De service van Messenshop heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaa.

Blijkbaar werken de mensen van Messenshop ook op zondag. Daardoor kreeg ik mijn mes al op maandag. Eeen dag eerder dan verwacht.

Snelle levering keurig verpakt, super service

Mooie producten en snel geleverd

De koekenpannen voldoen helemaal naar wens.

Muito satisfeito com a compra, recomendo!!

Ótimo produto, fácil manutenção, limpeza, bonito e durável!

snel en keurig thuisbezorgd

Is onbeschadigd in doos aangekomen. Deze pan was een kado voor mijn schoondochter. Wij gebruiken zelf al jaren deze scanpan en deze is nog als nieuw. Hopelijk heeft zij er evenveel plezier van als wij.

Very good!

The order was quickly processed and delivered. Product was well packaged and delivery well done.

Victorinox fibrox

Super snel ,super product.:-) Messenshop.nl ik raad aan

Extremely fast delivery !!!Product as described!!

Ordered in the evening , received the next day in the morning, fastest delivery I ever encounter!!

Netjes en snel!

Besteld om zo een limited edition te kopen, en dan een wel kunnen bestellen en betalen. Leuk dat zo snel een goed verpakt geleverd is!

Super snelle levering, mooi product

Zeer tevreden met prima service en prachtige theepot.

Ik ben al 20 jaar tevreden over de theepot en ben blij dat ik hem kon vervangen.

Gebroken deksel en wat barsten in de pot, deden ons besluiten om weer precies dezelfde pot te bestellen. Hij houdt zeer goed warm en is degelijk en sierlijk.

Vlotte levering en helemaal conform verwachting

Ik was blij met de vlotte levering van mijn product. De theepot was precies conform mijn verwachting: de website geeft voldoende en juiste informatie waardoor ik mijn keuze goed heb kunnen maken.

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg te vreden over de messen heb ze al twee keer bij besteld voor aan twee vriendinnen te geven zij zijn ook tevreden dus vind ze top de messen

Efficiënt hebben wat ik zoek

Zie boven

Behulpzame klantenservice

Blij met mijn koffiepotje voor op inductie. Bij de klantenservice dachten ze met mij mee. Snelle levering ook. En lekker veel keus! Fijne webwinkel

Snelle levering, mooi mes!

Snelle levering, prima product

Snelle levering, goed product.

Goede kwaliteit, maatvoering klopt niet

Er kan geen liter water in.

gewoon perfect

Zeer tevreden over de producten en zeker niet te vergeten is de zeer snelle verzending van de goederen, een echte aanrader

Duidelijke site, snelle levering

Snel en duidelijk

Snelle levering, goede prijs

Vandaag besteld, morgen in huis. Kon door de brievenbus.

Snelle levering en duidelijk

Positieve ervaring

Site is duidelijk en bezorgen volgende dag al

Voor onze dochter het mes gekocht. Ze is er blij mee en voldoet helemaal zoals het op de site staat

Duidelijk, snel en goed geleverd.

Goed spul