Primus is prima

Alles zo als afgesproken

Keurige levering van een geweldig mes

Zoeken, bestellen en afleveren ging geweldig

Prima webshop

De bestelde messen zijn goed verpakt en snel geleverd.

Geweldige service en kwaliteit product

Volgende dag in huis en de producten voldoen volledig aan de verwachting. Fantastisch

goed en scherp mes die lekker in de hand ligt

Het Mes is goed scherp, mooi afgewerkt en komt in een mooi houten bewaardoos.

klantvriendelijk en goed

In eerste instantie had ik een perculator ontvangen die niet goed was, maar na één telefoontje was het snel geregeld en had ik binnen een paar dagen een nieuw en goed exemplaar en kon ik het eerste exemplaar kosteloos retour sturen.

Snel besteld en snel in huis

De zes kops Bialetti bevalt uitstekend. In mijn vorige espresso maker ging meer koffie maar deze roestvrijstalen Bialetti is twee keer zo snel. Ik drink mijn koffie ook uit espresso kopjes dus dan haal je die zes kopjes wel. In wat grotere koffie kopjes haal ik drie a drie en een half kopje. De Bialetti werkt perfect en zier er ook nog eens mooi uit.

Snel geleverd precies zoals besteld

Goede en vlotte service.

Aankoop wordt netjes en direct verzonden. Snelle en correcte afhandeling van vragen.

slecht

ik heb het terug gestuurd omdat de kwaliteit van ontvangen percolator van Bialettistore is onder de mate. Dat is geen europees produkt. Ontzettend teleurgesteld met Bialetti merk van vandag waar ik meerdere jaren plezier gehad van hun percolator dat niet meer leverbaar is.

Beste Alexandr uit Baarn, De meeste artikelen via Bialetti worden nog steeds ook in Italie geproduceerd. De kwaliteit word door Bialetti Italie zelf gewaarborgd. Het is daarom ook jammer te horen dat u niet tevreden bent met uw percolator. Wij hebben uw bestelling inmiddels retour ontvangen en verwerkt. Klantenservice Mystore.nl

Beste prijs tenopzichte van andere sites

Duidelijk en overzichtelijke website. Snelle levering. Goede prijsstelling t.a.v. mijn verworven Victorinox Hunter Pro inclusief nylon etui. Vergeleken met bijvoorbeeld Knives en Tools, maar liefs een prijs verschil van 40 euro.

Mooie percolator, heerlijke koffie

Prachtige percolator. Helaas mist er een schroef bij de deksel waardoor hij defect is.

Top bedrijf/levering

Op tijd levering. Heeft het artikel op voorraad. Duidelijke website.

Snelle afhandeling en levering

Makkelijk besteld online. Niet verplicht om een account aan te maken. Het product werd snel verzonden en had het product daarom ook snel in huis. Als ik weer een product van Primus nodig heb dan kom ik zeker weer terug!

Ik had deze messen al daarom extra bijbesteld

Ze bevallen ons prima en zeer scherp

Verkopen OK, maar service Ho Maar!

Theepot gekregen, 5 jaar geleden, deze vertoonde lekkage. Na diverse mails was het antwoord: sorry, niks aan te doen. Een nieuwe kopen ging soepel en snel. Aan die theepot en aan het model mankeert niks. Maar 100% tevreden over de afhandeling, nee, dat niet.

Beste Leny uit Ruurlo, Er word vanuit de fabrikant een garantie gegeven van 2 jaar op een Bredemeijer Theepot. Wij hebben nog ons best gedaan om iets van een coulance regeling te verkrijgen bij de fabrikant. De theepot is 5 jaar oud en de garantie was dan ook meer als verstreken en ze hebben daarom ook geen coulance verleend. Ondanks dat de garantie verlopen was hebben wij toch nog de moeite genomen en ons best voor u gedaan. Klantenservice Bredemeijerstore.nl

Heb nog telefonisch advies gevraagd, degene die de telefoon aannam had niet echt productkennis. Maar ben tevreden over bestelde producten en snelle levering.

Fantastic Percolator

The Bialetti Brikka is a percolator for those who really want to take coffee making at home to a different level. It is brilliant design and produces a superb creamy coffee. I recommend it to those who really want to enjoy great coffee.

Goed, degelijk

Het mes dat ik besteld heb is mooi om te zien. Mijn broertje was er blij mee. Ik vond hem alleen klein maar dat is mijn eigen schuld want de maten staan erbij. Ik zou hier wel weer bestellen de volgende keer.

Super snelle levering

Super snel en netjes bezorgd korte levertijd

Geweldige mesjes

Hele fijne mesjes, je kunt er moeiteloos alles mee snijden bijv, vlees, en groenten maar ook aardappelen schillen en bevroren producten bijv. kipfilet heel goed mee in blokjes snijden. Beveel ze echt aan. Zouden in elke keukenla moeten liggen. Ik heb er met gekartelde rand en zonder kartels aangekocht. Super blij mee.

Eerst te grote theepot besteld,deze soepel omgeruild. Jammer dat retourkosten betaald moeten worden.

Snelle verzending, duidelijke manier van betalen, netjes afgeleverd. Mooie pot, goede kwaliteit.