bestelling en levering

goeie mail info over levering goeie info over produckt duidelijke factuur en goed produckt we zijn er erg blij mee en zal zeker in toekomsf vaker bestellen bij dit bedrijf

Slecht

Apparaat dispenser was stuk! Folie paste niet bij dispenser.

Nico, we hebben je al een aantal keer gesproken over je bestelling. De folie die je hebt gekocht past niet in de dispenser die je hebt aangeschaft. De dispenser is ook niet kapot, maar enkel niet geschikt voor de folie. Onze klantenservice heeft je hier al over gesproken en uitgelegd dat je je bestelling gewoon mag retourneren. Niets aan de hand dus! Jammer dat je onze service, het meedenken en de oplossing niet weet te waarderen.

Duidelijke website, snelle levering

Top. Veel keuze snelle levering

snelle en nette levering

Super snelle levering

Ga zo door top

makkelijk hanteerbaar met warme drank

De beker is makkelijk hanteerbaar met warme dranken. En netjes verpakt per 100 bekers en in een handzame doos op te bergen.

Prima bekers

De bekers heb ik snel ontvangen en ze zijn van goede kwaliteit @

snelle levering, prima bedrijf

snelle levering, prima service

te veel verzendkosten door alles los te verzenden

Ja als ze nu de kleinere doosjes in een grotere doos doen ipv alles appart verzenden waadoor mijn verzendkosten opeens heel hoog was zou dit schelen en zou ik overwegen om weer te kopen maar nu is de verzending gewoon te duur hiervan

Hele goede service

Hele goede service De koffie bekers zien er uit zo als op de afbeelding en zijn stevig De melk en suiker zijn goed Dank je wel voor de goede service en de snelle bezorging

Zeer snelle levering top

Voor de eerste keer besteld en zeker niet de laatste keer echt top geregeld van bestellen tot aflevering eenvoudig en snel

snel en klantvriendelijk

simpel doeltreffende webshop, met snelle levering. bestel foutje was met klantenservice snel opgelost.

Goed betaalbaar en heel snel geleverd

een mooie overzichtelijke website, goede prijzen en hele snelle levering

snel geleverd duidelijk en betrouwbaar

goede producten niets mis mee snelle levering duidelijke communicatie

Hele snelle service

Snelle en correcte levering

Super snelle levering,prima produkt

snelle levering en een prima produkt

prima geregeld allemaal

altijd alles prima geregeld

heb de aantal niet geteld ,maar heb meer verwacht en groter pakket. alles was netjes verpakt.Snel bezorgd.

Ondanks dat er iets niet helemaal goed ging met op rekening bestellen werd er altijd snel gereageerd en werd het meteen opgelost. Aardige dames!

Goed om te lezen dat je onze service zo kan waarderen, Anneke. Er werken inderdaad heel aardige dames op onze klantenservice. :) Bedankt voor je bestelling en we hopen je weer terug te zien in onze shop!

Ga zo door mensen

Hassan, dat gaan we doen! Leuk dat je ons keer op keer weer weet te vinden. Tot de volgende!

Alles prima en op tijd geleverd.

Goed om te lezen, Joop. Tot de volgende bestelling!

Net wat ik nodig had

Ik gebruik de staafjes bij mijn hobby; stickers met plantennamen.

Dat is nog eens een originele manier om onze roerstaafjes te gebruiken! Leuk zeg. Veel succes ermee, we zijn stiekem heel benieuwd naar het resultaat..

Very good service

Fast and reliable. I hope they can have more disposable products to offer, like bowls for ramen noodles.

You're right! And that's the reason why we add every week some more products in our shop. Hope to see you back soon - for some other bowls!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100