Snelle, enthousiaste, vriendelijke en meedenkende reacties

Ik kreeg op mijn offerte een snelle reactie, maar niet opdringerig. Meedenkend. Het was mogelijk een proefmonster te krijgen en er werden duidelijke voorbeelden meegestuurd met de offerte in de mail.

Zeer goede klantenservice

Betrokken medewerkers, die met je meedenken. We zijn blij met onze mondkapjes.

Goede maskers aangenaam om te dragen. Helaas voor sommigen wat te klein.

Alles is prima verlopen

Het bestelde product voldoet aan onze verwachtingen en werd vlot geleverd. De communicatie verliep ook prima.

Zeer vlot!

Zeer vlotte samenwerking. Er wordt samengewerkt aan het design totdat dit volledig op punt staat naar je eigen wens, klantendienst is steeds zeer vlot bereikbaar en ontzettend vriendelijk, en producten werden op tijd geleverd. We zijn zeer tevreden met het resultaat! Bedankt, Loopper!

Erg tevreden

Veel leuke reacties gehad op de koeltasjes die we hadden besteld bij Loopper. Daarnaast heel blij met de snelle levertijd.

Vriendelijke bediening met de wil om de klanten te geven wat ze vragen!

top product. Snelle levering

top product. Snelle levering

Persoonlijk contact, prima service en levering op tijd.

Al meerdere bestellingen geplaatst, goede service waarbij er altijd wordt meegedacht!

Zeer tevreden. We hebben als organisatie al verschillende producten besteld. Zowel bedrukt als niet bedrukt. Ze denken mee met de mogelijkheden in productkeuze en bieden een goede prijs/kwaliteit.

Snelle, persoonlijke service

Hele fijne ervaring, luisteren goed naar de wensen van de klant. Professionele afhandeling en service.

Snelle persoonlijke superservice

Met Jildou heb ik perfect contact gehad omtrent een grote zakelijke bestelling. Mails en telefooontjes werden binnen no-time beantwoord en dacht vanaf het eerste moment goed en pro-actief mee.

Slagvaardig en snel!

We hadden binnen een korte termijn bedrukte USB stuks nodig. Service was heel goed, voelde vertrouwd en zijn hun afspraken nagekomen!

Vlot, open, flexibel en snel!

Perfect!

Bestelling met plussen en minnen

De geleverde producten zijn van prima kwaliteit, het verkoopproces verliep vlot, maar de tijdigheid van de levering en de communicatie daarover vanuit Loopper verdient nog wel de nodige aandacht.

Brilliant

Great service, quick, professional and very pleasant!

Goed contact met donovan

Behulpzaam , mee denkend en proactief

Vlotte service en levering.

We zijn zeer vlot geholpen en hebben een duidelijke proefdruk gekregen.

snelle en correcte service

zoals gezegd snelle en correcte service

Product zoals beloofd en snel geleverd.

SUPER :)

Supersnelle service

Mooie producten goede service

Mooie producten goede service

Tof product, maar er ontbrak iets

Het product was in orde, op 1 ding na... We hadden een kader gevraagd aan de achterkant van de fles, echter deze ontbrak.

Dag Tinneke, Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ontbreken van het kader. Voordat de flesjes bedrukt kunnen worden moet de proefdruk goedgekeurd worden, mocht deze niet kloppen kan deze uiteraard aangepast worden. Om je alsnog tegemoet te komen hebben we een e-mail verstuurd. Ik hoop dat dit voldoende is en we helpen je graag met een volgende bestelling.

Actiesnelheid is zeer goed

Na een vraag die ik had werd er snel gereageerd. Dat is altijd prettig. De levering was snel en netjes ingepakt. Geen enkel punt van kritiek!

geweldige en aardige service

Perfecte begeleiding. Snel antwoord en fijne service. Dankjewel Donovan!