Snelle keurige levering

Prijs kwaliteit verhouding is prima, precies wat we er van verwachtte!

Goed duidelijk en snel

Ze hadden het op voorraad en binnen een dag in huis

Snelle levering, zeer netjes verpakt, gewoon Super

Super snel geleverd, dozen waren netjes ingepakt en kwamen onbeschadigd aan, is niet altijd zo vanzelfsprekend.

Cups besteld, maar dag later bleek product niet op voorraad te zijn. Kreeg een vervangend product (x2) voor het ongemak. Goed opgelost Disposable Direct! Ik kom zeker terug.

Op de site een duidelijke omschrijving van het gekochte product. Zeker een aanrader om hier te kopen.

Netjes geholpen en 2x gebeld dat het artikel uitverkocht was en weer op voorraad kwam. En zodra het op voorraad was is het geleverd!

Super snel.

De bestelling snel verwerkt en goed op gepakt. Super en bedankt. Groetjes

Snelle bezorging, goed product

Makkelijk bestellen, snel bezorgt!

Goede spullen en snel geleverd

Super mooie en vrolijke bekers, past precies bij het interieur van het gebouw.

Van de bruine zouden er wat minder in mogen. Leuke reacties gehad van gasten. Er waren zoveel mensen die dag, dat we geen gewone kopjes hebben bij besteld.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je leuke reacties hebt gehad. Zaten er meer bruine bekers in dan de andere kleuren? Dat is niet de bedoeling, excuses!

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Bedankt voor je reactie!

Super levering en snel

Top kwaliteit en snelle levering

Zo te lezen ben je tevreden Patrick, bedankt voor je review!

Goede en duidelijke site!

Op zoek naar een eenvoudig product. Zo gelukt!

Goed om te lezen Rolf, bedankt voor je positieve review!

Top bedrijf

Bestelling makkelijk te bestellen en super snel geleverd!!

Een 10, wat een topcijfer! Bedankt voor je review!

Fan-tas-tisch

Fijne club mensen. Ruim assortiment. Leveren op tijd. Goede samenwerking.

Bedankt voor je mooie review, Maritza!

Zeer goed!

Stuurden keurig een doosje met samples, zodat ik kon passen en zien wat het beste bij mijn te verpakken product paste. Door een klein foutje had ik de verkeerde deksels opgestuurd gekregen, dit werd snel en netjes opgelost. Kortom, goede service, komen afspraken na!

Snelle levering,en goed bereikbaar

Jullie hebben snel mijn bestelling afgerond en af laten leveren. Ik heb jullie reeds aangeraden, en zal het blijven doen. Zo blij ben ik met jullie. Dank jullie wel

Goed product, fijne service en snelle levering

Vandaag had ik laten weten dat onze bekertjes lekten na het schenken van koffie. Dit is overigens voor het eerst na jaren bestellen bij hun. Ik kreeg gelijk een nieuwe pakket aangeboden, fijne service! En als ik ze bel met vragen zijn ze altijd vriendelijk.

Helemaal top

gewoon goed

Makkelijk en snel te bestellen. snelle levertijd. dus gewoon goed!

zonder mankeren ontvangen

snel en zoals afgesproken

Snelle en correcte levering

Makkelijk te bestellen en “gewoon” op tijd geleverd, meer hoeft niet.

Niks mis mee

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100