Prima in orde

Makkelijk en snel, bekers van zeer goede kwaliteit!

Snel geleverd en bekers zijn van zeer hoge kwaliteit. Daarbij een goede prijs!

Super goed en snel

Snel geleverd, goede prijs en keurig verpakt

Alles is prima verlopen

Duidelijk OP tijd Voordelig

Prima prijs / kwaliteit verhouding

De keuze is wat het is. Wel zou ik de diverse bekers in meerdere kleuren aanbieden opdat je een kleur kan kiezen bij jouw logo of huisstijl.

Snelle levering met een goeie prijs

Snel en direct

Kartonnen koffiebekers en houten roerstaven binnen 2 dgn in huis Toppie

Keurignetjes en optijd geleverd.

Heb telefonisch besteld. De persoon die mij heeft geholpen was begrijpend, duidelijk en zeer vriendelijk. Wij vinden het ook fijn deze bekers te gebruiken. Ze zijn netjes, leuk en stevig. Bijkomstig is dat het een schotse ruit heeft en Schotland heeft zeer mijn hart.

zeer goed contact en snelle levering

zeer goed contact en snelle levering

De bekers zijn vlot geleverd.

Het bestellen en leveren van deze koffiebekers is allemaal prima gegaan. Ik ben tevreden. Wat het gebruik van de bekers betreft weet ik nog niets. Ze gaan pas op 3 maart voor het eerst gebruikt worden.

Super snelle levering,en prijs kwaliteit verhouding. Keepup the good work

Keep up the good work.

Prima verzorgd

Bestellen is eenvoudig en aflevering is snel.

Gemakkelijk besteld en snelle levering

Gemakkelijk besteld en snelle levering. Zeer vertreden.

Goed product geleverd met een korte levertijd

Ik had snel wat plastic wijnglazen nodig. Deze heb ik besteld bij DisposableDirect.nl en ze werden naar tevredenheid vlot geleverd.

super snelle levering

medewerker heeft goed met mij meegedacht om tot een juiste bestelling te komen

de persoonlijke benadering nadat ik een fout maakte en dit direct werd hersteld vond ik super fijn.

Buitengewoon prettig zeer snel en duidelijk !!!!!

Op internet gekeken en daar was het dan de koffiebekers die ik zocht eindelijk , en achteraf bij koffiebekerdirect.nl een prima en de volgende dag al bezorgt firma die ik zeker niet vergeet dus de volgende keer weer naar koffiebekerdirect !!!

Goede bekers, snel geleverd.

Beste prijs en snel geleverd

Beste prijs en snel geleverd

goede service en snelle levering

Altijd snel geleverd en vriendelijk contact

Altijd een snelle en goede service!

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

goede prijs en levering

bestelling super snel binnen, en de prijzen zijn ook ok.

Snelle, correcte levering

Duidelijke website. Goede producten en snelle levering.

Gewoon goed

Bestelling plaatsen, afrekenen (iDeal), bevestiging krijgen, levering binnen zeer aanvaardbaar tijdsbestek. Telefonische assistentie/antwoorden op vragen uiterst correct en duidelijk.

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100