Laptop is absoluut fantastisch.

Laptop is absoluut fantastisch, strak design, razend snel en volledig naar wens. De gebruikte pakketdienst UPS is echter DRAMA, wat een slechte organisatie is dat. 5 sterren voor NovaCustom - Als ze naar een fatsoenlijke pakketdienst overstappen gerust nog een ster extra.

Beste Bas, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de laptop. Ik wilde graag nog even inhoudelijk terugkomen op de pakketvervoerder, UPS. Wij zijn juist overgestapt naar UPS vanwege betrouwbaarheid, vooral het internationaal sterke netwerk en relatief korte lijnen (vergeleken met PostNL) is een hele verbetering. Toegegeven, nog steeds niet perfect, want als je UPS belt, moet je eerst een keuzemenu omzeilen, maar als je eenmaal weet hoe dat werkt, krijg je altijd iemand aan de lijn die je kan helpen, zo is mijn ervaring, die dan ook echt iets voor je kan betekenen. Ik ben het met je eens dat PostNL een veel betere indicatie geeft over het leveringstijdvak, maar dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken. Net als bij PostNL duurt het wel eens (hoewel minder vaak dan ~) een dagje langer totdat het pakket wordt geleverd. Met alle pakketten die wij via UPS hebben verstuurd, is er nog nooit een echt zoekgeraakt. Bij PostNL - laat staan DHL - is de levering in relatief korte tijd veel minder vanzelfsprekend, telefonisch is men bij die laatstgenoemde partijen niet of nauwelijks bereikbaar, de contactpersoon kan vaak niets voor je betekenen. Het is niet voor niets dat wij naar UPS overgestapt zijn, een partij die gemiddeld zo'n 50% duurder is dan de concurrentie. Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Pre- en aftersales meer dan uitstekend

Een jaar geleden kocht ik een laptop waarbij de afwikkeling tot volle tevredenheid was. Nu meer dan een jaar later had ik nog iets te vragen en op te lossen. Dat ging geheel probleemloos. Een pluim voor dit bedrijf is op zijn plaats.

Gewoon prima!

Zoals ik al vermeldde: gewoon prima!

Doet wat hij moet doen

Dit is de 2e laptop die ik bij Nova Custom heb gekocht. Geheel volgens afspraak netjes en binnen enkele dagen geleverd, met alleen geïnstalleerd wat je er op wil hebben en geen verdere rotzooi.

goede service, snelle levering ondanks corona. Heel praktische laptop en mooie logo gravure.

Goede service met snelle levering ondanks corona. Heb mijn laptop getest, deze is zeer praktisch en snel. Mooie leuke laptop ook. De gravure van mijn logo ziet er ook top uit. Ben zeer tevreden.

Razendsnelle levering

Echt razendsnelle levering! via de site geconfigureerd en besteld en enkele dagen later thuis afgeleverd. 2 keer gecommuniceerd via email en ook weer heel snel antwoord. nu een paar dagen met de laptop bezig en bevalt uitstekend. Dus, vooralsnog, geen enkel reden tot klagen of spijt!

Mooi, licht, handig en snel apparaat. Fijn om mee te werken.

Nadeel is wel dat accu het niet erg lang voldoudt. Is bij normaal gebruik al binnen twee uur leeg, dit terwijl de aanspraak op geheugen en CPU niet overdreven stevig is. En dat is best jammer. Maar dat is ook het enige minpuntje. Werkt in mijn geval prima met Kubuntu. Levering was wat lastig (Brexit) maar ben steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie. NovaCustom heeft het prima voor elkaar en communiceert op en duidelijk met de klant, ook als het even tegenzit. Dit geeft vertrouwen.

Beter prestaties dan een andere laptop van standaard fabrikanten en goedkoper!

Bij het bestellen zeer behulpzaam. Laptop die ik besteld heb is een zeer snelle versie. Laptop is zeer snel! Bedankt.

Geweldige hulp bij het samenstellen van de meest passende computer

Alle vragen die ik had werden snel en vakkundig beantwoord in duidelijke taal die ook daadwerkelijk in ging op waar ik naar vroeg. Verschillen tussen opties werden helder weergegeven, zodat ik via het internet (zonder uitzonderlijke computerkennis) met vertrouwen de juiste selectie kon maken. Daarbij zul je nooit voor een verrassing in prijs komen te staan, omdat bij iedere optie niet alleen de prijs, maar ook de verwachte up-to-date status vermeld wordt (je weet precies hoe lang een bepaald onderdeel nog mee zal kunnen met de tijd en jouw werk). En dat alles heel vriendelijk. Zeer aan te raden!

Snelle service, goede kwaliteit en veel vertrouwen

Ik wilde een alleskunner en vond hem onder andere bij Nova Custom. Ik ging overstag dankzij de lange garantie en het vertrouwen dat blijkt uit eerdere beoordelingen en de uitstraling van het bedrijf. En daar heb ik geen spijt van. Mijn laptop werd binnen de gestelde levertijd afgeleverd en is bijna exact volgens verwachting. Een klein foutje: op de plek waar het vraagteken op het toetsenbord moest zitten, zat een verkeerde toets. Deze werd na melding direct nagezonden inclusief bijna té duidelijke instructies om deze te vervangen. Ik koos om zelf werkgeheugen en een M.2 SSD te installeren. Dat was een fluitje van een cent. Ik draai nu Pop_OS (Ubuntu gebaseerd) en kan er vrijwel alles op doen: voor mijn werk tot zelfs gamen.ervoor Hoewel ik hem nog niet ontvangen heb, is dit juist de reden dat ik voor dit bedrijf koos. Voor mijn volgende aankopen (zakelijk) zal ik ook zeker hier aankloppen.

De laptop beviel niet, maar het contact en proces wel!

Het toetsenbord en paar andere kleine dingen bevielen niet aan de laptop. Maar stel ook erg hoge eisen aan laptop ivm nummer 1 instrument voor mijn werk. Communicatie en service was echter uitstekend! Netjes en snel mijn geld weer retour ontvangen.

Alles naar wens.

Mini PC besteld en na een week ontvangen. Mooi computertje! Klein en voelt erg stevig en degelijk aan. De geïnstalleerde Ubuntu 20.04 had een wachtwoord nodig. Door even te zoeken op de website vond ik de uitleg die ik hiervoor nodig had.

Prima laptop, uitstekend geprijsd, goede service

Fijn om een laptop geheel naar smaak te kunnen configureren, zonder Windows, en in de wetenschap dat linux zonder problemen zal werken. De prijs is meer dan concurrerend - bij de grote merken ben je zo 50% meer kwijt en dan moet je het OS er nog zelf afhalen ;-) KDE Neon is op de laptop geïnstalleerd, ook al stond het niet in het lijstje ten tijde van de bestelling. Een mailtje was voldoende. De levering ging vlot, ook in coronatijd, en een perikel bij de bezorging werd snel en afdoende opgelost.

Heel behulpzaam

Ik had gebeld en werd goed geholpen.

Onlangs de Mini-PC gekocht na enige e-mailwisseling over vragen die ik vooraf nog had. Toen en later altijd snel en accuraat antwoord gehad op mijn vragen. Ik ben dan ook zeer te spreken over dit vertrouwd adres voor het kopen van laptops of deze mini-PC. En je kunt je eigen configuratie kiezen, dat is helemaal top.

Beste Theo, Heel erg bedankt voor je 5-sterren-review! Met vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Prima laptop!

Heb een laptop besteld namelijk de NH77D Serie 17,3″ entertainment laptop met 2 x 500GB PCI-e SSD Samsung 970 EVO 500 GB PLUS @3.500/3.200MB/s. Dual boot Windows 10 PRO en Kubuntu. Hij is echt bloedsnel. Ben er dik tevreden mee. Had wel een probleem met het activeren van Microsoft Office. (Hoe kan het ook anders ;-P). Maar dit heeft Novacustom snel op afstand gefixed. Je betaald wel iets meer maar je hebt wel meer kwaliteit in vergelijking met de standaard laptops die overal verkocht worden. Novacustom is echt een aanrader!

Beste Paul, Heel erg bedankt voor het geven van een 10!! Vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Laptop zonder Windows (yes!!!)

Als je een computer wilt aanschaffen zonder Windows, dan blijven er niet veel computerwinkels over. Maar bij NovaCustom kan dat dus wel. Ze installeren er zelfs gratis GNU/Linux op als je dat wilt (keuze uit verschillende distributies). Zelf heb ik gekozen voor een computer zonder besturingssysteem (dat kan dus ook) omdat ik dat zelf wil installeren. Voor een koopje moet je hier niet zijn. Maar als je keuzevrijheid wilt, dan wel. De computer die ik heb aangeschaft - NL51 Serie 15.6″ F-HD Ultrabook laptop - is trouwens super: supersnel en superdun. Hij werkt perfect met Linux Mint 20.

Beste Martin, Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Wessel - NovaCustom

Na wat wikken en wegen gekozen voor een laptop op maat. Wat een verademing, hadden we veel eerder moeten doen. Alles werkt zoals het hoort en eigenlijk nog belangrijker, zoals wij het willen. Het hele bestelproces ging ook als een speer. Configureren, bestellen en een paar dagen later, nog een dag eerder dan verwacht, in huis.

Beste JP, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Weer snel en kundig geholpen

Ook over mijn tweede laptop van NovaCustom ben ik erg tevreden. Het is mooie hardware en op al mijn vragen vooraf kreeg ik prompt en uitgebreid antwoord. Echt van harte aanbevolen!

Beste Tim, Bedankt voor je review! Fijn dat je weer tevreden bent, goed om te horen. Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Goede prijs/kwaliteit. Uitstekende handleidingen. De installatie verliep zeer vlot. Degelijk verpakt. Vlugge levering. Ideaal voor zowel beginner als gevorderde gebruikers.

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Wessel - NovaCustom

Kundig en snel

Ik had een laptop nodig voor studie en er is uitstekend advies gegeven over welke laptop ik het beste kon gebruiken hiervoor. De laptop werkt snel en is erg licht dus ik ben er super tevreden mee. Beter zelfs nog dat het advies, het bouwen van de laptop en het afleveren aan mijn adres allemaal binnen 7 dagen is gebeurd.