Efficiënte site, snel bezorgd

uitgebreide keus, en snelle levering

Snel geleverd, prima product

De bestelde Victorinox steakmessen zijn snel en goed geleverd. En ze zijn vlijmscherp. Daar gaan we lang plezier van hebben.

Snelle levering en uitstekende messen

Deze vlijmscherpe messen zijn van een perfecte kwaliteit! Je kan er niet genoeg van in huis hebben.

Zeer teleurstellend

Mijn theepot van Bredemeijer Duet classic valt zwaar tegen. De pot ziet er smaakvol uit maar de woorden Drip-free pouring slaan echt nergens op. Met schenken gaat er meer thee verloren dan er in de kopjes komen! Heel jammer voor zo’n dure theepot!

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw bestelling op Bredemeijerstore.nl en het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw Bredemeijer theepot niet aan uw verwachtingen voldoet. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen n.a.v. uw review en hebben wij dit naar tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, Samantha

prima informatie, levering en een prima product

zie boven

Verzending heel goed en snel, product iets minder

De manier waarop de order is opgepakt was soepel en probleemloos. Tevredenheid over het product is iets minder aangezien het heft te licht is voor het lemmet, en het lemmet niet uitgelijnd is in het midden van de heft. Maar voor het werk dat ik het voor gebruikt maakt het niet zoveel uit.

Duidelijke website met alle relevante informatie - opmerking over foutje in tekst werd snel opgepakt. Vlotte levering na simpele betaling van passende prijs. Prima functionerende handmatig slijper!

Zoals beloofd snelle bezorging (volgende dag)

Snelle bezorging, product prima en volgens verwachting

zoeken op de site zou beter kunnen denk ik

Goede ervaring

Bij het gebruik van de filters kreeg ik niet helemaal de resultaten die ik wenste. Die leken dus niet goed ingesteld te zijn. Hierdoor moest ik wat langer zoeken. Verder ging het bestellen zonder problemen en werd het bestelde snel geleverd.

Super kwaliteit en bijzonder snel geleverd

Super snel en correct!

Goed en goedkoop

2 bestellingen gedaan en tevreden. Alleen was de 2e bestelling 1 dag te laat. Maar dat kan ook aan postnl hebben gelegen. Als ik nog een mes koop is het bij messenshop. nl

Snelle levering, exact zoals beloofd, vlijmscherpe victorinox mesjes. Blij mee.

fantastische theepot, schenkt goed, thee blijft lang warm.

fantastische theepot, schenkt goed, thee blijft lang warm. Heb al 10 jaar deze theepot, maar doordat iemand opeens dacht dat het een waterketel was, is de pot niet meer bruikbaar, heeft te lang op het vuur gestaan.

Ruim assortiment. Snelle levering. Vond snel waar ik naar op zoek was!

Gewoon goed voor elkaar

Dit is de vierde bestelling, in dit geval een primus brandertje en wat campinggas. Ook dit keer is de bestelling zeer snel uitgevoerd en netjes geleverd.

Ik ben zeer tevreden over het product alsook de levering door messenshop.nl

Ik zocht zeer scherpe messen om deze tijdens maaltijden zo gemakkelijk mogelijk te gebruiken, en dat is gelukt. Zowel de bestelling via internet en de levering door de Messenshop is uiterst soepel verlopen verlopen. De hele procedure tot nu heeft mijn vertrouwen gesterkt.

Messcherp

Duidelijke webshop, snelle levering

Fijne messen

Top messen. Hele snelle aflevering.

Makkelijk te bestellen en via post nl snel geleverd. Ik had voor dat bedrag er wel een ketting bij verwacht.

Snelle levering en overzichtelijk

Snelle levering en duidelijk

duidelijke site, snelle levering

werkelijk alles voor je zakmes

super

uitstekend nu besteld direct geleverd

Filter op locatie