mooi product, snelle service

Mooi product, makkelijk te ontwerpen en snel geleverd. Productiefout snel en schappelijk opgelost. Makkelijk te bereiken en snel reactie. Enige punt van kritiek is teveel (automatische) mailtjes met vragen over je offerte, iets te snel achter elkaar denk ik. Verder top!

Erg duidelijk, kwalitatieve producten!

Fijne communicatie, goede prijse & mooi eindproduct

Super geholpen door Remco!

Van aanvraag tot uiteindelijke levering - alles verliep zeer soepel. Vriendelijke service & goed geholpen door Remco. Online proefdruk zag er ook erg goed uit. Aanrader!

Super geholpen door Jessica, mooie bekers!

Jessica heeft ons goed geholpen met onze nieuwe herbruikbare bekers. We hebben een aantal proefexemplaren ontvangen en ze heeft meegedacht over welke bekers het beste bij ons passen. Als we in de toekomst weer wat nodig hebben kiezen we zeker weer voor Loopper.

Goed en professioneel geholpen, mooi resultaat

Handig dat je ontwerp direct zichtbaar is in de tooling, de imperfecties van het ontwerp zijn er jn overleg uitgehaald. Het resultaat is wat je mag verwachten en ziet er goed verzorgd uit. Zéér tevreden.

Exact zoals verwacht en keurig op tijd geleverd

Order zoals verwacht. Snel, goed en keurig op tijd geleverd.

snelle levering en goed contact. telefonisch goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Makkelijk, snel en helemaal tevreden

Ontwerpen maken gaat snel en gemakkelijk. Communicatie is vriendelijk. Product helemaal zoals verwacht!

snelle service en goede contacten, prachtig eindresultaat

Snelle levering, meedenkend

Complimenten aan Remco, hij dacht mee en kwam met goede voorstellen, levering met deadline was geen enkel probleem voor Loopper.

Fijne samenwerking en super resultaat!

Dit is de eerste keer dat ik bij Loopper heb besteld, en de samenwerking met Jessica was erg prettig. Ze gaf snel antwoorden en was erg behulpzaam, ben hartstikke blij met het resultaat van het bestelde product en onze gasten vonden het ook geweldig! Nogmaals bedankt Jessica!

Super goed geholpen!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Jessica om tot de juiste keuze te komen met onze zomer give away. De flessen zijn vandaag binnengekomen en zijn erg mooi. Tevreden klant!

Brilliant communication from Jessica

We had some mugs printed for an event. Jessica was great in answering all queries and getting the order sorted for us very quickly.

Goede service en goed product

Fijn contact, super mee gedacht en vlotte levering

Great service and quality!

Really great service, swift responses and great quality of the products! Will definitely return for more products later :-)

snelle service

goede service, mooie tassen en snel geleverd!

snel, klantvriendelijk en een prima product

Korte lijnen, vriendelijke mensen en er wordt geleverd wat is afgesproken!

Goede kwaliteit en service

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikelen, evenals over de persoonlijke service via e-mail. Levering was op tijd.

super!

Prima ervaring. Er wordt vlot gereageerd en de bestelling was supersnel geleverd. Ook voldoet het prima aan de verwachtingen. Eigenlijk zelfs boven verwachting.

Aanrader!

Leuk aanbod, goede kwaliteit en perfect samenwerking! Aanrader.

Mooie producten en goede service

We hadden in het begin niet een final design dus werd er veel heen en weer gespeeld met loopper om de juiste digitale voorbeelden te krijgen. Dit was geen probleem en uiteindelijk hebben we precies gekregen wat we wouden.

Fijne samenwerking, snelle communicatie

Snelle en hartelijke communicatie. Er werd hulp geboden bij de keuze van het juiste product. Het product ziet er top uit, ook het logo erop is mooi bedrukt. Bestelling is ook snel geleverd. Top, zeker een aanrader!

Fijne samenwerking!

Altijd een vlotte communicatie met Loopper. Hartelijke en correcte hulp bij vragen. Bij problemen actief zoeken naar alternatieven en oplossingen voor gestelde vragen. Je kan hier met een gerust hart gepersonaliseerde producten bestellen. Heel fijne service.

Top service!

Snelle service. Enorm flexibel en snelle reacties. Met de bestelling zijn we ook erg tevreden. Ons logo erop is ook erg mooi bedrukt.

Snelle en fijne communicatie en een mooi product!

Wij moesten op korte termijn kelnersmessen met ons logo regelen. Via Looper werd dit snel opgepakt en onze producten werden op tijd geleverd. Ze doen wat ze beloven. Zeker aan te raden!