Uitstekende service en flexibel

Zowel met chat als telefonisch direct te bereiken en konden mij helpen nog op korte termijn een grote bestelling zonnebrillen te leveren.

Snelle topservice

Via Google kwam ik uit op Loopper-nl en zoals iedereen heb je dan altijd effe vraagtekens hierbij, maar moet zeggen dat alle vraagtekens meteen weg werden genomen door de snelle reactie en actie van de klantenservice. Betaling ging makkelijk inclusief BTW factuur. Snelle levering met een track en trace erbij.

mooie stevige tasjes

de opdruk van onze basisschool staat mooi op dit stevige tasje. Ze vielen iets kleiner dan wij verwachten maar de maten staan erbij dus onze fout. Voor de kinderen op onze school prima formaat.

Goede levering en snel

fijne firma om zaken mee te doen.

Erg tevreden! Zou zo weer bestellen!

De bieropener viel iets kleiner uit dan gedacht, maar de print zit mooi op de producten en Donovan was erg behulpzaam met meedenken in welke producten er voor onze hockeyclub relevant zouden kunnen zijn.

Heel snelle service

Heel snelle service en vlotte communicatie met Loopper.

Vlot, adequaat, heel goed!

Het was een zeer goede ervaring met Loopper, Donovan dus. Zeer goed in de communicatie duidelijk, helder en vlot. Ik zou jullie bij anderen zeer aanbevelen.

Fantastische service!

Ik had op korte termijn geborduurde mutsen nodig voor een teamuitje. Donovan van Loopper heeft in dit proces goed met me meegedacht. Uiteindelijk werden de mutsen eerder geleverd dan verwacht en waren ze van topkwaliteit. Ik heb m'n collega's er erg blij mee kunnen maken. ;-) Ik raad Loopper dus zeker aan!

Snel in reactie, zeer goede service!

Bij Loopper communiceren ze persoonlijk en krijg je niet het gevoel dat je een nummer bent. Pas en week na verzending kwam ik er achter dat er 7 regenmeters beschadigd waren aangekomen. Na melding werden er direct kosteloos tien nieuwe opgestuurd. Dat noem ik erg goede service!!

Prettig en proactief meedenken

Oplossingsgericht meedenken

Aangename samenwerking

Correct naar afspraken toe en kwaliteits producten.

Duidelijke communicatie en ook goede opvolging.

Loopper helpt je om de juiste keuze te maken

Ik heb de afstemming met Loopper over de wensen die wij hadden als zeer prettig ervaren. Loopper dacht mee, waardoor de beste keuze voor ons snel helder werd. Ik had de hele tijd direct mail-contact met dezelfde accountmanager. Deze korte lijn was prettig en gaf mij het vertrouwen dat de opdracht in goede handen was. Ook in geval van eventuele toekomstige bestellingen.

Goede ervaring

Voor een best grote basisschool een flink aantal drinkbekers besteld. Naast het feit dat er is meegedacht en gezocht naar oplossingen waar nodig en dat er op tijd geleverd is ondanks de korte tijd die we hadden, is ook het eindproduct nog mooier geworden dan we hadden verwacht. Fijne ervaring en volgende keer denken we weer aan jullie!

Fijne samenwerking.

Veel communicatie wat fijn is.

Prettige samenwerking.

Dankzij de snelle reactie van Donovan kon ik mijn bestelling snel krijgen. Bedankt!

Professionele service en duidelijke communicatie.

Met Isabelle heb ik altijd een fijne communicatie. Ze reageert heel snel en helpt mij altijd erg goed. Problemen probeert ze altijd zo snel mogelijk op te lossen.

Correcte communicatie en service!

De communicatie met Isabelle verliep heel soepel, ze dacht ook helemaal mee met mijn noden. Ik ben tevreden!

sterk in communicatie

1e keer bij Loopper besteld. Het fijne is dat je 1 contactpersoon houdt tijdens de hele order, dat je antwoord krijgt op je mailtjes EN dat je ze ook kunt bellen. Dat is redelijk uniek tegenwoordig. Service is dan ook erg goed. Het geleverde product ziet er goed uit en de collega's waren er blij mee. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Snelle, goede service!

Goede ervaring, snelle beantwoording van vragen en snelle levering! Uitstekend.

Wat we in gedachten hadden maar dan beter

De bestelling was iets aan de late kant geplaatst maar toch werd er de tijd genomen om het ontwerp te verbeteren voor een mooier resultaat. Ik werd goed op de hoogte gehouden vanaf het plaatsen van de order tot de uiteindelijke levering. En het resultaat was beter dan we zelf hadden bedacht.

Klantgericht

Snelle persoonlijke benadering

Mijn bestelling was snel en van goede kwaliteit. Aanrader

Goede service en erg klantgericht!

Voor onze camping hebben wij petjes laten bedrukken. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie soepel en kregen wij goede informatie met wat mogelijk was. Dit werd ook visueel gemaakt door middel van drukproeven. Er werd heel goed met ons meegedacht. Wij zijn erg blij met het resultaat! Donovan van der Weerd, bedankt!

Super snelle service

Isabelle had binnen no time na onze aanvraag een ontwerp voor de tasjes in elkaar gezet en pikte onze wensen snel op voor een 2e versie. Heel tevreden met onze linnen tasjes!