Superservice, snelle levering

Super goede service, zelfs tijdens de lockdown, en supersnel geleverd, wat ook bijzonder is in deze kersttijd. Messen zijn prachtig!

goede communicatie, snelle levering

product helemaal volgens beschrijving. goede communicatie met bedrijf.

alles supersnel, supermooi, gewoon heel professioneel...

Een fijn product, dubbelwandige theepot die de thee lang warm houdt. Ik denk dat ik er heel lang mee kan doen, dus duurzaam ook nog. De prijs lag lager dan bij een aantal winkels in mijn stad, dus fijn om rechtstreeks te kunnen bestellen. Geen enkel negatief punt te bedenken, alleen maar positieve.

Makkelijk bestelproces,goed assortiment,snel geleverd

Combi set van de forced slagersmes + lederen hoes besteld. Levertijd mes 3 weken, de hoes de volgende dag. Tot mijn verbazing werd zowel hoes als mes de volgende dag geleverd. Alles keurig verpakt en net geleverd. Prima service en levering! Wel zou er beter en adequaat op de chat functie gelet moeten worden. Na 2x contact, helaas geen reactie.

Smaakvol!

Heerlijke koffie uit mijn nieuwe kannetje van RVS. Snelle verzending! de diameter van het kannetje is kleiner dan mijn keramische kookplaat, kookplaat gaat daardoor uit. Ik doe het dus lekker op mijn campinggaspitje :)

Correcte en super snelle levering

Ik bestelde ik volle eindejaarsperiode en toch werd mijn bestellig de volgende dag geleverd. Super!

Fijn bedrijf met prima service

Perfect vriendelijk personeel en goede en snelle service.

snelle levering, scherpe prijs

Ondanks de drukke tijd rondom Kerst snel geleverd. Scherp scheermes voor scherpe prijs!

goede service

snel en goede service en goed op de hoogte gehouden.

Makkelijke site. Snel geleverd

Makkelijke site. Snelle levering. Ik had ondanks alles netjes aankwam het mes in een harde verpakking verwacht ipv een dubbeltjes envelop. Misschien heeft dit ook te maken met dat het door de brievenbus moet passen.

Prima bedrijf goede service

Goede snelle levering

Goede kwaliteit en optijd geleverd

Perfecte vervangingsonderdelen voor zakmes

Na het internet afgezocht te hebben op vervangingsstukken voor mijn Victorinox zakmes kwam ik op deze site. Alle onderdelen die ik nodig had gemakkelijk gevonden. Enkel de post duurde langer of dat ik gewoon was, maar dit ligt totaal niet aan de verkoper. Top site!

Een aantal Victorinox messen besteld. Bestellen gaat snel en makkelijk en de levering (ondanks de drukte bij de post) heel vlot.

Snelle levering en precies wat ik zocht

Wij hadden een theepot van meer dan 80 jaar oud maar was kapot. Laat Bredemeijer deze nou nog in z’n assortiment hebben! Heel blij mee en staat te pronken in de servieskast!

snelle levering!

d

Spelletje levering, uitstekend product

X

Snelle levering en lage prijzen. Even moeten zoeken om het gewenste product te vinden. Categorisatie op merk en lijn kan beter.

Makkelijke om te bestellen en snel geleverd

Handig verpakt, kon in de brievenbus, en prima product.

Netjes en snel

Netjes verpakt en was snel hier, met hoe druk PostNL het heeft op dit moment. Aanrader!

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

makkelijk besteld, snelle levering

snelle levering, zeker met drukte voor kerstdagen.

Goede kwaliteit tegen goede prijs

Mooie messen tegen goede prijs. Snel verstuurd... alleen jammer dat PostNL een pakket 7 dagen op het depot laat liggen.... dus nog steeds niet binnen...

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs