Goede prijs kwaliteit

Mooie bekers voor goede prijs

Scherpe prijzen

Scherpe prijzen en alles snel aan huis bezorgd

Perfect geregeld, goede kwaliteit

Altijd een zeer snelle levering voor een goede prijs!

Al enige tijd kopen wij geregeld bij DisposableDirect. De site is gebruiksvriendelijk en de prijzen zijn erg netjes. Ook de snelle levering is fijn.

Snelle levering Goede prijs Artikel voldoet aan verwachting

Goede website en snelle levering!

Snelle service, goede prijs; aanrader!

Groot aanbod, ruime keuze en kennis van zaken. Ongeacht de vraag of uitdaging, er staat altijd op zeer korte termijn een oplossing klaar. Van idee tot oplevering wordt er meegedacht over de beste mogelijkheden.

Vanaf bestellen tot aan de levering alles prima verlopen, kan eigenlijk geen verbeterpunten bedenken.

Dan zetten we onze service maar op dezelfde voet voort, Yvonne! Bedankt voor je bestelling en tot de volgende keer!

Makkelijk bestellen en snel in huis.

Mooi! Tot de volgende bestelling!

Jammer van post.nl

Het bestellen gaat prima, alles op voorraad, volgende dag al verzonden. Tot zover perfect! Jammer dat post.nl zijn eigen levertijden niet nakomt waardoor je de hele dag kunt gaan zitten wachten...

Oei, vervelend dat je hebt moeten wachten door PostNL, Doriene. Maar we vinden het fijn om te lezen dat je over ónze service hartstikke tevreden bent. Bedankt voor je review!

Prima site, snelle levering en goede kwaliteit bekers.

Prima site, snelle levering en goede kwaliteit bekers.

Daar doen we het voor! Bedankt voor de mooie woorden Hannie. We zien je graag terug in onze webshop!

Keer op keer dezelfde positieve ervaring.

Ik bestel nu al jaren onze koffiebekertjes bij Koffiebekerdirect.nl en telkens met hetzelfde gemak worden de bekers bij ons bedrijf afgeleverd. Het blijft een aanrader.

Dat is leuk om te horen van een vaste klant, Pieter! Fijn dat je onze shop altijd weer weet te vinden en tot de volgende bestelling!

Snelle service wat ze beloven

Mooie overzichtelijke website Snelle levering

Beloftes zijn er om na te komen! Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling!

Goed en snel

Lekker vlot in huis

Lekker he! Bedankt voor je mooie beoordeling, Erica.

Snel levering, top

Bedankt Jenny! Top zo'n review!

Keurig op tijd

Keurig op tijd

Mooi! Bedankt voor je review!

super snelle levering

Vrijdag besteld, maandag binnen.

Lekker snel dus! Wanneer je voor 13.00 uur bij ons besteld heb je je bestelling zelfs de volgende dag al in huis. Bedankt voor je review en hopelijk zien we je weer terug in onze shop!

Slecht

Geen bericht ontvangen van dag van aflevering Geen bericht in de brievenbus maar bij buren afgeleverd.

Oei Martina, wat vervelend dat je pakketje voor jou als een verrassing op de stoep - van de buren - stond. Door je mailadres in te vullen bij het afrekenen zal je altijd digitaal op de hoogte gehouden worden over de status van verzending. Bij PostNL hebben we een melding gemaakt van het ontbreken van een bericht in de brievenbus. Hopelijk ben je alsnog tevreden over je ontvangen bestelling en zien we je terug in onze webshop.

vandaag besteld en morgen in huis, kwaliteit en prachtig product!

vandaag besteld en morgen in huis, kwaliteit en prachtig product!

Yeah! Wat een lovende woorden, Sjieuwke. Bedankt! Tot de volgende bestelling, want we zien je graag terug in onze shop.

Top service Snelle levering!

Bedankt voor je mooie review, Saskia!

in 1 woord fantastisch

snelle levering goede service. Ik geef 4 sterren omdat je altijd jezelf moet en wil gaan verbeteren. vandaar geen 5.

Je weet ons scherp te houden, Andrew! Maar de complimenten die je geeft steken we toch wel in ons zak hoor. Tot de volgende bestelling!

Super levering en snel wanneer nodig is:)

Niks op aan te merken. Doen wat ze moeten doen.

Wauw Michelle, dat zijn nog eens complimenten. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot de volgende bestelling!

Vandaag bestellen morgen in huis! super!

Goed geregeld

Bedankt voor je mooie review, Rita! Hopelijk zien we je weer terug in onze shop.

Ja

Top!!

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering van een goede foliedispenser (met extra rollen). Netjes verpakt in een dubbele doos. Vroeger deze sterke dispenser vaak tegengekomen in de horeca en nu als particulier kunnen kopen :) Ben er erg blij mee

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal, Piet! En hartstikke bedankt voor jouw leuke review. Hopelijk zien we je voor je folierollen terug in onze webshop!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100