Hele goede servies

hele goede servies

Goed=Goed...HUN ZIJN GOED

Hele grote collectie. Voor iedere verzamelaar is er een prachtige keuze. Zeer snelle levering. Kortom een Aanrader.

Ik had een zo snelle levering niet verwacht.

Snel

Snel en compleet bezorgd.

Heel snel geleverd

Woensdagavond besteld. Tevens mail gestuurd met de vraag om contact op te nemen. Ik werd donderdagochtend gebeld met de mededeling dat beide messen diezelfde dag werden geleverd. TOP!!

Geweldige dubbelwandige 2 liter theepot

Ontzettend blij met dit pracht product. Ik heb de matte roestvrijstalen versie. Heerlijke pot voor grote theedrinkers. Heb ook het Theefilter erbij gekocht.

Helemaal top

Makelijk bestelproces, supersnelle levering.

Product snel geleverd en naar wens

Alles goed verlopen! 10 punten.

Super snelle levering!

Echt een top webshop met super snelle levering!

Snel geleverd en prima kwaliteit

Heel snel geleverd, goed verpakt en en prima kwaliteit.

Zeer snelle levering!

'S avonds om 23.00 uur besteld en de volgende morgen al in huis. Dat vind ik zeer snelle levering! Top.

theepot goed, deksel slecht

de theepot voldoet goed, echter de deksel is een iel geval, klemt nauwelijks en valt zelfs van de theepot als je het laatste restje wil uitschenken

Goede actie.

Snelle en correcte levering zonder gedoe of gezeur.

Supersnelle levering

snel en goed verpakt

Super snel geleverd.

Mooi ding maakt lekkere bakken koffie.

Erg klantvriendelijk, snel, betrouwbaar, goede prijs.

Erg klantvriendelijk, snel, betrouwbaar, goede prijs. Wat wil een klant nog meer? :-)

Probleemloos

Bestelling van een theepot via de website. Duidelijke en snelle website, alles wijst zichzelf. Goede communicatie na de bestelling, dus duidelijke opvolging

Ik heb het pakje niet ontvangen.

Ik wilde evenveel sterren geven als pakjes die ik ontvangen heb. Ik heb echter geen pakje ontvangen, en het minst aantal sterren is een halve. Daarom dus een halve ster.

Zonder problemen

Prima website, scherpe prijzen ;)

De service van Messenshop heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaa.

Blijkbaar werken de mensen van Messenshop ook op zondag. Daardoor kreeg ik mijn mes al op maandag. Eeen dag eerder dan verwacht.

Snelle levering keurig verpakt, super service

Mooie producten en snel geleverd

De koekenpannen voldoen helemaal naar wens.

Muito satisfeito com a compra, recomendo!!

Ótimo produto, fácil manutenção, limpeza, bonito e durável!

snel en keurig thuisbezorgd

Is onbeschadigd in doos aangekomen. Deze pan was een kado voor mijn schoondochter. Wij gebruiken zelf al jaren deze scanpan en deze is nog als nieuw. Hopelijk heeft zij er evenveel plezier van als wij.