Gewoon Top, 2 aparte bestellingen super snel geleverd

Had bestelling geplaatst, bij ontvangst wilde mijn vrouw ook nog iets. Gelijk besteld en weer snel geleverd. Dus Toppie

Snelle levering, goede en mooie kwaliteit.

Zeer snelle levering / Top site

Duidelijke site en groot assortiment . Zeer snelle levering en precies wat ik ervan verwachte.

Zeer snelle bezorging en accepteert VVV-cadeaukaarten

De bestelling verliep vlekkeloos en de bezorging was erg snel. VVV-cadeaukaarten worden als betaalmogelijkheid geaccepteerd. Suggesties voor verbeteringen: 1. Uitbreiding van het assortiment: ik zocht vergeefs naar de Victorinox Nautica Skipper Pro (alleen de oudere versie was beschikbaar). 2. Accepteer Bitcoin / Dash als betaalmogelijkheid. Vriendelijke groet,

uitstekend verzorgd

Niets op aan te merken. Espresso potje netjes verpakt en de dag na de bestelling in huis.

De door mij bestelde Minuet Ceylon dubbelwandige theepot voldoet prima aan de verwachtingen. Ook het model, op een foto ziet alles er meestal mooier uit, is ook in werkelijkheid erg mooi. Snelle en probleemloze levering.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Afspraak nakomen en flexibel

Snelle bevestiging en aanvulling op initiële order mogelijk na sturen van betaalverzoek met deze order in een zending geleverd

Akkuraat

Uw bedrijf was niet bekend, de waarschijnlijkheid dat je elke maand of jaar Dit gerij koopt is onwaarschijnlijk. Toch snel en akkuraat geleverd.

Kwaliteitsprodukt en prima service

De aankoop werd volgens afspraak geleverd. Vervolgens kregen we prima telefonische ondersteuning bij bevestigen van de adapter.

Van aankoop tot levering prima verlopen.

Goede kwaliteit, snelle levering

Messenset had ik veel eerder moeten bestellen! Goed product en ondanks corona maatregelen super snelle levering! (Volgende dag)

Geweldige service!

Heb twee artikelen besteld, vooraf even contact gehad hierover via de chat welke prettig en redelijk vlot verliep. Dankzij de chat besloten de bestelling te plaatsen. Nette informatie berichten over de status van de bestelling (bevestiging, ingepakt, verzonden). Wordt dezelfde dag nog verzonden. Na de snelle levering in gebruik genomen en blijkt 1 van de twee artikelen een fabricagefout te hebben. Contact opgenomen per chat, wat foto's verstuurd per mail en omdat dit artikel niet heel duur was had ik de volgende dag alweer een nieuwe ontvangen, ditmaal zonder de fabricagefout. Een hele goede service!

Nette shop en snel geleverd

Prima shop zoals je vandaag de dag gewent ben en ook sneller geleverd dan aangegeven.

Snelle nette levering

Goed en snel

Forged mes is wat ik er van verwacht had. En levering is gewoon goed en snel.

Alles goed op orde

Prima afhandeling. Product als verwacht en beschreven.

Snelle levering, mooi exemplaar zakmes

Super snelle levering!

Super gaaf mes besteld en hij was de zelfde dag nog verstuurd en in dit geval de dag erna al geleverd! Zeer tevreden.

Prima service, zoals het hoort.

Messenblok besteld en keurig geleverd op de toegezegde datum. Geen bijzonderheden, ik ben tevreden over de levering.

Uitstekend!

Verzocht om omruiling van een verjaarscadeau (na overleg met de gevers natuurlijk). Uiterst tevreden over de duidelijke communicatie met en de snelle afhandeling door messenshop.nl. Prima! Aanrader! Ben ook zeer tevreden over het geleverde product.

Snelle en correcte afhandeling bestelling

Fantastisch! Besteld en volgende dag in huis.

Super scherpe handzame messen van Victorinox

De eerste aanschaf van een Victorinox mes was op een camping in Zwitserland. Sindsdien willen we niet anders meer dan het steakmes of ronde mes. Via de Messenshop een snelle levering van een aantal nieuwe Victorinox messen voor in de tenttrailer.

Snelle levering, goede producten!

Product voldoet aan alle verwachtingen, levering was op tijd.

Goede informatie, duidelijke voorwaarden, snelle verzending.