Heel positief

Via mails werd ik goed op de hoogte gehouden van alle stappen. De mooie borden werden heel snel geleverd. Ze waren goed verpakt en dat is bij deze producten van groot belang. We zijn er blij mee!

Veel producten met goede omschrijving

Een goede keuze uit producten waar een goede beschrijving bij staat. Gebruiksvriendelijke site en goede info over levertijden.

ja supersnel geleverd

Op zondagavond besteld, op maandagmiddag in huis.

Vlot geleverd, geen centje pijn

Bestelling snel gedaan, vlot kunnen betalen, vlot geleverd conform mijn wens.

Enorme snelle service

Het Buck 110 folding knife is bezorgd volgens afspraak. Keurig verpakt. Ik heb m nog wel zef aanvullend moeten slijpen op de mino sharp grit 6000. Maar iemand die zo'n mes koopt moet in staat zijn om zef zijn mes te slijpen.

uitvoering kan iets beter.

Het is een geweldig kopje, precies goed voor een dubbele espresso. De levering was prima en op tijd, dus eigenlijk 5 sterren voor Bredemeijer. Voor mij persoonlijk was de bovenrand iets te rond, waardoor ik na een slokje een beetje knoei als ik niet oplet.

Snelle levering.

Zeer goed!

Duidelijk en snel

Bestelling geleverd conform afspraak en duidelijke communicatie

Snelle levering en product precies zoals omschreven.

Snelle en goede service

Mooi kookstel, prachtig afgewerkt.

Zeer goede service, breed aanbod

Voor ieder wat wils, een breed assortiment en alles van een goede kwaliteit. De klantenservice is snel en vriendelijk. Snelle verzending. Aanbevolen!

Goede producten, snelle levering

Ik was op zoek naar specifieke keukenmessen en vind ze bij messenshop.nl. Besteld en de volgende dag geleverd. Echt top!

Fast delivery n very good item

Fast delivery n very good item

Gewoon SUPER

Snel en accuraat TOP SERVICE BEDANKT

Prima en snelle service

Alles verliep naar wens, zoals beloofd

Snel geleverd, zoals verwacht. Alleen de I pakking kan wat kleiner zijn. Er waren te veel airpockets en de doos was te groot.

Correct en snel.

Goed product al jaren, daarom wederom.

Geweldig product

Blij met mijn mooie Moka, werkt uitstekend. Supersnelle levering, dank!

Geweldig product

Ik ben erg enthousiast over mijn aankoop, omdat het een minimalistisch ontwerp is, robuust en zonder enige elektronica. Kortom, een product dat wellicht een leven lang mee kan gaan, mits goed onderhouden. Daarnaast kan men kiezen uit verschillende formaten, dit is ideaal aangezien ik alleen ben, en het formaat waarbij je drie espresso's uit kan halen precies een koffie kopje vult. Hierdoor hoef je niet meer te drinken dan nodig of het restant weg te gooien.

Supersnel geleverd!

Ik had mijn scharen op zondag besteld en de volgende dag al thuis.

Hele goede servies

hele goede servies

Goed=Goed...HUN ZIJN GOED

Hele grote collectie. Voor iedere verzamelaar is er een prachtige keuze. Zeer snelle levering. Kortom een Aanrader.

Ik had een zo snelle levering niet verwacht.

Snel

Snel en compleet bezorgd.