Goede leverancier, echter niet alles in voorraad

Na bestelling en betaling bleek dat de slogan: 'voor 13 uur besteld morgen in huis', niet altijd waargemaakt kon worden. We moesten er helaas achteraan bellen om te vragen waarom de levering uitbleef. Wel vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk goed geholpen.

Snelle en correcte levering

Fijne site!, makkelijk bestellen en snelle levering

Snel en goed.

Makkelijk te bestellen online en snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd!

Bestellen ging prima en nette en snelle uitlevering daarna.

Snelle levering en goede kwaliteit bekers

Goede kwaliteit (kartonnen koffiebeker scoty 180cc) bekers

perfect

Vandaag besteld, de volgende dag in huis.

Genoeg keuze en snel!

Genoeg keuze en snel!

Kreeg helaas een andere beker geleverd

Heb vorige keer scotty kartonnen koffie bekers geleverd gekregen. maar nu ik ze weer bestelde zijn het wat slappere bekers en bevatten ze ook nog pvc

Snel geleverd en mooi product!

Goede kwaliteit kartonnen koffiebeker echter niet gewenste voorraad beschikbaar

Diverse keren contact gehad met klantenservice en kartonnen koffiebekers besteld. Prima kwaliteit bekers. Echter, verlangde voorraden laten te wensen over (eerst 2.500 stuks per verpakking voorradig, tegenwoordig alleen 1.000 stuks beschikbaar). Prijstechnisch is dit niet wenselijk. Tevens aangegeven bij klantenservice dat aanvullende kosten ad Euro 3,50 per factuur en bestelling niet wenselijk is. Ook in samenspraak met Packaging Direct een bug uit het bestelsysteem gehaald omdat bij elke bestelling een emailadres voor insturen facturen wordt gevraagd, echter men kan niet op rekening betalen (???).

Snel geleverd mooi product

Vershoudfolie folie mooi geprijsd en fijn product ik ben tevreden en vind het een aanrader

Bestelling werd netjes verpakt, en erg snel geleverd.

Goed kwaliteit

Goede bekers, snelle service, makkelijke website

Snel en betaalbaar

Mooi produkt, snel geleverd en tegen een nette prijs. Gewoon goed

Makkelijk te bestellen goede service Ik had ergens een foutje gemaakt Werd direct opgelost , mee verzonden ik kreeg later een betaal link dus ook niet het gezeur eerst betalen dan gaan we het regelen. Volgende dag alles keurig in huis. Klant is hier nog steeds prioriteit en dat siert het bedrijf enorm !

Snel en goed geleverd

Binnen een dag alles in huis, keurig volgens omschrijving.

Goede snelle verzending, product goed zoals beschreven tegen een nette prijs.

Vlotte en goede levering

Het product is na bestelling, snel geleverd.

Eenvoudig bestellen, snel geleverd!

Zondag besteld,dinsdag in huis wat voor ons perfect geregeld is! Prijzen zijn daarbij goedkoper dan de grootste van Nederland!

gewoon ouder west bestellen wat je echt nodig hebt punt.

zonder ingewikkelde taferelen directe bestel overzicht voor een schappelijke prijs

Altijd netjes geregeld

We zijn al jaren klant, en we zijn zeer tevreden met het werk van Disposabledirect.nl We willen dit echter aan iedereen aanbevelen. Een top bedrijf!

Snelle levering, Top product

Makkelijke website, goede Service, snelle levering

Goede service en duidelijke website

service is goed en levering is meestal op tijd. alleen de kwaliteit van kopjes zou beter zijn

Uitstekende services

Goede service en snelle levering

Prima bedrijf, maken waar wat ze beloven

Goed product, prima prijs en snelle levering

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100