heel tevreden

vlotte correcte afhandeling snelle levering

Snelle service, snelle levering

Prima ervaring, snel antwoord per mail / telefoon en een snelle levering van de producten.

snel, goed en duidelijk

Na aanvraag kwam de proefdruk zeer snel. Offerte was helder. De uiteindelijke levering was ook zeer spoedig.

Goed geholpen

Goed en snel geholpen

Super snel

Direct contact, super snel in reageren, denken in mogelijkheden! We wilden op vrij kort termijn tassen in full-colour gedrukt hebben, zeer tevreden met contact, werkwijze en tijdige levering.

Snelle levering en prettige hulp bij design

De medewerkers reageerden snel, afspraken konden gemakkelijk gemaakt worden. Het eindproduct is erg mooi en strak afgeleverd.

Positieve ervaring met doeltreffende begeleiding en hulp van Loopper.

Positieve ervaring met doeltreffende begeleiding en hulp van Loopper. Prijzen zijn goed.

prima en snel

heel tevreden, goed geholpen en geadviseerd

Hoi Annemieke, Bedankt voor de leuke review! Ik hoop dat de tassen en schrijfmappen goed bevallen. Mocht je nog een keertje wat bedrukte items nodig hebben helpen we je hier natuurlijk graag bij!

Goede communicatie, op tijd geleverd, product zoals verwacht

Goede communicatie, vriendelijke verkoper die zaken professioneel opvolgt. Geleverd binnen afgesproken deadline, product zoals verwacht

Hoi Vivian, Bedankt voor je leuke review en het project wat we voor je mochten oppakken. De notitieboekjes zien er top uit met je logo! We staan de volgende keer weer graag voor je klaar!

Goed product, mooie prijs, perfecte opvolging

!!! Heel tevreden!!!! Bedankt Donovan en Looper

Hoi Tim, Fijn dat je tevreden bent met de tasjes en bedankt voor de positieve reactie! We hopen snel weer iets voor je te kunnen betekenen.

very good service and adequate response

erg prettige customer service

Uit de brand geholpen

In de drukste tijd van het jaar kon geen bedrijf ons nog bedrukte linnen tassen leveren, maar Loopper kon het wel. Het contact was goed en we werden goed op de hoogte gehouden. Heel tevreden dus.

Stevige papieren tasjes

Ik kocht stevige papieren tasjes. Deze waren zeer stevig en precies wat ik zocht. Het product werd snel geleverd en ik werd zeer klantvriendelijk geholpen door het personeel. Een prettig bedrijf om zaken mee te doen!

goede levering, goede service, attent en vriendelijk

Top produkt

Snelle efficiënte service

Snel, duidelijk en goede service

Het contact met Loopper is prettig omdat er snel en adequaat wordt gereageerd. Dat maakt het makkelijk om je bestelling helemaal op maat te laten maken. Ga zo door!

helemaal super

Fijne ervaring gehad. Tot laat s'avonds te bereiken en super snel geleverd. SUPER!

Fantastische communicatie en snelle levering!

Er werd met mij meegedacht over de vormgeving.

Transparant, hulpvaardig, snel

Fijn bedrijf Loopper, vooral in de snelheid van voorbeelden, hulp bij zoeken naar producten. Grote keus uit producten die je kan bedrukken. Zou jullie zeker aanbevelen bij collega's die op zoek zijn naar een bedrijf voor promotie doeleinden.

Na contact met de klantenservice goed geholpen en ondersteuning gekregen gedurende het hele bestelproces. Zeer tevreden over het resultaat.

Perfecte service, klantvriendelijk en goedkoop!

Via een bekende ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en ik ben blij verrast over de goede service en de persoonlijke benadering als ook de prijs van de producten. Absoluut aan te bevelen!

Perfecte levering

Binnen de gestelde tijd is er geleverd en er zat een leuk extraatje bij.

snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik heb erg fijn samen gewerkt en super mooie artikelen mogen ontvangen.

Vanaf het begin tot het einde van de bestelling ben ik continu goed geholpen.