Filters

9

Afspraak nakomen en flexibel

Snelle bevestiging en aanvulling op initiële order mogelijk na sturen van betaalverzoek met deze order in een zending geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Akkuraat

Uw bedrijf was niet bekend, de waarschijnlijkheid dat je elke maand of jaar Dit gerij koopt is onwaarschijnlijk. Toch snel en akkuraat geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteitsprodukt en prima service

De aankoop werd volgens afspraak geleverd. Vervolgens kregen we prima telefonische ondersteuning bij bevestigen van de adapter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van aankoop tot levering prima verlopen.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit, snelle levering

Messenset had ik veel eerder moeten bestellen! Goed product en ondanks corona maatregelen super snelle levering! (Volgende dag)

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Heb twee artikelen besteld, vooraf even contact gehad hierover via de chat welke prettig en redelijk vlot verliep. Dankzij de chat besloten de bestelling te plaatsen. Nette informatie berichten over de status van de bestelling (bevestiging, ingepakt, verzonden). Wordt dezelfde dag nog verzonden. Na de snelle levering in gebruik genomen en blijkt 1 van de twee artikelen een fabricagefout te hebben. Contact opgenomen per chat, wat foto's verstuurd per mail en omdat dit artikel niet heel duur was had ik de volgende dag alweer een nieuwe ontvangen, ditmaal zonder de fabricagefout. Een hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette shop en snel geleverd

Prima shop zoals je vandaag de dag gewent ben en ook sneller geleverd dan aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle nette levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Forged mes is wat ik er van verwacht had. En levering is gewoon goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed op orde

Prima afhandeling. Product als verwacht en beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, mooi exemplaar zakmes

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering!

Super gaaf mes besteld en hij was de zelfde dag nog verstuurd en in dit geval de dag erna al geleverd! Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, zoals het hoort.

Messenblok besteld en keurig geleverd op de toegezegde datum. Geen bijzonderheden, ik ben tevreden over de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Verzocht om omruiling van een verjaarscadeau (na overleg met de gevers natuurlijk). Uiterst tevreden over de duidelijke communicatie met en de snelle afhandeling door messenshop.nl. Prima! Aanrader! Ben ook zeer tevreden over het geleverde product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte afhandeling bestelling

Fantastisch! Besteld en volgende dag in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super scherpe handzame messen van Victorinox

De eerste aanschaf van een Victorinox mes was op een camping in Zwitserland. Sindsdien willen we niet anders meer dan het steakmes of ronde mes. Via de Messenshop een snelle levering van een aantal nieuwe Victorinox messen voor in de tenttrailer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, goede producten!

Product voldoet aan alle verwachtingen, levering was op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende service

Goede informatie, duidelijke voorwaarden, snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte communicatie, levertijden op website kloppen niet

Levertijden van op voorraad, vandaag verzonden opeens aangepast naar 17 weken. Op emails word niet gereageerd. Dus maar afwachten of de bestelling geleverd word.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rick uit Beek, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de verloop van uw bestelling. Een groot deel van ons assortiment is op voorraad in onze winkel of magazijn. Artikelen die wij niet op voorraad hebben word een langere levertijd vermeld als deze wel op voorraad zijn bij onze leverancier. Mocht een artikel onverhoopt zijn uitverkocht bij de leverancier word de levertijd verlengd en aangepast. Het zou goed kunnen zijn dat u het laatste exemplaar heeft ontvangen wat op voorraad was. Uw email is in onze spambox beland en daardoor heeft het antwoord langer geduurd als normaal gesproken. Ons streven is dat wij elke werkdag alle mails beantwoorden. Klantenservice Messenshop.nl

10

Mooi

In het echt nog mooier dan op de foto

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en snelle levering

Prima service. Ik had de mesjes die ik bestelde twee dagen later in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed,snel en scherp geprijsd

Het is een kwaliteitsproduct dat scherp is geprijsd en snel werd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Primus is prima

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles zo als afgesproken

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd