kundig/prettig

duidelijk en prettig contact

Goed geholpen, en geadviseerd.

Vanaf het eerste contact, duidelijke uitleg gekregen, en zeer goede begeleiding in de procedure gehad.

Juist advies bij een akelige zaak

De juristen van Omnius hebben mij goed geholpen en hebben mij van het juiste advies voorzien inzake het geschil dat ik had met de heer Wim van Bruggen van The Craftman Projects. Wim noemt zichzelf aannemer maar staat in brede kringen te boek als een sjacheraar die prutswerk levert en zijn afspraken niet nakomt. De Omnius juristen hebben mij van het juiste advies voorzien en mij behoedt voor een financiële catastrofe.

Goed overleg geeft kracht

mag zeggen dat na goed overleg en advies ik het zelf met de verkoper heb kunnen oplossen . mijn dank hiervoor

Goede en proffessioneel advies en ondersteuning

Zeer prettig contact en goede advisering en juiste juridische hulp.

Erg prettige contacten

Veel begrip voor onze kant van het verhaal. Erg vervelend dat de tegenpartij zich niet een beetje normaal opstelde waardoor snel resultaat helaas is uitgebleven.

Telkens snel en duidelijk

Sara, de casus was niet echt ingewikkeld, maar de duidelijkheid en snelheid waar je mee kwam was voor Anja telkens een geruststelling.

Slecht.

Een brief die mij 800 euro kost, welke vervolgens niet klopt volgens het wetboek waardoor ik de kosten van de brief niet kan wegzetten bij mijn NVM makelaar die zijn advocaat er naar heeft laten kijken en jullie opmerkingen in relatie tot de brief wegzet als lariekoek. Vervolgens raak ik in een discussie niet over de kwaliteit van het werk maar over dat er werkuren zijn geinvesteerd en dat dat geld kost. Zelfs als ik de telefonische garantie krijg dat er niet gefactureerd wordt sturen jullie nog een factuur. Ongelooflijk. Nogmaals vraag ik bij deze of dat de kosten die ik aan jullie kwijt ben terug te boeken.

Geachte heer,  Fijn dat u de moeite hebt genomen om uw feedback op onze dienstverlening te geven. Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw reactie heb ik uw dossier doorgenomen. Ik zie dat uw jurist aan de hand van de situatie een brief heeft opgesteld die juridisch correct is. Wat betreft de tijdsbesteding merk ik op dat enkel inhoudelijke werkzaamheden (o.a. de beantwoording van uw vragen nadat de brief na uw goedkeuring aan de wederpartij verzonden was) in rekening zijn gebracht. Uit uw laatste berichtgeving begrijp ik daarnaast dat de brief tot de gewenste oplossing voor uw situatie heeft geleid.

De hulp van Omnius Juristen was zonder enige twijfel uitstekend

Na het eerste contact is gelijk het contact met de tegenpartij overgenomen. Wel werd steeds eerst nagegaan of ik akkoord kon gaan met de boodschap die bestemd was voor de tegenpartij. Suggesties van mijn kant werden, in een juridisch betere vorm, soms overgenomen. Het resultaat was uiteindelijk naar volle tevredenheid. Zoals gezegd: uitsteken

goed advies, professioneel, snelle afhandeling.

IK ben heel tevreden over de werkwijze en deskundige aanpak.

Prettig contact kundig advies

Prettig contact en kundig advies.

Hele goede klantvriendelijke service

Heel prettig contact gehad. Er wordt echt naar je geluisterd. Als ik ooit nog juridische hulp nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn.

Goede hulp bij lastige kwestie

Werd goed bijgestaan en op weg geholpen.

Ik ben tevreden over de bemiddeling van Omnius Juristen

Er waren korte lijnen met de advocaat, goede advies en duidelijke uitleg.

Uitsluitend

Ik beveel Anne en Milou en haar collega's van harte aan. Luisteren, meedenken en aandacht hebben ervoor gezorgd dat de afgelopen jaren voor mij een goed verloop en uitkomst hebben gekregen. Ik raad Omnius juristen dan ook aan vanwege de menselijke kant welke zij laten zien naast de vakkennis welke ik als zeer goed heb ervaren.

Omnius : niveau lagere school

Vanaf dag 1 ervoer ik al dat men (Omnius) meer op de hand was van de tegenpartij dan van de betalende partij. Wees dan eerlijk en zeg dat. Heb niks van enig activisme bespeurt.

Bedankt voor voor uw reactie. Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb daarom uw dossier doorgenomen. Naar aanleiding daarvan heb ik geconstateerd dat uw jurist u steeds zorgvuldig en transparant heeft geadviseerd over de slagingskansen. Erg vervelend dat u dit hebt ervaren als als een gebrek aan activisme. Wij hebben namelijk bij de advisering altijd uw belang voor ogen.

Ben zeer tevreden hoe mevrouw Berkel mijn zaak heeft aan gepakt

Correcte aan pak en omschrijving van de situatie van mijn probleem Aan gezien de tegen partij niet op de schrijven van mevrouw Berkel reageert heb ik de zaak laten rusten Om verder te procederen heb financieel de mogelijk niet voor helaas Was zeker de moeite waart om langs deze weg mijn gelijk te krijgen Ik dank mevrouw van Berkel voor haar inzet Met vriendelijke groeten Eric Offerbeek

Super tevreden

Uitstekend contact en uitwisseling gevens

Vakkundig en prettige omgang

Wat fijn dat jullie ons geholpen hebben. Zonder u was het oplossen van ons probleem niet gelukt.

Goed advies

Goede begeleiding en afhandeling van de case

Houden me scherp!

Het was goed om een sparringpartner te hebben, die me scherp houdt. Door te spiegelen en duidelijk de risico's in beeld te brengen, zijn in het proces de juiste keuzes gemaakt.

heel goed geholpen

ik ben altijd netjes de woord gestaan, heel prettig ervaren alles ging in overleg altijd bereikbaar

Prettige kontakten en een zakelijke aanpak.

De zaak is goed opgepakt en de aanpak goed doorgesproken. Ook belangrijk geen onnodige dure brieven, maar rechtstreekse mail/telefonisch kontakten met tegenpartij en cliënt. Gericht op snelle oplossing.

goed geholpen

Ik ben goed geholpen door Omnius Juristen in het juridisch bijstaan tijdens mij ontslag

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.