Vlotte levering

Vlotte levering, mooi product

Beste, Goede ervaring met shop. Binnen paar tellen bestelling geplaatst en makkelijk afrekenen. Was uitstekend verpakt tegen breuk en schade wat ik altijd heel erg op prijs stel. Enige dat ik niet snap is dat er op site staat dat er boven de €50 geen verzendkosten zijn, maar bij het afrekenen staat het er wel bij. Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien. 😁

Prima en snelle service

Zowel via mail nav vragen als bij bestelling

De theepot voldeed niet, afhandeling was prima

De theepot voldeed niet aan mijn verwachting, de filter erop paste niet. Ik heb in keurige samenspraak de theepot retour gestuurd. keurige afhandeling.

Snelle levering en een goede prijs. Precies wat je van een webshop verwacht!

heel fijne grote inhoud

Heerlijk dat je met 1 gezin allemaal 2 koppen thee kunt drinken zonder bij te hoeven zetten. Omdat de theepot vrij zwaar is als hij helemaal gevuld is was het handvat van de Duet Classic handiger geweest met het inschenken. Deze theepot heb ik namelijk ook. Hij "kantelt" dan niet naar voren als je je duim bovenop het handvat zet. Nu doet hij dat soms wel (met gladde handen). Ook had ik hem graag in een matte variant gehad. Niettemin maakt de royale inhoud veel goed!

Precies zoals het hoort

Duidelijk, helder en vlotte verwerking en op tijd. Goede producten en een mooi leveringsprogramma.

Snelle en correcte service

Mooie gietijzeren theepot ,gaat prima op mijn houtkachel

snel besteld, nog sneller geleverd

De site werkt naar behoren. Bestelling is snel bevestigd. Goede informatie voorziening betreffende het proces en de levering. Ik had de bestelling binnen 20 uur in huis. Top!

juist en snel, prima.

Juist product en snelle levering. Zoals staat beschreven.

Vlotte levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt

OK

Snelle levering, goed product

De bestelling verliep soepel. Ik kreeg mijn product snel geleverd, en alles naar wens.

correcte afhandeling van mijn bestelling

Alles prima

een verademing: een theepot die niet (na)druipt

Theepot Menuet is een prachtig design en ligt goed in de hand. Je kunt hem absoluut zonder onderzetter of vochtvanger gebruiken.

Streamlined

You “feel” from the moment you hit an internet order company’s site if it is going to be a positive experience or not. Especially of course the trajectory after you place your order. This company is well streamlined. A positive buying and delivery service!

Perfecte levering van perfecte spullen

Daags na bestellen kwamen de spullen binnen: Onderzetter voor mijn theepot en de theedoos. Het materiaal is mooi en kwam goed verpakt binnen. Niet teveel verpakkingsmateriaal. Niet in een te grote doos. Gewoon goed! De theedoos is van goed en stevig materiaal. Met magneetsluiting. Ik ben er heel erg blij mee!! En wat staat het goed op tafel samen met de onderzetter en de al eens eerder bestelde goedbevallende theepot.

Prima afgehandeld.

Uitermate correct afgehandeld en prima informatie vooraf gegeven.

Prima ervaring.

Mijn bestelling werd snel en netjes gereld.

Goede en snelle levering

Positief

Keurige en snelle afhandeling van mijn vraag cq klacht !

Zeer snelle levering. Mooi design

mooi maar wat slordig

Mooie theepot, maar hij knoeit een beetje. De lengte van de schenktuil is m.i. iets te kort, zodat als je de pot echt vol hebt het schenken met gedruppel gepaard gaat. vr.gr. R.Dankert

Filter op locatie