Beste prijs tenopzichte van andere sites

Duidelijk en overzichtelijke website. Snelle levering. Goede prijsstelling t.a.v. mijn verworven Victorinox Hunter Pro inclusief nylon etui. Vergeleken met bijvoorbeeld Knives en Tools, maar liefs een prijs verschil van 40 euro.

Mooie percolator, heerlijke koffie

Prachtige percolator. Helaas mist er een schroef bij de deksel waardoor hij defect is.

Top bedrijf/levering

Op tijd levering. Heeft het artikel op voorraad. Duidelijke website.

Snelle afhandeling en levering

Makkelijk besteld online. Niet verplicht om een account aan te maken. Het product werd snel verzonden en had het product daarom ook snel in huis. Als ik weer een product van Primus nodig heb dan kom ik zeker weer terug!

Ik had deze messen al daarom extra bijbesteld

Ze bevallen ons prima en zeer scherp

Verkopen OK, maar service Ho Maar!

Theepot gekregen, 5 jaar geleden, deze vertoonde lekkage. Na diverse mails was het antwoord: sorry, niks aan te doen. Een nieuwe kopen ging soepel en snel. Aan die theepot en aan het model mankeert niks. Maar 100% tevreden over de afhandeling, nee, dat niet.

Heb nog telefonisch advies gevraagd, degene die de telefoon aannam had niet echt productkennis. Maar ben tevreden over bestelde producten en snelle levering.

Fantastic Percolator

The Bialetti Brikka is a percolator for those who really want to take coffee making at home to a different level. It is brilliant design and produces a superb creamy coffee. I recommend it to those who really want to enjoy great coffee.

Goed, degelijk

Het mes dat ik besteld heb is mooi om te zien. Mijn broertje was er blij mee. Ik vond hem alleen klein maar dat is mijn eigen schuld want de maten staan erbij. Ik zou hier wel weer bestellen de volgende keer.

Super snelle levering

Super snel en netjes bezorgd korte levertijd

Geweldige mesjes

Hele fijne mesjes, je kunt er moeiteloos alles mee snijden bijv, vlees, en groenten maar ook aardappelen schillen en bevroren producten bijv. kipfilet heel goed mee in blokjes snijden. Beveel ze echt aan. Zouden in elke keukenla moeten liggen. Ik heb er met gekartelde rand en zonder kartels aangekocht. Super blij mee.

Eerst te grote theepot besteld,deze soepel omgeruild. Jammer dat retourkosten betaald moeten worden.

Snelle verzending, duidelijke manier van betalen, netjes afgeleverd. Mooie pot, goede kwaliteit.

Afspraken worden nagekomen.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Tot nu toe is vrouwtje blij met de theepot... Goede stevige kwaliteit, vraagt inderdaad wel goed onderhoud... Kopjes wel minder, worden heel heet... Bezorging was ook heel snel!

Theepot met chroom buitenhuis

Hele snelle levering. Super service! Aardige mensen aan de telefoon. Behulpzaam en vakbekwaam.

Wij hebben 2 grote zakmessen besteld en een paar kleine zakmesjes van Vitorionox. Mooie prijs en heel snel geleverd. Bij 1 klein zakmesje werkte het schaartje niet goed, konden we kosteloos terug sturen en binnen 2 dagen hadden we al een nieuwe. Super service! Heb nog nooit zo’n snelle goede levering gehad.

Goede en snelle service

Snel geleverd zoals beloofd.Prettig om te weten rond welk tijdstip het pakje kwam.En een mooi.produkt.Ben er erg blij mee!

Vlijmscherpen tafelmessen

Vlijmscherpen tafelmessen , wel denk ik dat ze snel breken voelen niet echt stevig aan .

Prima producten, snel geleverd!

Kwalitatief goede producten tegen scherpe prijs. Snelle levering.

Levering theepot snel en conform, prijs hoog, kwaliteit onverwacht matig

Na ontvangst van de theepot bleek het kwaliteitsgevoel dat de prijs oproept in positieve zin, niet volledig terecht is. Het knopje op het deksel is na 1x gebruik al "loszittend". Verder zorgt de diameter van de gaatjes bij de ingang van de schenktuit (waarschijnlijk bedoeld om theeblaadjes tegen te houden) dat de uitstroom te veel wordt gehinderd. Resultaat is dat de hete thee veel te gemakkelijk via de pot/dekselrand de pot verlaat. De pot is met werkelijk zeer geringe modificaties op het peil te brengen dat de prijs van de pot rechtvaardigt. Desgewenst wil ik in separate mail e.e.a. toelichten.

Nette, snelle levering van kwalitatief goede spullen

Voor de 1e keer besteld, netjes verpakt... ondanks de huidige omstandigheden, toch snel geleverd. Producten in uitstekende staat. Fijn dat er met cadeaubonnen betaald kon worden. Gewoon een hele fijne ervaring

Kreeg wat ik bestelde, maar het kan sneller.

Bestellen en afleveren ging over 3 dagen en dat is bij sommige online bedrijven 2 dagen sneller.

Zelfde zakmes maar stuk goedkoper

Er zijn veel webshops die zakmessen verkopen, de Messenshop was de goedkoopste! Dus hier besteld. Levering duurde een paar dagen maar dat kwam ongetwijfeld door de drukte vanwege Corona.

Prima mes voor een goede prijs

Duidelijke communicatie tijdens de bestelling, product snel geleverd en goed verpakt. Gisteren voor het eerst gebeuikt en is een prima mes.