Klasse

Bestellen betalen en de bestelling word prima afgehandeld en geleverd

Toppers!

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Super snel geleverd, besteld voor 12.00 en volgende dag in huis!! Dank voor de fijne service

Ervaring met andere bedrijven, niet volledig geleverd, bij jullie compleet en snel!! Dank u

Bestelling gedaan niks gekregen

Heb een bestelling gedaan bij jullie Maar heb niks ontvangen

Goede kwaliteit, snelle levering

Bekers zijn van goede kwaliteit. Bestelling was heel snel binnen.

Altijd goed leverbaar en makkelijk bereikbaar

Levering heeft correct plaatsgevonden.

Goede site en snelle. Levering

Zie bovenstaande

Netjes snel bezorgd

De drinkbekertjes en de roerstaafjes werden netjes tegelijk gebracht en meteen de dag na bestelling ondanks de drukte. Helemaal super.

Mooi, Waldo! Bedankt voor je leuke review en we zien je graag weer terug in onze shop.

Top en snel bedrijf

Sinds wij noodgedwongen aan afhaalmaaltijden zijn begonnen, steekt dit bedrijf er met kop en schouders boven uit. Prima producten, snelle levering en normale bezorgkosten!

Wauw, dat vinden we heel leuk om te lezen. Bedankt! Hopelijk kunnen we jullie in deze thuisbezorgd-tijd blijven voorzien van verpakkingen. Tot de volgende keer!

Snelle levering, makkelijk keuze menu op de site.

Glenn, wat een mooie woorden! Vinden wij héél leuk om te lezen. Bedankt en we zien je graag weer terug in onze shop.

Snelle service volgende dag binnen!

Snelle levering, goede spullen!

Wauw, mooie woorden Frank. Bedankt! Tot de volgende bestelling!

Zeer goede service

De eerste indruk moet altijd goed zijn en dat hebben ze bij dit bedrijf goed begrepen. Voor de eerste keer besteld en gevraagd voor een bepaalde leverdag. Ik kreeg netjes een reactie en er werd ook rekening mee gehouden. Alles keurig geleverd. Zal zeker hier blijven bestellen.

Fijn dat je onze service kan waarderen, Mylene! Voor ons is het een vanzelfsprekendheid om rekening te houden met onze klanten. Bedankt voor je review en we zien je graag weer terug in onze shop!

geweldig

mooi oprijd en gelijk de andere dag nogmaals dankjewel

Graag gedaan! Leuk dat je zo'n mooie beoordeling plaatst. Tot de volgende keer!

prima verzorgd en volgens afspraak gelevert

Ga zo door.

Dat gaan we doen, Mariët! Bedankt voor je mooie woorden en we zien je graag weer terug in onze shop.

Correct en snel

Dispenser voldoet aan m’n eisen. Eindelijk verlost van die kleine en vervelend werkende supermarkt-huishoudfolie.

Leuk Jos, fijn dat je zo tevreden bent over onze artikelen. Bedankt voor je mooie review!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk en snel, vinden we fijn om te horen! Tot de volgende keer, Eugene.

Goed en op tijd geleverd

Bedankt voor je review, Eduard!

Onze ervaring is goed. De bestelde bekers op tijd en in goede staat ontvangen.

Ik denk niet dat we voor de dinercheque in aanmerking komen, want we moesten voor 31 maart 2020 reageren ??

Goed nieuws Paul, je komt voor de cheque in aanmerking! Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling!

super

snel geleverd

Dat lezen we graag, Seyer. Bedankt!

Prima website en aanbod en snelle levering

Voor de wijkvereniging had ik snel koffiebekers en roerhoutjes nodig. Na de bestelling gedaan te hebben had ik ze binnen 2 dagen in huis. Prima bedrijf.

Mooi snel gegaan dus, fijn! Bedankt voor je review, Rob. We zien je graag weer terug in de shop wanneer de wijkvereniging weer nieuwe bekers nodig heeft.

Leuk assortiment niet duur

Snel bezorgd, product zoals omschreven. Niet duur. Tevreden.

Wat een leuke review, Esther! Zijn we blij mee! We hopen je weer terug te zien in de shop.

Top!!!

Stuk goedkoper dan dat je ergens anders koffie bekers koopt, gelijk de zelfde dag nog verstuurd. En de bekers zijn ook prima. Ik beveel het aan!

Daar zijn wij heel blij mee! Bedankt voor je review én natuurlijk voor je aanbevelingen. We zien je graag weer terug in onze shop!

Geweldig bedrijf

Super snelle levering en goede kwaliteit. Echte aanrader.

Fijn, Jan! Wat leuk dat je onze service en kwaliteit zo weet te waarderen. Bedankt!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100