Snel geleverde mooie percolator

Mijn bestelling werd snel bezorgd en ik ben er erg blij mee!

Helemaal top

Messenshop.nl communiceert goed, heeft een ruim aanbod en levert snel en degelijk. Helemaal top dus!

perfect

Zeer snelle levering; goed product. Wat op de website wordt waar gemaakt.

Snel en makkelijk online bestellen.

Ik heb een Victorinox messenset besteld, en het gaan gewoon heel makkelijk online. Het pakketje werd binnen twee dagen geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik had een hoes nodig voor mijn forged Butcher knife. Deze had ik snel gevonden en besteld. Met een paar dagen was hij binnen.

past niet:(

ik heb een 45 mn pincet voor mijn huntsman zakmes gehaald maar wanneer ik hem er in stopt komt hij er niet meer uit omdat het ‘handvat’ van de pincet te ver afgewerkt is:(

Snelle en duidelijke service, zowel webshop als levering

zeer goede kwaliteit

Het kwam eerder aan dan verwacht. Ik vermoed dat iemand daarvoor speciaal zijn best heeft gedaan nadat ik er over belde! Hartelijk dank daarvoor

goede kwaliteit en goed prijs. Snelle levering. super

Snelle levering en de schaar voldoet prima

snelle verzending en goede verpakking, niks om aan te merken!

Accuraat

Duidelijke webshop, met goede prijsstelling en snelle levering. Je komt er terug.

Zoals het hoort.

Fraaie set van Sabatier om 23.15 uur besteld en volgens de toezegging ook daadwerkelijk de volgende dag al ontvangen. De messenset was al de goedkoopste die ik kon vinden en qua verzendinformatie kan de messenshop gelijk worden gesteld met de grote webshops. Perfect, zo wil je het graag hebben!!

heel veel keuze en snelle levering

zeer positieve ervaring

Snel, accuraat, heldere procedure, goede kwaliteit.

Ik bestelde de Bialtettu Brikka en deze werd zeer snel geleverd en kwam in perfecte staat aan.

Super scherp

De messen die ik gekocht heb zijn superscherp in gebruik. Dit is een aanrader.

Prijs en kwaliteit goed!

De volgende dag bestelling ontvangen!

Na wat problemen bij de bestelling, mij fout, werd er voortvarend naar een oplossing gezocht. Nu een prachtmes aan mijn collectie toegevoegd.

Prima, duidelijke website en snelle levering

duidelijke info, snel geleverd

Werd de volgende dag al geleverd, helemaal prima

Supersnelle levering!!!

Hele votte afhandeling! Super webshop!

Perfect en optijd geleverd

Bestelling de deur uit,volgende dag netjes in huis

Fijne duidelijke webshop

veel keuze, aantrekkelijke prijzen en supersnelle bezorging. Zeer tevreden en kom terug wanneer ik dit mes weer verlies, want stuk gaan ze niet...