goed bedrijf met uitstekende service

Bij de op tijd geleverde order blijkt een messenset te kort te zijn afgeleverd. Een telefoontje naar klantenservice en de volgende dag alsnog de messenset ontvangen met een vriendelijk excuus brief. Een bedrijf beoordeel ik op de kwaliteit, service en snelheid, bij de messenhop is dat top.

Zeer snel geleverd, goede service en kwaliteit

Superservice en supersnel

Ik had een percolator besteld, die daags erna al netjes werd bezorgd. Hij bleek toch te groot uit te vallen, dus ik had contact opgenomen hoe te ruilen. Er werd heel vlot en adequaat gereageerd en het nieuwe model was heel snel binnen en het verschil in geld was zeer snel terugbetaald. Fijn contact met Klantenservice. Top!

Uitstekende service. En de Bialetti class voldoet aan alle verwachtingen. Lekkere koffie.

Snel en correct

Ik ken de theepotten van Bredemeijer al erg lang. Ze zijn (bijna) onverwoestbaar en hun prijs meer dan waard. Mijn laatste exemplaar was de "bolle ronde" in rvs. Nu heb ik het zelfde model in vuurrood. Je krijgt er een goed humeur van als je 'm op tafel zet.

De bestelling was voor een goede kennis, maar de levering was perfekt

Ik heb verder geen ervaring met het produkt

Heerlijk koffie zetten in een paar minuten.

Wat een heerlijke koffie kun je zetten met dit fantastissche koffiepotje. Nu nog even uitzoeken welke koffie het beste bij mij past. Echt een superleuke en heerlijke aanwinst. Ik geniet echt van mijn bakje koffie.

Goede kwaliteit, klantvriendelijke service

Reacties klantenservice binnen 1 dag. Keurige communicatie, goed meegedacht. Ruilen probleemloos verlopen. Product kwalitatief hoogwaardig.

prima behandeling

nette correcte snelle levering tegen een redelijke prijs

Top kwaliteit en eerlijke prijs

Top kwaliteit en eerlijke prijs , snel aflevering

Snel en goed geleverd

Erg tevreden over meedenken klantenservice

Theedoos 12-vaks had enkele zwarte spikkels die niet weg te vegen waren. Adequate- en bijzonder klantvriendelijke medewerker. Vervolgens kosteloos een andere ontvangen. Goede kwaliteit theedoos.

heel tevreden met de Sabtier messenset

Met mijn 85e een nieuwe messenset van Sabatier gekocht, na jaren aan het "klungelen" met goedkope messen die steeds bot waren.

Heerlijk snel geleverd.

Uitstekend!

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, makkelijk door te klikken naar wat je zoekt en snelle levering met een goede track & trace.

Via Zwitserland een vraag gesteld en de volgende dag een reactie van de NL vertegenwoordiger met bestelnr. Bestelling gedaan via een zeer overzichtelijke website en de volgende dag lag mijn bestelling in de bus..

prima aanbod, goede merken en scherpe prijzen.

prima aanbod, goede merken en scherpe prijzen.

super

veel keuze, snelle levering.

goed product en snelle levering

Ik was op zoek naar een vervangend onderdeel voor mijn koffiemaker. Aan de hand van de duidelijke omschriving van de producten op de site was het juiste onderdeel snel gevonden en besteld. Vervolgens lag het een dag later al op de deurmat.

Onmogelijk

Zou graag mij mening geven maar er is tot op heden nog niets geleverd . Ondanks dat post nl meld dat er geleverd is .

Klantvriendelijk en snelle levering

Geen omschrijving nodig, zie bovenstaande

Goede ervaring: goed product, goede prijs, snel geleverd

Goede ervaring: goed product, goede prijs, snel geleverd

Optijd en door de brievenbus!

Snel levering lage verzendkosten

Goed en snel geleverf