mooie site, gemakkelijk in gebruik en snelle levering.

Super snel verwerkt en een duidelijke site

Snel accuraat en duidelijk website, absoluut aan te raden.

Scherpe messen

Na fijne ervaring vorige keer nieuwe messen bijbesteld. weer vlot geleverd gekregen en fijn scherp.

Mooie site!

Overzichtelijke website. Ik had zo gevonden wat ik zocht. Levering was ook snel en goed.

Mooie messen voor een mooie prijs. Snelle levering, goed verpakt. Top.

Goede messen

Snelle levering,goede kwaliteit

Goede en snelle levering, TOP.

Veertje van de MiniChamp was gebroken, was al eens eerder gebeurd en is toen kosteloos door de verkoper opgestuurd naar de leverancier. Was het mes wel 3 weken kwijt, door toeval vond ik Messenshop die ze voor een goede prijs kon leveren.

Scherp geprijsd, snelle afhandeling, prima service

Hoewel er een vergissing bij de verzending gemaakt was werd dit direct op een klantvriendelijke manier opgelost.

goede site/goed en juiste product/snelle levering

uitstekend

Goed vindbare website, snel bestelproces

Wat ik zocht snel gevonden en besteld, snelle levering, redelijkeverzendkosten

uitstekend mes

Prima mes voor deze prijs. Snelle verzending en keurig verpakt. Mes is geld meer dan waard. Top verkoper.

Alles in een keer goed geregeld

Duidelijke site, snel geleverd. Heel blij mee!

Super scherp

Fijne, lichte, super scherpe messen! Erg blij mee.

Veel keuze in messen. Goede prijs. Prima.

Broodmes besteld. Volgende dag al brievenbus. Veel keuze in allerlei messen, goede prijzen. Netjes en zorgvuldig verpakt. Goede communicatie via email. Als ik weer een mes zoek, ga ik zeker weer bij messenshop.nl bestellen.

heel snelle levering

Vandaag besteld en morgen in huis. Ruime keus dus voor ieder wat wils.

Snel en correct geleverd naar wens

Ideaal is pakje gemak niet elk bedrijf doet dat. Hier heb je erg veel keuze zelfs welke postbedrijf. Dat maak je zelden mee

Goed advies en snelle levering

Op zoek naar de juiste schaarveer voor mijn oude Victorinox hebben ze keurig voor mij uitgezocht welke van de varianten zou passen. Snelle verzending en het schaartje van mijn zakmes werkt weer. En al die service voor die paar euro dat het veertje mij koste. Een tevreden klant.

goed bedrijf met uitstekende service

Bij de op tijd geleverde order blijkt een messenset te kort te zijn afgeleverd. Een telefoontje naar klantenservice en de volgende dag alsnog de messenset ontvangen met een vriendelijk excuus brief. Een bedrijf beoordeel ik op de kwaliteit, service en snelheid, bij de messenhop is dat top.

Zeer snel geleverd, goede service en kwaliteit

Superservice en supersnel

Ik had een percolator besteld, die daags erna al netjes werd bezorgd. Hij bleek toch te groot uit te vallen, dus ik had contact opgenomen hoe te ruilen. Er werd heel vlot en adequaat gereageerd en het nieuwe model was heel snel binnen en het verschil in geld was zeer snel terugbetaald. Fijn contact met Klantenservice. Top!

Uitstekende service. En de Bialetti class voldoet aan alle verwachtingen. Lekkere koffie.

Snel en correct

Ik ken de theepotten van Bredemeijer al erg lang. Ze zijn (bijna) onverwoestbaar en hun prijs meer dan waard. Mijn laatste exemplaar was de "bolle ronde" in rvs. Nu heb ik het zelfde model in vuurrood. Je krijgt er een goed humeur van als je 'm op tafel zet.

De bestelling was voor een goede kennis, maar de levering was perfekt

Ik heb verder geen ervaring met het produkt

Heerlijk koffie zetten in een paar minuten.

Wat een heerlijke koffie kun je zetten met dit fantastissche koffiepotje. Nu nog even uitzoeken welke koffie het beste bij mij past. Echt een superleuke en heerlijke aanwinst. Ik geniet echt van mijn bakje koffie.

Goede kwaliteit, klantvriendelijke service

Reacties klantenservice binnen 1 dag. Keurige communicatie, goed meegedacht. Ruilen probleemloos verlopen. Product kwalitatief hoogwaardig.