Al meerdere bestellingen geplaatst, goede service waarbij er altijd wordt meegedacht!

Zeer tevreden. We hebben als organisatie al verschillende producten besteld. Zowel bedrukt als niet bedrukt. Ze denken mee met de mogelijkheden in productkeuze en bieden een goede prijs/kwaliteit.

Snelle, persoonlijke service

Hele fijne ervaring, luisteren goed naar de wensen van de klant. Professionele afhandeling en service.

Snelle persoonlijke superservice

Met Jildou heb ik perfect contact gehad omtrent een grote zakelijke bestelling. Mails en telefooontjes werden binnen no-time beantwoord en dacht vanaf het eerste moment goed en pro-actief mee.

Slagvaardig en snel!

We hadden binnen een korte termijn bedrukte USB stuks nodig. Service was heel goed, voelde vertrouwd en zijn hun afspraken nagekomen!

Vlot, open, flexibel en snel!

Perfect!

Bestelling met plussen en minnen

De geleverde producten zijn van prima kwaliteit, het verkoopproces verliep vlot, maar de tijdigheid van de levering en de communicatie daarover vanuit Loopper verdient nog wel de nodige aandacht.

Brilliant

Great service, quick, professional and very pleasant!

Goed contact met donovan

Behulpzaam , mee denkend en proactief

Vlotte service en levering.

We zijn zeer vlot geholpen en hebben een duidelijke proefdruk gekregen.

snelle en correcte service

zoals gezegd snelle en correcte service

Product zoals beloofd en snel geleverd.

SUPER :)

Supersnelle service

Mooie producten goede service

Mooie producten goede service

Tof product, maar er ontbrak iets

Het product was in orde, op 1 ding na... We hadden een kader gevraagd aan de achterkant van de fles, echter deze ontbrak.

Dag Tinneke, Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ontbreken van het kader. Voordat de flesjes bedrukt kunnen worden moet de proefdruk goedgekeurd worden, mocht deze niet kloppen kan deze uiteraard aangepast worden. Om je alsnog tegemoet te komen hebben we een e-mail verstuurd. Ik hoop dat dit voldoende is en we helpen je graag met een volgende bestelling.

Actiesnelheid is zeer goed

Na een vraag die ik had werd er snel gereageerd. Dat is altijd prettig. De levering was snel en netjes ingepakt. Geen enkel punt van kritiek!

geweldige en aardige service

Perfecte begeleiding. Snel antwoord en fijne service. Dankjewel Donovan!

De service is snel en goed. Kleine kanttekening; het crm systeem is niet op orde waardoor je vele malen automatisch benaderd wordt over hetzelfde. Dat geeft verwarring. Dat is gewoon slecht. Verder een prima eindproduct geleverd gekregen.

Beste Renate, Bedankt voor je review. We zijn hard aan het werk om dit te verbeteren. Verder hoop ik dat de bidons bevallen en dat we snel weer wat voor je kunnen betekenen.

Vanaf de aanvraag tot het leveren van de bestelling was er een zeer duidelijke communicatie. Vragen werden steeds zeer snel beantwoord. De drinkflessen die we bestelden zien er mooi uit.

Snelle en goede service

Heel goede en snelle service. Persoonlijke aanpak en meedenken met de klant. Super!

Vriendelijk en eerlijk contact, op tijd geleverd

Via de site verliep het contact niet geheel goed. Het lijkt alsof e.e.a. niet helemaal goed op elkaar is afgestemd. Zo kreeg ik snel een eerste prijslijst van alle artikelen. Maar op een aanvraag via de site over de kosten voor enkele typen USB-sticks, kreeg ik geen reactie. Ik heb zelf nagebeld voor informatie. Persoonlijk contact via de account manager gaf snel navolging. De uiteindelijke offerte was hoger dan de prijslijst die ik in eerste instantie kreeg. Via de account manager kreeg ik direct een link naar een betaling die ik bij mijn bestelling moest doen. Dat vond ik vreemd en niet prettig. Zo ben ik niet bevoegd om betalingen te doen voor de organisatie waarvoor ik werk. Die betaling heb ik uit eigen middelen voldaan, maar later kreeg ik nogmaals de factuur via een andere afdeling (verkoop?). Een officiële factuur via de laatstgenoemde afdeling, heeft de voorkeur. Ik zou afstappen van betalingen via links/de account manager. Met een mail/persoonlijk contact naar de account manager, is e.e.a. weer snel opgelost. De USB-sticks zijn keurig op tijd geleverd. Mooie USB-stick. De bedrukking is niet zo goed zichtbaar, maar kan liggen aan het door ons geleverde materiaal. Persoonlijk contact met de account manager was prettig.

Beste Theresa, Bedankt voor je bericht. We stellen het erg op prijs dat je jouw ervaring met ons deelt. Zo kunnen we onszelf blijven ontwikkelen. Vanwege het Coronavirus en het Chinees nieuwjaar was het niet mogelijk om te produceren in China. Gelukkig hebben wij ook een fabriek in Polen waar we voorraad hadden liggen, echter liggen hier de prijzen hoger dan onze fabriek in China. Omdat wij werken met bedrukte items hebben we een bewijs van betaling nodig voordat we de productie kunnen starten. We hebben gemerkt dat het betalen met een betaallink het beste werkt, hiermee krijgen we namelijk gelijk een melding op het moment dat er betaald is. Op deze manier kan de productie zo snel mogelijk van start gaan en krijgt u de producten zo vroeg mogelijk binnen. Mocht het voor u echt niet mogelijk zijn om te betalen via de link dan kunt u dit ook aangeven bij uw accountmanager. We kunnen dan een factuur voor u maken die u kunt delen met uw financiële afdeling. Zodra we een bewijs van betaling hebben ontvangen kunnen we de productie starten. We hopen dat u veel plezier heeft van de USB-sticks en helpen u graag nog eens bij een volgend project.

heel tevreden

vlotte correcte afhandeling snelle levering

Snelle service, snelle levering

Prima ervaring, snel antwoord per mail / telefoon en een snelle levering van de producten.

snel, goed en duidelijk

Na aanvraag kwam de proefdruk zeer snel. Offerte was helder. De uiteindelijke levering was ook zeer spoedig.

Goed geholpen

Goed en snel geholpen

Super snel

Direct contact, super snel in reageren, denken in mogelijkheden! We wilden op vrij kort termijn tassen in full-colour gedrukt hebben, zeer tevreden met contact, werkwijze en tijdige levering.