Snel en goedkoop

Prima afhandeling, snel geleverd en niet duur

Goedemorgen Niels, Hartelijk dank voor deze mooie waardering en uiteraard het delen van jouw ervaring :) FIjne dag en wellicht tot een volgende keer!

is prima!

Dank voor je beoordeling, Shantie. We gaan uiteraard graag voor een dikke voldoende, duc mochten er volgens jou verbeterpunten zijn, dan horen we dat natuurlijk graag. Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

Uitstekend!!

Ik had telefonisch gebeld en gevraagd welke kofiebekers het beste zou zijn voor het bedrijf waar ik werk. Werd heel goed geholpen door 1 van de medewerkers. Ze hebben een nieuwe vaste klant!

Dag Coralja, wat ontzettend leuk om te horen :) Dank voor het delen van jouw ervaring en uiteraard deze mooie waardering! Tot de volgende bestelling!

Prima en vlotte levering!

Een bestelling geplaatst en kreeg de bekers in de beloofde tijd. Een duidelijk website overigens!

Fijn om te horen, Freek. Dank voor deze mooie beoordeling en wie weet tot een volgende bestelling? :)

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Snel en correct, alles klopt.

Dank voor het delen van jouw ervaring, Henk! Fijne dag nog!

top !!

correct

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, Luigi! Fijn om te horen :)

Prima product en snel geleverd.

Dag Noraima, hartelijk dank voor je beoordeling. We gaan graag voor een superservice, dus mochten er volgens jou zaken zijn die beter kunnen dan horen we dat graag. Jouw mening als klant is voor ons erg belangrijk. Fijne dag nog!

Zeer vlotte levering en afhandeling. al onze bestellingen verlopen voortreffelijk.

Hi Jimmy, Hartelijk dank voor dit mooie compliment en uiteraard je waardering. Heel fijn om te horen! :) Fijne dag nog en tot ziens!

Goede en snelle service!

Ik was eigenlijk te laat met bestellen om de bestelling de volgende dag te laten afleveren, maar het is toch gelukt!

Hi Petra, goed om te horen dat je bestelling alsnog op tijd hebt ontvangen. Het is altijd slim om nog even telefonisch contact met ons op te nemen, mocht je in tijdnood zitten. Dan zullen we altijd kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen :) Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

goede en snelle levering

1 dag na de bestelling kwamen de spullen binnen. Helaas incompleet, maar na 1 telefoontje alles weer geregeld. Hele nette oplossing

Dank voor het delen van jouw ervaring en deze mooie waardering!

voor de tweede keer een aantal wijnglazen besteld, snelle levering en vlotte afhandeling

Dag Luuk, goed om te horen! Hartelijk dank voor het delen van je ervaring en wellicht tot een volgende keer!

Had een fout product geleverd gekregen en alles werd super snel opgelost

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, Rene. Fijn dat alles uiteindelijk goed opgelost is :) Hopelijk mogen we je nog eens van dienst zijn. Fijne dag nog!

Goed en snel

Goede prijs, snelle levering, goede kwaliteit

Goed om te horen, Joop! Wellicht tot een volgende keer!

Snelle levering, goede kwaliteit

Hi Nelleke, hartelijk dank voor deze mooie waardering!

Gewoon goed en netjes

Ging allemaal lekker vlot ,mijn spullen waren op tijd aangekomen en netjes verpakt.

Super om te horen, Nico! Dank voor het delen van jouw ervaring!

Het klopte allemaal

Kort en bondig; Goede site, eenvoudig te bestellen, juiste prijs en prima kwaliteit met een snelle leverering. Enige verbeterpuntje zou zijn om wat eenvoudiger een ander afleveradres in te voeren.

Hi Stefan, hartelijk dank voor deze mooie waardering! Wat betreft het afleveradres; als je uitvinkt dat het factuuradres gelijk is aan het afleveradres, verschijnen er lege velden en kun je een ander adres invullen ;) Mocht je nog eens problemen ervaren tijdens het plaatsen van je bestelling, schroom niet om ons meteen te bellen zodat we je kunnen helpen :) Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

prima bedrijf

Hartelijk dank voor je beoordeling, Annemieke! Mochten er volgens jou verbeterpunten zijn, dan horen we dat uiteraard graag. Fijne dag nog!

helder, duidelijk, snel, super!

Helder, duidelijk, snel, super!

FIjn om te horen, Matieke! Uiteraard gaan we graag voor een dikke 10 dus mochten er toch zaken zijn die volgens jou nog net even iets beter kunnen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Super snel en goed geleverd.

...en dat wordt dan bekroond met een prachtig cijfer, waarvoor dank Henry! Wellicht tot een volgende keer :)

makkelijke website , snel geleverd .

Hartelijk dank voor deze mooie waardering, Ger!

Goed bezig

Ziet er goed uit mijn borden met bestek

Hi Nico, dank voor deze mooie waardering en wellicht tot een volgende keer :)

Goede ervaring

Dank voor je beoordeling, Kees. Uiteraard gaan wij graag voor een dikke voldoende, dus mochten er zaken zijn die volgens jou anders of beter hadden gekund, dan horen wij dit natuurlijk graag. Wij stellen de mening van onze klanten zeer op prijs en doen ons best om iedereen zo tevreden mogelijk te stellen. Fijne dag en wellicht tot een volgende keer!

Vriendelijke behulpzame medewerkster

Voor tweede keer bestelling geplaatst. Had vraag over elders leveren. Medewerkster heeft absoluut meegedacht over de online mogelijkheden. Ze heeft IT afdeling benaderd en mij teruggebeld. Super service!! Deze keer gekozen voor pet plastic. Bekers zijn van erg goede kwaliteit, zien er beter uit dan bekers van pp plastic. Alleen jammer dat de bodem bol trekt zodra er bv koffie in wordt geschonken. Had ik met pp niet.

Wat leuk om te horen, dank voor het mooie compliment! :) In tegenstelling tot PP koffiebekers zijn PET glazen uitsluitend bedoeld voor koude dranken. Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

Goede producten met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

De moeite waard

Dank voor je beoordeling, Bjorn!

Filter op locatie

Over PackagingDirect.NL

<p> PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. </p> <p> </p> <p> Schumanpark 67 7336 AS </p> <p> APELDOORN </p> <p> Telefoon: 055 76 76 100 </p> <p> www.packagingdirect.nl </p>