Alles volgens afspraak

Snel, prijsgunstig.

Bedankt voor je mooie review, Harrie!

Snelle afhandeling

Bestelling werd snel afgehandeld, keuze is excellent. Goede service.

Dat zijn nog eens mooie reviews om te ontvangen! Bedankt voor je beoordeling, Peter.

Bestelling snel ontvangen. Dank.

Fijn, bedankt voor je review!

Partially good

Menu boxes are not good for food delivery. Other plastic containers are very good,

Wat vervelend dat de menuboxen niet geschikt voor jullie bezorging zijn! We horen graag hoe dat kan, wil je dit nog aan ons laten weten? Fijn dat de rest van de bestelling wel geschikt is voor jullie bedrijf. Bedankt voor de review, Krunal!

Mijn ervaring was goed!

Mijn ervaring is goed. Het zijn goede stevige bekers en de levering was snel en correct!!

Dat vinden we heel erg fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review, Hans.

goede ervaring

goed geleverd, goede kwaliteit. Volgende keer weer bestellen

Tot de volgende keer dan maar, Gert Jan! Fijn dat je zo tevreden bent en we je als vaste klant kunnen verwelkomen!

Gewoon: lekker makkelijk geregeld

Kort maar krachtig: lekker makkelijk geregeld voor een prima prijs

Ook al is je review kort, maar krachtig: wij zijn er blij mee. Bedankt Richard!

Nog geen gebruik gemaakt van het product

Maar het product was in ieder geval lekker snel binnen! Bedankt voor je review, Anke.

Snel en voordelig

2 x besteld en beiden keren snel geleverd.

Goed om te lezen, Henri. Bedankt voor je mooie beoordeling!

Een zeer goede kwaliteit prijs verhouding

Producten duurzaam, goede kwaliteit Goed sluitbaar, en makkelijk te openen (door ouderen). Kortom zeer tevreden, en jullie hebben er een vaste klant bij. Met vriendelijke groeten Elisabeth Lap

Wat leuk dat we je mogen verwelkomen als vaste klant, Elisabeth! We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Tot de volgende bestelling!

Klantvriendelijk en snelle levering

er wordt meegedacht met mij als klant. Welk product past het beste bij onze zaak en gebruik. Hierdoor een meerwaarde op onze activiteiten.

Wauw, wat een mooie woorden! Bedankt voor je top review!

Snelle levering, top

Snel he! Bedankt voor je mooie beoordeling, Karin.

Grote sortering, snelle levering

Bedankt voor je mooie review, Renate!

snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed om te lezen, Sandra! Tot de volgende keer in onze shop!

Ik ben heel tevreden over de snelle levering en de kwaliteit/prijs van de bekers en roerstaafjes

De prijs is goed. De kwaliteit is goed. De levering is snel

Heel leuk dat je zo tevreden bent, Pieter! Wij zijn blij met jou als klant en met de mooie review!

Helemaal top!

Bekers besteld, snel geleverd en daardoor kunnen onze chauffeurs nog volop genieten van een bakje koffie.

Goed om te horen, niets kan het functioneren van een chauffeur zo beïnvloeden als een bakje koffie! ;) Tot de volgende bestelling!

In één zin: via koffiebekerdirect.nl ontvingen we de juiste koffiebekers direct. Top.

Veel meer dan in die ene zin kan ik er niet van zeggen. Website was duidelijk, levering duidelijk en prima product.

Dat zijn mooie woorden, Ben. Bedankt voor je review en succes met de koffiebekers!

Bedankt voor je mooie review, Pepijn!

Prima snelle levering

Genoeg keuze, snel geleverd, prima service en goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt. Prima dus!

Wat een mooie complimenten, Janine. Bedankt voor je mooie beoordeling!

prima prijs, beker en levering

kortom prima

Dat zijn nog eens mooie complimenten! Tot de volgende bestelling, Liesbeth.

Mooie en goed kwaliteit bekers

Prettig en snel levering !

Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens in de webshop!

Correcte en snelle levering.

2500 Koffiebekers besteld. Prima kwaliteit voor een mooie prijs. Correct en snel geleverd.

Mooie complimenten zeg! Fijn dat je bestelling zo goed is bevallen. Tot de volgende!

En wij vinden jouw review dan weer zeer goed! Bedankt!

De bekers zijn top, geen klachten gehad.

De bekers liggen lekker in de hand en kunnen vlot volgeschonken worden. Wel blijven de bekers soms plakken als je deze van elkaar wilt afhalen.

Bekers die goed in de hand liggen en gemakkelijk volgeschonken blijven worden: ideaal! Wel irritant dat de bekers soms wat blijven plakken, maar hopelijk valt het loshalen mee. Bedankt voor je mooie review André, en hopelijk zien we je weer terug in onze shop!

snel duidelijk goed verpakt afspraak is afspraak

Dat zijn mooie woorden, bedankt! Tot de volgende bestelling!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100