Bestelling correct en op tijd geleverd

Bestelling correct en op tijd geleverd.

fantastisch

Snelle bezorging, goed verpakt en fantastische kwaliteit!!!

Het artikel werd snel geleverd.

Prima afgeleverd en goed verpakt.

Goed product

Snelle levering goed product. Goede verpakking

Topservice!

Bij dit bedrijf hebben ze door hoe je je klanten tevreden stelt en houdt! Superservice, goede producten en alles netjes geleverd volgens afspraak. Gezellig figuur aan de telefoon ook! ;)

Wat leuk om te horen, Greetje. Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met PackagingDirect.nl. We zien je graag weer terug in onze webshop :) Fijne feestdagen!

Goede en snelle service

Wij hebben goede ervaringen met Koffiebekerdirect! en dat allemaal voor een leuke prijs.

Leuk om te horen, Freddy! Alvast fijne feestdagen toegewenst!

Super goede service, hulpvaardig bij vragen en zeer snelle levering!!

met vragen werd ik direct geholpen door een zeer kundig en aardig persoon. Hierdoor kon mijn bestelling snel en correct doorgezet worden en heb ik alles een dag later ontvangen. Echt top!!

Dag Fanny, wat leuk om te horen. Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met PackagingDirect. Namens het hele team fijne feestdagen gewenst en wellicht tot een volgende bestelling! :)

overzichtelijke site waardoor er vlot esteld kan worden en de levering op tijd binnen was!

Voor Team Sukerbiet uit Lemelerveld heb ik deze bestelling gedaan. Dit team zet zich in voor goede doelen. B.v KWF, Nierstichting,ALS maar ook voor lokale goede doelen. Dit doen ze door sportieve evenementen te organiseren; o.a. trailrun, mtb challange en ook een kerstwandeling!

Dag Paul, hartelijk dank voor je beoordeling en heel veel succes met de organisatie van de evenementen voor deze mooie goede doelen! Fijne feestdagen gewenst!

Prima, snelle levering

Duidelijke site. Jammer dat dit beoordelingsverzoek regelmatig in de mailbox zit. Eenmaal is genoeg. Als ik behoefte heb om te beoordelen doe ik dit na het eerste verzoek wel.

Dag Wilma, hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben onlangs ingesteld dat alle klanten slechts één keer een verzoek voor het schrijven van een beoordeling ontvangen; dit stond inderdaad verkeerd ingesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. Fijne feestdagen!

Snelle levering & super bekers!

Wij zijn erg tevreden over de service en de kwaliteit van de bestelde kartonnen koffiebekers. De eerste keer hier besteld, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Wat leuk om te horen! Heel hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring en uiteraard deze mooie waardering. We zien je graag terug in onze webshop. Namens het hele team van PackagingDirect.nl wens ik je alvast hele fijne feestdagen toe.

Goede website

Bestellen gaat snel en eenvoudig. Je weet gelijk wanneer je spullen binnen zijn.

Dag Betty, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring en uiteraard deze mooie waardering. We zien je graag terug in onze webshop! Fijne feestdagen en wellicht tot ziens!

snel geleverd en goede prijs

al vaker iets besteld. gebruikersvriendelijke site. snel geleverd en goede prijs. product is wat we ervan verwacht hadden.

Heel fijn om te horen, Miranda! Dank voor het delen van jouw ervaring en tot een volgende bestelling!

bestellen, afrekenen en artikelen netjes binnen krijgen

Hartelijk dank voor dit mooie compliment, Monique! We zien je graag weer terug in onze webshop :) Namens ons hele team; alvast fijne feestdagen gewenst!

Wat een snelle service! De volgende dag waren mijn plastic bekers al binnen!

Voor een feestje had ik met spoed plastic bekers nodig. Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelheid qua leveren!

Hi Yolanda, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hopelijk heb je een geslaagd feestje gehad :) Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. En mocht je nog eens (met spoed) producten nodig hebben, schroom niet om ons te bellen. We staan graag voor je klaar! Fijne feestdagen alvast en wellicht tot een volgende keer!

Super snelle levering en heel tevreden!

De bestelling is er binnen twee dagen en de levering is heel goed geregeld via track& Trace. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het gehele proces.

Super om te horen, Nienke! Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring :) Namens PackagingDirect.nl wens ik je hele fijne feestdagen toe. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn :)

Op tijd geleverd, goede kwaliteit voor een goede prijs

Dank voor je beoordeling, Jorissa. Mochten er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen, dan horen we dat natuurlijk graag. We gaan immers voor een dikke tien ;) Fijne feestdagen alvast!

Wat je wilt hebben

Goede kwaliteit, goed afgeleverd, grote bekers die niet plastic zijn.

Hartelijk dank voor het mooie compliment, Peter!

Reliable

Prijs - kwaliteitsverhouding, vlotte levering

Dank voor het schrijven van een beoordeling en dit mooie compliment, Adinda! We zien je graag terug in onze webshop :)

Gewoon doen wat beloofd is

Doen wat beloofd is

Hartelijk dank voor deze mooie waardering!

Snelle reactie op mijn mails.

Mooie producten en prima prijzen. Snelle reactie op gestelde vraag.

Hartelijk dank voor het mooie compliment, Peter! We zien je graag weer terug in onze webshop! Alvast hele fijne feestdagen gewenst!

Kan niet beter, alleen bestellen, en de volgende dag alles in huis!

Kan niet beter, alleen bestellen, en de volgende dag alles in huis!

Kijk, Pieter... Dáár worden wij nou vrolijk van! Heel hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Namens het hele team van PackagingDirect.nl wens ik je alvast hele fijne feestdagen toe. We zien je graag weer terug in onze webshop!

snelle service

Heel erg tevreden over koffiebekerdirect.nl omdat ze heel snel leveren, een duidelijke website hebben en goed georganiseerd te werk gaan.

Dag Vincent, wat ontzettend leuk om te horen. Heel hartelijk dank voor je beoordeling en uiteraard deze mooie score. Namens ons hele team; alvast hele fijne feestdagen gewenst en tot een volgende bestelling :)

perfect

De bestelling wordt altijd keurig afgeleverd, gaat altijd goed. Ik ben heel tevreden en zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Supersnel en correct!

Prijs/kwaliteit zeer ok Supersnelle en correcte levering!

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring, Johan! We zien je graag weer terug in onze webshop! Namens het hele team wens ik je alvast hele fijne feestdagen toe! :)

Goedkoop, snelle levering, primma kwaliteit

Voor onze winkel bestel ik nagenoeg alle maaltijdverpakkingen bij Packaging Direct. De prijs is goed, kwaliteit is goed en de artikelen worden zeer snel geleverd. Dik tevreden dus!

Wat fijn om te horen, Marli! Hartelijk dank voor dit mooie compliment en uiteraard de mooie waardering! Fijne feestdagen alvast en tot de volgende bestelling!

Filter op locatie

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100