Nette, snelle levering van kwalitatief goede spullen

Voor de 1e keer besteld, netjes verpakt... ondanks de huidige omstandigheden, toch snel geleverd. Producten in uitstekende staat. Fijn dat er met cadeaubonnen betaald kon worden. Gewoon een hele fijne ervaring

Kreeg wat ik bestelde, maar het kan sneller.

Bestellen en afleveren ging over 3 dagen en dat is bij sommige online bedrijven 2 dagen sneller.

Zelfde zakmes maar stuk goedkoper

Er zijn veel webshops die zakmessen verkopen, de Messenshop was de goedkoopste! Dus hier besteld. Levering duurde een paar dagen maar dat kwam ongetwijfeld door de drukte vanwege Corona.

Prima mes voor een goede prijs

Duidelijke communicatie tijdens de bestelling, product snel geleverd en goed verpakt. Gisteren voor het eerst gebeuikt en is een prima mes.

Slecht

Afbeelding en het werkelijke. Verschillen te veel en retourzenden niet mogelijk

Een plat kloppertje

In de enveloppe is het kloppertje geplet; Het is nu een ovaal dingetje! Maar misschien was dat het origineel ook wel?

Meer dan geweldige service!

Zeer prettige telefonische klantenservice, en ook het mailcontact met deze firma leek bijna persoonlijk. Ik heb een prachtig messenblok cadeau kunnen doen, (met korting, omdat de eerste bestelling niet leverbaar bleek) en nog niet eerder zo'n goede, betrouwbare service gehad (snelle verzending, en een bepaald bedrag snel gecrediteerd).

Ik heb nog steeds niets ontvangen

De bestelling is al vier keer uitgesteld door Postnl. Op zich te begrijpen in tijden van Corona maar wacht even met het sturen van een enquête totdat er bevestiging van levering is. Door mij nu te vragen naar mijn mening is er maar één antwoord mogelijk.

Precies zoals verwacht

Door de duidelijke omschrijving direct zichtbaar welke variant ik moest hebben. Past precies.

verrassend goede winkel!

uitstekend assortiment, heel snelle bezorging

Alles volgens wens

Duidelijke en overzichtelijke website met veel informatie. Snel geleverd.

Alles in orde

Snelle verzending, netjes verpakt, niks gebroken 👍🏼

Niets op aan te merken

Ik had het pakketje van 3 rubberen ringetjes en een metalen filter besteld en de kwaliteit is zoals het moet. Het gehele pakketje is samen verpakt en ik heb een ringetje meteen in mijn Bialetti gestoken.

Scherpe prijs en snelle levering

Mooie Victorinox dunschiller besteld. Ze hadden de rechtshandige, die heeft maar 1 sleuf, en daardoor blijven de schillen niet zo snel vastzitten. Niet duur en snel geleverd.

Prima geregeld.

Beetje lastig dat er kennelijk 2 websites zijn waar je kunt bestellen. Toen ik contact opnam omdat ik geen bevestiging kreeg van het bestelde bleek ik bij de verkeerde te zijn. Gelukkig snel geregeld. De bestelling netjes de dag er op ontvangen.

We wilden nog een (derde) Bredemeijer theepot..... dusss

Al jaren lang zonder theemuts, of theelichtje met waxinekaarsjes. Dit dankzij de Bredemeijer-theepotten.

Zeer snelle en correcte levering

duidelijke website

goede website en prima service

zeer goed

Alles OK

Mooi assortiment, Bestellen en bezorgen duidelijk en snel.

Snelle levering. Goed verzorgd

Oude theepot was aan vervanging toe. Al jaren een brede Meijer theepot. Dus kijken op de site Bestellen Ontvangen Heel fijn!

Ideaal voor reserve-onderdelen

Ik was het mesje van mijn Victorinox Swiss Card kwijt geraakt. Kon hem hier gelukkig bijbestellen.

Zeer tevreden !

Bestelling zeer snel geleverd en een uitgebreid assortiment aan messen en ander bestek . Fijne webshop . 👍 Ben zeer tevreden .

Mooi servies en goede snelle service.

Mooi servies en goede snelle service.

geweldig

wij hebben lang gezocht naar goede messen ,deze zijn geweldig.heb er al heel wat gekocht ,maar deze schieten er hoog boven uit