Prima ervaring

Schaar gekocht. Snelle keurige levering

TOP

Een TOPprijs voor een TOPprodukt.

makkelijk kiezen op deze site en prima aanbod!

Ik vond snel wat ik zocht en de levering als beloofd!

De eerste zending verdween ergens onderweg bij de koerier. Gelukkig werd een nieuwe zending meteen gestuurd en naar tevredenheid ontvangen. Fijne communicatie, zoals het hoort!

Snelle en goed verpakte levering.

Na een verhelderende uitleg via de mail met het opgeven van de juiste maten was het duidelijk dat mijn stokoude maar degelijke Victorinox zakmes snel van nieuwe schalen was te voorzien. En voor een wel zéér scherpe prijs! Ook op tijd geleverd via de briefpost. Top!

Vlotte afhandeling en goede kwaliteit

Ook in deze moeilijke tijd was de afhandeling perfect: binnen twee dagen was de bestelling binnen. Goede kwaliteit.

Vertrouwd adres

Fijne winkel om je aankopen te doen en als je een vraag hebt wordt ie onmiddellijk beantwoord. Dat is dus wat klanten graag zien! Toe de volgende keer!

Prima ervaring, al had de verpakking naar mijn idee beter gekund.

Prima ervaring, al had de verpakking naar mijn idee beter gekund.

Theedoos was snel geleverd en is van goede kwaliteit

Theedoos was snel geleverd en is van goede kwaliteit

1e ervaring met jullie.......positief

Goede en overzichtelijke site, product snel geleverd en betalen achteraf ook fijn. Eerst kijken dan kopen :)

Goeie aanbieding, snelle levering, keurig verpakt. Precies zoals je verwacht, goeie eerste ervaring bij deze winkel

Goede service, snelle levering.

los onderdeel besteld, en snel geleverd

geweldige site

snelle verzending, geweldige product. Wij zijn zeer tevreden

Uitstekende ervaring! Snelle levering en scherpe prijs

Het hele aankoopproces verliep vlekkeloos. Het begon met een overzichtelijke website, scherpe prijsstelling en bestelling was dus snel en makkelijk geplaatst. Daarna werd ik tijdens het bezorgen meerdere keren op de hoogte gehouden van wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. De verzendkosten waren trouwens ook zeer laag. Mijn bestelling kwam in goede aan en was precies zoals ik had verwacht. Al met al een betrouwbaar bedrijf en een uitstekende ervaring. Je kan hier onbezorgd dingen kopen.

Snel geleverd, geheel volgens verwachting.

Jammer dat ik een week later het gekozen produkt elders in een aanbieding zie... zul je altijd zien.

Snelle service en goede kwaliteit

Theepot en theelicht houder besteld. Artikelen werden 13 uur na bestelling al thuis afgeleverd. De kwaliteit van de producten is hoogwaardig.

Mooie compacte theepot

Prima gezellige theepot, genoeg voor tea for two. Even opletten dat je de pot niet te vol maakt anders loopt het water er langs de teut uit. Ik ben tevreden.

Snelle levering van een mooi product.

"s Avonds een bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

Snelle service, messcherpe prijs.

Goed, snel en duidelijke website met oa. goede specificaties van de materialen waarvan het produkt gemaakt is.

Prima! Goede prijs, snelle verzending, mooi product.

Heldere website, veel keus en een scherpe prijs. Product werd goed verpakt en snel geleverd.

Tevreden over prijs en vlotte levering.

Helaas past het nieuwe tandstokertje niet zo soepel in mijn zakmesje. Kennelijk is het model iets gewijzigd.

Snelle verzending, product goed verpakt en zoals omschreven.

Alles snel en goed.

Goede prijs, snelle service met kwaliteit.

Good price for product. Quick delivery

Good price for product. Quick delivery