Zoals beloofd snelle bezorging (volgende dag)

Snelle bezorging, product prima en volgens verwachting

zoeken op de site zou beter kunnen denk ik

Goede ervaring

Bij het gebruik van de filters kreeg ik niet helemaal de resultaten die ik wenste. Die leken dus niet goed ingesteld te zijn. Hierdoor moest ik wat langer zoeken. Verder ging het bestellen zonder problemen en werd het bestelde snel geleverd.

Super kwaliteit en bijzonder snel geleverd

Super snel en correct!

Goed en goedkoop

2 bestellingen gedaan en tevreden. Alleen was de 2e bestelling 1 dag te laat. Maar dat kan ook aan postnl hebben gelegen. Als ik nog een mes koop is het bij messenshop. nl

Snelle levering, exact zoals beloofd, vlijmscherpe victorinox mesjes. Blij mee.

fantastische theepot, schenkt goed, thee blijft lang warm.

fantastische theepot, schenkt goed, thee blijft lang warm. Heb al 10 jaar deze theepot, maar doordat iemand opeens dacht dat het een waterketel was, is de pot niet meer bruikbaar, heeft te lang op het vuur gestaan.

Ruim assortiment. Snelle levering. Vond snel waar ik naar op zoek was!

Gewoon goed voor elkaar

Dit is de vierde bestelling, in dit geval een primus brandertje en wat campinggas. Ook dit keer is de bestelling zeer snel uitgevoerd en netjes geleverd.

Ik ben zeer tevreden over het product alsook de levering door messenshop.nl

Ik zocht zeer scherpe messen om deze tijdens maaltijden zo gemakkelijk mogelijk te gebruiken, en dat is gelukt. Zowel de bestelling via internet en de levering door de Messenshop is uiterst soepel verlopen verlopen. De hele procedure tot nu heeft mijn vertrouwen gesterkt.

Messcherp

Duidelijke webshop, snelle levering

Fijne messen

Top messen. Hele snelle aflevering.

Makkelijk te bestellen en via post nl snel geleverd. Ik had voor dat bedrag er wel een ketting bij verwacht.

Snelle levering en overzichtelijk

Snelle levering en duidelijk

duidelijke site, snelle levering

werkelijk alles voor je zakmes

super

uitstekend nu besteld direct geleverd

Het was voor de eerste keer dat we een bestelling plaatsten. Vlotte en correcte afwerking. Vooraf telefonisch uitgebreide info gehad. Prima.

Geweldig!!!!

Eindelijk kunnen we onze boterham probleemloos doorsnijden.......

Alles vlot, dure verzendingskost voor briefpost

Een item van 3 eur, via briefpost 5 eur extra aan verzending is wel heel stevug doorgerekend.. :(

Prima, maar...

De dag na de bestelling hadden we de theepot in huis. Snel en goed. Het is de vierde keer dat we dezelfde theepot nu hebben, maar de eerste keer dat er geen theefilter bijzat. Eigenlijk kost de theepot nu €18,50 meer! Ik vind dat dat vermeld had moeten worden, bij het bestellen.

Gewoon top

Ik wilde een goed mes en heb het gekregen!

Handig product

Goede kwaliteit Zwitsers zakmes, wel op zakformaat.

Snel, behulpzaam, vriendelijke prijzen

Mijn eerste bestelling verliep echt uitstekend. Mooie prijs voor het product, heldere website, goede informatie en supersnel geleverd. Klantvriendelijk bedrijf. Ik heb een tweede bestelling gedaan met dezelfde ervaring. Aanrader om er eens te gaan kijken.

Gewoon goed een 9

Filter op locatie