Zoals altijd keurig verwerkt en netjes geleverd!

Bedrukte koffiebekers reeds vele malen besteld en steeds weer nette bedrukking en perfecte levering. Top bedrijf!! Meeus Coffee makes people happy! Ook koffiebekerDirect.nl!!

Goed bedrijf

Alles loopt netjes. Bestelling, levering, facturering.

Prettige ervaring

Puntje van kritiek: De Petty evenementenbeker staat niet heel stevig in de PET draaghouders

Zeer klantgericht luistert goed wat de klant wil top

Vlot en correct

De bestelling en levering zijn vlot verlopen. Wanneer ik extra informatie nodig had werd ik zonder wachttijd direct telefonisch te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken.

Goede service!

eenvoudig bestellen en snelle levering!

Prima website, ruime keus, duidelijke omschrijving en snelle levering. Prima gedaan !

Positief

Snelle service en kwaliteit voor een schappelijke prijs

Goede service en snelle levering!

Ze hebben een mooie kwaliteit herbruikbare bekers, je telefonisch wordt vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Top firma!

ZEER concurrerend bedrijf met een ruim assortiment en een zeer snelle levering. Correcte aflevering van mijn bestelling. Ook telefonisch correct geholpen waarvoor dank. Hier neemt men nog de tijd om tevreden klanten over te houden. Toppers!!

HEEL POSITIEF

CORRECTE EN ZEER SNELLE LEVERING !

Supersnelle levering en goed advies

De bestelling is nog dezelfde dag geleverd en er werd ook goed advies bij gegeven.

Vriendelijk, scherp geprijst, ervaren en snel

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij PackagingDirect. De website is makkelijk en praktisch en mocht je vragen hebben dan is de helpdesk heel erg goed en vriendelijk.

prima en snel

Correct en snelle levering

Goed afgehandeld

Keurig op tijd geleverd en netjes neer gezet met een briefje erbij

Super stevig mooie bakjes!

Eindelijk de bakjes die ik nodig had! Super mooie, stevige bakjes! In de breedte en lengte groot genoeg en wat ik belangrijk vond was ook de hoogte van het bakje, super goed gelukt dus. Bakjes sluiten goed ook nadat ze open zijn gegaan, voor de prijs hoef je ze ook niet te laten want ik zie ze nergens goedkoper, alleen maar pluspunten dus!

Super snelle & correcte levering

Fijne communicatie toen ik het verkeerd had laten afleveren. Ze doen hun naam eer aan: Dat heeft Packaging direct goed opgelost

Wat een tof bedrijf

Bedriijf heeft een zeer duidelijke webshop en hanteert eerlijke prijzen. "What you see is what you get" en dit klopt helemaal. Eenvoudig om iets te bestellen en de levering is snel en correct gegaan

Degelijke kwaliteit!

Vlot geleverd.

uitstekende kwaliteit

zeer handig in gebruik en beloofd wat ze zeggen ...door de dubbelwandigheid geen verbrande handen !! top

Super !!!

Snelle service !Top

Super geholpen!

Super geholpen door PackagingDirect. Hier mijn bierbekers gehaald voor koningsdag. Dezelfde dag nog af kunnen halen. Goed te woord gestaan en geholpen. Zo zie je ze niet vaak meer!

ik mis de mogelijkheid afhaalpunt

Bezorging is langzaam vergeleken met uw concurrenten. Ik mis de mogelijkheid om het pakket te laten bezorgen bij een ophaalpunt. De aangegeven bezorgtijden hebben een grote marge (4 uur) en werden in dit geval op het laatste moment gewijzigd, welke tijd vervolgens weer niet werd gehaald

U geeft ons een onvoldoende vanwege de afwezigheid van de optie om een afhaalpunt te selecteren. Echter deze optie is wel aanwezig. Bij de verzendopties kunt u bij Post NL kiezen voor bezorgen of afhalen. U kunt dan zelf (afhankelijk van uw bezorgadres) veelal uit meerdere afhaalpunten kiezen. De dichtstbijzijnde voor u is 420 meter van uw afleveradres. Bestellingen voor 13 uur besteld worden dezelfde dag nog verzendklaar gemaakt en meegegeven met Post NL. 99% van alle bestellingen worden ook binnen 24 uur geleverd. Jammer dat u dit anders heeft ervaren en ons daar op afrekent.

vlotte en correcte levering

na de bestelling is de levering zeer snel gevolgd alles is correct verlopen, bestellen via website gaat vlot en makkelijk en de producten zijn van goede kwaliteit

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.