Snel, mooi product!

Mooi product, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Service, snelle verzending

Iik heb na goed advies een paar samples opgestuurd gekregen van diverse producten. Daarna beslist welk product ik wilde bestellen en dit werd snel en goed verpakt en zonder schade ontvangen. Erg tevreden met disposabledirect!

Prima afgehandeld

Snel en goed afgehandeld

Goed, bestelling snel geleverd

Goede snelle levering

Het is super snel bezorgd, dat is fijn als je het snel nodig bent.

Goede en snelle levering!

Snel geleverd en heerlijke koffie

Over het algemeen goed

Gaat meestal goed als ik bestel maar dit keer is mijn pakket niet geleverd. En dat terwijl er word aangegeven dat het al bezorgd is? Ik wacht het rustig af.

Overzichtelijke site en snelle levering

Makkelijk bestellen, en een snelle levering!

Tegenvaller

Er zitten redelijk veel koffiebekers tussen die lekken, helaas, dat gaat langzaam dus we moeten regelmatig dweilen.

snel geleverd, prima kwaliteit folie

Gewoon perfect

Gewoon perfect geregeld en bezorgd zeer netjes geregeld

Top bedrijf

Snelle goede levering en service en kwaliteit

Goede duidelijke website , netjes afgeleverd met een redelijke wachttijd , wat overigens op de site was aangegeven . Dus ze doen wat ze beloven . Artikel prima ontvangen .

Snelle levering ondanks de periode

Goede bekers, nette levering, nette prijs.

uitstekend

prima service alleen de prijs mag nog wel iets scherper.

Prima service, duidelijke site

Op het laatste moment nog even iets bestellen, geen probleem, prima levering!

Snelle levering maar hoge extra kosten

De champagneglazen waren kwalitatief goed ook voor de prijs €25. Maar bij afrekenen moet je ineens € 40 in totaal btw etc (extra kosten) betalen. Ik had t nodig voor oud op nieuw. Daarom dat ik het gekocht heb.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service.

Goede ervaring en top service

De service was top. Ik vroeg om wat foto’s van het product en kreeg meteen wat samples toegestuurd. Bij bestelling is verzending ook heel snel gegaan.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering. Goed op de hoogte gehouden met updates van mijn bestelling! Zeer leuke kerstbekers voor de kinderen van onze basisschool. Erg leuke reacties gehad!

Goede snelle service.

zeer tevreden

Snelle levering, prima product. Goede info over levertijden. Niks op aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit, helder contact

wij hebben met onze vereniging meerdere bestellingen gedaan hier, en elke keer is de levering binnen 2 dagen binnen gekomen, zoals beloofd. verder zijn de mails die ze sturen duidelijk en is de informatie die er in staat goed.

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100