Veel keuze met goede (faire) prijzen

Snelle en correctie levering

Snel en simpel

Heel tevreden over de service, snelheid en goede kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt!

Op de website stond bij het artikel wat ik kocht "Op voorraad. Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? Vandaag verzonden." en dat was ook het geval, 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! En keurig verpakt!

Snelle levering, goede prijs.

Mooi product gekregen voor scherpe prijs. Snel geleverd.

Snel, simpel en secuur.

Handige website, eenvoudig en snel geleverd

Heel positief

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Perfecte Messen

Fijne site om mooie items te vinden en dan vooral de messen diavoorstelling alle soorten groente vlees Brood enz gebruikt kunnen worden. De gekochte spullen worden met zorg ingepakt en snel verzonden. Heel fijn bedrijf!

Snelle service en goede prijs

Messenset van Global besteld, tegen zeer scherpe prijs. Product snel in huis. Moest helaas retourneren omdat ik toch een andere sert-samenstelling wilde. Retourneren was probleemloos, ik had mijn geld binnen een week weer op mijn rekening

Zeer snel en efficiënt!

Zéér efficiënt en de bestelling volgende dag geleverd.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, uitstekende klantendienst

Er was iets misgegaan met de levering (fout van koerier) en de klantendienst reageerde meteen. Ze hebben ervoor gezorgd dat ik het pakketje aankreeg op tijd voor kerst.

Positief

Telefonisch goed te woord gestaan met duidelijke tekst en uitleg, kwalitatief goed product.

Goede prijs en snelle levering.

Netjes geretourneerd

Goed retourneerbaarheid bij foute bestelling

Snelle levering en werkt zoals gewenst

Mooi product

Snelle zeer nette verzending. Theepot is van zeer goede kwaliteit in een mooie donkerblauwe kleur.

Correct gehandeld

Snel en goed afgehandeld

Goed mes, de dag na bestellen al ontvangen. Blij met het mes en de snelle service.

zeer goed

Vandaag besteld dag later bezorgd erg goed service

Keurig en op tijd geleverd.

Fijne machine

De twee delen op elkaar draaien is echt voor rechtshandig. En laat best veel koffie prut door. Zeker fijn is dat de deksel nooit op je schenk hand terecht kan komen en het handvat nooit warm kan zijn. Wel ruw voor je vinger bij het schroefgat door geen goede afwerking

Prima messen

Top messen

Heb de steakmessen gekocht voor een kerstcadeautje. Heb ze zelf al enige jaren en ben er heel tevreden mee!

Buiten verwachting goede kwaliteit mes

Snelle levering en goed verpakt ben effe dik te vrede mee met het met.