Goede prijs kwaliteit

Goede service en goed gerief

Praktisch en mooi

Zeer snelle levering en het product is kwaliteitsvol en beantwoord helemaal aan mijn wensen .

Goede dienst

Goede en goedkope bekers Wij gebruiken ze al jaren snelle levering

perfect

zeer correct en mooi op tijd geleverd , thanks

Snel en correct !

Prima service, duidelijke website. Snelle levering.

Snel besteld, snel en goed geleverd

Snel besteld, snel en goed geleverd

Top service zelfs in drukke december periode

Snelle levering en correcte prijzen

ALLES NETJES VERWERKT !

Handig om te bestellen. Alles netjes afgehandeld!

Uitstekende levering

Uitstekende levering vriendelijke chauffeur

shoppen, leveren

Alles gaat héél vlot via de website, bestellen, betalen en ook de levering ging héél vlot, waarvoor dank!

uitstekend

snelle levering en correct

Vlotte en correcte service

Wat aangeboden wordt op de site is ook wat je krijgt. Correcte informatie en een heel vlotte levering. Prima!

Snel

Goeie prijs kwaliteit en snel geleverd

Snel

Goeie prijs kwaliteit en snel geleverd

Geen problemen bij levering

Top!!!

Goed verpakt! Prijs/kwaliteit helemaal OK. Aanrader!

Alles in orde

Zowel het bestellen als de levering, duidelijk, snel, prijs-kwaliteit, alles top.

Alles in orde

Snelle levering, goede prijzen.

Pakket niet ontvangen fout post nl

Normale levering was dinsdag tussen 13u en 18u. Werd verlengd tot 22u. Geen levering op dinsdag. Op woensdag enkel melding dat er vertragingen zijn. Donderdag namiddag nieuw leveringstijdstip : vrijdag tussen 13u en 19u. Vrijdag om 18 melding dat pakket geleverd is maar er is niemand langs geweest. Ligt totaal bij post nl maar resultaat is dat we niets hebben ontvangen.

Zéér goede service, ik bestel altijd mijn koffiebekers voor mijn klanten hier. Lossen problemen ook zeer correct op indien die zich Voordoen.

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100