rather quick and good quality

easy shopping menu and payment. Good correspondence and fast delivery.

Prima web site, makkelijk en duidelijk.

Duidelijk en overzichtelijk en makkelijk te volgen.

Vlugge en efficiente service

Keuze uit groot aanbod, gemakkelijk te bestellen en zeer korte levertermijn. Perfecte firma.

bestelling gaspatronen

snelle veilige levering

Goede info en snelle aflevering.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Extra fijn zo vlak voor de vakantie. Netjes verpakt.

snel en goed

zocht vervanging voor een klein onderdeel van mijn zakmes en dat had men plus dat het snel verstuurd werd voor niet al te veel geld. Blij mee.

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

uitstekend

bij het versturen was het doosje van het bestelde product een beetje beschadigd geraakt. maar met één telefoontje werd dit opgelost door een aardige en begripvolle mevrouw en kreeg ik zonder probleem een een nieuwe verpakking. een dikke 10 dus.

Snelle levering en goed product

Niets op aan te merken! Alles verliep snel en soepel.

Scherpe prijs en snelle levering

Zeer goed. Alleen iets steviger verpakken zou voor een mes beter zijn, Het lemmet kan breken als het valt.

Scherpe messen en snelle levering

3 messen besteld. De volgends dag in huis. Beschrijving klopt en inderdaad superscherp. Erg tevreden dus.

Perfect verlopen bestelproces

Van start tot levering perfect gelopen. Bestelling conform verwachting

Zeer te vrede

Mooi ben er blij mee

Bestelling en afleveringen hadden niet beter gekund

Zelf had ik al zo’n mooi madera dienblad. Ik bestelde er een als cadeau voor mijn dochter, en het werd de volgende dag bezorgd.

Er bestaat geen betere dubbelwandige theepot dan de theepot van Bredemeijer. En tegenwoordig ook nog met zo'n handig theefilter erin. Ze zijn wel prijzig, maar staan voor jarenlang plezier!!!

snelle en fijne afhandeling

prima messen

Levering zeer snel, gelijk uitgepakt, afgewassen en gebruikt. ligt goed in de hand en zijn zeer scherp. Kan ze ook een ander aanbevelen.

Super snelle service en goede prijs!

Heel blij met mijn ervaring met Messenshop.nl! Ik was last-minute op zoek naar een cadeautje, en bestelde een Swisscard online. Die was (in tegenstelling tot op andere plekken) op voorraad en werd de volgende dag meteen bezorgd. Ook een goede prijs! Heel tevreden!

Eerste klas topproducten

Eerste klas topproducten, dit blijkt uit de keuze van het materiaal (gematteerd edelstaal) en de uitmuntende afwerking.

De Victorinox tafelbestek zijn super fijne messen voor dagelijks gebruik. Werden snel ook geleverd.

Heel goed!

Goede service.

Goeie kwaliteit, vlotte service

Snel geleverd prima product

Snel geleverd, prima product.

Gewoon Top, 2 aparte bestellingen super snel geleverd

Had bestelling geplaatst, bij ontvangst wilde mijn vrouw ook nog iets. Gelijk besteld en weer snel geleverd. Dus Toppie