Mailtje factuurtje

Slecht geholpen. Voor elke mail betaal je de hoofdprijs, ook als daar 1 regel in staat. Heeft uiteindelijk niet geholpen met opstellen juridische tekst of advies geven op tekst van de wederpartij. Slecht bereikbaar, veel tijd verloren met nabellen. Wat ook weer geld kost. Kortom, veel betaald, zeer weinig voor terug gekregen.

Een verhelderd beeld

De samenwerking met en advisering van Omnius Juristen heb ik als helder, to-the-point en inzicht verruimend ervaren. Al m'n vraagtekens zijn weggenomen. Beter geïnformeerd ga ik nu mijn vervolgstappen nemen in de zaken waar mee ik bezig ben.

Snelle reactie en duidelijk advies!

Ik ben direct geholpen en voorzien van een duidelijk adviesrapport!

Ik heb de ervaring en samenwerking prettig gevonden.

Voor mij was het de 2e keer, dat ik met een juridisch geschil in aanmerking ben gekomen. De communicatie tussen mij en de jurist verliep uitstekend.

Realistische doelen

Vantevoren met Amy de (on)mogelijkheden besproken met de doelen. Het resultaat was precies waar we op gehoopt hadden.

Goed geholpen jammer zonder resultaat

Goed geholpen zeer duidelijk alleen geen positief resultaat De prijs vind ik wel zeer hoog voor een normale werkman die ik ben

Duidelijk, efficiënt en effectief

De communicatie was duidelijk, snel en to the point. Dat leidde tot een effectieve afwikkeling van onze zaak. Het contact met Sara van Berkel was prettig en vertrouwenwekkend.

Snelle reactie en daadkrachtig

na enkele gesprekken en mail berichten denk ik samen tot een goed advies/plan gekomen

Snel gehandeld prima de zaak opgelost Dank hier voor.

Goed advies en een prettige samenwerking

Na een prettig intakegesprek en het maken van een gepaste reactie in de vorm van een brief ziet het er naar uit dat onze kwestie is afgehandeld. Het was een absolute pre dat ons contactpersoon veel ervaring bleek te hebben als merkenrecht deskundige.

afspraken over uren en extra kosten worden niet duidelijk besproken

Er worden extra kosten in rekening gebracht wat niet is afgesproken. verder is het uurloon buiten proportie voor wat je krijgt. elke min word gefactureerd. ze denken niet mee en geven geen goed advies. voor mij niet meer!

Er wordt goed geluisterd en maken een snel plan van aanpak.

Duidelijk plan van aanpak gemaakt volledig in overleg. De communicatie was duidelijk en er werd duidelijk verteld wat de mogelijkheden waren inclusief vervolgstappen.

Perfecte memo waar we al veel mee kunnen

Perfecte memo waar we al veel mee kunnen, wel word je in de vakantieperiode redelijk snel geacht te reageren. In de vakantie was dus het dossier al gesloten. Helaas was het niet opgepakt door mijn collega's. Gezien de grootte van het bedrag en de informatie uit de memo hadden we voldoende handvatten om verder alleen te kunnen gaan. Hartelijk dank hiervoor.

Erg fijne ervaring met deze jurist.Snel geholpen!

vriendelijke hulp gekregen met de gewenste uitkomst

hoewel het uiteindelijke resultaat bij dakkapel.nl niet is geworden wat we wilden, hebben we wel het gevoel dat de hulp van uw kant heeft geholpen en het gewenste juridische resultaat is behaald. over de betalingen voor mails, zonder dat we zelf contact zochten was onduidelijkheid aan onze kant. Dit is echter besproken en goed afgehandeld daarna.

alles zeer goed, snel en vakkundig opgepakt

alles zeer goed, snel en vakkundig opgepakt. Kortom wij zijn zeer tevreden

Zorgvuldige kijk op de zaak

Goede samenwerking waarbij de zaak vanuit verschillende kanten is bekeken door de jurist. Deze zorgvuldigheid en nauwgezetheid is nodig, zeker gezien de achterstand die je sowieso hebt als verhuurder in dit soort zaken. Uiteindelijk een goed resultaat geboekt met jurist van Omnius. Wij zijn zeer tevreden gestemd.

Prima advies

prima advies

goede ervaring

Ik vond de samenwerking met omnius prima, De persoon die mij heeft bij gestaan heb ik ervaren als deskundig en laagdrempelig.

Goede en tijdige behandeling van de zaak

Goed en duidelijk overleg, juiste perspectief met betrekking tot haalbaarheid.

zeer goed geholpen en bijgestaan, luisterend oor.

Hebben alleen telefonisch en per mail contact gehad, maar prima geholpen.

Zeer goed, analytisch en to the point

Vanaf het eerste moment goed contact en duidelijk, geven duidelijk aan wat ze willen weten en overleggen alles. Juridisch top geen speld tussen te krijgen en als uzelf een fout heb gemaakt wordt je er netjes op gewezen en actie op uit gezet. Ik ben meer als tevreden met de service.

Mijn vragen zijn vriendelijk en met veel kennis beantwoord Het was niet antwoord wat ik graag had willen horen maar daar kon mevr. van de Langenberg niets aan doen. Ze heeft veel goede tips en adviezen gegeven.

Vriendelijke bedrijf, aardige jurist maar juridisch advies bleef tamelijk oppervlakkig.

Omnius verleend vriendelijke service, reageert snel en houdt zich aan de afspraken die gemaakt zijn. Echter zijn er ook een aantal negatieve zaken die ons opvielen. De jurist heeft ons tamelijk technisch advies gegeven / regelgeving verstuurd. We hebben het gevoel dat het "advies" eigenlijk een opsomming was van de regels, die wij grotendeels al kenden. We hebben een dossier aangeleverd. Hier leek weinig mee gedaan te zijn. De vraagstukken waar we antwoord op zochten zijn uiteindelijk grotendeels onbeantwoord gebleven. We hebben hierdoor nog een andere jurist benaderd. Binnen een korte periode hebben we hier een uitgebreider advies gekregen wat wel aan de verwachtingen voldeed qua advies en argumentatie. Er is door de andere jurist gekeken naar mogelijke conflicten in de regelgeving omtrent het atelier, maar ook argumentatie aangeleverd specifiek m.b.t. het aangeleverde dossier. Al om al, we zijn niet tevreden.

******!

Ga nooit met deze mensen in zee. Ze sturen overal een rekening voor en ze doen helemaal niks voor je. Sterker nog de 'jurist' die mij zou moeten helpen ene ****** wist niet eens hoe hij de vergunning moest aanvragen. Deze mensen hebben totaal geen verstand van zaken *****!

Ik vind het vervelend om te horen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Ik zie in uw dossier dat uw jurist zijn werkzaamheden op een adequate manier en volgens het plan van aanpak dat hij samen met u is overeengekomen, verricht heeft. We hebben vervolgens het doel bereikt, namelijk een positief advies op het ingediende verzoek.

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.