Gewoon goed

Alles snel en correct

Accuraat en perfect

Snelle reactie en goede informatie.

Past niet in mijn 5,7cm lange mesje en wil dus 1,5 cm lange veertjes.

Ik heb dit al eerder gemeld maar ik heb tot op heden daar nog geen antwoord op gekregen. Met vriendelijke groet, Toine Schippers

zo hoort het te gaan . . .

Alleen maar positieve punten te noemen!

Snelle leverig

Mijn bestelling werd de volgende dag mt rack_trace geleverd. De artikelen niet duurder (soms goedkoper) dan bij andere webwinkels

Hele mooi product

Een hele mooie theedoos, nette uitvoering. Sluit perfect!

Netjes

Zo snel in huis..

Snelle, goed verzorgde/bezorgde pakket!

Ben uiterst tevreden met deze messen. Ze voldoen aan mijn wensen. Ik heb ze nu aangevuld omdat ik ze dagelijks gebruik. Alleen jammer dat ze niet per stuk te bestellen zijn. Mvrgr Trees

netjes en snel

makkelijk bestellen en keurig bezorgd

Attentvol en volgens afspraak!

Bestelling geplaatst, correcte opeenvolgende meldingen van leveringsproces - gewoon tevreden!

alles top

Perfecte kwaliteit messen.

Sublieme messen

Scherp, goede smeergelden

snel en goed

Kleine aankoop van filterringetjes voor mijn favoriete slow coffee. Ik stond versteld hoe snel de aankoop bij me in de bus lag. Elke stap van het proces wordt gemeld en de hele toon is bijzonder prettig. Mijn koffie smaakt voortaan ook naar vertrouwen.

Prima winkel en een snelle levering en niet onbelangrijk een prima prijs.

Prima winkel en een snelle levering en niet onbelangrijk een prima prijs.

mooie site, gemakkelijk in gebruik en snelle levering.

Super snel verwerkt en een duidelijke site

Snel accuraat en duidelijk website, absoluut aan te raden.

Scherpe messen

Na fijne ervaring vorige keer nieuwe messen bijbesteld. weer vlot geleverd gekregen en fijn scherp.

Mooie site!

Overzichtelijke website. Ik had zo gevonden wat ik zocht. Levering was ook snel en goed.

Mooie messen voor een mooie prijs. Snelle levering, goed verpakt. Top.

Goede messen

Snelle levering,goede kwaliteit

Goede en snelle levering, TOP.

Veertje van de MiniChamp was gebroken, was al eens eerder gebeurd en is toen kosteloos door de verkoper opgestuurd naar de leverancier. Was het mes wel 3 weken kwijt, door toeval vond ik Messenshop die ze voor een goede prijs kon leveren.