open en begrijpende communicatie

De medewerkers hebben getracht de juridische mogelijkheden in gewoon Nederlands uit te leggen. Door het overdragen aan een andere medewerker ging er in het omschrijven van de voorgedane situatie weleens iets mis. Dit had uiteindelijk tot grote consequenties kunnen lijden. Ook het steeds opnieuw deze zelfde gegevens op te moeten sturen is erg vervelend. Er is toch een dossier?

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Ik zie dat door het vertrek van een jurist, uw dossier is overgenomen door een andere jurist. Uw nieuwe jurist heeft een eerste (gratis) telefoongesprek met u gevoerd om de stand van zaken in uw dossier te bespreken en vervolgstappen te bepalen. Hieruit bleek dat uw voormalige jurist stukken had opgevraagd, maar deze niet van u had ontvangen. Derhalve heeft u nieuwe jurist gevraagd om deze stukken. Daarna heeft uw jurist een brief naar wederpartij opgesteld, de inhoud waarvan u direct mee akkoord ging. Het foutief omschrijven van de voorgedane situatie en de grote consequenties daarvan zie ik derhalve niet terug in het dossier. Aan de hand van de reactie van wederpartij heeft u besloten om af te zien van verdere vervolgstappen.

Er werd altijd naar mij geluisterd en mocht mevr. Hartman het niet weten of twijfelde ze nam ze contact op met een collega. Dat gaf mij veel vertrouwen! Altijd netjes en correct gemaild maar ook duidelijk naar de wederpartij.

Het doel is bereikt.

Ben goed geholpen door Omnius. De aan mijn zaak toegevoegde jurist Corné van de Wiel heeft de zaak prima begeleid en tot een gewenst einde weten te brengen.

duidelijke communicatie fijne uitleg .

Een juridische procedure is voor mijn moeilijk verwoord op papier en niet duidelijk , er is geprobeerd om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen met telefonisch contact . Min puntje is dat er soms door andere gereageerd wordt via de mail wat als verwarrend overkwam .

Niet direct een heel erg goed gevoel

Samen met een toenmalig bestuurslid ben ik eerst zijdelings, na vertrek van dit bestuurslid geheel betrokken bij een proces tegen SDK via RvA. Tussentijds vertrek van jurist bij Omnius met wie via proces / probleemstelling was doorgesproken en het met alle goede bedoelingen opnemen door een andere collega, heeft mij niet echt het gevoel kunnen geven dat we voor het vervolg van het proces echt hulp hadden bij het inmiddels ingang gezette proces. Laten tegenlezen van het inmiddels opgestelde "verzoek om arbitrage" heeft handvaten opgeleverd. Hier hebben we het dan ook verder bij gelaten na overleg met bewoners / eigenaren en beheerder. Hoorzitting heeft inmiddels recent met goed gevoel plaatsgevonden.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. De jurist die uw dossier heeft behandeld, heeft u steeds geadviseerd indien u vragen had. U gaf aan geen hulp meer nodig te hebben. Vandaar dat er verder geen actie door de jurist is ondernomen. Als de jurist had geweten dat u niet tevreden was, had ze dit graag van u vernomen, zodat ze hier iets aan had kunnen doen

slecht

Ben met in zee gegaan voor het schrijven van een brief welke ca. 1 uur in beslag zou nemen. Uiteindelijk ca. € 1.500,-- betaald zonder enig uitzicht op succes. Sterker: vervolg zou wederom ca. € 2.000,-- kosten zonder enige zekerheid.

Bedankt voor uw reactie over de afhandeling van uw dossier. Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. Onze juristen hebben uw juridische positie onderzocht en u schriftelijk van advies voorzien. Helaas bleek direct uit dat advies dat uw juridische positie onzeker was. Het versturen van een brief kon mogelijk beweging brengen in uw zaak. Met uw goedkeuring is die brief verstuurd. Helaas is daarop geen reactie gekomen van de tegenpartij. In dat geval resteert helaas niet anders dan een gang naar de rechter, waarvoor de kosten aan u zijn begroot. U heeft daarvan afgezien. We begrijpen dat het teleurstellend voor u is dat u niet het verwachte resultaat heeft kunnen behalen.

Behulpzaam

Tijdens het zoeken naar een bouwadvocaat kwam ik terecht bij deze advocatuur. Los van de ingehuurde expert, heb ik weinig kennis van bouwtechnische problemen ervaren. Juridisch ben ik wel tevreden.

Prima service!

Heel toegankelijk voor kleine en grote vraagstukken. Korte lijnen, prima service!

mijn probleem is door Omnius goed opgepakt

Het niet nakomen van de afspraak betreft aangifte IB2020, leidde na een brief van Omnius tot een opzegging door de betreffende adviseur. Hierdoor kwam er per direct een einde aan de aangifte door deze adviseur.

Zal persoonlijk dit bureau niet aanraden

Ik heb mijn zegje gedaan bij de interne klachten advocaat. Wil er ook verder niet over kwijt.

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Ik zie dat uw klacht ziet op de hoogte van de kosten voor de verrichte werkzaamheden. Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren over de te verwachten kosten. Onze facturen zijn altijd gespecificeerd met de werkzaamheden en de bestede tijd. Naar aanleiding van uw interne klacht hebben wij de factuur nader toelicht. Tijdens het telefoongesprek naar aanleiding van uw klacht heeft u aangegeven dat u wenste af te zien van verdere behandeling van de klacht.

Goed geholpen waar kon

Ben heel goed bijgestaan door mijn advocaat Berry Toikens. Alles goed besproken en in overleg geweest.

Zeer slecht en onproffesioneel juristenkantoor

In het begin lijkt alles prima te gaan, tot dat afhandeling en facturatie een rol gaan spelen. Geen advies bij inhoudelijke vragen als de zaak is afgerond, facturen sturen voor vragen en niet op de hoogte gehouden worden van kosten. Ook de google reviews spreken voor zich. Ontzettend slecht bedrijf.

Geachte heer, Fijn dat u de moeite heeft genomen ons feedback te geven over de behandeling van uw dossier. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. Ik heb het dossier bekeken en ik moet constateren dat uw jurist u adequaat heeft geholpen bij uw kwestie, waarbij uw wensen gerealiseerd zijn. Ook nadat de overeenkomst door partijen was gesloten heeft uw jurist meerdere malen uw vragen beantwoord. Wat betreft de facturatie zie ik dat wij goede afspraken met u hebben gemaakt.

TOP!

De heer Van de Wiel en de heer Brouwer als waarnemer tijdens vakantie van de heer Van de Wiel zijn voor mij top! Begrijpen hun vak goed en denken met je mee. Na bestuderen van mijn lastige gevoelig zaak is het in zeer korte termijn gefixt en netjes afgesloten. ben zeer tevreden! Top heren!

Heel erg professioneel!

Björn en zijn team is erg professioneel, begripvol en gestructureerd.

Vriendelijk, concreet, goed geholpen

Ik had een aantal vragen. Daar kreeg ik precies antwoord op. Helder verhaal. De kosteninschatting had duidelijker gemogen. Achteraf hadden ik behoefte aan meer afstemming. De grove inschatting bij de intake was 300-500 euro maar de rekening kwam uiteindelijk rond de 780 euro uit. Dat was even slikken voor een particulier.

Helder, geduldig en begrijpend.

Er werd zo gesproken dat ik het begreep.ik kreeg duidelijke antwoorden bij vragen. Er werd geduld getoond. Men was vriendelijk

Vlot en doordacht advies dat direct resultaat opleverde!

Het advies vormde de basis voor een brief inzake de kwestie die speelde en ik stuurde naar een verzekeraar. De juridisch onderbouwde inhoud was dermate overtuigend dat er direct bevestigend werd geantwoord en een mogelijk zaakvervolg werd voorkomen.

Niks op aan te merken

helder advies, doen wat ze beloven.

Via VHG bij jullie gekomen, en zeer goed geholpen. Ik hoop het natuurlijk niet, maar als ik in de toekomst bijstand nodig heb dan ga ik naar jullie toe.

Prima ervaring, snelle reactie en opvolging

Na contact te hebben gezocht ben ik dezelfde dag benadert door een jurist. De vraagstelling is goed vertaald en opgepakt. Twee werkdagen later had ik een goed en gedegen advies.

Snel, vakkundig en goed bereikbaar

Vriendelijke en correct.

Nvt

Goede snelle voorlichting en handelend optreden

Prettige contacten met jurist. Hij leek me soms wat onzeker, maar wist me zowel mondeling als per mail goed voor te lichten. De teleurstellende afloop maakt me misschien wat negatief, maar soms heb je blijkbaar zo’n traject nodig om je verlies te kunnen nemen.

Helemaal goed.

Er werd snel en "recht door" actie gevoerd, dus helemaal goed gehandeld.

Geweldige inspanning maar helaas niet geschoord, jammer

Ben het niet evens met de uitspraak maar helaas zal ik me er bij neer moeten leggen Dank voor jullie inzet, Met vriendelijke groet Ria Baak

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.