Snel en accuraat geleverd

Snel en accuraat geleverd

Mooie thee doos snelle verzending

Keurig verpakt mooie thee doos snelle levering

Dat was snel!

Ik had mijn bestelling in minder dan 24 uur in huis. Dat was helemaal super. De verzenddoos was wel wat beschadigd (gescheurd op een hoekje), en bij een van de bestelde producten zaten kleine onderdelen die los in een niet zo goed sluitende verpakking zaten. Gelukkig is alles goed gegaan en viel een onderdeeltje er pas bij het aannemen van het pakket uit. Maar dat had dus ook eerder tijdens de verzending kunnen gebeuren. Een paar extra stukjes plakband had dit kunnen voorkomen.

Genoeg keus, snelle service

Meer dan genoeg keus en de prijs was lager dan in Florence!

Goede prijs, artikelen op voorraad en snelle levering.

Dit is mijn eerste ervaring met Primusshop - mijn bestelling is snel en correct geleverd. De artikelen zijn nog niet gebruikt, dus een artikel review moet nog even wachten.

Zeer snelle correcte levering

Bestelling ging goed alleen verzending was minder. Ik kreeg een mail met de melding dat het een pakketje was van 20x25x5cm. Geen brievenbus. Wij waren niet thuis dus af laten leveren bij afleverpunt. Uiteindelijk was het een klein envelopje waar ik apart voor moest rijden.

Zeer positief

Snelle levering Duidelijke site. Blij met onze nieuwe rubbers. Nu kunnen we weer genieten van het lekkerste kopje koffie

Snelle verzending los onderdeel

Tijdens de vakantie was ik de ring van mijn percolator verloren. Gelukkig kon ik dit onderdeel nabestellen èn was dit snel geleverd. Fijn!

Snelle en vriendelijke reactie van de medewerkers.

Snelle bezorging

Snel geleverd. Uitstekend verpakt.

Makkelijk te bestellen en erg vlot geleverd

Ik bestelde wat laat in de avond maar de volgende dag kon ik het na m’n werk ophalen bij het PostNL punt in de buurt. Keurig en veilig verpakt.

Super snelle levering

Goede prijs, snel geleverd

Vanwege verlies een nieuw zakmes nodig. Hier snel gevonden, inclusief een foedraal. Die laatste was volgens de website niet voorradig maar werd wel meteen meteen meegeleverd;-)

Perfecte afhandeling

Ik heb bij Messenshop.nl een order geplaatst maar er was een verkeerd product toegezonden. Nadat ik contact had opgenomen werd nog geen dag later het juiste product gestuurd en mocht ik ter compensatie het verkeerde product houdenZ wat een service! Verder is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Mooi mes mooiere prijs

Leathermann besteld en binnen 2 dagen was hij thuis. Alle accessoires erbij en heel goed verpakt. Ik ben erg blij met het mes en de gehele afhandeling was snel. O en er zat eennfactuur bij, dus die hoefde ik niet zelf te downloadrn en printen. Zeer tevreden!

Fast delivery

Ordered on Sunday, arrived on Monday in good order

Goede kwaliteit eerlijke prijs snelle levering

Zeer tevreden over product prijs en levering

Prima producten, alleen...

...niet de nieuwste messen zoals ik had verwacht.

5 stars all the way

Extra fast shipping and precise packing.

Vlugge levering

Snelle levering van en top product!

Fijne webshop en mooie spullen.

Ook snel geleverd.

Artikel eerst netjes opgemeten… door die service bestel je dan vanzelf!

Koffie goed, veiligheid matig

De rvs-versie heeft een waterreservoir met een naar binnen gevouwen rand. Die is veel te scherp. Mijn hand daar 2 x aan gesneden. De plus is dat de pot snel en lekkere koffie geeft (op basis van de bijbehorende moka). Vormgeving is fraai en de set verdient 5 sterren als de scherpe rand er niet zou zijn. Dan zou ik hem ook aanbevelen.