sterk in communicatie

1e keer bij Loopper besteld. Het fijne is dat je 1 contactpersoon houdt tijdens de hele order, dat je antwoord krijgt op je mailtjes EN dat je ze ook kunt bellen. Dat is redelijk uniek tegenwoordig. Service is dan ook erg goed. Het geleverde product ziet er goed uit en de collega's waren er blij mee. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Snelle, goede service!

Goede ervaring, snelle beantwoording van vragen en snelle levering! Uitstekend.

Wat we in gedachten hadden maar dan beter

De bestelling was iets aan de late kant geplaatst maar toch werd er de tijd genomen om het ontwerp te verbeteren voor een mooier resultaat. Ik werd goed op de hoogte gehouden vanaf het plaatsen van de order tot de uiteindelijke levering. En het resultaat was beter dan we zelf hadden bedacht.

Klantgericht

Snelle persoonlijke benadering

Mijn bestelling was snel en van goede kwaliteit. Aanrader

Goede service en erg klantgericht!

Voor onze camping hebben wij petjes laten bedrukken. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie soepel en kregen wij goede informatie met wat mogelijk was. Dit werd ook visueel gemaakt door middel van drukproeven. Er werd heel goed met ons meegedacht. Wij zijn erg blij met het resultaat! Donovan van der Weerd, bedankt!

Super snelle service

Isabelle had binnen no time na onze aanvraag een ontwerp voor de tasjes in elkaar gezet en pikte onze wensen snel op voor een 2e versie. Heel tevreden met onze linnen tasjes!

Geweldige service

Loopper onderscheid zich door bereikbaarheid (ook telefonisch), meedenken in de oplossing, supersnel voorbeelden overleggen van het resultaat en leveringsnelheid.

zeer prettige en goede service

goede communicatie!

Vlotte communicatie

Zeer prettige communicatie met Donovan! De productie duurde iets langer, maar ter compensatie hebben we extra pennen ontvangen. Een prima oplossing en fijn meegedacht!

Vriendelijke service

Isabelle heeft me goed geholpen en was aardig. Helaas kon zij (en dan met name het bedrijf Looper) niet voldoen aan mijn vraag om een fysieke proefdruk van een gegraveerde aansteker te leveren. Ik wilde eerst met eigen ogen zien en met handen voelen hoe een gegraveerde aansteker er in het echt uit zou zien. Ze deelden voorafgaand aan de bestelling een zgn 'digitale proefdruk' wat als plaatje op een scherm een soort snelle impressie geeft van wat de gegraveerde aansteker zou kunnen gaan zijn. Dat had ik zelf ook al gemaakt in photoshop en was dus geen meerwaarde. En geen reeële fysieke test dus. Dat maakt deze bestelling een gok en mijn review niet 5 sterren. Ik zou het echt service vinden als ze dit wel konden doen. En dan mag het uiteindelijke bedrag ook hoger zijn van mij. Service is waarde.

Hi Maarten, Bedankt voor de positieve review en feedback die je ons geeft. Wij proberen continu onze service en processen te verbeteren en zo de klant optimaal van dienst te kunnen zijn. 99% van onze klanten zijn tevreden met het digitaal voorbeeld dat wij hen aanleveren, aangezien dit een heel goed beeld geeft van het uiteindelijke resultaat. Als je dit evengoed zeer belangrijk vindt voor toekomstige bestellingen, dan kunnen we je de volgende keer uitleggen wat de eventuele mogelijkheden zijn. Loopper

Perfecte en snelle service

Zeer vriendelijk personeel en goed overleg met proefdruk. Super snel geregeld. Er werd direct gereageerd. Ik hoop dat jullie dit kunnen blijven volhouden!!

Goed voor een eerste keer.

Het is fijn dat je meteen een vast persoon aangewezen krijgt waar je het project mee aan gaat. Na een paar probleempjes rondom de afbeelding is alles goed gelopen. Het was voor mij de eerste keer dat ik op deze manier iets ging maken en bestelllen. Ben super blij met de personelijke communicatie en het eindresultaat is geweldig. Ik ben helemaal blij en hoop in de toekomst nog vaker met dit bedrijf nieuwe projecten aan te kunnen gaan. Howard Kraan

Prettig contact, meedenkend en snel geleverd!

Ons contact met Donovan liep erg soepel. Donovan was erg meedenkend en gaf de juiste adviezen en weet precies welke producten goed bij ons bedrijf passen. Dankzij de snelle levering konden wij ook snel schakelen. Kwaliteit van de producten is ook uitstekend.

Leuk product op tijd geleverd

rugzakjes hadden goede prijs kwaliteit, in meerdere hoeveelheden te bestellen en geleverd zoals beloofd. Snelle reactie na bestelling en werd ook persoonlijk even gebeld

Prettige en efficiënte communicatie

Ik werd goed en efficient geholpen bij mijn bestelling met behulpzaamheid. De communicatie verliep snel en ik werd goed geadviseerd op basis van mijn wensen. Ik ben tevreden met het eindproduct.

Erg tevreden over zowel het product, als over de service van de medewerker!

Erg tevreden over zowel het product, als over de service van de medewerker!

Prima ervaring met Loopper!

Fijn contact, snel geleverd, goede prijs, mooi resultaat zoals besteld.

Vriendelijk en snel

Loopper heeft ons ontzettend snel en persoonlijk geholpen. De geleverde items zijn van goede kwaliteit met een mooie bedrukking. Ik raad Loopper aan!

Uitstekende service!

Heel fijn contact gehad met Isabelle. Bestelling was nog beter dan verwacht dus ik ga absoluut vaker bestellen bij Loopper.

Erg tevreden!

Via Loopper mooie cocktailsets aangeschaft. We zijn erg tevreden over het uiterlijk en de kwaliteit van het product. Ook de prijsverhouding is mooi. Na het bestellen was er een foutmelding, contact opgezocht en een fijne service ervaren. De producten waren snel geleverd!

Persoonlijk & éenvoudig

Bestellen bij Loopper is makkelijk en heeft een persoonlijke touch. Prijs-kwaliteit dik in orde

Vlotte en correcte levering

Een nieuwe leverancier gevonden waar ik graag mee samenwerk. correct, vlotte dienst na verkoop en vriendelijk.

Prima samenwerking

Het contact was prima en het product ziet er goed uit.

super

voldoet perfect aan wat we nodig hebben