Toppers

Snel de volgende dag in huis. Ze laten weten hoe en watje hebt besteld en waneer je het kan verwachten. Toppers.

Goede service en snel geleverd. Tevreden

Snelle levering en goede bekers! Je kreeg geen track en trace, maar met een telefoontje vertellen ze je meer over de planning en weet je waar je op kan rekenen!

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service!

super snelle levering, tegen betaalbare prijs

zie bovenzijde

Mooie borden, snel geleverd!

Fijn om voor een feestje mooie borden te hebben die we vervolgens bij het groenafval konden scheiden. Mooie borden en goede service.

De bestelling was heel snel geleverd.

Uitstekend!

Van bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden!

Hele goede service

Handige site en snelle levering! Kom niet beter

Zeer goede en snelle service tegen een goede prijs!

Top!!

Goede snelle levering

Snel en betrouwbaar

Voordelig geprijsde papieren koffiebekertjes. Besteld en de volgende dag geleverd. Prima service. Zo hoort het.

product makkelijk te bestellen, snelle levering, goede service

goede ervaring

snel geleverd

bestelling snel geleverd

Met voorzichticheit positief

We hebben bij de laatste bestelling lekkende bekers gehad. Hier is een goede oplossign voor gekomen, en hebben nu een ander soort bekers bestel, maar daar is ook al enkele gespot die lekt. Wellcht blijft het hierbij, maar als we meer last krijgen dan is de teverdendheid een stuk minder.

top geregeld

heldere website, simpel te bestellen, duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling en snel geleverd.

Snel en duidelijke website

Lekker snel en duidelijke website

Zeer tevreden betreft de klantenservice en levering!

Ondanks ik het verkeerde huisnummer ingevoerd had is het pakketje retour naar de leverancier gegaan, zonder problemen is de bestelling opnieuw verzonden na adreswijziging.

Snel, goed en een mooie prijs!

Snel, goed en een mooie prijs!

Netjes en op tijd geleverd

Fijne ervaring keurig geleverd

Duidelijke website. Voordelig aanbod. Snelle levering. Aanbevolen!

Bij KoffiebekerDirect.nl kom je op een overzichtelijke webshop. Voordelig geprijsd. De artikelen zijn snel en eenvoudig te bestellen. Levering gaat heel snel. Kortom: AANBEVOLEN!

Bijzonder prettige leverancier

Hele korrekte behandeling waar ook meegedacht wordt.

Zeer fijn servies

Zeer fijn disposable servies gekocht. Duurzaam en stevig in gebruik.

buitenzinnig goed

een van de betere service gerichte oplossing zoeken de bedrijven ,ook de producten zijn goed voor een nog betaalbare prijzen

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100