PRIMA, 'no nonsense'...;-)!

Kort, zakelijk, efficiënt, 'Rotterdams': 'chapeau'...;-)!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben meer dan goed en snel geholpen. Hun uiterste best gedaan voor een oplossing voor me te vinden. Zeer goed en snel contact.

Volledig ontzorgd !

De medewerker die de intake deed, gaf mij voldoende ruimte om te praten en onderbrak mij niet. Ik voelde mij hierdoor echt gehoord. Ze heeft de nodige vragen gesteld. Toen ik vroeg om advies dan gaf zij mij dat ook, kort maar bondig. Ik werd op de hoogte gehouden van het proces middels Whatsapp berichten en mails: alle benodigde informatie stond daarin: fijn dat er werd gemeld dat ze nog op zoek zijn naar een kantoor. 'Zoekt u vooral niet verder, Omnius staat garant voor kwaliteit, bereikbaarheid en betrouwbaarheid.' Dit hebben zij echt waargemaakt! Ze verdienen het vertrouwen dan ook terecht.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

snel contact en nuttige doorverwijzing

nu hopen dat de rest van het traject net zo voorspoedig verloopt

Goed advies

Kreeg iemand te spreken die verstand had van de materie.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Correct te woord gestaan en snel en to the point antwoord en advies gekregen.

Zeer prettig om met een ter zake kundige over een dreigend arbeidsprobleem te spreken. Alleen al het feit dat er naar je geluisterd wordt is zéér positief. De gegeven adviezen duidelijk en bruikbaar. De bereikbaarheid eventueel in de toekomst zeer fijn.

Duidelijk, gewoon goed.

Duidelijk.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

prettig contact en tot nu toe zeer bruikbare adviezen van de advocaat Danen.

reeds in een zin aangegeven

Ben in 1 keer goed geholpen

Ervaren als vriendelijke dienstverlening

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel een advocaat, echter die bleek geen tijd te hebben

Nadat ik Omnius had gevraagd een advocaat voor mij te zoeken werd ik snel door een kantoor teruggebeld. In het telefoongesprek ben ik uitgebreid op mijn zaak ingegaan en na het gesprek heb ik mijn casus naar het desbetreffende kantoor gestuurd. Echter pas aan het einde van de volgende dag kreeg ik te horen dat dit kantoor geen tijd had om mijn zaak in behandeling te nemen. Daar mijn zaak spoed had, is zo belangrijke tijd verloren gegaan. E.e.a. niet direct de schuld van Omnius, maar ik verwacht dat Omnius ervoor zorgt dat alleen kantoren die ook daadwerkelijk kunnen helpen (qua tijd gezien) reageren op aanvragen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Degenen met wie ik contact opnam, waren snel in het communiceren, zorgzaam en voldoende informatie over het onderwerp.

Snel en duidelijk

Ik kreeg de indruk dat ik beschermd ben.

Niet bekend

Ik heb nog niet gesproken.met de advocaat..

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Gelijk serieus genomen en adequaat gehandeld.

Goed geholpen

Recht door zee

Toeschikkend, serieus en vriendelijk.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel en goed geholpen, ben super blij mee

Geen responce

Ik heb geen contact ghad , ik ben schijnbaar afgewezen, nadat ik een email met het gebeurde verhaal u medegedeeld had Ik snap hier echter niets van ...

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Zeer slecht contact ervaring zonder enige hulp

Meneer aan de telefoon was ervan overtuigd dat hij gelijk had. Liet me niet uitpraten, vond hem onbeschoft en hij luisterde totaal niet. Was gauw verontwaardigd. Ipv naar mijn verhaal te luisteren en verdere vragen te stellen zodat hij het wel kon begrijpen want hij gaf aan me niet te kunnen helpen maar heb inmiddels een advocaat gevonden die me wel kon helpen. De intake vond ik zeer slecht en onbeschoft ook

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Na invullen formulier snel teruggebeld

Adequaat en helder te woord gestaan en volgende dag belde een advocaat. Helaas was ik niet te bereiken, maar dag later (vandaag) komt het hopelijk goed!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

heel goed en duidelijk wat betreft erfrecht

Ik ben zowel telefonisch al mondeling tijdens bezoek zeer goed te woord gestaan. De advocaat wist precies waar de problemen van mijn casus liggen en gaat voor mij en mijn zus aan de slag. Ik heb hierdoor meer rust gekregen gezien de complexiteit van de erfenissen waarin ik nu mee te maken heb.

Snel en vaardig

Op zoek naar hulp hebben zij snel en vaardig gereageerd. Fijn telefonisch contact gehad. Intake gratis.

aandachtig geluisterd

Er werd serieus naar me geluisterd, al wat tips gegeven en doorgestuurd naar een advocaat die gespecialiseerd is in het probleem dat we hebben.

Goed en snel opgelost

Ik vroeg naar een advocaat ivm echtscheiding en zoon convenant werd niet nagekomen. Hebben Advocaten kantoor gevonden, perfect

Hele snelle service

Ik ben heel vriendelijk geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Goed gevoel bij mr klaasjan

Heb mr klaasjan aan de telefoon gehad hij klinkt erg vriendelijk en behulpzaam een kennis van mij kent hem ook en die zegt ook dit is een goeie en heb dus een erg goed gevoel bij mr klaasjan