Supersnel geleverd en topproduct

Dankzij de snelle schakeling van het team van Packaging Direct konden we last-minute 1000 bedrukte koffiebekers ontvangen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Snel en goed verpakt

Prima voor elkaar!

De zaken waren weer snel en prima geregeld.

De zaken waren weer snel en prima geregeld.

bestellen en leveren gaat makkelijk en snel

Betrouwbaar

communicatie en snelle bezorging

gewoon goed

komen afspraken na en leveren op tijd

Top product

Voor verjaardag is het ideaal!

Tijdige levering.

Bestelling is op tijd geleverd.

Kan niet beter

Snelle levering en goed verpakt

Super service, wederom

Benodigde product was uit voorraad, heel snel aangevuld en geïnformeerd. Binnen 24 uur na bestellen product ontvangen. Super vriendelijke en adequate dienstverlening.

Uitmuntend!

Super snelle levering. Geleverd wat besteld is. Goede communicatie. Prijs/kwaliteit in verhouding.

Goede communicatie en snelle levering

Was makkelijk te bestellen via de website. Snel en duidelijke communicatie via mail op mijn vragen en levering was sneller dan de aangegeven leverdatum!

Ben zeer goed geholpen bij mijn teledoon gesprek

Breed assortiment, super snel geleverd!

De koffiebekers die wij altijd bestellen hebben een scherpe prijs, goede kwaliteit en worden super snel geleverd door KoffiebekerDirect.nl. Daarom blijven we in de toekomst hier bestellen!

De site is duidelijk , artikelen die je zoekt zijn makkelijk te vinden. Voor een goeie prijs en kwaliteit

netjes geleverd zoals aangegeven toppie ☺

netjes geleverd zoals aangegeven toppie ☺

Goeie kwaliteit, fantastische service

Hierboven al in 1 regel omschreven, super vriendelijke medewerkers aan de telefoon, gelijk handelen en afwerken. Volgende dag geleverd, wat wil je nog meer!!

De levering en kwaliteit is goed en the price is right

Het is een mooie en degelijke beker met deksel. De levering was snel en correct.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Goede snelle levering, product voldoet aan verwachting

prima levering

snel en correct

Vrijdag besteld maandag in huis

Snelle bezorging

Snelle afhandeling en heel vriendelijk

Order bevestigd, verzending bevestigd en toch niet geleverd

Geen goede ervaring. Verzending was al bevestigd en vervolgens bericht dat het er niet is. Voorraadverschil kan gebeuren, maar dat order al is bevestigd en de verzending ook, komt niet sterk over. Annuleringsinformatie was summier.

Super service,

Super snelle service, binnen voor ik het wist. Knap product en kwa prijs ook erg aantrekkelijk. Daarnaast ook fijn dat het zonder kvk mogelijk is om te bestellen, daar waar bij andere dit een vereiste is. Zal zeker opnieuw bestellen zodra ik door deze bestelling heen ben. Mvg

geen problemen met aflevering dus kan niet beter

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100