best goed

Ik bestelde een messen tas 8 delig van victorinox. Op de site en het bestel formulier staat dat hij 8 delig is.. Ik dacht al voor dat geld, zitten er dan messen in?? Dat kon ik niet geloven, dan moest hij veel duurder zijn. Thuis bleek het alleen de tas te zijn in 1 deel. Dat wilde ik ook maar waarom staat er dan 8 delig op de site....

een site met een prima klantbehandeling

Ik had het verkeerde product besteld maar dit werd snel en zonder problemen omgeruild.

Correcte snelle levering

Blij met het product.

Uitstekende service!

Met name ook op het gebied van Victorinox toebehoren heel goed. Nieuwe greepschalen, pincet,schroevendraaiertje etc. Heb mijn standaard Spartan helemaal kompleet gemaakt met alle mogelijke opties die Victorinox te bieden heeft. Aanrader!

Zeer tevreden!

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie.

Snelle levering, vertrouwde kwaliteit Victorinox

Deze super tinker vind ik momenteel het fijnste zakmes überhaupt te koop ! Het schaartje is verbeterd; er zit nu een sleufje voor het veertje, zodat deze er niet meer naast kan schieten zoals vroeger het geval was. Ik heb er 2, 1 voor binnen en 1 voor in mijn viskistje.

Goed, snel geholpen en snel thuisgestuurd, zeer tevreden

Snel geleverd en prima produkt!

Vlotte bezorging

Vlotte bezorging van een fantastische theepot.

Goed en betrouwbaar

Duidelijke website. Snelle reactie en supersnelle levering.

Correcte levering tegen goede prijs

Vandaag besteld morgen in huis.

Top messen snelle levering

Voor de tweede keer hier messen besteld ,zeer tevreden over de producten en de snelle levering.

Zeer goede service!

Zeer correcte service!

Boven alle verwachting

De Bialetti koffiezetter die we nu al vele jaren naar tevredenheid gebruiken had een nieuwe ring nodig. Hier en daar was de afsluiting niet meer optimaal. Op de website werd alles keurig uitgelegd, we zagen al snel welke maat we nodig hadden. Maar hoed je als je denkt dat je het zeker weet: we hadden de verkeerde maat laten komen. Via de mail contact opgenomen en de situatie uitgelegd. Het terugsturen en laten weten voor welke maat we de zending wilden ruilen was onberispelijk geregeld. Binnen 4 dagen hadden wij de juiste maat en daar waren we behoorlijk van onder de indruk: snel, geen gezeur, dus efficiënt en zeer gericht op klanttevredenheid. Chapeau!

Snel ontvangen,goed.

Snel ontvangen, goed verpakt.

Prima levering

Een snelle en goede levering en prima prijzen. Helaas doet mijn bestelde apparaat het niet. Ik ben benieuwd hoe snel dit is opgelost.

Snelheid

Op de site gezocht naar een artikel. Het juiste gevonden, besteld en binnen twee dagen ontvangen!

De aanleveringstijd werd tot 3x veranderd, waardoor ik gedurende 2 dg nergens heen kon gaan, maar voor de rest was alles prima. Alleen zonde van die gigantische doos om de theepot doos heen. Daardoor veel plastic van binnen. Niet erg milieu bewust helaas

Snelle levering, goede prijs

Twee wusthof messen gekocht. De scherpte van het koksmes had ik meer van verwacht. Het kleine meisje van wusthof was wel scherp. Super scherp. Messen liggen prettig in de hand en voelen kwalitatief goed aan. Het koksmes laat ik maar slijpen denk ik

excellente service : snel en correct

excellente service : snel en correct

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

fijne service en een completer assortiment dan ik had verwacht.

Ik was in de veronderstelling dat ik alleen compleet nieuwe zakmessen kon kopen. Maar mijn aaname klopte niet. Ik was namelijk een aantal bitjes (met kruiskop / platte kop en torx) kwijt die bij mijn cybertool hoorde. Een mailtje met de vraag of ik deze hier kon bij bestellen en ik kreeg netjes de bestel link.

Nette en ruime theedoos

Een nette en mooie theedoos door de houtlook en de fijne magneet sluiting. De hele verzameling theezakjes past er in. Normaal formaat zakjes past prima, grotere zakjes moeten er wat meer ingestopt worden. Het past uiteindelijk wel, zonder dat het er slordig uitziet!

Japanse messen

Ik heb het als cadeau gegeven en ze waren duidelijk heel blij met de messen.

Prima bedrijf

Mooie overzichtelijke site met prima producten en met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Super snelle verzending.