prima!

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie, maar ik ben uiterst tevreden. Supersnelle levering en prima prijzen, dus zeker voor herhaling vatbaar!! Een positieve ervaring. Dank jullie wel voor de vlotte afhandeling

Aflevering volgens afspraak

Via website vlot te bestellen en levering geheel volgens afspraak prima op tijd.

De bestelde producten werden vlot (binnen 1 dag) en netjes geleverd

Kwaliteit en zeer snelle levering

Goede customer care. Ze helpen je met alles en denken met de klant mee. Zeer tevreden met de producten!

Weer snelle levering, perfect geregeld.

Wij bestelden in het verleden plastic bekers en zijn overgestapt op kartonnen bekers. Even advies gevraagd en we kregen meteen een aantal monsters opgestuurd waar we uit konden kiezen, prima service!

prima kwaliteit en super snel geleverd

Geeft me een gerust gevoel. Op dit bedrijf kun je vertrouwen

Perfecte service, snel en deskundig!

Het was een hele snele service, kwaliteit is prima en deskundige mensen bij het customer service team. Zal het zeker aanbevelen om hier te bestellen!

Zeer snelle levering en de helpdesk is in mijn ervaring boven uitstekend.

Snel en Makkelijk

Snel en makkelijk en vlot geleverd.

Snel afgehandeld.

goede en snelle service

mijn ervaring met koffiebekerDirect is goed. De spullen zijn eenvoudig te vinden op de site en de aflevering gaat heel snel.

Prima geregeld, alles keurig andere binnen

Goede site, makkelijk te bestellen. Alles keurig afgehandeld. Bestelling de andere dag binnen.

Snelle levering goeie kwaliteit

top en snelle service

Via de mail gemakkelijk en snelle service

snelle en prompte levering

Alle benodigde spullen voorradig en snel geleverd binnen één dag. Website werkte perfect.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, top!

Was helemaal naar wens

Dat is leuk om te horen, Esther! Bedankt!

makkelijk bestellen en vlot geleverd

0,4 cc bekertjes besteld ivm corona gedoe- deze voldoen prima als je veel mensen een klein slokje wilt geven tijdens kerkelijke ceremonie

Slim bedacht, Charles! Bedankt voor je mooie review.

Goede levering

Bedankt voor je beoordeling, Maikel!

Makkelijk bestellen

Goede levering

Goed om te horen, Cisca!

Vlotte levering aan eerlijke prijs

Na al de jaren klant nog steeds tevreden als klant. Correcte levering aan eerlijke prijzen. Nog geen problemen gehad inzake kwaliteit afgeleverde goederen

Wat goed om te horen, Francis. We zijn blij met trouwe klanten zoals jij! Tot de volgende!

perfect

perfect

Bedankt voor je mooie review!

Snelle levering en duidelijke site!

Bedankt, dat horen we graag! Bedankt voor je mooie review!

Goede soort en snelle levering

Goede afhandeling snelle levering

Jij blij = wij blij, Dirk! Bedankt voor je beoordeling.

Super nette dispencer

Zeer netjes en makkelijk in gebruik. Rubberen nopjes aan de onderzijde zodat deze niet over het werkblad schuift. Ook de mogelijkheid om hem te hangen is ideaal en heb ik ook gelijk gebruik van gemaakt. Rol past goed en zeer scherpe snijtand waardoor de folie makkelijk te scheuren is.

Goed om te horen dat je blij bent met je bestelling, Tim. Jij blij = wij blij!

Goedkoop en Super snelle levering

Na wat gezoek kwamen ze als goedkoopste uit de bus, savonds laat besteld en de volgende dag had ik het geheel onverwachts al in huis.

Wat fijn dat we je hebben kunnen verrassen, Kim! Tot de volgende bestelling!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100