Goed, degelijk

Het mes dat ik besteld heb is mooi om te zien. Mijn broertje was er blij mee. Ik vond hem alleen klein maar dat is mijn eigen schuld want de maten staan erbij. Ik zou hier wel weer bestellen de volgende keer.

Super snelle levering

Super snel en netjes bezorgd korte levertijd

Geweldige mesjes

Hele fijne mesjes, je kunt er moeiteloos alles mee snijden bijv, vlees, en groenten maar ook aardappelen schillen en bevroren producten bijv. kipfilet heel goed mee in blokjes snijden. Beveel ze echt aan. Zouden in elke keukenla moeten liggen. Ik heb er met gekartelde rand en zonder kartels aangekocht. Super blij mee.

Eerst te grote theepot besteld,deze soepel omgeruild. Jammer dat retourkosten betaald moeten worden.

Snelle verzending, duidelijke manier van betalen, netjes afgeleverd. Mooie pot, goede kwaliteit.

Afspraken worden nagekomen.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Tot nu toe is vrouwtje blij met de theepot... Goede stevige kwaliteit, vraagt inderdaad wel goed onderhoud... Kopjes wel minder, worden heel heet... Bezorging was ook heel snel!

Theepot met chroom buitenhuis

Hele snelle levering. Super service! Aardige mensen aan de telefoon. Behulpzaam en vakbekwaam.

Wij hebben 2 grote zakmessen besteld en een paar kleine zakmesjes van Vitorionox. Mooie prijs en heel snel geleverd. Bij 1 klein zakmesje werkte het schaartje niet goed, konden we kosteloos terug sturen en binnen 2 dagen hadden we al een nieuwe. Super service! Heb nog nooit zo’n snelle goede levering gehad.

Goede en snelle service

Snel geleverd zoals beloofd.Prettig om te weten rond welk tijdstip het pakje kwam.En een mooi.produkt.Ben er erg blij mee!

Vlijmscherpen tafelmessen

Vlijmscherpen tafelmessen , wel denk ik dat ze snel breken voelen niet echt stevig aan .

Prima producten, snel geleverd!

Kwalitatief goede producten tegen scherpe prijs. Snelle levering.

Levering theepot snel en conform, prijs hoog, kwaliteit onverwacht matig

Na ontvangst van de theepot bleek het kwaliteitsgevoel dat de prijs oproept in positieve zin, niet volledig terecht is. Het knopje op het deksel is na 1x gebruik al "loszittend". Verder zorgt de diameter van de gaatjes bij de ingang van de schenktuit (waarschijnlijk bedoeld om theeblaadjes tegen te houden) dat de uitstroom te veel wordt gehinderd. Resultaat is dat de hete thee veel te gemakkelijk via de pot/dekselrand de pot verlaat. De pot is met werkelijk zeer geringe modificaties op het peil te brengen dat de prijs van de pot rechtvaardigt. Desgewenst wil ik in separate mail e.e.a. toelichten.

Nette, snelle levering van kwalitatief goede spullen

Voor de 1e keer besteld, netjes verpakt... ondanks de huidige omstandigheden, toch snel geleverd. Producten in uitstekende staat. Fijn dat er met cadeaubonnen betaald kon worden. Gewoon een hele fijne ervaring

Kreeg wat ik bestelde, maar het kan sneller.

Bestellen en afleveren ging over 3 dagen en dat is bij sommige online bedrijven 2 dagen sneller.

Zelfde zakmes maar stuk goedkoper

Er zijn veel webshops die zakmessen verkopen, de Messenshop was de goedkoopste! Dus hier besteld. Levering duurde een paar dagen maar dat kwam ongetwijfeld door de drukte vanwege Corona.

Prima mes voor een goede prijs

Duidelijke communicatie tijdens de bestelling, product snel geleverd en goed verpakt. Gisteren voor het eerst gebeuikt en is een prima mes.

Slecht

Afbeelding en het werkelijke. Verschillen te veel en retourzenden niet mogelijk

Een plat kloppertje

In de enveloppe is het kloppertje geplet; Het is nu een ovaal dingetje! Maar misschien was dat het origineel ook wel?

Meer dan geweldige service!

Zeer prettige telefonische klantenservice, en ook het mailcontact met deze firma leek bijna persoonlijk. Ik heb een prachtig messenblok cadeau kunnen doen, (met korting, omdat de eerste bestelling niet leverbaar bleek) en nog niet eerder zo'n goede, betrouwbare service gehad (snelle verzending, en een bepaald bedrag snel gecrediteerd).

Ik heb nog steeds niets ontvangen

De bestelling is al vier keer uitgesteld door Postnl. Op zich te begrijpen in tijden van Corona maar wacht even met het sturen van een enquête totdat er bevestiging van levering is. Door mij nu te vragen naar mijn mening is er maar één antwoord mogelijk.

Precies zoals verwacht

Door de duidelijke omschrijving direct zichtbaar welke variant ik moest hebben. Past precies.

verrassend goede winkel!

uitstekend assortiment, heel snelle bezorging

Alles volgens wens

Duidelijke en overzichtelijke website met veel informatie. Snel geleverd.

Alles in orde

Snelle verzending, netjes verpakt, niks gebroken 👍🏼