Snelle levering, helaas via POSTNL

Jullie hebben je, zoals beloofd, netjes aan de levertermijn gehouden echter hebben jullie de bezorging overgelaten aan POSTNL. Die heeft er voor gezorgd dat het pakketje pas 4 dagen later beschikbaar was. Waarom gaan jullie niet over naar een betrouwbaardere koerier, kost misschien iets meer maar dan komt jullie termijn écht tot z'n recht! Aan jullie heeft het niet gelegen!

uitstekend

uitstekend. duidelijk website. makkelijk bestelling. snelle aflevering. alles helemaal goed.

Snel bezorg

Precies zoals het hoort

Zeer snelle en goede levering

Bestelde producten werden snel en goed geleverd

Super ervaring!

Wat een mooie verzameling messen. UitgebreideVictorinox verzameling. Ook de levering is fantastisch snel (had niet gehoeven, maar tóch).

Goede service en OP Tijd ! verstuurd worden

Deze online winkel dikke compliment geven

De bestelling is goed verpakt en snelle levering

Mijn ervaring is goed .

Nog niet zoveel ervaring,maar me eerste indruk met Mystore was en is goed . We gaan het zien in de toekomst !

Snel en perfect!

Onderdelen bestellen.

snel geleverd

een mooi en professioneel victorinox mes besteld, geweldige kwaliteit, snelle levering en veel keuzes

Prima en snel

Prima en snel mogen ontvangen bovendien zeer tevreden over bestelde product

Wat een top biatlete heb ik nu

Dank

Hartstikke prima!

Snel en correct.

Een prachtige pan voor een mooie prijs en super snel geleverd

Van Creuset pannen weet je natuurlijk dat ze goed zijn. De prijzen van Mystore zijn heel voordelig ten opzichte van andere winkel. De levertijd van Mystore is wel heel snel. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

top zaak

snelle levering. Top messen en multitools

Helemaal goed!

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke website met heldere info die bestellen makkelijk maakt. Korte levertijd en vlekkeloze afhandeling.

Top webshop

Prima contact en levering

Supersnelle levering

Prijs zeer aantrekkelijk en supersnelle levering. Heel blij mee

Bestelling snel uitgeleverd.

Bestelling snel uitgeleverd. Juiste product.

Snelle levering top

Product goed ontvangen, we gaan er veel plezier van hebben!

Super snelle levering en het product precies zoals verwacht! Heel tevreden.

Heel professioneel

Aanvankelijk was er transportschade bij een deel van de bestelling Na telefonisch contact heb ik inmiddels een nieuw onderdeel ontvangen Probleem professioneel opgelost

Beste messen voor alles in huis

Beste messen, heb al meer dam 20 jaar ervaring met deze merk

Everything went well

Smooth service. Great discount. 2 stars less because the product was not properly packaged and was placed wrong in the box, I don’t know if that means that they took a product that was on exhibition (which would bother me a bit) or if they don’t know how to properly package their products, so maybe next time something could arrive damaged.