goed product aan een zeer goede prijs

De kleine ijspotjes hebben wij aangekocht voor een schoolfeest. Prima maat en ze worden niet zacht. Het product heeft geen rare geur wat zeker een pluspunt is.

Topproducten

Vlotte service correcte producten

Snelle levering, goeie prijs

Kocht blisters voor gebak Zeer goede prijs , alleen spijtig dat ze uit stock gaan

Heel vriendelijke klantendienst

Snelle levering!

Grote keuze aan producten, snelle levering!

Zeer vlot

Huisnummer vergeten ingeven, onmiddellijk gecontacteerd door een medewerker en binnen de 48u alles geleverd

Zeer snelle levering.

een tevreden klant

een tevreden klant

Vreemd

Ik ging er van uit dat de factuur uit België kwam, bleek niet zo te zijn. BTW wordt ook niet verrekend, is dus een site voor particulieren. Wel snelle levering, maar per saldo te duur

Super snelle levering

Super snelle levering

Zeer vriendelijk, behulpzaam.

Behulpzaam voor creeren van account.

Vlotte en degelijke service

Na een vlug antwoord op mijn mailtje voor bijkomende informatie over het product heb ik besteld en bekwam ik mijn bestelling reeds de volgende dag. Het artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

OKE, maar

Wat ontgoocheld dat daar op vermeld staat dat het van plastiek gemaakt is... Is dit nu zo voorgeschreven? Wel tevreden over prijs, kwaliteit en snelle levering!

Niet heel tevreden

Geen mail gekregen van vertrek transport. Om dan uiteindelijk telefoon te krijgen van een medewerker met als uitleg dat als ze terug moeten komen extra kosten bijkomen. Uiteindelijk wordt dan pakket geleverd. Maar nooit een afleverbon of mail gekregen..

Snelle service van een prima product!

X

Snelle levering en eerlijke prijs

Snelle levering en de prijs is eerlijk

Snel top service

good

good

goede service

wanneer er dan toch eens (gebeurd heel zelden) iets misloopt word je goed verder geholpen.

Snelle kwalitatieve service

Het was inderdaad een snelle levering en het product was kwalitatief goed

Te weinig ontvangen

Goede morgen, Wij ontvingen bestelling met pakbonnummer PK000607. In de eerste doos die wij opende van de Papercup bio (code 1031) zaten 2 kokers van 50 bekers te weinig!

Zeer vlotte levering, geen problemen. Bestel op een Belgische site (.be) en krijgen Nederlandse factuur. Reactie van de boekhouding is dat er teveel wordt bijgerekend voor 'verzending en verwerking+ factuur'.

goed gewoon in een woord

snel, betrouwbaar, kwaliteitsvol

we blijven bestellen :-)

Correcte service en snelle levering.

Het productaanbod is ruim en uitstekend van kwaliteit. Overzichtelijke site en vlotte bestelprocedure.

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100