Zeer slecht contact ervaring zonder enige hulp

Meneer aan de telefoon was ervan overtuigd dat hij gelijk had. Liet me niet uitpraten, vond hem onbeschoft en hij luisterde totaal niet. Was gauw verontwaardigd. Ipv naar mijn verhaal te luisteren en verdere vragen te stellen zodat hij het wel kon begrijpen want hij gaf aan me niet te kunnen helpen maar heb inmiddels een advocaat gevonden die me wel kon helpen. De intake vond ik zeer slecht en onbeschoft ook

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Na invullen formulier snel teruggebeld

Adequaat en helder te woord gestaan en volgende dag belde een advocaat. Helaas was ik niet te bereiken, maar dag later (vandaag) komt het hopelijk goed!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

heel goed en duidelijk wat betreft erfrecht

Ik ben zowel telefonisch al mondeling tijdens bezoek zeer goed te woord gestaan. De advocaat wist precies waar de problemen van mijn casus liggen en gaat voor mij en mijn zus aan de slag. Ik heb hierdoor meer rust gekregen gezien de complexiteit van de erfenissen waarin ik nu mee te maken heb.

Snel en vaardig

Op zoek naar hulp hebben zij snel en vaardig gereageerd. Fijn telefonisch contact gehad. Intake gratis.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

aandachtig geluisterd

Er werd serieus naar me geluisterd, al wat tips gegeven en doorgestuurd naar een advocaat die gespecialiseerd is in het probleem dat we hebben.

Goed en snel opgelost

Ik vroeg naar een advocaat ivm echtscheiding en zoon convenant werd niet nagekomen. Hebben Advocaten kantoor gevonden, perfect

Hele snelle service

Ik ben heel vriendelijk geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Goed gevoel bij mr klaasjan

Heb mr klaasjan aan de telefoon gehad hij klinkt erg vriendelijk en behulpzaam een kennis van mij kent hem ook en die zegt ook dit is een goeie en heb dus een erg goed gevoel bij mr klaasjan

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Snelle terugkoppeling, vriendelijk

Er is snel gereageerd op mijn kwestie, ik werd vriendelijk te woord gestaan en men heeft direct mijn zaak opgepakt

snel en goed

Goed geholpen

Goede ervaring

Goede ervaring

Er wordt goed geluisterd naar wat je aangeeft en mee zit. Wordt netjes terug gebeld en correct afgehandeld. Bedankt hier voor

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Hier heb je helemaal niet aan, zonde van de tijd.

Contact gezocht met de verwachting van een indicatie van het proces en de kosten. Met mogelijkheden voor een passende advocaat in buurt. Ik heb detail aangegeven wat mijn situatie en probleem is. Bevestiging gekregen van Omnius dat kennismakingsgesprek gratis is. Reactie is verwijzing naar advocaat op een locatie op 45 minuten van mij. Advies gesprek kost 150 euro incl. En hun tarief is een standaard tarief, die erg hoog voor de gevraagde eenvoudige service. Kortom ik heb hier helemaal niets aan. Echt zonde van mijn tijd. Negatieve toegevoegde waarde.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Beste Pieter, Wij hebben naar aanleiding van uw hulpvraag een beschikbare advocaat voor u gevonden. Deze advocaat bevindt zich op 40 minuten van uw woonplaats, dat hoeft op zich geen probleem te zijn aangezien veel ook op afstand geregeld kan worden. Een adviesgesprek is meestal niet gratis (een kennismakingsgesprek vaak wel) een advocaat verdiept zich immers in uw zaak en geeft advies over eventuele vervolgstappen. Dit kantoor hanteert een standaardtarief wat een gemiddeld tarief is voor een advocaat. Wanneer u hulp wenst van een advocaat, voor iets wat misschien een eenvoudige service lijkt, dan kost dat helaas geld. Succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Customer Support - Marjolein

Als we dat huis krijgen

Zijn hun onze reddeengel. Omdat we 14 al huis zoeken. En krijgen we dat huis. Kan ik echt pas mijn zaak professionel aanpakken.. En eindelijk gelukkig zijn met mij man en onze hondem

Onvoldoende !

Aanvankelijk een positief gevoel qua analyse van het probleem en de snelheid van handelen. Echter toen het advocatenkantoor in beeld kwam bleek dit niet te zijn buiten de regio Tilburg. Dat was wel ons verzoek ! Vervolgens mail verstuurd met verzoek alsnog een advocaat buiten te regio aan te bevelen. --> Geen reactie ! Vervolgens gebeld en situatie uitgelegd en wederom het verzoek herhaald. --> Geen reactie ! En dan wel een beoordeling sturen ???

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Beste Kees, Jammer genoeg is uw aanvraag toch terecht gekomen bij een advocaat in Tilburg terwijl dit niet de bedoeling was. U heeft daarover een e-mail gestuurd naar een no-reply e-mailadres waardoor uw e-mail helaas niet is beantwoord. Ik kan niet nagaan of er daarna nog contact is geweest en het is spijtig dat u na uw telefoontje geen reactie van ons heeft ontvangen. In uw geval is de aanvraag geheel mis gegaan, onze excuses hiervoor. Ik hoop dat u uiteindelijk een geschikte advocaat heeft gevonden buiten Tilburg. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Contact gehad, zeggen ze

U mailt mij op 11 mei 2023 om 16.39 uur een advocaat voor mij gevonden te hebben die mij kan bijstaan voor een hoorzitting op 12 mei 2023 begin van de middag. Wat denkt u, dat die advocaat zich in een paar uur nog kan inlezen? Dan mailt u mij dat ik contact met u daarover heb gehad, dit is onjuist. Ik ken u niet, ik heb u niet gebeld.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Beste R., Wij hebben op 12 mei in de ochtend contact gehad over bijstand van een advocaat. Dat kan via telefoon/whatsapp zijn geweest of via een webformulier dat u heeft ingevuld. Wij hebben binnen een paar uur een advocaat voor u gevonden die u kon bijstaan de volgende dag bij het verhoor. Deze advocaat was op de hoogte van de datum en tijdstip waarop het verhoor was. Strafrechtadvocaten hebben ervaring in een korte voorbereidingstijd voor een verhoor. Wij wensen u veel succes met uw zaak.

keurig netjes behandeld en te woord gestaan

zie mijn antwoord hierboven, hoef verders niks toe te voegen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben goed en snel in contact gebracht met een advocaat in mijn buurt

IK had gedacht direkt met een advocaat in contact te komen, maar dit was ook prima. ik ben doorverwezen naar een advocaat op 15 km afstand. deze advocaat maakt een goede indruk op mij. Het intake gesprek was niet gratis, maar er werd duidelijk verteld wat het kost. Voor kwaliteit en goede hulp wil ik wel betalen. Ik heb nu iemand die mij juridisch ter zijde staat. En dat geeft een goed gevoel en slaapt beter. Ik kon snel een afspraak maken!

Snel en discreet.

Binnen een dag had ik al een advocaat. Ik raad Ominus zeker aan mensen . Goed werk Top

Snel en duidelijk

Zeer teleurstellend!

Ik heb telefonisch redelijk compact aangegeven wat mijn issue was. Ben in dienst bij de rijksoverheid, bijna 65 en van plan per 1-7 dit jaar met pensioen te gaan. Op dit moment in de ziektewet en een moeilijk ziektevrleden de afgelopen 3 jaar. De twijfel zit erin om een evt RVU te aanvaarden of in de ziektewet te blijven, Betreffende dame had geen enkele kennis van de Rijks CAO en RVU. Ik heb het gesprek afgekapt, slechte toewijzing!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Beste Ronald, Spijtig om te horen dat u niet tevreden was over de advocaat die u toegewezen kreeg en dat die niet over de juiste kennis beschikte. We kunnen heel goed begrijpen dat u alsnog graag hulp wenst. Indien gewenst kunnen we bekijken of we voor u een andere advocaat kunnen vinden, dit zal dan waarschijnlijk wel buiten uw eigen regio zijn. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Na 60 x te zijn afgewezen kreeg ik via omnibus een goede advocaat

Mijn bezwaarzaak tegen het uwv op basis van een toevoeging moest worden overgenomen van een andere advocaat en daarom werd ik 3 dagen lang afgewezen door elke advocaat die ik belde.Toen kreeg ik berixht van Omnibus en zij hadden pakweg 3 dagen nodig om een advocaat voor mij te vinden die het bezwaarschrift over zou nemen.Het advocatenkantoor Ben Ahmed op de schiedamse weg wilde het wel overnemen na een intake gesprek.Meester Ullah is nu mijn advocaat en ik ben heel blij met hem.Echt een wereld van verschil met mijn oude advocaat.Zelf zou ik nooit deze advocaat gevonden hebben en ik denk door mijn slechte ervaringen met mijn oude advocaat en de bezwaar indien tijdnood waar ik in terecht kwam deze nueuwe advocaat speciaal voor imij is uitgezocht door Omnibus omdat ik een advocaat zoals Meester Ullah nodig heb en door het voor gesprek met omnibus deze advocaat voor mij is geselecteerd.Ik ben blij met de hulo van omnibus en zal omnibus iedereen aanraden.

Zeer slecht

Er is niet eens contact met me opgenomen terwijl er haast was. Ik heb heb gebeld en het probleem voorgelegd waarna er geen actie plaats vond. Ik heb een andere advocaat benaderd om alsnog mijn belangen te behartigen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Geachte heer Hul, Wat vervelend om te horen dat er geen contact met u is opgenomen! Wij vragen advocaten om binnen 24 uur contact op te nemen, het kan natuurlijk voorkomen dat zij niet direct (of dezelfde dag) contact met u kunnen opnemen. Wij sturen ook de rechtzoekenden de contactgegevens van de advocaat, dat mocht de advocaat geen contact hebben gezocht, zij zelf ook contact kunnen opnemen met het kantoor. Ik begrijp dat u inmiddels zelf een andere advocaat benaderd heeft en ik wens u dan ook succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein / Omnius Support

Uitstekende ervaring , aan te bevelen

Ik ben door mijn rechtsbijstand verzekeraar de ARAG naar Omnius in contact gebracht. Omnius heeft mij snel en professioneel verder geholpen. Na een aantal concrete en relevante vragen tijdens de intake was de casus snel duidelijk en ben ik snel doorverwezen naar een deskundige advocaat.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Positief. Nu afwachten of en hoe de volgende stap zal zijn.

Heel positief heb ik ervaren dat mijn vraag goed werd begrepen. Het antwoord was duidelijk en hoopgevend. De vragen die gesteld werden vond ik gegrond en zorgzaam. Het besluit om een deskundige in te schakelen geeft mij hoop op een goede oplossing op mijn vraag/het probleem. Vandaar: kijken naar de volgende stap of en hoe deze de oplossing kan geven op mijn vraag/het probleem. Hoopvol.