snel

snel geleverd.

Onze favoriete theepot was aan vervanging toe. Even online bestellen en de volgende dag al geleverd.

Alles op voorraad, snel verzonden, snel antwoord op vragen

Afgelopen week wat spullen bestelt.. De hoofdreden om hier wat te kopen was dat ze een fysieke winkel hebben. Webwinkel-giganten als Amazon en Bol beconcureren fysieke winkels kapot door subsidies en belastingvoordeel. Oneerlijke concurentie waardoor winkelcentra steeds leger worden...

Precies wat ik wil

Ik heb al 20 jaar verschillende uitvoeringen Victorinox zakmesjes in mijn broekzak zitten. Komt altijd van pas, goede kwaliteit en vrijwel geen slijtage. Soms kocht ik een nieuwe veer voor het schaartje of een nieuw ballpennetje . De laatste jaren een zakmesje met een pen, kruisschroevendraaier en pincet als extra gereedschap(jes). Heel handig, fantastische kwaliteit, wil nooit meer een andere.

Correcte en spoedige levering maar ..

Aanrekenen van verzendingskosten naar bvb Belgie zou bij bestelling (eerste pagina) duidelijk mogen vermeld worden om verwarring met "gratis levering" (Nederland) te vermijden. Na bestelling werd mij na chat dit aangetoond dat dit in algemene voorwaarden duidelijk vermeld is maar wie leest dat...

Vriendelijke medewerkers, klantgericht bedrijf

Snelle levering en uitstekende service bij retourzending en ruil voor ander zakmes.

Fijne theekan, goede service

Top kan, snelle levering en prima contact!

Gewoon prima

Zoals je hoopt, dat dingen gaan.

Ik zocht een goede keukenschaar en heb die bij Messenshop gevonden en besteld. Goede kwaliteit.

Prima service!

Prima en snelle service!

Geweldig product, had ik eerder moeten aanschaffen.

Victorinox aanzetstaal aangeschaft omdat mijn messen wat botter werden. Met een beetje oefenen zijn mijn messen weer superscherp. Handzaam en makkelijk in gebruik een must in elke keuken.

Correct en snel geleverd

Correct en snel verzonden

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Enige nadeel is dat de porto kosten voor retour sturen van je pakket voor eigen rekening is. Verder prima webshop. Levering is snel en klantenservice is vriendelijk en denkt mee.

fijne en snelle levering.....netje's verpakt

dankzij het onderdeeltje werkt het weer als nieuw....

Waar voor je geld

Uitstekende producten en een prima service. Voor mij het ideale totaalpakket!

Fijne schil groentemesjes

Dit zijn fijne mesjes scherp en liggen goed in je hand

Snel en correct afgehandeld.

Steengoed niets op aan te merken

Vanaf een duidelijk site, de juiste kunnen messen bestellen die snel en goed ingepakt geleverd werden.

Goed en snel

Kiezen en bestellen gaat makkelijk. Bezorgen ging snel. Product is wat je denkt maar dan nog scherper.... Geweldig, dus!

Geweldige service na defecte crockpot en fantastisch opgelost

Na een crockpot bij bol.com besteld te hebben, kwam deze door onbekende reden defect uit de doos bij het uitpakken. Direkt contact met MyStore, parner van Bol. Com, waar de crockpot vandaan kwam en 2 dagen na het emailcontact was de nieuwe crockpot al weer in huis en heb ik de oude opgestuurd. Samantha, hartelijk dank voor de perfecte sercice en contact

Goede dienstverlening

Na een 'klacht' over de geleverde zakmessen goed en zonder gedoe geholpen door zorgvuldig gecontroleerde nieuwe exemplaren opgestuurd te krijgen!

Goed product, snelle levering

Ik heb een schaar gekocht. Aan de prijs, maar dan heb je ook een hele goede. Dan verwacht je dat de verpakking op zijn minst adequaat is. Dat was niet zo. De schaar paste niet eens goed in het plastic hoesje. Dit zal aan het schaarmerk liggen? Doet niks af aan de kwaliteit van het daadwerkelijke product, maar dit was toevallig een cadeau dus toch een beetje stom het zo te geven. Dat is mijn enige aanmerking.

Snel vlot goed verpakt

perfect uitgevoerde bestelling

foutje in het aantal werd probleemloos bijgestuurd.

Had de verkeerde scahaarveer gekregen. Na melding, werd het onmiddellijk gecorrigeerd