Snel-duidelijk-behulpzaam

Na 1 mail zeer snelle response, snel en doeltreffend te werk.

Vakkundig en helder

Bij het online zoeken naar een juiste arbeidsjurist, vond ik Omnius. Ik ontving direct een bevestiging van mijn aanvraag. Binnen een uur werd ik gebeld waar het om ging. Vervolgens werd ik binnen een dag gecontacteerd door de advocaat. Ze is zeer vakkundig en had heldere uitleg. Hierdoor was ik in de gelegenheid om met mijn werkgever te schakelen en goede afspraken kunnen maken. Alle adviezen zijn door de werkgever opgevolgd.

Duidelijk en netjes geholpen

wordt netjes op de hoogte gehouden ook van de kosten, wat niet onbelangrijk is. snel contact of netjes terug gebeld worden erg prettig

Goed behandeld en goede communicatie

Tijdens het proces werd ik geholpen door corne. Ik vond dat hij goed met mij communiceerde van wat de volgende stappen waren en ik vond het fijn dat ik in de cc werd gezet bij mails die naar de “tegenstander” verstuurd werden. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en voelde mij echt geholpen! Dankjulliewel

Goed geweest

Goed alleen dat ik geen voldoenning er van heb Ik Ben de enege verliezer zulke bedrijven komen er altijd mee weg

Zeer snel, vlot en conform afspraak advies ontvangen.

behulpzaam, vriendelijk en goed geholpen

behulpzaam, vriendelijk en goed geholpen

Het advies was in orde. De transparantie over de betaling niet.

Er is aan de voorkant niet helder gecommuniceerd over de totaalkosten. Er is een Max gepresenteerd. Daar ben ik mee akkoord gegaan terwijl het boven mijn budget lag. Achteraf bleek ook dat bedrag hoger. In de kleine lettertjes zou hebben gestaan dat het Max totaalbedrag zou slaan op slechts een deel van de kosten. Misleidend vond ik dat. Ondanks mijn klacht daarover werd er niet akkoord gegaan met mijn voorstel. Dat voorstel hield in dat we de extra kosten (uit mijn hoofd waren dat 2 uur) zouden splitten. Dat hield in dat ik 1 uur (slechts één uur) minder zou betalen. Dat werd niet nodig gevonden aangezien ik dmv de kleine lettertjes had kunnen weten wat de echte totaalkosten zouden zijn. Heel teleurstellend om op deze manier door mijn eigen jurist benadeeld te worden. Ik zal nooit meer gebruik maken van jullie diensten. Vergelijkbare klachten als bovenstaande, zijn online door andere gedupeerde voormalig klanten van uw kantoor te vinden. Dit lijkt me toch iets om over na te denken…

Bedankt voor uw reactie. Het is vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de communicatie van de jurist over de kosten. Ik heb uw dossier en de urenverantwoording bekeken. De jurist heeft een inschatting gegeven van het aantal uren dat hij verwachtte nodig te hebben voor de inhoudelijke behandeling van uw zaak. Dit is ook schriftelijk aan u bevestigd. De uren die in rekening zijn gebracht waren uiteindelijk minder dan die vooraf ingeschatte uren, maar meer dan u kennelijk verwachtte door de veelvuldige correspondentie die heeft plaatsgevonden. Wij betreuren het dat het voor u kennelijk op voorhand niet goed duidelijk was dat ook voor correspondentie kosten in rekening worden gebracht.

Vera was goed bereikbaar en dacht goed met ons mee.

Vera was altijd goed bereikbaar en dacht goed met ons mee. Ze dacht altijd aan ons belang en dat vonden wij belangrijk.

uitstekende service

Ik heb de communicatie uitstekend ervaren, ze waren erg betrokken en hebben alles uitgezocht wat ik wilde

Zeer correcte, goed gedocumenteerde en vriendelijke begeleiding.

Professioneel

toch moeilijk te benaderen

Als er advies gevraagd word is het in eerste instantie gratis advies, daarna is het *** per uur excl. en daar was ik mee akkoord gegaan en ben wel goed geholpen maar het kost mij moeite om toch nog iets te vragen omdat de teller weer begint te lopen en dat vind ik jammer, en het duurde iets langer dan ik dacht wanneer ik een bericht kreeg nav een aangetekende brief. Ikzelf heb wel een rechtsbijstandverzekering maar de vve niet. In Hillegom heb je een juridisch loket en persoonlijk dacht ik dat het dan in Hillegom zou zijn, toch werd ik doorverwezen uiteindelijk

Dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van feedback over onze dienstverlening te verlenen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over het advies dat u ontvangen heeft van onze jurist. Tijdens het eerste telefoongesprek is gesproken over de kosten voor onze dienstverlening. Conform deze afspraken hebben wij de kosten voor onze dienstverlening in rekening gebracht. Het is jammer om te horen dat u de kosten als belemmering ervaarde.

Goed deskundig advies

Ik ben op een professionele manier geholpen met mijn juridische kwestie.

Proffesioneel goed geholpen. De juiste ondersteuning

Korte juiste toevoeging

Nils Brouwer zeer goede jurist bij Omnius, fijne communicatie en goede zorg. Ben heel blij met de uitkomst. Het heeft mij meer zekerheid gegeven voor in de toekomst! En zal zeer zeker iedereen die juridische hulp nodig heeft de Omnius Juristen (Nils) aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de fijne hulp. Het alle beste! Met vriendelijke groet, S

fantasties

Alles netjes geregeld , mooi afgehandeld, antwoord op alle vragen gekregen ,tot het uiterste alles mooi gedaan. Bedankt voor de hartelijke service en vriendelijkheid. Tip Top. Ook bedankt FNV.

Tevreden.

Beoogde doel is behaald.

Super communicatie en snelle antwoorden

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Bjorn. Het enige wat minder was dat de berekening rond de 2 a 3 uurtjes zouden worden de eerste keer en toen ik de rekening binnen kreeg het bijna 900 euro was. voor 1 brief en 1 email. de tweede rekening ben ik nog in afwachting wat deze is. Maar de ervaring en de snelheid is super ook de communicatie tussen de heer Bjorn en ons was zeer goed en zeer duidelijk. Ik zit zelfs te overwegen om de heer Bjorn te gaan inschakelen voor onze bedrijven voor onze klanten die niet of niet tydig betalen, dat zijn er gelukkig bijna niet maar het komt toch helaas voor. Maar hierover neem ik nog contact over hoe dit in zijn werk gaat en over de kosten ervan dat het wel rendabel is. Ook omdat we nu via onze verzekering korting zouden krijgen weet ik niet of ze deze hebben verrekend? Wij komen van onze verzekering met rechtsbijstand alleen zat de boot confilct niet gedekt in kleine lettertjes waardoor ik zelf alles moet betalen, maar wel korting zou krijgen via mijn verzekering.

snelle slagvaardige en deskundige reactie

snelle, deskundige en slagvaardige reactie op onze hulpvraag

Prima opzet

Hier kunnen we wel mee uit onze voeten.

Omnius biedt Duidelijkheid en rust in onzekere situatie

Als keuken/sanitairmonteur zijn wij terechtgekomen in een juridisch conflict met een opdrachtgever. Omnius heeft ons door deze vervelende tijd heen geholpen door rust en duidelijkheid te scheppen in deze kwestie. Dank aan mevr v.Berkel voor haar inzet en kalmte. Alhoewel wij hopen verschoond te blijven van conflicten zullen wij indien nodig zeker weer een beroep doen op Onmius juristen.

Zeer slecht.

Er wordt niet naar alle feiten gekeken, waardoor de zaak wat complexer werd en langer duurt. En dit werkte zelfs in de voordeel van de tegenpartij. Advocaat heeft geen professionele houding, hij heeft zelf kenbaar gemaakt. Dat hij niet aan de gang wil/kan blijven gaan, met de zaak. Omdat er veel moeite is gedaan, en ik er nu genoegen mee moet nemen. Wat mij het meeste verbaasde, is toen ik mijn dossier opvroeg. 5 mailtjes van de tegenpartij ontving ik, dit van een zaak wat ongeveer een jaar heeft geduurd. Geen aantekeningen van onze telefoongesprekken. Waar ik de meeste feiten, doorgesproken heb over mijn zaak. Zo een firma, kan je geen zaak toevertrouwen. Ik zie hierin een patroon bij de overige reviews, over de handelwijze van dit firma. Dat het vooral draait om winst, de cliënt/zaak is bijzaak.

Geachte heer, Dank voor uw reactie en fijn dat u de moeite hebt genomen om onze dienstverlening te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent of de wijze waarop uw zaak is behandeld. Ik heb het dossier doorgenomen en heb daarbij geconstateerd dat uw jurist op zorgvuldige wijze de juridische mogelijkheden voor u heeft onderzocht en met u heeft besproken. De te zetten stappen zijn gedurende de zaaksbehandeling telkens op voorhand met u doorgesproken. Verder heb ik geconstateerd dat alle in de zaak verzonden en binnengekomen correspondentie in uw bezit is en dat belangrijke telefoongesprekken schriftelijk aan u zijn bevestigd. Dat u met de uiteindelijke uitkomst niet tevreden bent betreuren wij uiteraard.

Meedenkend, vriendelijk en professioneel

Wij werden vriendelijk geholpen en er werd de tijd genomen om ons goed te informeren. Het contact verliep vlot en voelde toegankelijk.

***!!!

Mijn man had vorig jaar contact met een zeer jonge jurist vanwege onrechtmatig, dan wel, onterecht ontslag wat wij aan wilde vechten. Mijn man gaf aan dat hij *** euro vergoeding kreeg van oud-werkgever voor juridisch gemaakte kosten. Zijn antwoord: 'Oh, maar daar komen wel wel aan en is voldoende'. Eerste factuur bedroeg *** euro??!!! ' hij was wel 6 uur bezig geweest met lezen van VOG 'welke mijn man had gekregen. Kosten zijn inmiddels opgedreven door Omnius naar bijna ***. Deze 'Jurist' ontkent dat hij toegezegd heeft dat de max lag bij ***.. Terwijl ik zelf bij het (telefoongesprek) aanwezig was, ik zat ernaast en telefoon stond op speaker! Deze jongen zou het goed doen bij een callcenter, maar als jurist.. *** van de eerste plank. Geven geen moer om mensen, alleen centen!!!!!!!!!!!

Dank voor uw reactie. Het is uiteraard erg vervelend om te lezen dat u en uw man ontevreden zijn over hoe uw zaak is behandeld. Ik heb uw dossier en de uren verantwoording van uw jurist bekeken. De jurist heeft op het verzoek van uw man de overeenkomst en alle relevante stukken bestudeerd, waarna de jurist zijn bevindingen met uw man heeft besproken. Deze werkzaamheden zijn conform de toezegging van de jurist binnen het budget verricht. Uw man heeft daarnaast de jurist verzocht om met de werkgever te corresponderen aangezien uw man ontevreden was over het aanbod van de werkgever. De jurist heeft bij iedere handeling de gemoeide kosten vooraf besproken en heeft geen handelingen verricht zonder het expliciete akkoord van uw man. Op het moment dat het akkoord binnen was heeft uw man het contact zonder enige aankondigen verbroken en geen facturen voldaan van de door hem opgedragen werkzaamheden. Omnius Juristen wil het beste voor haar klanten en betreurt dan ook de kwestie.

Ik ben goed en vlot geholpen

Er is goed meegedacht in mijn situatie Duidelijke en transparant Goed gecommuniceerd Vlotte afhandeling

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.