Weer snel en kundig geholpen

Ook over mijn tweede laptop van NovaCustom ben ik erg tevreden. Het is mooie hardware en op al mijn vragen vooraf kreeg ik prompt en uitgebreid antwoord. Echt van harte aanbevolen!

Beste Tim, Bedankt voor je review! Fijn dat je weer tevreden bent, goed om te horen. Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Goede prijs/kwaliteit. Uitstekende handleidingen. De installatie verliep zeer vlot. Degelijk verpakt. Vlugge levering. Ideaal voor zowel beginner als gevorderde gebruikers.

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Kundig en snel

Ik had een laptop nodig voor studie en er is uitstekend advies gegeven over welke laptop ik het beste kon gebruiken hiervoor. De laptop werkt snel en is erg licht dus ik ben er super tevreden mee. Beter zelfs nog dat het advies, het bouwen van de laptop en het afleveren aan mijn adres allemaal binnen 7 dagen is gebeurd.