Uitstekende begeleiding

Uitstekende begeleiding, ondersteuning, en afronding.

Begon goed en eindigde triest

Naar een prettig telefonisch gesprek, alle stukken gemaild. Er zou een mail gemaakt en verstuurd worden en dit zou niet meer dan 2 a 3 uur aan tijd in beslag nemen. Een uur tarief van *** want ik kwam via *** bij jullie terecht en kreeg korting. Aan het einde blijkt het 3,6 uur te zijn met een uur tarief van *** Dus een rekening van *** voor het maken en versturen van EEN MAIL!!!!!!!! Ik heb daarover gebeld omdat ik het er niet mee eens ben, krijg ik als antwoord het was een schatting dat heeft ze nooit gezegd. Er waren fouten in de brief gemaakt waarover ik gebeld heb en die aangepast moeten worden en voor die tijd moet ik ook betalen, ik mag aannemen dat voor zo'n uurtarief ik niet zulke fouten mag verwachten en daar ook niet voor hoef te betalen maar dat vond zij dus niet zo. Dan nog het uurtarief, dat staat er boven al. Het ging om een factuur van *** en dan krijg ik zo'n rekening. Ik ben er ook aan het nadenken hoe ik dit openbaar kan maken want dit is gewoon stijloos. misschien wel via linkedin Het is al bij *** gemeld en ik hoop dat ze jullie nooit meer zullen noemen bij iemand

Dank voor de moeite die u heeft genomen om ons feedback te geven. Wij vinden het jammer te horen dat u ontevreden bent over onze werkwijze. Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren over de te verwachten kosten van de te verrichten werkzaamheden. Voor uw zaak was inderdaad sprake van een gereduceerd uurtarief. Ik zie dat ook dit gereduceerde tarief in rekening is gebracht. Tijdens het telefoongesprek is een tijdsindicatie gegeven, maar dit blijft slechts een indicatie van de te verwachten werkzaamheden. De feitelijke inhoud van de brief was opgesteld aan de hand van de door u aangeleverde stukken. Door een aantal feitelijke wijzigingen aan uw zijde is marginaal meer tijd besteed dan vooraf ingeschat. Met de opgestelde brief is het door u gewenste resultaat vlot behaald. Op het moment dat u aangaf geen gebruik meer te willen maken van onze diensten in verband met de kosten, zijn de werkzaamheden per direct gestaakt en zijn geen verdere kosten in rekening gebracht.

Hebben alles gedaan

accuraat, efficiënt, vriendelijk en kundig

De samenwerking was plezierig. Communicatie helder en wanneer nodig. Goede afstemming over plan van aanpak en kundige uitvoering.

Erg goed, prettige samenwerking

Er werd goed geluisterd en goed meegedacht om het probleem op te lossen.

Ik ben heel goed geholpen

prettig, ter zake kundig en bondig. Daar hou ik van!

positief

werk naar geld, ze maken weinig kosten en zeer concreet te werk. ik ben zeer tevreden over omnius advocaten. aanbeveling waard

Ik ben juist geholpen

Ik ben netjes gebeld, ik heb de spullen naar hem toegestuurd, hij heeft het gecontroleerd en het was allemaal prima. En het is was ook snel gecontroleerd.

Professioneel en accuraat

Ik ben vriendelijk en op een professionele manier geholpen. En ook snel. Prima gedaan. Dank hiervoor

Top, transparant, duidelijk, snel, helder!

Heb heel prettig contact gehad met Mr. Toirkens, heeft mij goed bijgestaan in mijn case met mijn voormalige werkgever. Hij was duidelijk en gaf een duidelijk eerlijk beeld! Goed gevoel aan overgehouden

Perfecte service!

Heel behulpzaam Prima communicatie!

Omnius, Mitchel, ontzorgt en daar is behoefte aan bij een complexe zaak als deze

Fijn als iemand met beknopte, vele en complexe info een duidelijk actie plan kan maken.

ik ben zeer tevreden met het goede resultaat.

ik ben goed geholpen.

Als basis prima ondersteuning; er kon m.i. ons iets meer uit handen genomen worden.

Ik had gedacht dat voor een aantal item ook voorstel teksten gegeven zouden worden. De teksten die ik zelf aanleverde (uit andere statuten), werden niet geredigeerd en op de juiste plek "ingeschoven". Verder

Zeer goed geadviseerd, snel en adequaat

Heldere, informatieve resultaat uit scan

Na wat kleine opstart problemen (scan aanvragen via website werkte niet), werd de aanvraag via e-mail erg goed opgepakt. Vragen worden snel beantwoord en waar nodig krijg je een update. Het resultaat mag er ook zijn, het geeft ons exact aan waar we nodig aandacht aan moeten besteden. Mocht het ooit nodig zijn, dan kom ik hier terug.

Scan was duidelijk en snel binnen

Na aanmelden kwam er snel een reactie. Ook na het toesturen van de gevraagde documenten was de reactie snel en duidelijk.

Fijn contact met uw medewerkster, tevreden.

Goed contact, heeft zo goed als mogelijk geholpen gezien de situatie.

Kundig en klantvriendelijk

Ik ben snel en kundig geholpen Gedurende de hele zaak keurig op de hoogte gehouden. Uitstekend advocatenkantoor .

Zeer prettig contact

Als ik een zaak heb zou ik me direct weer bij jullie melden

prima, duidelijk en concreet

positief zijn zeer vakkundig geholpen.

Uiterst positief!

Volledige, vakbekwame ondersteuning met een duidelijk persoonlijk tintje.

De heer Brouwer heeft gewerkt als een tijger

De heer Brouwer nam het werk over van een jurist of leerling jurist, die van de justitie 0,0 wist. Hij nam het gelukkig over en nam contact met mij op vanaf het eerste moment en heeft mij altijd netjes geïnformeerd over de gang van zaken en de tegenpartij en wel we zijn er op een vriendschappelijke manier uit gekomen, netjes gedaan en afgehandeld

Mijn ervaring was heel goed.

Mevr.de beer was altijd vriendelijk.zij gaf goede uitleg.ik was heel tevreden!

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.