BTW vrij

Ik geef btw-nummer en toch wordt er BTW aangerekend en die kan ik niet in België terugkrijgen! Ik vraag een oplossing omdat ik mij herinnerd .BE bij mailadres stond, maar er komt geen antwoord.

Correcte levering met een foutje

Alles werd vlotjes geleverd, echter waren er een 10 tal bekers die beschadigd waren en niet bruikbaar zijn. Waarschijnlijk is dat gebeurd bij het verpakken. Op een aantal van 3000 bekers is dat te verwaarlozen, maar zou eigenlijk niet mogen.

Ik kan uw bedrijf geen negatieve beoordeling geven. De bestelling was volledig naar wens en werd op de vooraf bepaalde leveringsdatum geleverd, alleen niet bij mij thuis. Echter, de chauffeur van PostNL heeft geen moeite gedaan om aan te bellen,wat teleurstellend is. Ik moest daarom vanochtend naar een postpunt gaan. Dit blijft een voortdurend probleem bij PostNL en dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomt.

Snelle service Goede prijs/kwaliteit

snel geleverd

ik werd correct verwittigd wanneer mijn pakje ging aankomen

zeer goed

Zeer vlotte levering, in 3 dagen lag het pakket reeds bij mij. Supercontent.

Tevreden!

eenvoudig bestellen en snelle levering

koffiebekers tegen een zeer goede prijs, bij mijn probleempje snel een antwoord op mijn vraag en een snelle levering! zeker tevreden! ik bestel elk jaar opnieuw :)

Correct

Zeer tevreden over de correct aangegeven leveringstijd !

Supergoede service en een humoristische klantendienst waar je echt vrolijk van wordt!

Zeer goed en een aanrader!

Perfecto !

contact met firma uitstekend verlopen

De bestelling die tijdens de verzending verloren gegaan was, werd door de firma direct vervangen door een nieuwe levering

Snelle service en scherpe prijzen

Al meerdere keren besteld , zeer snel geleverd en bij vragen krijg je snel reactie van de klantenservice

Prima service en snelle levering

Prima !!

Uitstekend,beleefde antwoorden en correcte levering volgens afspraak

Snelle respons bij vraag

Vraag gesteld over levertermijn via mail: binnen de 30 minuten beantwoord en volgende dag de bestelling ontvangen. Prima service!

Correct over de ganse lijn

Duidelijke website Eenvoudig bestellen en betalen Levering meer dan op tijd

transport was niet in orde

transporteur heeft de dozen met kartonnen koffiebekers buiten de openingsuren aan de poort buiten gezet in de gietende regen.

Prima ,correcte levering en vlugge bediening heel tevreden!!!

Beste Brigitte, Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je heel tevreden bent. Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn in onze webshop!

Correcte prijs en vlotte levering! Top!!

Hier gevonden wat ik elders niet meer vond

Hi Philippe, Bedankt voor de mooie beoordeling! Van een 10 worden wij altijd vrolijk. 😁 Hopelijk mogen wij je snel weer van dienst zijn in onze webshop.

Apparaat voldoet aan de verwachte eisen

Beste Hugo, Goed om te horen dat het apparaat voldoet aan de verwachte eisen en natuurlijk bedankt voor de positieve review! Wij hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn in onze webshop.

good

very good and quick service

Hi Shimon, Thank you for taking the time to share your positive feedback! We're delighted to hear that you found our service to be good and very prompt.

duidelijke website en snelle levering

Vlot gevonden wat ik nodig had, vooral bij de omschrijving en daardoor het correcte gevonden. ook snelle levering.

Beste Nathalie, Een 10, daar worden wij blij van! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is bezorgd. Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn.

Levering en afhandeling perfect

De levering en de afhandeling is zoals het hoeft te zijn. Dit is dik in orde.

Beste Marc, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer van dienst zijn!

Snel en correct

Mijn product zoeken ging heel vlot. Ik vond wat ik zocht. Prijs kwaliteit in orde en zeer snel geleverd.

Beste Laura, Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn in onze webshop!

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100