De service is snel en goed. Kleine kanttekening; het crm systeem is niet op orde waardoor je vele malen automatisch benaderd wordt over hetzelfde. Dat geeft verwarring. Dat is gewoon slecht. Verder een prima eindproduct geleverd gekregen.

Beste Renate, Bedankt voor je review. We zijn hard aan het werk om dit te verbeteren. Verder hoop ik dat de bidons bevallen en dat we snel weer wat voor je kunnen betekenen.

Vanaf de aanvraag tot het leveren van de bestelling was er een zeer duidelijke communicatie. Vragen werden steeds zeer snel beantwoord. De drinkflessen die we bestelden zien er mooi uit.

Snelle en goede service

Heel goede en snelle service. Persoonlijke aanpak en meedenken met de klant. Super!

Vriendelijk en eerlijk contact, op tijd geleverd

Via de site verliep het contact niet geheel goed. Het lijkt alsof e.e.a. niet helemaal goed op elkaar is afgestemd. Zo kreeg ik snel een eerste prijslijst van alle artikelen. Maar op een aanvraag via de site over de kosten voor enkele typen USB-sticks, kreeg ik geen reactie. Ik heb zelf nagebeld voor informatie. Persoonlijk contact via de account manager gaf snel navolging. De uiteindelijke offerte was hoger dan de prijslijst die ik in eerste instantie kreeg. Via de account manager kreeg ik direct een link naar een betaling die ik bij mijn bestelling moest doen. Dat vond ik vreemd en niet prettig. Zo ben ik niet bevoegd om betalingen te doen voor de organisatie waarvoor ik werk. Die betaling heb ik uit eigen middelen voldaan, maar later kreeg ik nogmaals de factuur via een andere afdeling (verkoop?). Een officiële factuur via de laatstgenoemde afdeling, heeft de voorkeur. Ik zou afstappen van betalingen via links/de account manager. Met een mail/persoonlijk contact naar de account manager, is e.e.a. weer snel opgelost. De USB-sticks zijn keurig op tijd geleverd. Mooie USB-stick. De bedrukking is niet zo goed zichtbaar, maar kan liggen aan het door ons geleverde materiaal. Persoonlijk contact met de account manager was prettig.

Beste Theresa, Bedankt voor je bericht. We stellen het erg op prijs dat je jouw ervaring met ons deelt. Zo kunnen we onszelf blijven ontwikkelen. Vanwege het Coronavirus en het Chinees nieuwjaar was het niet mogelijk om te produceren in China. Gelukkig hebben wij ook een fabriek in Polen waar we voorraad hadden liggen, echter liggen hier de prijzen hoger dan onze fabriek in China. Omdat wij werken met bedrukte items hebben we een bewijs van betaling nodig voordat we de productie kunnen starten. We hebben gemerkt dat het betalen met een betaallink het beste werkt, hiermee krijgen we namelijk gelijk een melding op het moment dat er betaald is. Op deze manier kan de productie zo snel mogelijk van start gaan en krijgt u de producten zo vroeg mogelijk binnen. Mocht het voor u echt niet mogelijk zijn om te betalen via de link dan kunt u dit ook aangeven bij uw accountmanager. We kunnen dan een factuur voor u maken die u kunt delen met uw financiële afdeling. Zodra we een bewijs van betaling hebben ontvangen kunnen we de productie starten. We hopen dat u veel plezier heeft van de USB-sticks en helpen u graag nog eens bij een volgend project.

heel tevreden

vlotte correcte afhandeling snelle levering

Snelle service, snelle levering

Prima ervaring, snel antwoord per mail / telefoon en een snelle levering van de producten.

snel, goed en duidelijk

Na aanvraag kwam de proefdruk zeer snel. Offerte was helder. De uiteindelijke levering was ook zeer spoedig.

Goed geholpen

Goed en snel geholpen

Super snel

Direct contact, super snel in reageren, denken in mogelijkheden! We wilden op vrij kort termijn tassen in full-colour gedrukt hebben, zeer tevreden met contact, werkwijze en tijdige levering.

Snelle levering en prettige hulp bij design

De medewerkers reageerden snel, afspraken konden gemakkelijk gemaakt worden. Het eindproduct is erg mooi en strak afgeleverd.

Positieve ervaring met doeltreffende begeleiding en hulp van Loopper.

Positieve ervaring met doeltreffende begeleiding en hulp van Loopper. Prijzen zijn goed.

prima en snel

heel tevreden, goed geholpen en geadviseerd

Hoi Annemieke, Bedankt voor de leuke review! Ik hoop dat de tassen en schrijfmappen goed bevallen. Mocht je nog een keertje wat bedrukte items nodig hebben helpen we je hier natuurlijk graag bij!

Goede communicatie, op tijd geleverd, product zoals verwacht

Goede communicatie, vriendelijke verkoper die zaken professioneel opvolgt. Geleverd binnen afgesproken deadline, product zoals verwacht

Hoi Vivian, Bedankt voor je leuke review en het project wat we voor je mochten oppakken. De notitieboekjes zien er top uit met je logo! We staan de volgende keer weer graag voor je klaar!

Goed product, mooie prijs, perfecte opvolging

!!! Heel tevreden!!!! Bedankt Donovan en Looper

Hoi Tim, Fijn dat je tevreden bent met de tasjes en bedankt voor de positieve reactie! We hopen snel weer iets voor je te kunnen betekenen.

very good service and adequate response

erg prettige customer service

Uit de brand geholpen

In de drukste tijd van het jaar kon geen bedrijf ons nog bedrukte linnen tassen leveren, maar Loopper kon het wel. Het contact was goed en we werden goed op de hoogte gehouden. Heel tevreden dus.

Stevige papieren tasjes

Ik kocht stevige papieren tasjes. Deze waren zeer stevig en precies wat ik zocht. Het product werd snel geleverd en ik werd zeer klantvriendelijk geholpen door het personeel. Een prettig bedrijf om zaken mee te doen!

goede levering, goede service, attent en vriendelijk

Top produkt

Snelle efficiënte service

Snel, duidelijk en goede service

Het contact met Loopper is prettig omdat er snel en adequaat wordt gereageerd. Dat maakt het makkelijk om je bestelling helemaal op maat te laten maken. Ga zo door!

helemaal super

Fijne ervaring gehad. Tot laat s'avonds te bereiken en super snel geleverd. SUPER!

Fantastische communicatie en snelle levering!

Er werd met mij meegedacht over de vormgeving.

Transparant, hulpvaardig, snel

Fijn bedrijf Loopper, vooral in de snelheid van voorbeelden, hulp bij zoeken naar producten. Grote keus uit producten die je kan bedrukken. Zou jullie zeker aanbevelen bij collega's die op zoek zijn naar een bedrijf voor promotie doeleinden.

Na contact met de klantenservice goed geholpen en ondersteuning gekregen gedurende het hele bestelproces. Zeer tevreden over het resultaat.

Perfecte service, klantvriendelijk en goedkoop!

Via een bekende ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en ik ben blij verrast over de goede service en de persoonlijke benadering als ook de prijs van de producten. Absoluut aan te bevelen!