Goede snelle levering, kwaliteit boven verwachting.

De kwaliteit was hoger dan verwacht. Bovendien werd er meegedacht over het leveren en kregen wij zo de zaken tijdig binnen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Telefonisch goed te woord gestaan. Levering snel en correct afgehandel.

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en snelle levering .

Besteld en de volgende dag afgeleverd.

top. correcte levering

alles precies zo gelevred als besteld. allemaal kwaliteitsbakjes. en zeer snel geleverd. Rekening gehouden met mijn persoonlijke wens niet tijdens de lunch te leveren. (nl niet handig als lunchroom) Ook dara was rekening mee gehouden. In een woord top!

De goedkoopste

De goedkoopste en de levering was snel genoeg. Bekers en verpakking helemaal in orde.

Top en snel geleverd echt super

Super snel

Goed bedrijf serieuz Sen snel

Snel geleverd en een goede prijs.

We hebben hier al vaker besteld,ging altijd goed

Goed en snelle levering.

Snelle levering!

Duidelijk telefonisch contact en snelle levering van de koffiebekers.

Het is alleen jammer dat ik een mail kreeg dat her artikel weer op voorraad was en krijg ik er maar 1 geleverd ipv 3. Uitstekende prijs

Snelle levering met kwaliteit zoals beloofd.

Op de site van Packaging direct vind ik altijd ruim aanbod met voor elke vraag wel een oplossing. Ik gebruik deze site altijd als noodoplossing en dan weet ik zeker dat ik binnen 2 werkdagen een alternatief heb.

perfect

Snelle levering, bekers doen aan hun verwachtingen.

Verpakking van producten was niet goed.

De verpakking van de diposables vielen uit elkaar nadat ze waren binnengekomen van transport.

helemaal goed

snel geleverd

Aflevering snel Kwaliteiit hele goed Serieuz bedrijfen

Snel geholpen

Spoed levering koffiebekers besteld. Ben goed geholpen via de chatfunctie op de site en order is snel geleverd.

Prima produkt,snelle levering,je wordt goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle juiste levering

Makkelijke site en snelle levering

Service right on time thanks you!

Excellent

Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Mits op voorraad. Meestal alles op voorraad

Er duur geworden

Er duur geworden

snelle levering en duidelijke site met groot assortiment

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100