Goede laptop met fijne dienst na verkoop

De laptop is helemaal in orde. Ik had een klein probleempje maar dat is telefonisch snel opgelost. Ik zou de dienst zeker aanraden.

Zeer zeker aan te bevelen

Een duidelijke site. Goede informatie. Voldoende keuze mogelijkheden voor het samenstellen. Misschien iets aan de prijs. Info over de laptop en de keuze mogelijkheden prima in orde. Fijn ook dat je direct kunt zien of een bepaalde keuze voorradig is. Een makkelijk en duidelijk proces van samenstellen tot bestellen en ontvangen. Alle informatie zoals KvK-nummer, telefoon, adres op de thuispagina: compliment. Aflevering ook helemaal in orde. Wijze van verpakking is goed. De laptop voldoet aan mijn eisen en ziet er ook nog eens fraai uit

Goede communicatie voor een (nagenoeg) perfecte laptop

Het feit dat dit bedrijf pro - linux is sprak mij als eerste aan. Ik wilde aanvankelijk kijken naar een System76 laptop maar dit is een Amerikaans bedrijf met mogelijk lastige zaken als iets niet lekker loopt. Dus was ik gaan zoeken naar een nederlands bedrijf met Linux op een laptop. Toen ik bij NovaCustoms kwam was ik zeer aangenaam verrast door de mogelijkheden die zij bieden! Behalve de uitgebreide configuratie mogelijkheden die zij bieden heb ik door goed contact ook een custom "super" key bij ze laten maken voor mijn nieuwe werkpaard. Zeker een aanrader! Mooie afgewerkte machine, met nagenoeg ideale configuratie. Het enige wat ik mis, ook zelf niet om gevraagd, is de mogelijkheid om niet een RGB keyboard te kiezen maar een Full/per key RGB keyboard. Verder echt geen spijt van deze aankoop en zou het proces zo weer doorlopen voor een nieuwe!

Top! Top! Top!

Gebruiksgemak bij het samenstellen : Top! Snelheid van levering : Top! Geleverd product : Top! 100% positieve ervaring dus.

Uitstekende communicatie zowel voor als na het plaatsen van mijn bestelling. Ook de configuratie en levering waren erg snel.

Prima laptop; prima levering

Hallo, Sinds kort ben vla NovaCustom de trotse eigenaar van een Clevo NS50MU. De levering was keurig op tijd. Wat ik jammer vind, is dat ik het NovaCustom-logo niet weg krijg uit het opstartscherm. Ook mis ik aanduiding voor CAPSLOK. Voor de rest PRIMA.

Beste Sicco, Bedankt voor het geven van je feedback! Dat is natuurlijk erg waardevol voor ons. Wat betreft het opstartlogo: het veranderen hiervan vereist hercompilering van de firmware. Wij kunnen een nieuw firmwarebestand voor je aanmaken; zonder logo of met eigen logo. Kosten hiervoor bedragen 39,00 EUR inclusief btw. Mocht je dit alsnog willen, dan hoor ik het graag. Er is inderdaad geen Caps Lock-aanduiding op de laptop aanwezig. Wel zijn er programmaatjes om dit op het beeldscherm weer te geven. Misschien is dat een optie? Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Snelle, compacte laptop

Laptop gekocht voor video montage. Processor, videokaart en opslag ruimte zijn perfect hiervoor. Jammer dat er geen ruimte is in de laptop voor een dvd brander.

Eerste kennismaking laptop met Ubuntu positief.

Snel, geen overbodige apps, ik bepaal wat en hoe het gaat en niet Windows. Misschien dat het handig is om iets meer informatie te verstrekken over de instellingen van de laptop zelf maar het kan zijn dat ik nog achter kom. Ik ben uiteraard een Ubuntu/Linux beginner

Goede service, communicatie en apparatuur

De communicatie voor het bestellen en na het bestellen zijn dik in orde. Tijdens het assembleren en installeren was er prima overleg en uitgebreid advies. De laptop werd geleverd met een begeleidende brief met tips en aandachtspunten. Zo goed heb ik het niet eerder meegemaakt. De laptop is ook van topkwaliteit. Zeer tevreden over deze aankoop en het bedrijf!

Laptop is absoluut fantastisch.

Laptop is absoluut fantastisch, strak design, razend snel en volledig naar wens. De gebruikte pakketdienst UPS is echter DRAMA, wat een slechte organisatie is dat. 5 sterren voor NovaCustom - Als ze naar een fatsoenlijke pakketdienst overstappen gerust nog een ster extra.

Beste Bas, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de laptop. Ik wilde graag nog even inhoudelijk terugkomen op de pakketvervoerder, UPS. Wij zijn juist overgestapt naar UPS vanwege betrouwbaarheid, vooral het internationaal sterke netwerk en relatief korte lijnen (vergeleken met PostNL) is een hele verbetering. Toegegeven, nog steeds niet perfect, want als je UPS belt, moet je eerst een keuzemenu omzeilen, maar als je eenmaal weet hoe dat werkt, krijg je altijd iemand aan de lijn die je kan helpen, zo is mijn ervaring, die dan ook echt iets voor je kan betekenen. Ik ben het met je eens dat PostNL een veel betere indicatie geeft over het leveringstijdvak, maar dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken. Net als bij PostNL duurt het wel eens (hoewel minder vaak dan ~) een dagje langer totdat het pakket wordt geleverd. Met alle pakketten die wij via UPS hebben verstuurd, is er nog nooit een echt zoekgeraakt. Bij PostNL - laat staan DHL - is de levering in relatief korte tijd veel minder vanzelfsprekend, telefonisch is men bij die laatstgenoemde partijen niet of nauwelijks bereikbaar, de contactpersoon kan vaak niets voor je betekenen. Het is niet voor niets dat wij naar UPS overgestapt zijn, een partij die gemiddeld zo'n 50% duurder is dan de concurrentie. Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Pre- en aftersales meer dan uitstekend

Een jaar geleden kocht ik een laptop waarbij de afwikkeling tot volle tevredenheid was. Nu meer dan een jaar later had ik nog iets te vragen en op te lossen. Dat ging geheel probleemloos. Een pluim voor dit bedrijf is op zijn plaats.

Gewoon prima!

Zoals ik al vermeldde: gewoon prima!

Doet wat hij moet doen

Dit is de 2e laptop die ik bij Nova Custom heb gekocht. Geheel volgens afspraak netjes en binnen enkele dagen geleverd, met alleen geïnstalleerd wat je er op wil hebben en geen verdere rotzooi.

goede service, snelle levering ondanks corona. Heel praktische laptop en mooie logo gravure.

Goede service met snelle levering ondanks corona. Heb mijn laptop getest, deze is zeer praktisch en snel. Mooie leuke laptop ook. De gravure van mijn logo ziet er ook top uit. Ben zeer tevreden.

Razendsnelle levering

Echt razendsnelle levering! via de site geconfigureerd en besteld en enkele dagen later thuis afgeleverd. 2 keer gecommuniceerd via email en ook weer heel snel antwoord. nu een paar dagen met de laptop bezig en bevalt uitstekend. Dus, vooralsnog, geen enkel reden tot klagen of spijt!

Mooi, licht, handig en snel apparaat. Fijn om mee te werken.

Nadeel is wel dat accu het niet erg lang voldoudt. Is bij normaal gebruik al binnen twee uur leeg, dit terwijl de aanspraak op geheugen en CPU niet overdreven stevig is. En dat is best jammer. Maar dat is ook het enige minpuntje. Werkt in mijn geval prima met Kubuntu. Levering was wat lastig (Brexit) maar ben steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie. NovaCustom heeft het prima voor elkaar en communiceert op en duidelijk met de klant, ook als het even tegenzit. Dit geeft vertrouwen.

Beter prestaties dan een andere laptop van standaard fabrikanten en goedkoper!

Bij het bestellen zeer behulpzaam. Laptop die ik besteld heb is een zeer snelle versie. Laptop is zeer snel! Bedankt.

Geweldige hulp bij het samenstellen van de meest passende computer

Alle vragen die ik had werden snel en vakkundig beantwoord in duidelijke taal die ook daadwerkelijk in ging op waar ik naar vroeg. Verschillen tussen opties werden helder weergegeven, zodat ik via het internet (zonder uitzonderlijke computerkennis) met vertrouwen de juiste selectie kon maken. Daarbij zul je nooit voor een verrassing in prijs komen te staan, omdat bij iedere optie niet alleen de prijs, maar ook de verwachte up-to-date status vermeld wordt (je weet precies hoe lang een bepaald onderdeel nog mee zal kunnen met de tijd en jouw werk). En dat alles heel vriendelijk. Zeer aan te raden!

Snelle service, goede kwaliteit en veel vertrouwen

Ik wilde een alleskunner en vond hem onder andere bij Nova Custom. Ik ging overstag dankzij de lange garantie en het vertrouwen dat blijkt uit eerdere beoordelingen en de uitstraling van het bedrijf. En daar heb ik geen spijt van. Mijn laptop werd binnen de gestelde levertijd afgeleverd en is bijna exact volgens verwachting. Een klein foutje: op de plek waar het vraagteken op het toetsenbord moest zitten, zat een verkeerde toets. Deze werd na melding direct nagezonden inclusief bijna té duidelijke instructies om deze te vervangen. Ik koos om zelf werkgeheugen en een M.2 SSD te installeren. Dat was een fluitje van een cent. Ik draai nu Pop_OS (Ubuntu gebaseerd) en kan er vrijwel alles op doen: voor mijn werk tot zelfs gamen.ervoor Hoewel ik hem nog niet ontvangen heb, is dit juist de reden dat ik voor dit bedrijf koos. Voor mijn volgende aankopen (zakelijk) zal ik ook zeker hier aankloppen.

De laptop beviel niet, maar het contact en proces wel!

Het toetsenbord en paar andere kleine dingen bevielen niet aan de laptop. Maar stel ook erg hoge eisen aan laptop ivm nummer 1 instrument voor mijn werk. Communicatie en service was echter uitstekend! Netjes en snel mijn geld weer retour ontvangen.

Alles naar wens.

Mini PC besteld en na een week ontvangen. Mooi computertje! Klein en voelt erg stevig en degelijk aan. De geïnstalleerde Ubuntu 20.04 had een wachtwoord nodig. Door even te zoeken op de website vond ik de uitleg die ik hiervoor nodig had.

Prima laptop, uitstekend geprijsd, goede service

Fijn om een laptop geheel naar smaak te kunnen configureren, zonder Windows, en in de wetenschap dat linux zonder problemen zal werken. De prijs is meer dan concurrerend - bij de grote merken ben je zo 50% meer kwijt en dan moet je het OS er nog zelf afhalen ;-) KDE Neon is op de laptop geïnstalleerd, ook al stond het niet in het lijstje ten tijde van de bestelling. Een mailtje was voldoende. De levering ging vlot, ook in coronatijd, en een perikel bij de bezorging werd snel en afdoende opgelost.

Heel behulpzaam

Ik had gebeld en werd goed geholpen.

Onlangs de Mini-PC gekocht na enige e-mailwisseling over vragen die ik vooraf nog had. Toen en later altijd snel en accuraat antwoord gehad op mijn vragen. Ik ben dan ook zeer te spreken over dit vertrouwd adres voor het kopen van laptops of deze mini-PC. En je kunt je eigen configuratie kiezen, dat is helemaal top.

Beste Theo, Heel erg bedankt voor je 5-sterren-review! Met vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Prima laptop!

Heb een laptop besteld namelijk de NH77D Serie 17,3″ entertainment laptop met 2 x 500GB PCI-e SSD Samsung 970 EVO 500 GB PLUS @3.500/3.200MB/s. Dual boot Windows 10 PRO en Kubuntu. Hij is echt bloedsnel. Ben er dik tevreden mee. Had wel een probleem met het activeren van Microsoft Office. (Hoe kan het ook anders ;-P). Maar dit heeft Novacustom snel op afstand gefixed. Je betaald wel iets meer maar je hebt wel meer kwaliteit in vergelijking met de standaard laptops die overal verkocht worden. Novacustom is echt een aanrader!

Beste Paul, Heel erg bedankt voor het geven van een 10!! Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom