Snelle en correcte levering

Zeer aan te bevelen.

super en snel geregeld

Is zeker een aanrader, prijs/ kwaliteit volgens de verwachting.

Keurig volgens afspraak

Keurig volgens afspraak

Met een dagje vertraging toch goed aangekomen

Bestelling vlot, levering een dagje vertraging, met wat over en weer bellen toch goed gekomen. Tip: als je vraagt om tevredenheidsonderzoek in te vullen, gelieve dan deze ook eens aan te passen aub: "Als je een ervaring achterlaat bij Kiyoh maak je bovendien kans op een goed gevuld BBQ-pakket (t/m 30 juni 2019). " dit zet je niet op je bericht van 10/11/2019 :)

prima glazen en zeer snel geleverd

ik heb glazen besteld tegen een zeer gunstige prijs, en de volgende dag werd de bestelling keurig thuisbezorgd

Vlot. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Ging zoals het zou moeten gaan. Vlot in huis. Prijs kwaliteit goed.

Snel, gemakkelijk en degelijk

Top geregeld!!

Levering is snel

Ik vind de dozen niet sterk gaan snel open en daarom zijn er ook vaak hele ritsen met glazen kapot

zeer snelle en juiste levering

Zeer tevreden. Een snelle en juiste levering van de koffiebekers

Bestelling was perfect! Snelle levering, duidelijk informatie en product informatie.

Snelle en prima levering

Tevreden, snel de gewenste koffiebekers ontvangen. Voldoen aan onze verwachtingen.

Correcte en snelle levering

via de overzichtelijke website een doos koffiebekers besteld. de volgende dag geleverd. correcte afhandeling.

Goed om te horen, Henk! Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en wellicht tot een volgende keer!

Prima bekers, snel geleverd.

Mooie website, prima bekers en snel geleverd.

Hartelijk dank voor het mooie compliment, Leonie. We zien je graag nog eens terug in onze webshop!

Alles oke

Fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling en wellicht to ziens!

Erg goed snel bestellen en snel in huis

Het is gemakkelijk te bestellen en de bezorging zit top in elkaar.

Fijn om te horen, Jose. Het evenement was dus weer geslaagd. Fijne dag nog en tot een volgende keer!

Goede producten snel geleverd!

Uitstekend geïnformeerd en mijn bestelling is de volgende ochtend al geleverd, bedankt!

Super om te horen, Mies. Graag gedaan en wellicht tot een volgende keer!

Altijd keurig op tijd geleverd.

Wij zijn zeer tevreden over het product en vinden de koffiebekers erg leuk en doet gezellig aan bij koffiedrinken. Ook als we bellen voor vragen worden we altijd netjes geholpen. Namens Levend Woord Gemeente hartelijk dank. Henk Hempenius.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. Fijne dag nog en graag tot een volgende keer!

Hartelijk dank voor je beoordeling, Ruth!

Prima website, goede service en vlotte bezorging. !

Erg tevreden

Goed om te horen, Henk. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!

Fijn contact!

Snel geregeld, goed advies, denken mee! Top:-)

Hartelijk dank voor het mooie compliment en wellicht tot een volgende keer :) Fijne dag!

Online bestellen, andere dag bezorgd. Top!!!

Online bestellen, andere dag bezorgd. Top!!!

Hartelijk dank voor je beoordeling Annemieke. De volgende keer gaan we voor een dikke 10! ;) Fijne dag nog!

Goede en snelle service en een mooie kwaliteit

Er was een snelle en zeer vriendelijke communicatie met de klantenservice. Hoewel ik mijn bestelling laat plaatste en ook niet in één keer goed. Is toch tijdig geleverd.

Beste Ted, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat alles op tijd geleverd is. Wellicht tot een volgende keer!

snelle correcte levering

Goed om te horen, Miranda! Dank voor het delen van jouw ervaring en wellicht tot een volgende keer :)

Snel en goedkoop

Prima afhandeling, snel geleverd en niet duur

Goedemorgen Niels, Hartelijk dank voor deze mooie waardering en uiteraard het delen van jouw ervaring :) FIjne dag en wellicht tot een volgende keer!

is prima!

Dank voor je beoordeling, Shantie. We gaan uiteraard graag voor een dikke voldoende, duc mochten er volgens jou verbeterpunten zijn, dan horen we dat natuurlijk graag. Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

Filter op locatie

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100