Perfecte levering van perfecte spullen

Daags na bestellen kwamen de spullen binnen: Onderzetter voor mijn theepot en de theedoos. Het materiaal is mooi en kwam goed verpakt binnen. Niet teveel verpakkingsmateriaal. Niet in een te grote doos. Gewoon goed! De theedoos is van goed en stevig materiaal. Met magneetsluiting. Ik ben er heel erg blij mee!! En wat staat het goed op tafel samen met de onderzetter en de al eens eerder bestelde goedbevallende theepot.

Prima afgehandeld.

Uitermate correct afgehandeld en prima informatie vooraf gegeven.

Prima ervaring.

Mijn bestelling werd snel en netjes gereld.

Goede en snelle levering

Positief

Keurige en snelle afhandeling van mijn vraag cq klacht !

Zeer snelle levering. Mooi design

mooi maar wat slordig

Mooie theepot, maar hij knoeit een beetje. De lengte van de schenktuil is m.i. iets te kort, zodat als je de pot echt vol hebt het schenken met gedruppel gepaard gaat. vr.gr. R.Dankert

op vbooraad en snel geleverd

blij met mijn kleine en grote Bialetti percolator fijn dat ringen en filters op voorraad zijn en snel geleverd worden

Snel geleverd. Netjes verpakt. Artikelen zoals verwacht. Erg blij mee.

Snelle levering, supermesjes

Voor het eerst bij de Messenshop.nl besteld en zeer tevreden. Snelle levering en de mesjes zijn super. Liggen lekker in de hand, vlijmscherp en blijven mooi in de afwasmachine.

beschrijving product was zo goed dat ik mij niet vergist heb. Enorm snelle levering naar buitenland.Heb jullie site bij mijn favorieten opgeslagen.

snelle en duidelijke service!

snelle en duidelijke service!

Prachtige theepot maar water is na 30 min lauw

Wij hebben de theepot en de onderzetter aangeschaft. Water is na 30 min lauw. We hebben we bredemeijer onderzetter voor theelicht er bij aangeschaft maar die geeft weinig effect. Erg ontevreden. Het is wel een mooie theepot en accessoires qua uiterlijk.

Top service en goed advies.

Bij messenshop.nl Schaaldelen met pincet en tandenstoker voor een 40 jaar oude Victorinox zakmes besteld. Deze na een kleine aanpassing gemonteerd, zakmes ziet er weer top uit. Ook een extra nieuw Victorinox zakmes bij besteld. Mooie en goede kwaliteit zoals van ouds. Goed bedrijf met goede informatie op de website. Snelle levering en goede communicatie. Echt een aanrader voor kwaliteits materiaal.

Alles Als besteld

Alles Als besteld

Goede service snel bezorgd

Goede webwinkel met mooie spullen

Goede webwinkel met mooie spullen Snelle levering Kon alleen de hand koffiebonenmaler van Bialetti niet op de site vinden; die heb ik apart via andere webwinkel moeten bestellen. Ennuh, waarom het de Bialettistore niet Bialettistore maar Mystore?

Goede service snelle levering

Alleen er is een min punt om half drie midden in de nacht een e-mail krijgen is Niet zo fijn

kreeg snel antwoord op mijn vraag en de levering was ook snel en correct.

zie bovenstaand. Veder niets aan toe te voegen.

Vlotte levering . Goed produkt !

Wat een voorwaarden... Daar begin ik een volgende keer niet weer aan.

Overzichtelijk website, snelle levering

Zeer leuke ervaring

Ik heb een mes besteld en dat is perfect aangekomen. een heel goed mes. Daarnaast heb ik een verkeerd geleverd pakje gekregen maar dat heb ik retour gestuurd. Het contact was vriendelijk en professioneel

Zeer betrouwbaar & snelle levering!

Heb nu al meerdere keren hier messen besteld en ben zeer tevreden over de snelle afhandeling & levering van de producten. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Filter op locatie