Zeer positief een aanrader

Goede overzichtelijke website, genoeg keuze en snelle levering. Zal hier zeker vaker bestellen

perfect bedrijf

snelle levering.

kreeg wat ik had besteld

kreeg wat ik had besteld

Snelle afhandeling

Prijs kwaliteit goed.

Prachtige service, duidelijk proces en supersnelle levering

Dit is al onze tweede bestelkling hier. Prachtige service, duidelijk proces en supersnelle levering.

Genoeg keus, kwalitatief goed en een snelle levering

Blij dat je in grote hoeveelheid kan bestellen en de prijs is goed. Genoegd keus in bekers en stijl en prijs. Ik zal zeker hier weer bestellen.

prima bekertjes en levering ook snel.

de bekertjes zijn er snel en het zijn goede bekertjes. nu de kartonnen bekers.

prima , en snelle levering

prima , en snelle levering

duidelijk en snel

Betrouwbaar

Makkelijk besteld en snel geleverd

Overzichtelijke webshop , gebruiksvriendelijk. Snelle levering.

Zeer good

Super snel geleverd

duidelijke website, makkelijke bestelprocedure, fijne klantenservice, snel reactie op vraag en dienstverlenend

Goed bedrijf

Bedankt voor de snelle levering. Erg tevreden en inmiddels een vaste klant geworden van koffiebekerdirect.nl. Dank jullie wel.

Goede producten en snelle levering

De producten zijn goed. Een korte levertijd is ook fijn. Een verbeterpunt voor de bekertjes. Deze zijn wel eens lek.

De bestelde bekers waren ook op tijd en netjes verpakt geleverd

Mooi product, goed verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henk. We zien je graag weer terug in onze shop!

Snelheid en snelle oplossing

De allereerste bestelling ging niet helemaal goed, maar werd super goed en snel verholpen. Daarna nog een keer besteld en zeer tevreden over de snelheid van leveren, want wij zitten op Vlieland en dan wil het soms wel wat langer duren. Verder prima kwaliteit van de gekochte producten (Sushi Tray)

Wat fijn dat je onze werkwijze weet te waarderen, Jaap. Heel leuk dat ook op Vlieland onze artikelen in de smaak vallen. Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling!

Pima

Snelle levering, goede webshop en klantenservice

Dat vindt onze klantenservice leuk om te horen, Jamal. Bedankt! En tot de volgende bestelling!

goed materiaal

Goede levering en netjes verpakt materiaal. Levering was snel; alles op voorraad.

Dat vinden we leuk, lezen dat je zo tevreden bent over onze werkwijze. Bedankt Hennie!

snelle levering super!

Ik had wat snel nodig en ik kwam op jullie site en zag dat de levering de volgende dag was. Top dat kwam goed uit. Goede service

Handig he! Hopelijk weet je ons de volgende keer ook weer te vinden, Freek.

Snelgeleverd

Goede bekers en snel geleverd top

Heel erg graag gedaan, natuurlijk! Tot de volgende bestelling!

Zoals beloofd, vandaag besteld morgen in huis !

Top !!!!

Beloofd is beloofd, Gert! Fijn dat je onze service weet te waarderen. Bedankt!

Ik ben zeer tevreden met uw snel service.

snel ingeleverd.

Heel fijn om te lezen, Jinlian. Bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling!

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Bedankt voor je mooie review, Matilda. Super!

Snel en goed!!!

Snel en goed !

Bedankt Jan!

goede prijs - kwaliteit , snelle levering

goede aanbiedingen , snelle levering, fijne klantenservice

Bedankt voor je mooie review, Dennis. We hopen je weer terug te zien in onze shop!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100