Het was een heel goede ervaring

Het is de eerste keer dat ik uw producten koop en ik kan zeggen dat het een goede ervaring was, ik heb het product dat ik besteld heb op tijd ontvangen

Beste Gladys, Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

Goede service!

Goede en snelle services en top producten aan scherpe prijs

Beste Sophie, Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

snel correct geleverd

snelle service

Beste Nic, Fijn om te horen dat onze service en levering goed zijn bevallen. We hopen je snel weer te zien!

Positief

Positief

Fijn om te horen dat je het algehele proces als positief hebt ervaren. Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel in onze webshop!

Goed product en snelle levering!

Alles correct verlopen!Prima product!

Goedemorgen, Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met het bestelde en hopelijk tot snel!

Week moeten wachten

Bestellen snel en gemakkelijk. Uiteindelijk correcte levering. Alleen bijna week moeten wachten waar ik niet op gerekend had. Mogelijke oorzaak bij PostNl

Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review en vervelend om te horen dat je even hebt moeten wachten op je bestelling. In principe verzenden we bestellingen, geplaatst voor 13:00, dezelfde werkdag. Vervolgens zijn we afhankelijk van de vervoerder die het pakket bij u langsbrengt.

Weer tevreden !

Opnieuw besteld en eer tevreden van de snelle levering. Prijs / kwaliteit zitten ze zeer goed.

Hi Arno, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Hopelijk zien we je snel weer op onze website!

Perfect product tijdig geleverd

Het product is als beloofd. Tijdige levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Geert, Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot snel!

Snelle en correcte afhandeling.

De geplaatste bestelling is snel en correct geleverd.

Beste Danny, Bedankt voor je positieve review en fijn dat je bestelling snel ontvangen werd! Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

Snelle verzending, maar zeer duur!

Als je een grote bestelling plaatst komt de verzendkosten maar groter en groter per doos? Ik zou persoonlijk niet meer bestellen op deze website want het zijn zeer dure verzendkosten ook al plaats je een grote bestelling krijg je geen korting hierop zéér jammer!! Er werd wel zeer vlug geleverd!

Beste Rhune, Het klopt inderdaad dat de verzendkosten per doos worden berekend. Echter worden de verzendkosten per doos goedkoper wanneer je meerdere dozen besteld en is verzending gratis bij een orderwaarde vanaf €410. Omdat we onze verzendkosten apart berekenen, kunnen we de prijzen van de artikelen wel laag houden.

Alles is verlopen zoals op de site staat. Besteld en de dag erna geleverd. Top.

Beste Luc, Fijn om te horen! Geniet van de bestelling!

Super snelle levering!

Mijn bestelling was enorm snel geleverd en goed ingepakt. Een tevreden klant hier!

Beste Maya, Fijn om te horen! Geniet van de bestelling!

zeer goed

snelle en correcte levering, bezorger zeer vriendelijk

Beste Fabienne, Fijn om te horen! Geniet van de bestelling!

tevreden

zeer tevreden

Vlugge levering

Supper snel

Topservice!

Wow! Inderdaad vandaag besteld, morgen in huis! Geleverd aan de deur zelfs!!! Wij hebben voor ons evenement bekers besteld, deze werden heel deftig afgeleverd. Niet gewoon maar gedropt en trek u plan. Heeeel heeeel heeel goed bedrijf!!! Mvg Tractorpullingteam Kanegem

Vlotte service

Vlotte en vriendelijke service.

Goed. Snelle en correcte levering

Zeer tevreden. Snelle en correcte levering

Dringende bestelling geplaatst en snel geleverd

Had een dringende bestelling geplaatst voor een feestje. Is snel behandeld geweest. Het enige minpuntje is dat ik niet automatisch op de hoogte ben gesteld van het verloop van de zending. Ik heb zelf moeten navragen via de chat. Hier wel heel snel antwoord gekregen van de sympathieke klantenservice.

geen service

betaald voor thuis levering en dat is niet beurt. tel. : zo te horen weten jullie dat post nl niet werkt zoals het hoort, verander dan van transport firma.

Snelle levering op de afgesproken datum!

De bestelling is onder alle afgesproken voorwaarden voldaan,

betrouwbaar, snel

betrouwbaar, snel

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

tevreden

tevreden van product en levering

goed product aan een zeer goede prijs

De kleine ijspotjes hebben wij aangekocht voor een schoolfeest. Prima maat en ze worden niet zacht. Het product heeft geen rare geur wat zeker een pluspunt is.

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100