op vbooraad en snel geleverd

blij met mijn kleine en grote Bialetti percolator fijn dat ringen en filters op voorraad zijn en snel geleverd worden

Snel geleverd. Netjes verpakt. Artikelen zoals verwacht. Erg blij mee.

Snelle levering, supermesjes

Voor het eerst bij de Messenshop.nl besteld en zeer tevreden. Snelle levering en de mesjes zijn super. Liggen lekker in de hand, vlijmscherp en blijven mooi in de afwasmachine.

beschrijving product was zo goed dat ik mij niet vergist heb. Enorm snelle levering naar buitenland.Heb jullie site bij mijn favorieten opgeslagen.

snelle en duidelijke service!

snelle en duidelijke service!

Prachtige theepot maar water is na 30 min lauw

Wij hebben de theepot en de onderzetter aangeschaft. Water is na 30 min lauw. We hebben we bredemeijer onderzetter voor theelicht er bij aangeschaft maar die geeft weinig effect. Erg ontevreden. Het is wel een mooie theepot en accessoires qua uiterlijk.

Top service en goed advies.

Bij messenshop.nl Schaaldelen met pincet en tandenstoker voor een 40 jaar oude Victorinox zakmes besteld. Deze na een kleine aanpassing gemonteerd, zakmes ziet er weer top uit. Ook een extra nieuw Victorinox zakmes bij besteld. Mooie en goede kwaliteit zoals van ouds. Goed bedrijf met goede informatie op de website. Snelle levering en goede communicatie. Echt een aanrader voor kwaliteits materiaal.

Alles Als besteld

Alles Als besteld

Goede service snel bezorgd

Goede webwinkel met mooie spullen

Goede webwinkel met mooie spullen Snelle levering Kon alleen de hand koffiebonenmaler van Bialetti niet op de site vinden; die heb ik apart via andere webwinkel moeten bestellen. Ennuh, waarom het de Bialettistore niet Bialettistore maar Mystore?

Goede service snelle levering

Alleen er is een min punt om half drie midden in de nacht een e-mail krijgen is Niet zo fijn

kreeg snel antwoord op mijn vraag en de levering was ook snel en correct.

zie bovenstaand. Veder niets aan toe te voegen.

Vlotte levering . Goed produkt !

Wat een voorwaarden... Daar begin ik een volgende keer niet weer aan.

Overzichtelijk website, snelle levering

Zeer leuke ervaring

Ik heb een mes besteld en dat is perfect aangekomen. een heel goed mes. Daarnaast heb ik een verkeerd geleverd pakje gekregen maar dat heb ik retour gestuurd. Het contact was vriendelijk en professioneel

Zeer betrouwbaar & snelle levering!

Heb nu al meerdere keren hier messen besteld en ben zeer tevreden over de snelle afhandeling & levering van de producten. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Snelle correcte levering

Levering en product was prima.

Niks op aan te merken.

Bialetti koffiemaker besteld en deze werd volgens afspraak geleverd. Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden via email wanneer het product verzonden zou worden en dergelijke.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

de messenset die ik besteld had voldeed geheel aan mijn verwachting ,goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

bestellingen op tijd geleverd met een prima service

bestellingen op tijd geleverd met een prima service

Ruim assortiment

Snel geleverd en goed verpakt

In eerste instantie was ik niet tevreden met het geleverde zakmes. Binnen 24 uur werd er, kosteloos, een nieuwe geleverd.

Prachtige kwaliteit, en idem dito service

Mijn prachtige bestelling, werd de dag nadien reeds geleverd aan huis

Een goede aankoop en snelle levering.

Een goede ervaring

Filter op locatie