Super snelle service

Isabelle had binnen no time na onze aanvraag een ontwerp voor de tasjes in elkaar gezet en pikte onze wensen snel op voor een 2e versie. Heel tevreden met onze linnen tasjes!

Super service !

Martin a su répondre à nos attentes dans les meilleurs délais pour des goodies. Les produits sont de qualité et sont conformes à notre commande. Merci !

Excellent

Super travail et très bonne efficacité des équipes. Mention spéciale à Robin, super conseiller très à l'écoute

Super netter und kompetente Service

Sind sehr zufrieden mit den Produkten.

UN TRES BON ACCUEIL

J'ai eu un très bon accueil et j'ai été très bien conseillé concernant ma commande.

Geweldige service

Loopper onderscheid zich door bereikbaarheid (ook telefonisch), meedenken in de oplossing, supersnel voorbeelden overleggen van het resultaat en leveringsnelheid.

zeer prettige en goede service

goede communicatie!

Der Kundenservice ist sehr nett und hilfsbereit!

Schöne Produkte zu fairem Preis. Netter Service und super schnelle Abwicklung.

Super zufrieden, weil tole Betreuung und Engagement

Rundum zufrieden. Alle Wünsche berücksichtigt und erfüllt. Super Beratung und sehr freundlich und absolut zuvorkommend. Empfehlenswert auf jeden Fall

Tolle Mitarbeiter - tolle Firma

Loopper - eine tolle Firma, würde jederzeit wieder etwas bestellen. Es gab Probleme mit der Bestellmenge... super gelöst! Es sind Probleme mit einem Produkt aufgetreten (lag nicht an Loopper sondern am Zulieferer)... perfekt gelöst! Ich kann wirklich nur gutes berichten, es wird dort mit viel Engagement und zu 100% lösungsorientiert, falls ein Problem auftritt, gearbeitet! Danke dafür!

Commande de stylets

Qualité de l'écoute, information précise et réactivité de mon interlocuteur. En résumé : une très bonne expérience.

je suis très satisfait

Un seul mot : bravo !!!! Tout c'est très bien passé aussi bien en therme de délai que de produit Je travaille moi même en chine depuis 20 ans et je reconnais là le professionnalisme et le sérieux Je remercie Martin pour son suivi, sa réactivité et son action Si j ai une autre action publicitaire je ne manquerai pas de revenir vers vous Merci et à bientôt

Great and attentive customer service!

I had a very nice experience ordering from the company. They were always prompt with their responses and worked to cater to my needs.

Vlotte communicatie

Zeer prettige communicatie met Donovan! De productie duurde iets langer, maar ter compensatie hebben we extra pennen ontvangen. Een prima oplossing en fijn meegedacht!

Vriendelijke service

Isabelle heeft me goed geholpen en was aardig. Helaas kon zij (en dan met name het bedrijf Looper) niet voldoen aan mijn vraag om een fysieke proefdruk van een gegraveerde aansteker te leveren. Ik wilde eerst met eigen ogen zien en met handen voelen hoe een gegraveerde aansteker er in het echt uit zou zien. Ze deelden voorafgaand aan de bestelling een zgn 'digitale proefdruk' wat als plaatje op een scherm een soort snelle impressie geeft van wat de gegraveerde aansteker zou kunnen gaan zijn. Dat had ik zelf ook al gemaakt in photoshop en was dus geen meerwaarde. En geen reeële fysieke test dus. Dat maakt deze bestelling een gok en mijn review niet 5 sterren. Ik zou het echt service vinden als ze dit wel konden doen. En dan mag het uiteindelijke bedrag ook hoger zijn van mij. Service is waarde.

Perfecte en snelle service

Zeer vriendelijk personeel en goed overleg met proefdruk. Super snel geregeld. Er werd direct gereageerd. Ik hoop dat jullie dit kunnen blijven volhouden!!

unkompliziert und sehr kompetent

Wir sind sehr zufrieden - so geht Kundenservice!

Goed voor een eerste keer.

Het is fijn dat je meteen een vast persoon aangewezen krijgt waar je het project mee aan gaat. Na een paar probleempjes rondom de afbeelding is alles goed gelopen. Het was voor mij de eerste keer dat ik op deze manier iets ging maken en bestelllen. Ben super blij met de personelijke communicatie en het eindresultaat is geweldig. Ik ben helemaal blij en hoop in de toekomst nog vaker met dit bedrijf nieuwe projecten aan te kunnen gaan. Howard Kraan

Mit Loopper wurden wir schnell und professionell betreut.

Die freundlichen Kollegen bei Loopper verstehen ihr Handwerk und reagieren kundenfreundlich, schnell und professionell.

Perfekte, unkomplizierte, kompetente Betreuung

Frau Hannah Mause hat sich perfekt um meine Bestellung gekümmert.

Très satisfaite, produits de qualité et envoi rapide

J'ai commandé des gourdes en inox à 2 reprises chez Loopper, je suis satisfaite du produit, du service client et de l'envoi. Je recommande Loopper.

Service très efficace et produits qualitatifs

Ces petits ventilateurs vont égayer notre été. Merci à vous, vous avez été très réactifs et sympathique. Le produit final est qualitatif. Merci

Excellent !

Merci à vous ! C'était parfait ! Nous cherchions des polos pour un groupe de jeunes et avons été très bien conseillé et aidé par Martin qui était à notre disposition pour tout expliquer, faire des maquettes, et répondre à toutes nos questions ! Une fois le paiement effectué, la fabrication a été relativement rapide et la livraison parfaite autant au niveau délai qu'au niveau emballage. Nous sommes donc très satisfaits et recommandons Looper !

Super contact avec un commercial à l'écoute et réactif.

Pour une première commande, une bonne écoute, de bons conseils, et un bon tarif.

Professionali e prodotti di qualità

Ottima comunicazione in tutte le fasi, pre-acquisto con richiesta di preventivo, bozza grafica ecc, spedizione e post-vendita. Prodotti personalizzati di qualità. Ottimo servizio di personalizzazione con logo (grafica). Spedizione celere.

• Ci consiglieresti? Si

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las revisiones con una puntuación inferior a 6 se publican 7 días después de la colocación