Schnell und unkompliziert.

Alles lief nach Plan. Ich habe den Laptop noch nicht groß benutzt, aber soweit läuft alles. VG

Snelle, compacte laptop

Laptop gekocht voor video montage. Processor, videokaart en opslag ruimte zijn perfect hiervoor. Jammer dat er geen ruimte is in de laptop voor een dvd brander.

Ras tout est en ordre

PC recu dans les temps et il est conforme à mes attentes

schnelle Lieferung, Top

wird weiter empfohlen, alles sehr gut funktioniert. Top Verkäufer

They know what they are doing

Laptop exactly as expected and no complains. They even build in better GPU after communicating they would do so without it being explicitly listed on the bill. Great support, positively surprised about keyboard ergonomics as well as laptop cooling, which is indeed superior to other laptops on the market, as advertised.

Eerste kennismaking laptop met Ubuntu positief.

Snel, geen overbodige apps, ik bepaal wat en hoe het gaat en niet Windows. Misschien dat het handig is om iets meer informatie te verstrekken over de instellingen van de laptop zelf maar het kan zijn dat ik nog achter kom. Ik ben uiteraard een Ubuntu/Linux beginner

Klasse Laptop, lässt keine Wünsche offen.

Prompte Lieferung, hervorragend verpackt. 1. Adresse für Linuxuser.

Goede service, communicatie en apparatuur

De communicatie voor het bestellen en na het bestellen zijn dik in orde. Tijdens het assembleren en installeren was er prima overleg en uitgebreid advies. De laptop werd geleverd met een begeleidende brief met tips en aandachtspunten. Zo goed heb ik het niet eerder meegemaakt. De laptop is ook van topkwaliteit. Zeer tevreden over deze aankoop en het bedrijf!

Super Service und tolles Gerät

Ich habe das NJ70. Ein Linux Laptop das wunderbar mit ubuntu funktioniert. Meine Fragen vorab wurden schnell und verständlich beantwortet. Nach einem Laptop mit beleuchteter Tastatur, herausnehmbaren Akku und praktisch frei konfigurierbaren Innenleben (RAM, CPU) und vorinstalliertem Linux habe ich länger gesucht und bin bin froh, dass ich dieses Gerät bestellt hatte. Warum habe ich eigentlich so lange gewartet?

Très bien, très professionnel

Reçu dans les temps conforme à mes exigences. Très bel objet, très agréable 2 petits bémols cependant: 1 La barre espace trop peu sensible. Il faut vraiment appuyer en plein milieu pour obtenir un espace. 2 Pour l’installation Linux, le code administrateur n’est pas fourni et apparemment il est différent du mdp utilisateur qui lui est fourni et que j’ai pu changer.

Very Good

Extremely happy with the service and communication. A little disappointed with the battery life (approx. 3hrs) but other than that, brilliant.

Sehr gut und ein super Notbook

Die Qualität und Service ist hervorragend. Mein nächstes Notbook kaufe ich wieder bei Ihnen.

ABSOLUMENT parfait !!!

C'est le deuxième portable que j'achète chez Novacustom. Comme pour le premier, j'ai constaté la rapidité, l'excellence et l'honnêteté du service rendu. La machine a été configurée exactement comme demandé, avec la version de Linux souhaitée (pour le premier, j'avais même pu demander et obtenir une configuration particulière non-standard, avec sauvegarde automatique périodique sur le 2e disque dur). Je recommande donc très chaudement ce fournisseur à tous les linuxiens désireux de s'équiper sans souci en matériel de qualité. Aucun problème de communication à craindre: on répond en bon français à toutes vos questions éventuelles.

Laptop is absoluut fantastisch.

Laptop is absoluut fantastisch, strak design, razend snel en volledig naar wens. De gebruikte pakketdienst UPS is echter DRAMA, wat een slechte organisatie is dat. 5 sterren voor NovaCustom - Als ze naar een fatsoenlijke pakketdienst overstappen gerust nog een ster extra.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bas, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de laptop. Ik wilde graag nog even inhoudelijk terugkomen op de pakketvervoerder, UPS. Wij zijn juist overgestapt naar UPS vanwege betrouwbaarheid, vooral het internationaal sterke netwerk en relatief korte lijnen (vergeleken met PostNL) is een hele verbetering. Toegegeven, nog steeds niet perfect, want als je UPS belt, moet je eerst een keuzemenu omzeilen, maar als je eenmaal weet hoe dat werkt, krijg je altijd iemand aan de lijn die je kan helpen, zo is mijn ervaring, die dan ook echt iets voor je kan betekenen. Ik ben het met je eens dat PostNL een veel betere indicatie geeft over het leveringstijdvak, maar dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken. Net als bij PostNL duurt het wel eens (hoewel minder vaak dan ~) een dagje langer totdat het pakket wordt geleverd. Met alle pakketten die wij via UPS hebben verstuurd, is er nog nooit een echt zoekgeraakt. Bij PostNL - laat staan DHL - is de levering in relatief korte tijd veel minder vanzelfsprekend, telefonisch is men bij die laatstgenoemde partijen niet of nauwelijks bereikbaar, de contactpersoon kan vaak niets voor je betekenen. Het is niet voor niets dat wij naar UPS overgestapt zijn, een partij die gemiddeld zo'n 50% duurder is dan de concurrentie. Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Très bien !

Livraison légèrement retardée, mais tout est là Le PC correspond à la commande Manque d'informations sur la qualité de l'écran, de la carte audio, de la webcam...

alles Bestens, hat nur ein wenig gedauert, wegen fehlender Komponenten.

Sehr angenehmes Arbeiten mit Ubuntu. Danke an die Firma!

Prestation très professionnelle

Wessel est disponible pour tous conseils. Il répond même en Français :-) Le packaging pour le transport est très bien. Le PC reçu est conforme à ce que j'attendais. Je suis très satisfait ! Merci beaucoup

150 von 100 möglichen punkten !!!

trotz einer bankverbindungsbedingten zahlungsverzögerung meinerseits kam der laptop perfekt nach meinen vorstellungen sowohl hard- als auch softwareseitig innerhalb kürzester zeit bei mir an. das preis/leistungsverhältnis ist hervorragend und beim zusammenstellen der hardware-komponenten bekam ich noch einen guten rat von wessel (es ging um die ssd-karte). die installation von ubuntu studio war ebenfalls selbstverständlich für nova custom. der rechner ist zwar noch sehr neu - und ich weiß noch nicht, wie das sich langfristig entwickelt - aber ich habe volles vertrauen, dass ich nicht enttäuscht werde. ich bin hoch zufrieden. danke, wessel!

Präzise, pünktlich und bezahlbar - einfach perfekt!

Der Laptop steht noch keine Woche bei uns, daher kann ich nur zum Neugerät etwas sagen, nicht zur Haltbarkeit oder Reklaabwicklung. Mein Wunsch wäre natürlich, dazu auch nie etwas sagen zu müssen. Ich habe sehr, sehr lange nach dem passenden Gerät gesucht, auch andere Portale gefunden, wo optional noch viele Teile zusammengefügt werden können. In dieser Konsequenz und verständlichen Darstellung habe ich nirgendwo Vergleichbares gefunden. Dafür meine Anerkennung! Das Gerät war super verpackt und man musste es nur einschalten und konnte loslegen. Es waren keine stundenlangen Updates, um das Windows auf den neuesten Stand zu bringen notwendig. Es gab auch keine Kompromisse was die gewünschte Ausstattung angeht. Die Komponenten habe ich überprüft, es ist alles genauso wie bestellt. Das Aussehen ist wertig, die Tastatur geht leise und butterzart, auch der Preis passte zu meinen Möglichkeiten. Was soll ich sagen? Ich bin richtig begeistert! :-)

Pre- en aftersales meer dan uitstekend

Een jaar geleden kocht ik een laptop waarbij de afwikkeling tot volle tevredenheid was. Nu meer dan een jaar later had ik nog iets te vragen en op te lossen. Dat ging geheel probleemloos. Een pluim voor dit bedrijf is op zijn plaats.

Very good experience!

NovaCustom was the second custom laptop service company I have encountered. The first one, PCSpecialist was quite sloppy and canceled my order two times due to lack of parts. Here, however, everything was quite different. The user service center answered all my emails with questions and I got all the answers. The preparation of the laptop actually took less time than the UPS shipping time! And NovaCustom provides some additional features like more keyboard layouts and even a custom logo on the laptop lid! In conclusion I rate 5 stars out of 5; I would've given 6 had it been possible

Parfait

Suite à une erreur de ma part, j'ai demandé un changement de version de Windows avant expédition (Pro au lieu de Home). La demande a été prise en compte sans problème et avec accusé réception rapide et édition de la facture corrigée... Appréciable aussi : la notice NOVA CUSTOM qui accompagne le PC pour entrer dans le BIOS et configurer la gestion de la batterie pour limiter son usure... Cerise sur le gâteau : un bon de réduction de 5% sur le prochain achat ! Pourquoi n'ai-je pas connu ce site plus tôt ??? ;-)

Gewoon prima!

Zoals ik al vermeldde: gewoon prima!

Hervorragender Kundenservice

Ich bestellte meinen neuen Laptop auf der Webseite von NovaCustom und erhielt von da an ausgezeichneten Kundenservice. Ich wurde über die einzelnen Schritte bis zum Versand auf dem Laufenden gehalten und die E-Mails waren immer sehr freundlich und zuvorkommend. Trotz der momentan ja etwas schwierigen Situation kam der Laptop schnell und sicher verpackt bei mir an. Auf meine Individualisierungswünsche wurde eingegangen und der Laptop kam bei mir an wie bestellt. Ich kann NovaCustom also nur empfehlen. :)

Perfekte Unterstützung vor und nach dem Kauf!

Gute Beratung, schnelle Antwortzeit und telefonisch auch immer erreichbar.

Avis sur Kiyoh