Fijne duidelijke webshop

veel keuze, aantrekkelijke prijzen en supersnelle bezorging. Zeer tevreden en kom terug wanneer ik dit mes weer verlies, want stuk gaan ze niet...

Goede prijs snelle levering

Set messen besteld. Dag later bezorgd.

Komt afspraken precies na.

Goede website, snelle levering, weinig verzend kosten. Ik dit bedrijf aanbevelen.

Just what I needed

I needed gas for a camping trip and I was leaving in 3 days... My order was shipped in hours with proper tracking! Everything in fast and on time!

Heel goed!

Zondag besteld uit een groot aanbod. Precies gevonden wat ik zocht en de dinsdagmorgen daaropvolgend het pakket (door de brievenbus!) in huis. Goed verpakt, kortom zo krijg je tevreden klanten!!

Prima kampeerspullen

Doordacht Zweeds materiaal. Kwalitatief hoogwaardig.

Fijne theepot!

Evenals voorgaande Bredemeijer theepotten is ook dit weer een prima product.

Groot assortiment, snelle levering

Goede duidelijke site. Uitgebreid assortiment snelle levering

Gewoon goed

Alles snel en correct

Accuraat en perfect

Snelle reactie en goede informatie.

Past niet in mijn 5,7cm lange mesje en wil dus 1,5 cm lange veertjes.

Ik heb dit al eerder gemeld maar ik heb tot op heden daar nog geen antwoord op gekregen. Met vriendelijke groet, Toine Schippers

zo hoort het te gaan . . .

Alleen maar positieve punten te noemen!

Snelle leverig

Mijn bestelling werd de volgende dag mt rack_trace geleverd. De artikelen niet duurder (soms goedkoper) dan bij andere webwinkels

Hele mooi product

Een hele mooie theedoos, nette uitvoering. Sluit perfect!

Netjes

Zo snel in huis..

Snelle, goed verzorgde/bezorgde pakket!

Ben uiterst tevreden met deze messen. Ze voldoen aan mijn wensen. Ik heb ze nu aangevuld omdat ik ze dagelijks gebruik. Alleen jammer dat ze niet per stuk te bestellen zijn. Mvrgr Trees

netjes en snel

makkelijk bestellen en keurig bezorgd

Attentvol en volgens afspraak!

Bestelling geplaatst, correcte opeenvolgende meldingen van leveringsproces - gewoon tevreden!

alles top

Perfecte kwaliteit messen.

Sublieme messen

Scherp, goede smeergelden

snel en goed

Kleine aankoop van filterringetjes voor mijn favoriete slow coffee. Ik stond versteld hoe snel de aankoop bij me in de bus lag. Elke stap van het proces wordt gemeld en de hele toon is bijzonder prettig. Mijn koffie smaakt voortaan ook naar vertrouwen.

Prima winkel en een snelle levering en niet onbelangrijk een prima prijs.

Prima winkel en een snelle levering en niet onbelangrijk een prima prijs.