Slecht!

Post NL heeft niet thuis bezorgd terwijl ik speciaal thuis gewacht had om post in ontvangst te nemen.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel, goeid prijs

Alle artikelen op voorraad snelle levering.

zeer tevreden

Zeer te vreden en de keren dat ik heb gebeld heel vriendelijk geholpen!!

Voor de zoveelste keer dikke prima

Product goed vindbaar, correcte en snelle levering.

Ik had superhaast

En ze hebben t gelijk opgepikt zodat ik tijdig voor t event m’n koffiebekers had. Dank!

Goede service en snelle levering

Besteld en super snel geleverd topprijzen!!!

actief, goede staat en snel geleverd

Persoonlijk contact opgenomen en met goede omstandigheden is het pakket de volgende dag nog geleverd. Gelukkig hebben wij zorg gedraagt terwijl ik eigenlijk te laat was. Uiteraard kan dat niet voor iedereen maar extra moeite doen zijn zij niet vies van, 100% klantenservice noemen wij dat!

Goed en zeer snel geleverd

Goede website en in verhouding goedkoop

supersnelle service en levering

na bestelling al binnen 10 dagen in. huis. vlotte reacties en prima product

Prima bekers en snelle levering

Prima bekers en snelle levering.

gode evaring

snel levering

Snelle bezorging met een zacht prijsje voor alle producten, top service!!

Wij bestellen al jaren bij deze firma en hebben alleen maar complimenten, snelle service en scherpe prijzen , geen manco gewoon goed!!

goede service

snelle levering.

Prima geregeld en fijn product

zie boven

Heel even telefonisch contact gehad omdat ik mijn zending met spoed nodig had. Netjes te woord gestaan, en hebben er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Mijn complimenten.

Snelle service , goede prijs.

Snelle service , goede prijs.

makkelijk besteld en snel geleverd

Goede site makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd

Hi Harold, Goed om te horen dat het bestellen makkelijk is verlopen. We hopen je snel weer in onze webshop te verwelkomen, dan gaan we voor de 10! 😁

Prima, alles volgens afspraak verlopen.

Alles is goed en volgens afspraak verlopen, van het moment van bestellen tot het moment van afleveren.

Hi Gerda, Goed om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. We hopen je snel weer in onze webshop te verwelkomen, dan gaan we voor een 10! 😁

geweldig goed

vriendelijk correct goede prijs en snelle levering.

Beste Jacob, Fijn om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze online winkel!

Snelle levering, super producten

Levering is echt super snel en goed verpakt geleverd. Mocht er iets niet goed zijn wordt het kosteloos omgewisseld of vervangen. Top service

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik weet waar ik moet bestellen wanneer ik feesten geef, dankje ;).

Hi Melis, Bedankt voor de mooie review! Wij hopen dat het feest geweldig was of geweldig wordt. 💃🏻🎉

snel en correct

besteld en snel geleverd, snel antwoord op mijn mails en vragen.

Beste Margot, Bedankt voor je mooie review. Een 10, daar worden wij blij van! :-)

Fijnne en snelle communicatie

Al mijn vragen konden goed beantwoord worden en er werd goed meegedacht wat er bij ons past. Heldere en duidelijke communicatie

Beste Lisa, Bedankt voor je mooie review! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op onze webshop!

bizar goeie kaasvlaggetjes, extreem snel geleverd

Tja, wat valt er te zeggen over een bestelling van 500 witte kaasvlaggetjes... Ze zijn wit, zitten op een houten stokje. Ik heb ze nog niet getest maar ik denk dat ze het prima doen. Nee zonder gekheid.. Wij tekenen er zelf met viltstift een opgestoken middelvinger op en prikken ze in de drollen die hondenbaasjes niet opruimen in de straat. Het heeft enig effect.

Beste Martijn, Bedankt voor je fantastische review. Van witte kaasvlaggetjes naar viltstiftkunst op hondenpoep. De aanleiding van de bestelling is natuurlijk iets minder leuk, 'shit' dat jullie zo'n last hebben van hondenpoep in de straat. Hopelijk is dit met behulp van de witte kaasvlaggetjes snel verdwenen! 🏳️💩 Hopelijk zien we je snel terug, maar dan om ze te gebruiken als decoratie op de blokjes kaas om te vieren dat de straat hondenpoepvrij is!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.