Snelle levering top.

Bedankt voor je top beoordeling!

Ronduit 100% ontzorgd

Deze koffiebeker bestelling is weer als vanouds. Vanuit mijn portal bestel ik super makkelijk. Ik kan eventueel mijn laatste bestelling herhalen en ik klik een paar keer op oke en de bestelling is gedaan. Echt super makkelijk en iedereen aan te bevelen.

Wat leuk dat we je als vaste klant weer terug zien in onze webshop, Pieter. Welkom terug! En erg fijn dat je onze shop aanbeveelt. Tot de volgende bestelling!

Snelle service, voordelig geprijsd...kortom: Lekker makkelijk

Snelle service, voordelig geprijsd...kortom: Lekker makkelijk zegt genoeg denk ik..

Richard, wat fijn zo'n positieve review van jou! Tot de volgende bestelling!

perfecte levering vlot en netjes

perfect bedrijf goed en goede spullen snelle levering je kan er gewoon bestellen zeker in deze corona tijd voor de wegwerp bekers voor mijn klanten in de kapperzaak , zo krijgt een ieder toch nog wat te drinken

Slim om je klanten drinken te schenken in wegwerpbekers, Petra! En wat een fijne woorden over ons: perfect! Dat horen we graag. Tot de volgende bestelling!

heel goed

Zodra je besteld krijg je gelijk bericht dat de order ontvangen is en word heel snel geleverd ook nu in deze corona tijd.Goede service. Top!!

Bedankt voor jouw positieve woorden, Natasja! Hopelijk zien we je terug in onze webshop!

snelle en goede service!

De bestelling kwam snel binnen en de koffiebekers ziet eruit zoals verwacht.

Gelukkig is alles volgens verwachting, Rianne. Goed om te horen en hopelijk zien we je terug in onze webshop!

Perfect!

Snel geleverd, gunstig geprijsd, keuze

Dat zijn nog eens lovende woorden! Bedankt voor je mooie review, Gabriëlla!

precies wat ik nog zocht en op tijd binnen

handige plek om spullen te vinden voor een feestje, zeker in deze tijd van extra letten op veiligheid. Had ik geweten dat ze zo dichtbij me werk zaten ( verzend plek) had ik even gemaild om zelf op te halen had me extra kosten bespaart :D:D

Hopelijk heb je een geslaagd feestje gehad! En neem bij je volgende bestelling gerust even contact met ons op over de verzending. Bedankt voor je review!

Super bekers, goede prijs en snelle service

Dat vinden we leuk om te horen, Mellanie! Tot de volgende bestelling!

Snel

Ondanks vertraging i.v.m corona toch snel Mooi produkt

Fijn dat je bestelling snel in huis was, Hans. Bedankt voor je bestelling en review!

Super kwaliteit, goeie prijzen!

Inmiddels meerdere producten besteld. Tot nu toe altijd goeie kwaliteit geleverd gekregen en voor aantrekkelijke prijzen. Nergens anders beter gevonden!

Wat fijn dat je iedere keer zo tevreden bent, Feline. We zijn heel blij met zo'n tevreden, vaste klant als jij! Tot de volgende bestelling!

Helemaal lrima

snel geleverd en netjes verpakt.

Dat horen we graag! Bedankt voor je review, Marian!

super bedrijf

Een bedrijf dat met je mee denkt, komt afspraken prima na en goede contacten. en belangrijk de prijs-kwaliteit verhouding, super.

Wauw, mooie woorden! Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze service en producten. Hopelijk tot de volgende bestelling!

Prima bekers

Snelle levering en fijne bekers.

Fijn dat de bekers zo goed bevallen! Hopelijk zien we je terug in onze webshop!

duidelijkheid om te bestellen en goede levering.

Alles duidelijk met bestellen en de levering ook perfect.

Paul, dat zijn nog eens leuke complimenten! Bedankt voor je bestelling en review en hopelijk zien we je terug in onze webshop.

Ik kreeg heel snel mijn bestelling binnen.

Goed om te horen, Barbara! Bedankt voor je bestelling in onze webshop en hopelijk tot de volgende keer.

Snelle levering dezelfde dag nog verzonden.

Zeker in deze drukke tijd word nog wel eens de schuld bij Post NL gelegd als een levering lang duurt.Maar de dag na bestelling ontvangen.

Zo snel kan het dus (on)gewoon gaan, Tonny! Goed om te horen dat je bestelling snel binnen was. Hopelijk zien we je terug in onze webshop!

Wij hebben eerst telefonisch contact gehad met een account manager die ons precies wist te vertellen welke bakjes het best bij ons product zou passen. Waarna we meteen 2 dozen besteld hebben. Prijs kwaliteit is uitstekend, en goede service. Bedankt!

Onze accountmanager zit te glunderen achter zijn bureau na jouw complimenten, Petra! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit van je bestelling. Hopelijk zien we je terug in onze webshop!

Meedenken met de klant

Meedenken met de klant en zo een passend advies geven. Niet alleen qua producten, maar ook welk product het beste past bij onze bedrijfscultuur.

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Vinden wij héél leuk om te horen. Bedankt voor je mooie review en hopelijk zien we je terug in onze webshop.

Snelle levering, prima prijs!

En zo'n review als de jouwe ontvangen vinden wij dan weer TOP! Bedankt voor je bestelling in onze webshop, Huib.

goede service en snelle levering

Al meerdere malen een order geplaatst, vlot geleverd !! Ook goed geadviseerd tijdens een telefonisch gesprek.

Wij zijn blij met van die trouwen klanten zoals jij! Bedankt voor je mooie review en tot de volgende bestelling!

goede kwalitiet en service .

goede service en snelle levering.

Dat horen we graag, Hendrik! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Snelle service en direct leverbaar.

Bedankt voor je mooie review, Shantie! Fijn dat onze service je zo goed bevallen is. Hopelijk zien we je terug in onze webshop!

Prima en toch wel snel geleverd

Ik was tevreden over de eerste levering.

Jij tevreden = wij tevreden, Wouter! Bedankt voor je mooie review en hopelijk tot de volgende bestelling!

ZEER SLECHT

Het product kwam niet op de afgesproken datum binnen en was van zeer slechte kwaliteit.

We vinden het heel vervelend dat de kwaliteit van het artikel tegenviel en het product later werd bezorgd dan verwacht. Gelukkig hebben we hier goed contact over gehad en zijn wij samen tot een mooie oplossing gekomen. Hopelijk is het naar tevredenheid afgehandeld en zien we u terug in onze webshop!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100