Perfect!

Besteld om 19u , om 11u volgende dag geleverd.

Gewoon zoals goede service moet zijn.

Goede website met vlotte afhandeling en snelle levering.

Goede omschrijving van product en directe levering

Kwalitatief goed product, mooie omschrijving van de producten en juiste levering en snelle levering.

Ruim assortiment, goede prijs, snelle levering

Heb op de site snel kunnen vinden wat ik zocht. Omschrijving van het product en de prijs was prima. Na een dag had ik mijn bestelling al in huis. Ik ben heel tevreden met deze shop.

Top geregeld!

Bestelling op tijd geleverd en de communicatie via de mail is top!

vlotte afhandeling van bestelling

zowel bestelling, betaling, inpakwijze en bezorging zijn vlot verlopen. Ondanks de toch wel drukke periode.

accuraat

alles wat beloofd is, is uitgevoerd

Super snel en goed product

Lekker snel geleverd!

Ik had een vraag over een artikel (via mail), deze werd snel beantwoord. In de avond dat artikel besteld en de volgende ochtend netjes verpakt ontvangen. Het artikel heeft een mooi ontwerp, is van goede kwaliteit en makkelijk in gebruik. Ik ben zeer tevreden.

Eenvoudig proces van aankopen; werd snel geleverd; alleen het duurde een tijdje voordat ik de verkoopbevestiging ontving; heel even dacht ik -mede hierdoor en omdat de shop niet gelinkt is aan de Italiaanse moedersite- dat er sprake was van een nep site, maar gelukkig kwam alles goed!

Prima webshop. Mooie spullen, goede prijzen

Messenshop.nl is een prima zaak. Mooi assortiment, goede prijzen en snelle levering.

Fijn product, goede deal en snelle levering!

Na wat online gezocht te hebben naar een originele Bialetti kwam ik uit op bialettistore.nl. De prijs én de deal met een gratis zakje koffie overtuigde me om hier te bestellen. Een dag later had ik alles in huis en dat weekend zat ik voor mijn campertje met een heerlijke, zelfgebrouwen kop koffie.

Had niks beter gekund

Hele goede prijs kwaliteit verhouding, zelfde dag nog verzonden en een dag later kreeg ik een pakketje van DHL

Geweldige service

Snelle levering en goeie service. Het handvat van mijn Moka Express liet na 3 dagen los. Na 1 e-mail kreeg ik zonder gedoe onder garantie een nieuw exemplaar opgestuurd. Helemaal top!

Contact,product en de snelle levering is uitstekend!

Wederom weer heel tevreden met dit heerlijke pruttelpotje van Bialetti!

Mooi assortiment en goede persoonlijke service. De bestelling liep bij ons even anders, buiten de schuld van de webwinkel om maar ze hebben het keurig en super snel afgehandeld en we zaten al snel aan een heerlijke koffie uit de nieuwe perculator.

Batterijen

2x problemen met batterijen voor ledlampje 3 Zwitserse zakmessen die ik bij hun heb besteld. Opnieuw besteld maar weer problemen. 1e x batterij leeg 2e x batterij onjuiste formaat. Te groot! Zelf maar batterijen gekocht :-(

Prima product

Heel vriendelijke en vlotte service! De koffiepot valt zeer goed mee, de koffie smaakt heerlijk. Het type Venus dat ik kocht kan op inductievuur gebruikt worden, het duurt wel ongeveer 20 min vooraleer de koffie klaar is (inhoud 10 kopjes). Maar dan kan je er met volle teugen (of kleine nipjes) van genieten.

Snel geleverde mooie percolator

Mijn bestelling werd snel bezorgd en ik ben er erg blij mee!

Helemaal top

Messenshop.nl communiceert goed, heeft een ruim aanbod en levert snel en degelijk. Helemaal top dus!

perfect

Zeer snelle levering; goed product. Wat op de website wordt waar gemaakt.

Snel en makkelijk online bestellen.

Ik heb een Victorinox messenset besteld, en het gaan gewoon heel makkelijk online. Het pakketje werd binnen twee dagen geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik had een hoes nodig voor mijn forged Butcher knife. Deze had ik snel gevonden en besteld. Met een paar dagen was hij binnen.

past niet:(

ik heb een 45 mn pincet voor mijn huntsman zakmes gehaald maar wanneer ik hem er in stopt komt hij er niet meer uit omdat het ‘handvat’ van de pincet te ver afgewerkt is:(