Buitengewoon fijn en vertrouwd

Mijn ervaring is dat ik op een zeer vriendelijk ben behandeld in een casus die mij een hoop oud zeer naar boven liet komen. En schaamte. De advocaat heeft altijd heel vriendelijk te woord gestaan en een stuk vertrouwen gegeven. Het zal misschien haar werk zijn geweest maar er was altijd ruimte voor een persoonlijke vraag wanneer ik bv ziek was geweest. Ze was doortastend maar met een stuk gevoel van mens. Gelukkig heb ik nog nooit een advocaat nodig gehad maar in deze was er de noodzaak wel. Ik ben dan ook heel blij dat ik zo geholpen ben.

Goed geregeld en contact ook goed

Had nog nooit met letselschade te maken gehad, top uitleg, telefonisch contact vond ik fijn,

Vanaf het moment dat ik contact heb gekregen met, Omnibus Juristen, met als juriste, Chantal Heefer, zijn er duidelijke afspraken gemaakt waardoor alles heel duidelijk was. Ik heb het contact als heel plezierig ervaren. Dank daarvoor.

Deskundige juridische bijstand

Goede en duidelijke communicatie Optimale beschikbaarheid zelfs in de avonduren om zaken te bespreken. Nogmaals hartelijk dank voor de juridische bijstand

Zeer snel en vakkundig

Duidelijke communicatie via telefoon en mail Zeer prettig contact

Goed maar helaas geen succes!

Contact en afwikkeling goed

Prettig, empatisch en ter zake kundig.

De afwikkeling van de arbeidsovereenkomst van mijn zoon heb ik als prettig ervaren. Hierbij heb ik Mr Brouwer leren "kennen" als ter zake kundig met daarbij empathie voor de situatie van mijn zoon. Kortom, aan de afwikkeling van deze zaak hebben, zowel mijn zoon als ik, een goed gevoel overgehouden. En zeker NIET een gevoel, dat er iets is blijven liggen. Kortom, onze dank hiervoor. Met vriendelijke groet, L(oek) B. Oldenburg P.S. Onderstaande persoonlijke gegevens zijn die van mijn zoon.

Met een goed eind resultant.

Meneer Nils Brouwer was snel om te reageren met een email of telefoongesprek. Paar keer waren wij niet het eens mee met elkaar maar dat was meteen opgelossd. Uiteindelijk hebben wij samen een goede resultant gekregen. Hij heeft mij zeker geholpen. Bedankt voor alles.

Top info

Zeer snel reactie,zeer vriendelijk en bekwaam personeel

Uitmuntend

Ik ben zeer goed geholpen in de zaak tegen mijn oude werkgever door dhr. N. D. R. Toirkens. Hij heeft de pit die je nodig hebt als jurist en weet precies wat er nodig is om het Nederlandse recht te laten zegevieren. Petje af!

Snel duidelijk en goed advies

Het hele proces was snel afgehandelt. Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Met het eind resultaat ben ik tevreden.

Snel en effectief

Onvoldaan, onbekwame jurist

Ben zeer teleurgesteld in Omnius Juristen. M’n zaak werd snel afgeschreven met het advies minimale kans op slagen. Toen ik het weerwoord vd tegenpartij (advocaat) las, was m’n gevoel bekrachtiging. In de tussentijd was ik ruim €1000 armer...

Wat vervelend om te lezen dat u niet de door u gewenste reactie van de wederpartij heeft ontvangen. Bij Omnius Juristen geven wij tijdens het vrijblijvende plan van aanpak gesprek duidelijk en transparant de slagingskansen aan. Vervolgens geeft de klant aan of hij/zij wenst dat de jurist de zaak in behandeling neemt. Ook bij uw dossier is dit gebeurd.

Goede transparente informatie

De heer Brouwer heeft prima zijn best gedaan en heeft zijn tijd er in gestoken tot het aller laatste moment

Gedreven en professioneel

De heer van Geel heeft op mij een bijzonder gedreven en gemotiveerde indruk gegeven waarbij het belang van de klant altijd op 1 stond. Hij nam constant de tijd en moeite om heel duidelijk te maken hoe de zaken er voor n stonden en te verduidelijken. Verder heb ik het kantoor als professioneel ervaren en ik kreeg altijd als ik belde snel iemand aan de lijn die mij direct verder hielp.

Prima communicatie en transparant in de kosten

Prima communicatie en transparant in de kosten. Prettig contact en ook snelle reacties per mail. Terzake kundig.

Deskundig advies en de gewenste uitkomst bereikt!

Deskundig advies en de gewenste uitkomst bereikt! Bedankt

Snel contact snel afhandelen snel resultaat in één zin geweldig dus ik ben zeer tevreden mijn vriendelijke dank

Ervaren als een prettige samenwerking

Snel gehandeld en ervaren als een prettige samenwerking.

Ik had goede steun en begeleiding gehad.

Ik ben heel blij dat ik hulp had kunnen krijgen van Meneer van Geel en zijn team. Ik had nooit gedacht dat ik uit deze situatie zo snel geholpen had kunnen worden. Ik was heel verdrietig en boos dat altijd alles was goed gegaan,en nu moet je met pensioen dat je zoveel ellende kan krijgen. Maar dankzij Mitchell van Geel en zijn team was ik goed geholpen en begeleiden. Wat ik over verbaasd was dat Mitchell afwezig was en nam Niels over en was ook gelijk resultaat top! Mijn dank aan de hele team.

Responsiveness

Good experience. Easy to get hold of. Good responsiveness. Efficient.

GOED

Mijn ervaring is heel positief, er is goed geluisterd, er werd ook de tijd genomen, zeer vriendelijk, goede/duidelijke afspraken.

Duidelijk, to the point en resultaat

Na een uitleg over de zaak, in onze niet algemeen bekende detailhandeltak, is de zaak opgepakt. Deze zaak was grensoverschrijdend. Helaas is er een wisseling van de behandelaar geweest maar de vervanger heeft het ook voortvarend aangepakt. En uiteindelijk met positief resultaat.

Goed en duidelijk geholpen een 10 met een griffel voor Michell van Geel.

Punctueel, vriendelijk, goede communicatie.

Ondanks dat ik de zaak verloor, een goed advies gekregen.

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.