Zeer goede service en nazorg

De bestelling zeer snel ontvangen. De maten van de geleverde producten bleken niet helemaal te kloppen. Dit is zeer vakkundig en klantvriendelijk opgelost.

Fijne bekers

Fijne bekers in gebruik.

De deksels voor de koffiebekers waren even niet leverbaar. Na een telefoontje snel opgelost.

Altijd snel geleverd.

Altijd snel geleverd.

snel en goed

Werd werd zeer goed geholpen aan de telefoon. Zeer vriendelijke dame heeft mij goed geholpen. En het product zeer snel geleverd top.

Shotglaasjes

Kan niet veel mis mee zijn, ook hier het geval.

Top product

Vlug geleverd en een top beker

Raar ????

Raar dit ik heb het pakketje nog niet binnen gekregen voor vandaag dinsdag ???? Waar is het ……?

Beste Gerrit, wij hebben jou feedback onderzocht maar kunnen geen enkele recente bestelling van jou vinden. Kan het zijn dat je deze bij een collega van ons hebt besteld? De laatste bestelling is van Juni en wij zien dat deze keurig binnen 24 uur bij je is afgeleverd. Wij hadden ook niet anders verwacht ;-) Hopelijk heb je jou bestelling inmiddels ontvangen en is het allemaal goed gekomen. Volgende keer gewoon weer bij ons bestellen :)

Snelle levering en goed product.

Besteld via de site makkelijk te bestellennen snel geleverd

goed koffiebeker voor een mooie prijs.

overzichtelijke website en veel keuze voor een mooie prijs.

Fijn en snel contact!

Als ik vragen had, kreeg ik snel antwoord. Toen ik zelf langer moest wachten met bevestigen, was dit geen problemen en toen er problemen waren met het adres voor de verzending, werd dit fijn opgelost.

Besteld betaald snel verstuurd toppie

Makkelijk en snel geregeld.

Voor een event hadden we snel sample bekertjes nodig. Binnen no time was het geregeld. Template downloaden, opmaak er in en na aanleveren keurig nog een drukproef retour. Jammer dat tegenwoordig het verplichte logo er op moet, maar daar werden we goed mee geholpen. Met een spoed toeslag lekker snel geleverd!

Goed!

Snelle levering!

Snelle vriendelijke service

Snelle levering, vriendelijk personeel bij afdeling service!!

Fijne bekers en snelle service

Vlotte levering en goede bekers

Vlotte afhandeling van de bestelling. Snelle levering en perfect gedrukt.

Na een telefoontje gaan ze meteen in actie voor je, wij zijn zeer tevreden!

Zoals vanouds

Afgelopen week weer de nodige dozen koffiebekers besteld. En zoals verwacht keurig netjes op het opgegeven adres afgeleverd. Een echte aanrader.

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100