Heel behulpzaam

Ik had gebeld en werd goed geholpen.

Onlangs de Mini-PC gekocht na enige e-mailwisseling over vragen die ik vooraf nog had. Toen en later altijd snel en accuraat antwoord gehad op mijn vragen. Ik ben dan ook zeer te spreken over dit vertrouwd adres voor het kopen van laptops of deze mini-PC. En je kunt je eigen configuratie kiezen, dat is helemaal top.

Beste Theo, Heel erg bedankt voor je 5-sterren-review! Met vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Prima laptop!

Heb een laptop besteld namelijk de NH77D Serie 17,3″ entertainment laptop met 2 x 500GB PCI-e SSD Samsung 970 EVO 500 GB PLUS @3.500/3.200MB/s. Dual boot Windows 10 PRO en Kubuntu. Hij is echt bloedsnel. Ben er dik tevreden mee. Had wel een probleem met het activeren van Microsoft Office. (Hoe kan het ook anders ;-P). Maar dit heeft Novacustom snel op afstand gefixed. Je betaald wel iets meer maar je hebt wel meer kwaliteit in vergelijking met de standaard laptops die overal verkocht worden. Novacustom is echt een aanrader!

Beste Paul, Heel erg bedankt voor het geven van een 10!! Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Laptop zonder Windows (yes!!!)

Als je een computer wilt aanschaffen zonder Windows, dan blijven er niet veel computerwinkels over. Maar bij NovaCustom kan dat dus wel. Ze installeren er zelfs gratis GNU/Linux op als je dat wilt (keuze uit verschillende distributies). Zelf heb ik gekozen voor een computer zonder besturingssysteem (dat kan dus ook) omdat ik dat zelf wil installeren. Voor een koopje moet je hier niet zijn. Maar als je keuzevrijheid wilt, dan wel. De computer die ik heb aangeschaft - NL51 Serie 15.6″ F-HD Ultrabook laptop - is trouwens super: supersnel en superdun. Hij werkt perfect met Linux Mint 20.

Beste Martin, Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Na wat wikken en wegen gekozen voor een laptop op maat. Wat een verademing, hadden we veel eerder moeten doen. Alles werkt zoals het hoort en eigenlijk nog belangrijker, zoals wij het willen. Het hele bestelproces ging ook als een speer. Configureren, bestellen en een paar dagen later, nog een dag eerder dan verwacht, in huis.

Beste JP, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Weer snel en kundig geholpen

Ook over mijn tweede laptop van NovaCustom ben ik erg tevreden. Het is mooie hardware en op al mijn vragen vooraf kreeg ik prompt en uitgebreid antwoord. Echt van harte aanbevolen!

Beste Tim, Bedankt voor je review! Fijn dat je weer tevreden bent, goed om te horen. Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Goede prijs/kwaliteit. Uitstekende handleidingen. De installatie verliep zeer vlot. Degelijk verpakt. Vlugge levering. Ideaal voor zowel beginner als gevorderde gebruikers.

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Kundig en snel

Ik had een laptop nodig voor studie en er is uitstekend advies gegeven over welke laptop ik het beste kon gebruiken hiervoor. De laptop werkt snel en is erg licht dus ik ben er super tevreden mee. Beter zelfs nog dat het advies, het bouwen van de laptop en het afleveren aan mijn adres allemaal binnen 7 dagen is gebeurd.