Duidelijke webshop

Bestellingen vlot bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor je beoordeling, Annemieke!

prima!

goeie site, snelle levering, prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een zin? 1 woord is genoeg: PRIMA!!

Besteld en binnen 2 dagen geleverd naar volle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat leuk om te horen, Maria! Zulke klanten hebben wij graag. We helpen je graag nog eens zo goed :) Fijne dag nog!

Goede service, snelle levering

Dit is de tweede keer dat ik dit apparaat gekocht heb omdat de eerste na 2,5 jaar al stuk was. Ik hoop dat deze langer meegaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Dave, dat hopen wij ook. Ik neem aan dat je het over een seal-apparaat hebt? Bij dagelijks intensief gebruikt kan het zijn dat er na een tijdje gebreken ontstaan. Er zit standaard 2 jaar garantie op, maar uiteraard kun je altijd even contact met ons opnemen. We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. Veel plezier van je bestelling!

goede bekers en snelle levering

Goede en snelle levering. top bedrijf

Super! Dank hiervoor :)

Goede en snelle levering. top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor je mooie woorden en deze waardering, daar mogen we trots op zijn :)

Snelle leverin, overzichtichtelijke site!

Niks op aan te merken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en zoals je hoopt dat het gaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi compliment, Henri! Dank voor het delen van jouw ervaring!

Helemaal top. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geen bijzonderheden. Besteld en bezorgt; prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Dineke, wat fijn om te horen! Dank voor dit mooie compliment en wellicht tot een volgende keer! :)

Snel en correct

Precies hoe ze het beloofd hadden. Snel en goed geleverd. Geen min punten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Ruud, goed om te horen. Hier worden we nou blij van; tevreden klanten! :) We zijn je graag nog eens zo goed van dienst :)

Allemaal zeer netjes, levering was helemaal goed.

Mijn (onze) ervaring is zeer positief en rade dit iedereen aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Jochem, dank voor je positieve woorden! Uiteraard worden we helemaal blij van een dikke voldoende, dus mochten er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen; laat het ons gerust weten. Graag zelfs! Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

Mooie kwaliteit bekertjes en ontzettend snelle levering

De mooiste bekertjes die ik online kon vinden, een nette prijs en super snelle levering. Zal hier in de toekomst weer bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel vriendelijk en behulpzaam telefonisch contact

Ik was iets vergeten te bestellen, kon niet toegevoegd worden aan bestelling maar dubbele verzendkosten werden teruggestort!carol

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Caroline, hartelijk dank voor het delen van je ervaring :) Fijn dat we je zo goed van dienst zijn geweest. Fijne dag nog en wellicht tot ziens!

Fijne websites, snelle bezorging,

Website is heel overzichtelijk. Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan. Super snelle bezorging. Word heel goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket thuis bezorg word!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn om te horen, Jacintha! Dank voor deze mooie beoordeling!

prima service

eenvoudig te bestellen, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring en wellicht tot een volgende keer!

werknemers denken mee aan oplossingen

Een bestelling geplaatst, zo eenvoudig. Aantal zaken niet leverbaar, vervolgorder voor gemaakt. Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Rinke, Hartelijk dank voor je positieve woorden; erg leuk om te horen. We zijn je graag nog eens van dienst!

Snelle levering. Duidelijke website

Verbeterpunt website: Na een half uurtje is ineens je winkelwagen leeg. Moet je hem opnieuw vullen. Zou dat niet op te lossen zijn?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Liet de biertjes iets te lekker smaken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Amber, dat horen we natuurlijk graag! ;) Dank voor deze mooie waardering en wellicht tot een volgende keer! :)

Goede prijs en snelle levering. perfect dus.

levering is heel snel, en de prijs is zeer scherp

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor dit mooie compliment, Liesbeth! Fijne dag en graag tot een volgende keer :)

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor deze mooie waardering en hopelijk tot een volgende keer! :)

Zeer snelle levering en scherpe prijzen

Ben er blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor je positieve woorden, Nataly! We zijn je een volgende keer graag minstens zo goed van dienst! ;)

Makkelijk online te bestellen en correcte levering de volgende dag. Top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons, Pierre! Fijne dag en wellicht tot een volgende keer!

Perfect nooit een probleem.

Altijd snelle en goed producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Belinda, fijn dat jij als vaste klant ook je ervaring wilt delen. Heel hartelijk dank daarvoor! Tot de volgende bestelling ;)

TOP!

Vriendelijk en goede uitleg over de producten. Zijn eerst wat samples (gratis) gestuurd. Op tijd geleverd ook. Al met al zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Hinke, wat ontzettend leuk om te horen! Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. We zijn je graag nog eens van dienst, dus wellicht tot ziens! :)

Filter op locatie

Filter op Taal