Snelle bezorging

Ook soms telefonisch contact gehad. Medewerkers zijn erg vriendelijk!

snel en goede afhandeling

Prima en netjes geregeld.

Keurig afgeleverd. Goed verpakt en op tijd binnen. Super!,

Snelle servers, goede qualiteid!

Service op maat voor evenement met 5000 bezoekers

Voor een evenement met 5000 bezoekers heb ik een bestelling geplaatst voor bierbekers. Hierbij ben ik perfect ondersteund toen er een aantal aanpassingen gedaan moesten worden in de order. De order is daarnaast tijdig en perfect conform afspraak geleverd. Vakwerk !

Eenvoudig te bestellen en goede levering

Top snelle flexibele afhandeling

Afwijkende dag is levering gevraagd en op ook nog bellen om te zorgen dat er iemand zou zijn. Alles is heel erg goed gegaan

Praktische bekers voor diverse drankjes, alleen jammer dat er tekst op gedrukt staat.

De glazen/bekers zijn van prima voormaat en zeer praktisch omdat er zowel wijn, sap als frisdrank in geserveerd kan worden. Nadeel is wel dat er geschreven tekst op gedrukt staat (van welk materiaal de beker gemaakt is etc). Dit is erg jammer voor de uitstraling! Op de site kon ik kiezen voor met of zonder tekst. Ik heb gekozen voor zonder tekst, maar toch kreeg ik ze met tekst. Ik ging er vanuit dat er “met tekst” bedoeld wordt dat je de bekers met een eigen tekst of logo kan laten bedrukken.

Snelle service en levering

Vlotte afhandeling van de order, goede service!

snelle service

snelle service

Zoals altijd keurig verwerkt en netjes geleverd!

Bedrukte koffiebekers reeds vele malen besteld en steeds weer nette bedrukking en perfecte levering. Top bedrijf!! Meeus Coffee makes people happy! Ook koffiebekerDirect.nl!!

Goed bedrijf

Alles loopt netjes. Bestelling, levering, facturering.

Prettige ervaring

Puntje van kritiek: De Petty evenementenbeker staat niet heel stevig in de PET draaghouders

Zeer klantgericht luistert goed wat de klant wil top

Vlot en correct

De bestelling en levering zijn vlot verlopen. Wanneer ik extra informatie nodig had werd ik zonder wachttijd direct telefonisch te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken.

Goede service!

eenvoudig bestellen en snelle levering!

Prima website, ruime keus, duidelijke omschrijving en snelle levering. Prima gedaan !

Positief

Snelle service en kwaliteit voor een schappelijke prijs

Goede service en snelle levering!

Ze hebben een mooie kwaliteit herbruikbare bekers, je telefonisch wordt vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Top firma!

ZEER concurrerend bedrijf met een ruim assortiment en een zeer snelle levering. Correcte aflevering van mijn bestelling. Ook telefonisch correct geholpen waarvoor dank. Hier neemt men nog de tijd om tevreden klanten over te houden. Toppers!!

HEEL POSITIEF

CORRECTE EN ZEER SNELLE LEVERING !

Supersnelle levering en goed advies

De bestelling is nog dezelfde dag geleverd en er werd ook goed advies bij gegeven.

Vriendelijk, scherp geprijst, ervaren en snel

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij PackagingDirect. De website is makkelijk en praktisch en mocht je vragen hebben dan is de helpdesk heel erg goed en vriendelijk.

prima en snel

Correct en snelle levering

Goed afgehandeld

Keurig op tijd geleverd en netjes neer gezet met een briefje erbij

Best beoordeeld uit 3 leden

- KoffiebekerDirect.nl | 9.4

- PackagingDirect.nl | 9.3

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100