Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik weet waar ik moet bestellen wanneer ik feesten geef, dankje ;).

Hi Melis, Bedankt voor de mooie review! Wij hopen dat het feest geweldig was of geweldig wordt. 💃🏻🎉

snel en correct

besteld en snel geleverd, snel antwoord op mijn mails en vragen.

Beste Margot, Bedankt voor je mooie review. Een 10, daar worden wij blij van! :-)

Fijnne en snelle communicatie

Al mijn vragen konden goed beantwoord worden en er werd goed meegedacht wat er bij ons past. Heldere en duidelijke communicatie

Beste Lisa, Bedankt voor je mooie review! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op onze webshop!

bizar goeie kaasvlaggetjes, extreem snel geleverd

Tja, wat valt er te zeggen over een bestelling van 500 witte kaasvlaggetjes... Ze zijn wit, zitten op een houten stokje. Ik heb ze nog niet getest maar ik denk dat ze het prima doen. Nee zonder gekheid.. Wij tekenen er zelf met viltstift een opgestoken middelvinger op en prikken ze in de drollen die hondenbaasjes niet opruimen in de straat. Het heeft enig effect.

Beste Martijn, Bedankt voor je fantastische review. Van witte kaasvlaggetjes naar viltstiftkunst op hondenpoep. De aanleiding van de bestelling is natuurlijk iets minder leuk, 'shit' dat jullie zo'n last hebben van hondenpoep in de straat. Hopelijk is dit met behulp van de witte kaasvlaggetjes snel verdwenen! 🏳️💩 Hopelijk zien we je snel terug, maar dan om ze te gebruiken als decoratie op de blokjes kaas om te vieren dat de straat hondenpoepvrij is!

Geweldig snel geleverd.

Beste Robert, Goed om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Ik mis een factuur in de mail, zou ik ook mailen als ik jullie was.

Levering snel en correct

Beste Martin, Vervelend om te horen dat de factuur niet goed is binnengekomen per mail. Na het plaatsen van een bestelling wordt de factuur automatisch verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Het is mogelijk dat deze per ongeluk in de spambox is beland of dat er een fout is opgetreden tijdens het verzenden. Als je de factuur nog niet hebt ontvangen, wil je dan alsjeblieft contact opnemen met onze klantenservice? Dan lossen we dit uiteraard netjes op.

Het bedrijf handeld snel

Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Mijn bestelling was snel geregeld en toen er iets mis mee was werd ook dat snel en goed opgelost. Vriendelijke klantenservice ga zeker weet bestellen.

Beste C., Bedankt voor je positieve beoordeling! Ook de volgende keer zijn we je natuurlijk graag weer van dienst!

Goede kwaliteit en snelle service

Beste Heidi, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!

correcte levering

snel geleverd correcte bestelling

Beste Pierre, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met de bestelling, hopelijk kunnen we je snel weer van dienst zijn.

Zeer professioneel bedrijf.

Zeer professioneel bedrijf.

Beste Richard, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer eens van dienst zijn!

goed geholpen en snel verstuurd.

Ik ben een nieuwe klant en had moeite met een account aanmaken. Prima geholpen door collega. En de bekers waren ook heel snel verstuurd en geleverd!

Beste Dirry, Fijn dat het gelukt is om je account aan te maken met de hulp van onze collega's! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze webshop!

Beste Alie, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer eens van dienst zijn!

Afbeelding komt overeen met daadwerkelijke bestelling en snelle levering.

Beste Ingrid, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer eens van dienst zijn!

Snelle levering, goede kwaliteit

Hele snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit

Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve review!

Nette prijs en snelle levering.

Beste Marko, Bedankt voor je review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

prima service

Ben altijd goed geholpen

Beste Marjon, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfecte levering

goede kwaliteit snel geleverd

Beste Francis, Bedankt voor je positieve reactie! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn.

Snel en correct geleverd

Het was gemakkelijk om de bestelling te plaatsen en de levering was snel en efficiënt. Ik kreeg een e-mail waarin een bezorgtijd van twee uur werd aangegeven voor de bezorgdag en daar werd aan voldaan. Het is jammer dat de Scotty bekers (rood-check), niet de veelkleurige die we nu besteld hebben, niet langer beschikbaar lijken te zijn.

Beste Mark, Bedankt voor je positieve review en fijn dat je bezorging zo gemakkelijk is verlopen! Helaas zijn de rode Scotty-koffiebekers op dit moment niet voorradig. We verwachten deze op korte termijn wel weer aan te kunnen bieden!

Meedenkend, efficiënt en fijne communicatie

Beste Jorn, Bedankt voor je positieve review! Geniet van je bestelling en hopelijk kunnen we je snel weer van dienst zijn!

Overzichtelijke website. Had vraag over product. Medewerker helpdesk kon niet direct antwoord geven en belde zoals beloofd zelfde middag terug. Product snel in huis.

Beste Willem, Fijn dat je je positieve ervaring met ons deelt! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn.

Ik kan niet anders zeggen dan super! Bij de bestelling ontbrak een klein deel, nadat ik een review had geplaatst werd er contact met mij opgenomen en is het super opgelost! Ik blijf hier zeker bestellen, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste C., Bedankt voor je positieve review naar aanleiding van ons contact. We zijn blij om te horen dat het probleem dat je ervaarde naar tevredenheid is opgelost! Hopelijk zien we je snel weer in onze webshop!

De afhandeling van bestelling tot bezorging loopt altijd prima. Top!

Beste Marianne, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Hopelijk mogen we je nog vaak van dienst zijn.

Late levering en in 2 delen

1 bestelling in 2 leveringen en 2e levering pas na 6 dagen.

Beste Gerard, Vervelend dat je de 2e levering pas na een aantal dagen hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas zijn we afhankelijk van de vervoerders, waaronder PostNL, om jouw bestelling op de juiste manier op de juiste plaats te krijgen in het juiste tempo. Hopelijk zijn de artikelen volledig naar wens!

Je krijgt wat je vraagt

Heel snelle proefdruk, heel snelle termijn, heel interessante prijs en daarboven nog eens heel goeie kwaliteit. Ik ben alvast al een aantal jaar heel tevreden!

Beste Tine, Bedankt voor je positieve review! We hopen je in de toekomst nog heel vaak te mogen ontvangen!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100