Precies wat je ervan verwacht

klein, compact en fijn

Duidelijke productomschrijving op de website. Duidelijke plaatjes op de website. Beetje prijzig, maar wat niet in Nederland. Snelle bezorging. Duidelijk betaalprocedure.

Prima webshop

Overzichtelijke webshop, redelijke prijzen en snelle levering. Prima webshop dus.

nostalgie....vroeger ook zo`n theepot!

Primabest!

Nadat mijn vrouw één van mijn messen had gesloopt, kon ik als goes excuus 2 Global messen bestellen op vrijdag avond! Zoals beloofd de volgende dag in huis!

Super goed geholpen

Erg snel en goed geholpen door de klantenservice. Had kleine problemen met mijn moka express en probleem is snel opgelost.

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi mes maar moest eerst geslepen worden

Het gekochte mes was verstuurd in een envelop, met een dun plastic bescherm hoesje eromheen. Dat oogde niet veilig, maar er waren geen perforaties van de envelop zichtbaar dus het is blijkbaar goed gegaan. Bij het uitpakken van het mes was het direct zichtbaar. Een flinke braam aan de snijkant en het mes was bot. Gelukkig kan ik messen slijpen, maar dit verwacht je niet van een nieuw mes, ongeacht de prijs en verkocht door een specialistisch bedrijf. Verder doet het mes nu wat het moet doen!

Goede klantgerichte webshop

Bestelling gedaan en kreeg te horen dat niet alles op voorraad was bij het magazijn. Een deel is vanuit de winkel verstuurd. Dus ik kreeg 2 leveringen. Heel klantgericht en nette communicatie.

werkt niet op inductie!!!

ook niet met de optie "herkenning kleine kookpot"

Duidelijk en snel

Een goede webshop met duidelijke omschrijving, snelle levering en theepot voldoet ook aan mijn verwachtingen.

Netjes en snel geleverd

Ze doen wat ze beloven heb nooit klachten over de winkel

Een rimpelloze transactie.

Eenvoudig bestellen via internet. Dito betaling. Het bestelde lag voor ik het wist in de brievenbus. Kortom uitstekend.

Mooie messen voor een goeie prijs

Snelle levering, mooie messen voor goeie prijs

Mijn bestelling is goed uitgevoerd en vlot geleverd.

De Messenshop. nl levert goede spullen uit een ruim assortiment tegen goede prijzen en op een snelle manier.

snelle levering en geweldige messen in mooi blok

de messen van Sabatier heb ik leren kennen/mee omgaan bij mijn dochter die het blok met sabatiermessen al 10 jaar gebruikt. ze zijn gewoon in 1 woord geweldig.

Snelle Levering, goede adviesprijs, beloofde kwaliteit

Uiteindelijk gaat het erom dat het produkt wat Je online koopt, precies dat is wat Je ervan verwacht, en dat is dan ook het geval. Ik houd van zwitserse zakmessen, en dit is een heel goed victorinox model; de mountaineer. Jammer dat ie niet te leveren is met een philips/kruis schroevendraaier ipv de kurketrekker, aan de achterkant.. De levering en prijs vd webshop, was geheel naar tevredenheid !!

Vlot geleverd.

Dit is de tweede maal dat ik dit messenset bestel. Ze zijn superscherp en zijn dat na 1 jaar gebruik hier nog.

prima snijplanken

Zeer goede snijplanken, extra dun, makkelijk op te bergen, licht flexibel, mogen in de vaatwas; verschillende kleuren...topproduct!

Aanrader

Keurig verpakt, topkwaliteit, volgende dag geleverd.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Heerlijk

Oude koffieapparaat was dringend aan vervanging toe. Venus 4 kops besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Eindelijk weer heerlijke koffie! Grazie Bialetti!

Super , super snel.

Super snelle leverring . 2230 besteld de volgende morgen al geleverd. klasse, hier kunnen veel web shops nog iets van leren.

Zeer vlotte afhandeling

Zeer vlotte afhandeling Zeer tevreden over het geleverde product met een correcte prijs/kwaliteit verhouding!