impression sont top.

Dommage

J'ai demander un motif brodé et je reçois un flocage. Ce n'est pas ma commande ! Je demande a être livré

• Nous recommanderiez-vous? Non

Abwicklung und Kommunikation 100 %

Alles in allem nichts auszusetzen.

Communicatie verliep soepel. Product zoals afgesproken.

Fijne persoonlijke service en snelle levering

Voor mijn spoedklus kwam ik bij Loopper terecht. Het was heel fijn hoe snel ze konden leveren. En het persoonlijke contact per mail en telefoon was super! Dank Jessica :)