Forged katai mes ontvangen waarbij het lemmet en mesblad los lieten. Na het maken van een melding hiervan snel reactie gehad en een nieuw mes ontvangen. Zeer nette en snelle afhandeling van deze klacht. Ik raad deze shop zeker aan!

Super snelle levering

Overzichtelijke site, betaalbare verzendkosten.

Goed product, niet duur, dezelfde dag verzonden

Niets aan te merken!

hartstikkegeweltastischgoed

Lang heb ik zitten twijfelen voor mijn perfecte zakmes. Het moest een Victorinox worden. via google vond ik de perfecte mes voor mij en vond al snel dat Messenshop.nl de goedkoopste was van allen. Ik plaatste de bestelling en ontving direct mail met alle benodigde informatie. De track en trace volgde er ook snel achteraan en de volgende dag was het al bezorgd. Netjes het doosje in een doosje met lucht. Keurig. De Victorinox Mountaineer bevat naast de basis Victorinox een hele goede scherpe schaar, zelfs geschikt om ti-rips door te knippen en een ijzer vijl dat ook als ijzerzaag gebruikt kan worden. Van alle tools dat ik in bezit heb, vind ik Victorinox vijl de beste van allemaal. De Victorinox Mountaineer is 20,3 mm dik (2cm) en dat vind ik een mooie dikte voor je broekzak. Ik raar deze zakmes zeker aan. Alle tools in het zakmes is van top kwaliteit. precies wat je van Victorinox moet verwachten en dat voor zo goedkoop bij Messenshop.nl!

Snel besteld, snel geleverd.

Duidelijke website, bestellen gaat gemakkelijk, snel geleverd.

Super!.. en snelle verzending!

Twee keer iets besteld, volgende dag in huis. Netjes verpakt en alles compleet.

Pico Bello

Alles naar wens Thanks

Mooi product, op tijd geleverd

Ik was met spoed op zoek naar messen (cadeau, maar te laat aan gedacht). Enige winkel die dit product kon leveren, dus gewoon besteld. Ondanks disclaimer van drukte, zat het pakket netjes bij de post (brievenbus-zending met normale bezorger mee ipv pakketdienst) en dus netjes de volgende dag in huis.

Super service.

Naast de kwalitatieve super goede mesjes van Victorinox mesjes die werden geleverd, was ook de service geweldig.

Prima betrouwbare service

Een van de weinige winkels in nederland die een assortiment victorinox schalen en andere onderdelen verkoopt. Mijn veelgebruikte zakmessen zien er nu weer als nieuw uit. kreeg na het bestellen een mail dat mijn bestelling in 2-en zou komen ivm verschillende locaties. netjes en perfect 2 pakjes ontvangen.

Ik ben vrachtwagenchauffeur en met deze thermobeker van Primus heb ik altijd hete thee bij me. Heb ook mijn thee 16 uur erin gelaten en was wel niet meer heet maar warm en hee goed l te drinken. Ben heel tevreden met mijn aanloop.

Een super fijne theepot

Deze theepot is geweldig, er zit een filter bij voor losse thee. De theepot heeft een ruime inhoud, is toch niet zwaar en de thee blijft heerlijk warm. Je kunt schenken zonder druppels en het schoonmaken is super makkelijk. Gewoon omspoelen, afdrogen en geen vlekje te bekennen op het mooi, matte roestvrijstaal. Het design is ook heel mooi, strak, maar niet té en past daarom in vrijwel elk interieur. Dit is echt mijn ideale theepot!

Snelle levering, prima product

Wij kenden deze messen reeds en ik wil de perse deze weer bestellen, Snel geleverd en de juiste messen! Top!

geweldig goede messen

licht en vlijmscherp. Het mes "valt" als het ware door je brood of vlees of wat dan ook. een echt mes!!

Snelle en probleemloze levering.

Al de volgende dag bezorgd. Erg tevreden over de snelle service.

Goede service en artikelen netjes verpakt

Zeer goed en snel

Bestelling kwam volgens afspraak snel binnen en was netjes verpakt

snelle service

Ik had een 'zakmes' speciaal voor nagels besteld van Victorinox en het kwam goed ingepakt en was binnen 2 dagen binnen.

Goedkoopste en snelle levering!

Bij Bredemeijerstore een theepot besteld als cadeautje voor een verjaardag. Bij Bredemeijerstore sowieso het goedkoopst en de snelste levering. Enige kleine puntje was dat er op de website stond dat als je voor 23.45 uur bestelde, je het de volgende dag in huis had. Dat is helaas niet gelukt, maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen. Alsnog een hele goede ervaring met deze webshop en zeker aan te raden!

Goede service en snelle levering

Zie boven een opmerking misschien in de toekomst kleiner dozen opsturen, hele grote doos voor 1 mes, afval berg met papier en plastic kunnen bij kleinere verpakkingen terug dringen. Alle kleine beetjes helpen M.vr.gr. Beert Schoonhoven

Goed en snel geregeld

Erg klantvriendelijk

Van de week had ik een vraag over een type Bialetti die ik in het verleden had aangeschaft, of deze ook geschikt zou zijn voor elektra. Ideaal voor vakantiehuisjes en je moet er niet aan denken, 1 dag geen koffie met een Bialetti. ;) .Ik had er namelijk 1 thuisliggen. Hierop kreeg ik netjes bericht en mede daardoor heb ik nu ook een mooie Bialetti voor mijn zoon besteld. Super!

Snelle nette levering.

Snelle nette levering.

Precies wat je ervan verwacht

klein, compact en fijn