Ik had superhaast

En ze hebben t gelijk opgepikt zodat ik tijdig voor t event m’n koffiebekers had. Dank!

Goede service en snelle levering

Besteld en super snel geleverd topprijzen!!!

actief, goede staat en snel geleverd

Persoonlijk contact opgenomen en met goede omstandigheden is het pakket de volgende dag nog geleverd. Gelukkig hebben wij zorg gedraagt terwijl ik eigenlijk te laat was. Uiteraard kan dat niet voor iedereen maar extra moeite doen zijn zij niet vies van, 100% klantenservice noemen wij dat!

Goed en zeer snel geleverd

Goede website en in verhouding goedkoop

supersnelle service en levering

na bestelling al binnen 10 dagen in. huis. vlotte reacties en prima product

Prima bekers en snelle levering

Prima bekers en snelle levering.

gode evaring

snel levering

Snelle bezorging met een zacht prijsje voor alle producten, top service!!

Wij bestellen al jaren bij deze firma en hebben alleen maar complimenten, snelle service en scherpe prijzen , geen manco gewoon goed!!

goede service

snelle levering.

Prima geregeld en fijn product

zie boven

Heel even telefonisch contact gehad omdat ik mijn zending met spoed nodig had. Netjes te woord gestaan, en hebben er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Mijn complimenten.

Snelle service , goede prijs.

Snelle service , goede prijs.

makkelijk besteld en snel geleverd

Goede site makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd

Prima, alles volgens afspraak verlopen.

Alles is goed en volgens afspraak verlopen, van het moment van bestellen tot het moment van afleveren.

geweldig goed

vriendelijk correct goede prijs en snelle levering.

Snelle levering, super producten

Levering is echt super snel en goed verpakt geleverd. Mocht er iets niet goed zijn wordt het kosteloos omgewisseld of vervangen. Top service

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik weet waar ik moet bestellen wanneer ik feesten geef, dankje ;).

snel en correct

besteld en snel geleverd, snel antwoord op mijn mails en vragen.

Beste Margot, Bedankt voor je mooie review. Een 10, daar worden wij blij van! :-)

Fijnne en snelle communicatie

Al mijn vragen konden goed beantwoord worden en er werd goed meegedacht wat er bij ons past. Heldere en duidelijke communicatie

Beste Lisa, Bedankt voor je mooie review! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op onze webshop!

bizar goeie kaasvlaggetjes, extreem snel geleverd

Tja, wat valt er te zeggen over een bestelling van 500 witte kaasvlaggetjes... Ze zijn wit, zitten op een houten stokje. Ik heb ze nog niet getest maar ik denk dat ze het prima doen. Nee zonder gekheid.. Wij tekenen er zelf met viltstift een opgestoken middelvinger op en prikken ze in de drollen die hondenbaasjes niet opruimen in de straat. Het heeft enig effect.

Beste Martijn, Bedankt voor je fantastische review. Van witte kaasvlaggetjes naar viltstiftkunst op hondenpoep. De aanleiding van de bestelling is natuurlijk iets minder leuk, 'shit' dat jullie zo'n last hebben van hondenpoep in de straat. Hopelijk is dit met behulp van de witte kaasvlaggetjes snel verdwenen! 🏳️💩 Hopelijk zien we je snel terug, maar dan om ze te gebruiken als decoratie op de blokjes kaas om te vieren dat de straat hondenpoepvrij is!

Geweldig snel geleverd.

Beste Robert, Goed om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Ik mis een factuur in de mail, zou ik ook mailen als ik jullie was.

Levering snel en correct

Beste Martin, Vervelend om te horen dat de factuur niet goed is binnengekomen per mail. Na het plaatsen van een bestelling wordt de factuur automatisch verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Het is mogelijk dat deze per ongeluk in de spambox is beland of dat er een fout is opgetreden tijdens het verzenden. Als je de factuur nog niet hebt ontvangen, wil je dan alsjeblieft contact opnemen met onze klantenservice? Dan lossen we dit uiteraard netjes op.

Het bedrijf handeld snel

Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Mijn bestelling was snel geregeld en toen er iets mis mee was werd ook dat snel en goed opgelost. Vriendelijke klantenservice ga zeker weet bestellen.

Beste C., Bedankt voor je positieve beoordeling! Ook de volgende keer zijn we je natuurlijk graag weer van dienst!

Goede kwaliteit en snelle service

Beste Heidi, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.