Uitgebreide producten..mes is precies wat ik zocht en de volgende dag had ik het al in huis. Top

Mes uit andere serie geleverd

Ik was op zoek naar een broodmes en santokumes van de serie zwilling, professional s. Deze heb ik beide opgezocht op de site van messenshop, alleen blijkt nu dat het broodmes wat ik heb gekocht helaas van een andere serie is... verder goede kwaliteit messen, netjes geleverd. Helaas geen beschermpuntje op het mes.

Mooi product, snelle levering

x

Supergoede service!

Na een probleem met een mes, wat ik gekocht had bij Messenshop, heb ik als vervanging heel snel 2 messen toegestuurd gekregen! Daarmee ben ik héél erg blij. Dank voor de supergoede en snelle service!

snelle afhandeling en goede kwaliteit

Op de website snel en duidelijk aangegeven, dus product snel gevonden. Aflevering van het product was binnen 2 dagen en zat goed en ook nog eens mooi verpakt.

Duidelijke site, veel messen

Verbeterpunt: als je een artikel in de winkelwagen geplaatst heb, en je wil verder winkelen, dan is je filter/zoekopdracht verdwenen. Beetje omslachtig als je meerdere artikelen wilt bestellen.

gewoon ok

niks bijzonders, gewoon besteld en gekregen.

Attent, vriendelijk en snel.

Na bestelling was het nodig telefonisch contact op te nemen. Uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Prima bedrijf!

Zeer snelle levering !

Product als verwacht met snelle levering

Ik heb een mooie keramische panini maker gekocht via Mystore. Bestelling was makkelijk geplaatst. Levering was al de volgende dag. Produkt zoals verwacht van goede kwaliteit. Al met al zeer tevreden.

Prima product, snel verzonden. Uitstekende ervaring

Ruime keuze aan producten tegen prima prijzen. De bestelling is snel geleverd en voldoet aan alle wensen. Gewoon een prima ervaring.

Snel geleverd en een goede prijs.

Ik heb mijn Victorinox broodmes bij deze shop gekocht. Het is de volgende dag netjes thuis afgeleverd. Het product is zoals gebruikelijk van Victorinox kwalitatief uitstekend. Messenshop had inclusief verzendkosten gewoon de beste prijs. Verder was de belofte dat het artikel de volgende dag geleverd zou worden belangrijk. Als je iets koopt wil je er niet dage of zelfs weken op wachten. Alles is heel vlot en verlopen van bestelling tot levering. Wat mij aangaat een welverdiende 5 sterren!

Snel, correct, compleet

Site is duidelijk, alle informatie is goed te begrijpen, en dan wordt er zeker voor Covid-tijd keurig op de aangegeven dag geleverd. en in één keer. Klopt allemaal als een bus

Gezocht, gevonden en tevreden!

Zocht een brood-klapmes om mee te nemen op (fiets)kampeervakantie, dus niet te groot en lichtgewicht. Victorinox gekarteld vouwmes gaat als een mes door de boter door alle soorten brood. Fantastisch.

GEWELDIG

Zo fijn 25 jaar geleden in Zwitserland zo.n mes gekocht. Helaas opeens verdwenen. Internet afgestruind en daar herkende ik het mes en merk. Besteld en ja hoor ik heb het terug, zelfs drie. Heel blij mee

Mooie messen; top service

Mes zelfs eerder in huis dan aangegeven. Top!

Uitstekend!

Nadat mijn complete retourzending t.b.v een omruiling nooit was aangekomen, zijn na een korte e-mail uitwisseling en zonder verder "gedoe", de gewenste artikelen kosteloos opgestuurd. Kijk,daar houden wij van; eerlijkheid en geen "gedoe".

Kwaliteit en breed assortiment voor een goede prijs met snelle levering

De messenshop heeft een uitgebreid assortiment. Ik heb een mooi scheermes van Böker kunnen kopen en een zakmes met autogordel snijder voor in de auto.

Snelle levering, retouren voor eigen kosten

Ik ben tevreden over de snelle levering, binnen een paar dagen had ik de theedoos al in huis. Helaas bleek het niet helemaal naar mijn verwachtingen te zijn. Toen ik het wilde retouren zag ik dat de kosten voor eigen rekening zijn, erg jammer. Had ik vooraf graag iets meer duidelijkheid over gewild.

zoals het hoort!!!!

makkelijk besteld en netjes de volgende dag afgeleverd zoals bij het bestellen wordt aangegeven.

Snelle service en top producten.

Prachtige messenmagneten voor een schappelijke prijs. Duidelijk website en levering de dag erop. Top.

Een geweldige aankoop

Ook de telefonische bereikbaarheid van het bedrijf is super

Gewoon goed geregeld!

Gewoon goed geregeld, veel keus en snel in huis.

Snel en goede kwaliteit

Juiste producten tijdig geleverd.

Goede communicatie naar levering toe.